FórumKasinaJupi Casino - všeobecná diskuze

Jupi Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od DeeDragee
|
41343 zobrazení 205 odpovědí |
|
1 2...11
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Jupi Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Dobrý den, provedl jsem několik vkladů v kasinu a nyní jsem něco vyhrál! Měl 4,2 z 5 hvězdiček na straně, kde jsem to viděl! Teď vidím tuto recenzi a trochu se bojím, že nedostanu výplatu, dnes mi bylo řečeno, že doba zpracování je 72 hodin!

Automaticky přeloženo:
DeeDragee
před 2 roky

Ahoj DeeDragee. Upřímně řečeno, vybrali jste si kasino s velmi špatnou pověstí. To ale v konečném důsledku neznamená, že svou výhru nedostanete. Ověření účtu i samotného platebního procesu nějakou dobu trvá.

Doufám v to nejlepší. Pokud je něco podezřelého, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj...ano, taky jsem to teď viděl! V některých případech již mohu potvrdit hodnocení, protože na výplatu je maximálně 1000 EUR a je zde také limit na měsíc! Bude se obecně testovat ověření a výplata? Nebo se hodnotí pouze podmínky! Již zde byla kasina, kde bylo hodnocení opraveno směrem nahoru! Jakmile se něco dozvím, ozvu se a kasino také ohodnotím! LG

Automaticky přeloženo:
DeeDragee
před 2 roky

Dobrý den, máte pravdu, navíc tyto limity mohou obecně prodloužit proces výběru, dejte tomu prosím trochu času, ale buďte opatrní. Pravidelně testujeme a upravujeme skóre reputace, a pokud kasino něco vylepší na způsob férového hazardu, můžeme zvýšit jeho hodnocení. Vždy se snažíme být přímí a spravedliví. Děkujeme za budoucí aktualizace.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Krátká aktualizace: moje výplata byla zrušena 3., 21. prosince! Na dotaz mi bylo řečeno, že chybí selfie s ID, ačkoli jsem byl předem informován, že můj účet je plně ověřen! Pak jsem to nahrál a podal další žádost o výběr! Jsem zvědavá, jak to bude příští týden!

Automaticky přeloženo:
DeeDragee
před 2 roky

Děkuji za sdílení. Taky jsem moc zvědavá, je tam spousta věcí, které by mohly v budoucnu chybět, pokud jde o čekající výběr... Přesto doufám v to nejlepší 🙂

Automaticky přeloženo:
DeeDragee
před 2 roky

Bohužel se to může stát. Jeden agent podpory si myslí, že je vše v pořádku, jiný zjistí, že něco chybí. Je dobře, že jste s nimi spolupracovali. Dejte nám vědět, zda obdržíte svou výhru 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Krátká aktualizace: nyní je to více než 48 hodin po mé žádosti o výběr, zatím se nic nestalo! Na dotaz v chatu dostávám odpověď, že 72 hodin ještě neuplynulo! I když to bylo řečeno do 72 hodin !! A bylo řečeno přímo, jestli není potřeba další vyšetření! Ale už jsem nahrál všelijaké dokumenty a ani nevím, co by ještě mohlo být požadováno! LG Christian

Automaticky přeloženo:
DeeDragee
před 2 roky

Jaké důkazy a tvrzení jste prosím zatím nahráli?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Takže: Aktuální účet za elektřinu / účet za mobilní telefon, výpis z bankovního účtu, fotografie bankovní karty, ID karty zepředu a zezadu a selfie s ID kartou, která byla požadována! Myslím, že to je vše

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Takže dnešní ráno by mělo být vlastně také zpracováno! Pak uplynulo 72 hodin

Automaticky přeloženo:
DeeDragee
před 2 roky

To je docela seznam důkazů. No, čím víc se ptají, tím víc času je potřeba na hodnocení obecně, myslím. Upřímně řečeno, je téměř normální, že hráč někdy čeká přes týden... Doufám, že to tak není!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Řekl jste 72 hodin a první žádost již byla zamítnuta a řekli jste, které dokumenty chybí. Teď jsem je nahrál! A těch 72 hodin uplyne za 2 hodiny! Takže by vlastně měli schválit výplatu

Automaticky přeloženo:
DeeDragee
před 2 roky

Uvidíme - měli by, pokud se tak rozhodnou. Podle jejich velmi špatné pověsti to pro mě není tak samozřejmé.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, zatím se nic nestalo! Bylo mi řečeno, že jsem dokumenty nahrál v pondělí a od té doby byly teprve plně ověřeny, od té doby bude platit 72 hodin. Tak to by bylo dnes, jsem zvědavý, co se stane

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Podejte stížnost hned teď! Nyní se v živém chatu píše, že mi nemohou poskytnout žádné informace, kdy bude platba zpracována!

Automaticky přeloženo:
DeeDragee
před 2 roky

Dobře, že jsi to udělal. To není vůbec odpověď. Doufám, že náš tým bude schopen pomoci, ale obávám se, že to není dobré znamení.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den... moje stávající výplata je od včerejšího večera pryč! Teď to prostě stojí, že nemám žádné výplaty! Ale nedostal jsem žádné informace nebo tak něco. Od včerejška jsem také nepřišel do živého chatu!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Aktualizace: Údajně by nyní mělo kasino schválit výběr a já bych měl dostat své peníze!

Automaticky přeloženo:
1 2...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
PragmaticGates_alt
Přidejte se do našeho turnaje ve slotu Gates of Olympus zdarma!
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky