Dostal jsem stejný email už potřetí. Z jakého důvodu, to ani nedokážu říct.
"Vážený zákazníku,
Děkujeme, že jste nám poskytli své dokumenty.
Vaše dokumenty byly přijaty a zkontrolovány.
V případě potřeby další dokumentace budete informováni odpovědným oddělením prostřednictvím e-mailu."
I když jsem ani nic nenahrál.. zřejmě jen náhodně
Got the same email for the third time. For what reason, I can't even say.
"Dear customer,
Thank you for providing us with your documents.
Your documents have been received and reviewed.
In case further documentation is needed, you will be informed from the responsible department via e-mail."
Although I didn't even upload anything.. just random apparently
Hab zum dritten Mal die gleiche Email bekommen. Aus welchem Grund, kann ich nicht mal sagen.
„Dear Customer,
Thank you for providing us with your documents.
Your documents have been received and reviewed.
In case further documentation is needed, you will be informed from the responsible department via e-mail."
Obwohl ich nicht mal etwas hochgeladen habe .. einfach willkürlich scheinbar
Automaticky přeloženo: