FórumKasinaKingmaker Casino - všeobecná diskuze

Kingmaker Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 měsíci od Zabolota92
|
9985 zobrazení 240 odpovědí |
|
12 3 4...13
Přidat příspěvek
před měsícem

Už se s tímto kasinem nezabývejte, dělají vše, aby nás oklamali!!! Škoda, že je nezavřeli!!! Lidé mají vždy zbytečnou výmluvu, aby vám to řekli!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Požádal jsem o výběr 400 EUR od 20. 3. Stále jsem neobdržel své peníze a jediné, co dostávám jako odpověď, je nebát se a že můj výběr je v konečné fázi zpracování. Zatímco limity, které si sami dávají, jsou maximálně 3 pracovní dny počínaje dnem po podání žádosti.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Požádal jsem o výběr 400 EUR od 20. 3. Stále jsem neobdržel své peníze a jediné, co dostávám jako odpověď, je nebát se a že můj výběr je v konečné fázi zpracování. Zatímco limity, které si sami dávají, jsou maximálně 3 pracovní dny počínaje dnem po podání žádosti.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj @Dimidim ,


Je nám líto, že máte potíže s výběrem. Výběry obvykle mohou nějakou dobu trvat.

Můžete nám prosím zaslat své ID hráče nebo e-mail spojený s vaším účtem na: complaints@kingmaker.com , abychom mohli problém dále prozkoumat?

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Kingmaker Casino
před měsícem

Taky jsem to udělal, žádná reakce tam taky není. Jediné, co říkají, je čas navíc, aby si to prověřili

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Už se s tímto kasinem nezabývejte, dělají vše, aby nás oklamali!!! Škoda, že je nezavřeli!!! Lidé mají vždy zbytečnou výmluvu, aby vám to řekli!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj @Lilai ,

Bez jakýchkoli podrobností o účtu vám nemůžeme pomoci. Pošlete nám prosím své ID hráče nebo e-mail spojený s vaším účtem na: complaints@kingmaker.com .

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Taky jsem to udělal, žádná reakce tam taky není. Jediné, co říkají, je čas navíc, aby si to prověřili

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jen kontroluji, je to váš e-mail d******** o@gmail.com ?

Automaticky přeloženo:
Kingmaker Casino
před měsícem

Ano

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano

Automaticky přeloženo:
před měsícem

V 17:07 (EET) je odeslán e-mail s odpovědí. Podívejte se na to a pokud máte nějaké dotazy, můžete odpovědět na toto vlákno.

Chápeme, že čekání na odpověď může být frustrující, a omlouváme se, že to trvá tak dlouho, ale musíme zkontrolovat všechny podrobnosti a to může chvíli trvat. Prosíme o trochu trpělivosti.

S přátelským pozdravem,

Tým Kingmaker

Automaticky přeloženo:
Kingmaker Casino
před měsícem

Viděl jsem tuto zprávu a to je to, co jsem řekl výše. Že mě žádáte o další čas na přezkoumání záležitosti. Což znamená další zpoždění při získávání mých peněz

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jak dlouho takové kontroly trvají? Ostatní kasina řeší takové problémy v live chatu. Řeknu vám, jak to je, že vůbec nechcete platit! Předtím jsem se domluvil na live chatu a váš kolega řekl, že pokud bude platba znovu zamítnuta, což se dnes jednoznačně stalo, mám vás kontaktovat a platba proběhne ručně. Pak ale byla další ŽÁDOST NA FINANČNÍ ODDĚLENÍ a teď musím zase čekat, až bude schválena a a a. Vymlouvejte se a lhejte o všem.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Požádal jsem o výběr 1000 eur, stále se zdržují s omluvou, že musím být trochu trpělivější. Přišel jsem o 180 eur na bonusu kupujícího, protože se stránka zasekla a když jsem ji obnovil, bylo to, jako bych ji nekoupil. Jediné, co žádají, je trpělivost a to, že žádost byla odeslána odpovědným osobám.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

filefilefilefile Zřejmě to byl jen způsob, jak trávit čas. Nyní mám znovu spuštěny 2 aktivní výplaty a třetí způsob výplaty, který bude téměř jistě znovu zamítnut kvůli nějakým problémům. Už 4 týdny mi zadržují 1 500 EUR.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mně to samé, leží od 16.3.2024 žádost o výběr a stále nic, zeptal jsem se jich na důvod proč nezdržujeme všechny podkontroly trochu trpělivosti, nejen že jsem se zeptal, jestli je potřeba ověření kyc ne není potřeba, řekli mi, váš výběr brzy dorazí..

Nyní mě žádají o identifikaci kyc jsou to podvodníci, Zeptejte se všech Vyžádejte si vklady od svých bank je to jasný podvod neberme si naše peníze, ale zákon musí postupovat s nimi.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Požádal jsem o výběr 1000 eur, stále se zdržují s omluvou, že musím být trochu trpělivější. Přišel jsem o 180 eur na bonusu kupujícího, protože se stránka zasekla a když jsem ji obnovil, bylo to, jako bych ji nekoupil. Jediné, co žádají, je trpělivost a to, že žádost byla odeslána odpovědným osobám.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Poslední věc, kterou jsem si všiml, byla změna v odpovědi od zástupce kasina, e-mailová adresa byla aktualizována na „ complaints@kingmaker.com "

Naštěstí se zdá, že zástupce kasina je v tomto vláknu aktivní, takže pokud vám to nevadí, nechal bych mu odpověď ohledně zpoždění. ( Kingmaker Casino )

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mně to samé, leží od 16.3.2024 žádost o výběr a stále nic, zeptal jsem se jich na důvod proč nezdržujeme všechny podkontroly trochu trpělivosti, nejen že jsem se zeptal, jestli je potřeba ověření kyc ne není potřeba, řekli mi, váš výběr brzy dorazí..

Nyní mě žádají o identifikaci kyc jsou to podvodníci, Zeptejte se všech Vyžádejte si vklady od svých bank je to jasný podvod neberme si naše peníze, ale zákon musí postupovat s nimi.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj,

Jak vidíte, nejste v této situaci sami. Je mi líto, že to říkám, ale v tuto chvíli si myslím, že by pro vás byla lepší odpověď od oficiálního zástupce kasina.

Chápu, že to zní podezřele, když od kasina dostáváte nekonzistentní informace, takže pokud budete mít někdy pocit, že vám došly možnosti, zvažte prosím odeslání stížnosti 👈.

Je to zcela zdarma, ale nejprve zkuste projít ověřením, prosím. Tak či onak, kdyby řekli, že je to nutné, předpokládal bych, že měli nakonec pravdu. 🤷‍♀️


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Nikdy jsem neviděl něco takového

Mít tolik lidí ve stejné situaci, je to jasný podvod

Nemohu někomu vysvětlit

Zeptal jsem se, zda potřebují ověření kyc, řekli mi, že není potřeba, stejně jako ostatní stejné lži, stejná odpověď

Zkopírujte a vložte odpovědi

To vše je určeno k podvádění lidí

Nemohu myslet na něco jiného

file

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mám obrovské problémy v kasinu kingmarker ohledně výplaty. Jen se to nezpracovává a čekám už 6 dní. Co je špatného na tvých recenzích???

Automaticky přeloženo:
sebbok
před měsícem

Dobrý den, milý hráč.

Ačkoli chápu, že to tak cítíte, bezpečnostní index/přehled to říká zcela jasně:

"Důkladně jsme zkontrolovali Kingmaker Casino a označili je jako čerstvé online kasino. Nefunguje dostatečně dlouho, takže je příliš brzy na to, abychom mu dali normální hodnocení indexu bezpečnosti, které dáváme zavedeným kasinům."

Je mi líto, že to říkám, ale hrát v čerstvém kasinu je vždy riskantní, protože nikdo, samozřejmě ani my, nevíme, co se může stát, zda takové kasino bude žít dostatečně dlouho.

Přečtěte si toto vlákno, prosím.

Doufám, že brzy dostanete zaplaceno!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Požádal jsem o výběr 1000 eur, stále se zdržují s omluvou, že musím být trochu trpělivější. Přišel jsem o 180 eur na bonusu kupujícího, protože se stránka zasekla a když jsem ji obnovil, bylo to, jako bych ji nekoupil. Jediné, co žádají, je trpělivost a to, že žádost byla odeslána odpovědným osobám.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vážený zákazníku,

Děkujeme, že jste si udělali čas na poskytnutí recenze. Opravdu si vážíme vaší zpětné vazby.

Naším cílem je poskytnout našim zákazníkům nejlepší možnou zkušenost a je nám líto, že vaše zkušenost s naší platformou nebyla pozitivní. Zveme vás, abyste kontaktovali náš tým podpory prostřednictvím e-mailu: complaints@kingmaker.com nebo chat.

Sdělte prosím našemu týmu podpory podrobnosti o svém účtu, abychom mohli prověřit podrobnosti případu.

S pozdravem,

Tým Kingmaker.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mám obrovské problémy v kasinu kingmarker ohledně výplaty. Jen se to nezpracovává a čekám už 6 dní. Co je špatného na tvých recenzích???

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj @sebbok ,

Děkujeme, že jste si udělali čas na poskytnutí recenze. Opravdu si vážíme vaší zpětné vazby.

Naším cílem je poskytnout našim zákazníkům nejlepší možnou zkušenost a je nám líto, že vaše zkušenost s naší platformou nebyla pozitivní. Zveme vás, abyste kontaktovali náš tým podpory prostřednictvím e-mailu: complaints@kingmaker.com nebo chat.

Sdělte prosím našemu týmu podpory podrobnosti o svém účtu, abychom mohli prověřit podrobnosti případu.

S pozdravem,

Tým Kingmaker.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky