DomůFórumKasinaKingmaker Casino - všeobecná diskuze

Kingmaker Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

 od Zabolota92
|
48 193 zobrazení 338 odpovědí |
|
1...3 4 5...18

Nikdy jsem neviděl něco takového

Mít tolik lidí ve stejné situaci, je to jasný podvod

Nemohu někomu vysvětlit

Zeptal jsem se, zda potřebují ověření kyc, řekli mi, že není potřeba, stejně jako ostatní stejné lži, stejná odpověď

Zkopírujte a vložte odpovědi

To vše je určeno k podvádění lidí

Nemohu myslet na něco jiného

file

Automaticky přeloženo:

Rozumím, ale stále si myslím, že odpovědi, které hledáte, má pouze oficiální zástupce kasina.

A pokud se situace nakonec nezlepší, stížnost je stále otevřená.

Automaticky přeloženo:

Po 3 nevyřízených výběrech žádná odpověď na e-maily, čtvrtý nelze provést.


Chtěl bych získat certifikaci a zdá se, že to není možné, protože se říká, že to není nutné.


Ale co jsem četl na fóru, tak je to vždy.


Jen už nechci své peníze.


Probíhá 7 dní. Nikdy jsem nic takového neviděl

Automaticky přeloženo:

Když poprvé vidím kasino, které mi nedovolí zrušit výběr, mluvil jsem s chatem 100krát, ale nic se neděje.. stalo se to ještě někomu?

Automaticky přeloženo:
Radka

Nevidím to jako náhodu, že si tolik zákazníků stěžuje, stejná stížnost a je to jen začátek, že bude tolik dalších, kteří nic neřekli.

Dovolíme jim vzít naše peníze a prohlásit chudobu

Automaticky přeloženo:

otázka je, proč neplatí, strádají finančně?

Automaticky přeloženo:

Máte možnost zrušení výběru?

Automaticky přeloženo:

Ne, výběry zařazují přímo do zpracování a nečekají. Hodně jsem trpěl, i když jsem nakonec své peníze dostal. Ale nebudu se znovu zabývat tímto konkrétním kasinem

Automaticky přeloženo:
Dimidim

můj přítel mi řekněte své zkušenosti z tohoto kasina, abych věděl, co se hraje....

Automaticky přeloženo:

Přečtěte si výše a pochopíte. Utrpení bez důvodu

Automaticky přeloženo:
Dimidim

Jestli jsem to dobře pochopil, jen se ti zpozdili s platbou..trvalo jim to asi 7 dní? taky tě ani nepožádali o identifikaci?? věřte mi, doufám, že je to jejich problém./..dalšímu kasinu trvalo 13 dní, než mi zaplatilo

Automaticky přeloženo:

Ještě jsi se mě nezeptal. Ale tyto hloupé odpovědi v chatu a žádná odpověď prostřednictvím e-mailu

Automaticky přeloženo:

Ano, ani nežádali o identifikaci. Jde o to, že mi neuvádějí konkrétní důvod zpoždění. Jen musím být trpělivý. Hrál jsem v mnoha kasinech a provedl velké výběry. Peníze jsem měl na účtu maximálně do 3 dnů

Automaticky přeloženo:
Dimidim

alespoň máš své peníze, to je vše

Automaticky přeloženo:

Vydělal jsem si 880 eur od kingmakera a tento týden mi řekli rozdíl a nedávali mé peníze do ... různé výmluvy

Automaticky přeloženo:

Už je to týden, co mi nedali odstoupení od Kingmakera

Automaticky přeloženo:
antonytaxi

Kalispera. Přesunul jsem vaše příspěvky do tohoto oficiálního vlákna kasina, takže zde můžete mít nějaké další informace od ostatních hráčů a možná se s některými z nich s podobnými problémy spojit.

Viděl jsem vaši stížnost zde s naším týmem, ale bohužel je příliš brzy na to, abychom viděli, jak to dopadne, protože ještě neuplynul 14denní časový rámec, po kterém bude náš tým moci zasáhnout. Mohu se jen zeptat, jaké výmluvy, že vám nezaplatíte, vlastně od kasina dostáváte? Je to jen tím, že je v řadě příliš mnoho výběrů, nebo je tam snad něco jiného? Máte náhodou nějaké novinky o svém odstoupení od smlouvy?

Automaticky přeloženo:

Přesně to, co jsem očekával, mi říkají každý den file

Automaticky přeloženo:

Nevím, jaká je tady skupina a co můžeme dělat...je to týden, co jsem podal žádost o výběr od kingmakera a své peníze jsem neviděl....říkají mi, že je rozdíl, že přijdou atd...pokud můžete, někdo mi dovolte, abych mi pomohl, jsem v této skupině nový

Automaticky přeloženo:

Zkuste své stížnosti posílat i sem complaints@kingmaker.com možná to pomůže.

Automaticky přeloženo:
tryleon7

Mám stejný problém, 8 dní žádám o výběr....jak mi říkají to samé, nemůžu ani zrušit výběr...jsou to podvodníci...ale bez ohledu na peníze by měli být potrestáni nějak aby ostatní nepřišli o peníze... nevím jak reklamovat, počkám 14 dní jak tady někteří říkají a pak chci reklamovat

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky