Použil jsem také předplacenou debetní kartu k vkladu peněz této společnosti a během necelého týdne mi byli schopni poskytnout použitého obchodníka, což bylo 7372, což je pro seznamovací a eskortní služby. Podívejte se prosím na jejich e-mail odeslaný. Poslal jsem to své bance. Jsem zuřivý, že mě 2 měsíce odradili tím, že to není bankovní záležitost. Jak je vážné porušení a porušení není bankovní problém. Mám lhůtu 60 dní na podání žádosti o zpětné zúčtování a jsem téměř za ním. Dvakrát jsem odeslal 2 online formuláře sporu pro zpětné zúčtování a ten byl dvakrát vrácen jako neúspěšný navzdory všem informacím, které požadovali.
Tak mě bolela hlava a takhle se mnou zacházela vaše vlastní banka. S kým jsem přes 10 let, je skoro horší než to, co se dělalo tady. Podívejte se prosím na přílohu a děkujeme za pomoc. Jste skvělí.
Lisa
I also used a prepaid debit card to deposit money to this company and within less than a week they were able to give me the merchant used which was 7372 which is for dating and escort services. Please see their emailed sent. I have sent this to my bank. I am furious that for 2 months they have fobbed me off by saying its not a banking matter. How is a serious breach and violation not a banking issue. I have a window of 60 days to make the chargeback claim and I am almost upon it. Twice I submitted 2 dispute online forms for a chargeback and it was returned as unsuccessful twice despite all the information they asked for being submitted.
I have had such a headache and to be treated like this by your own bank. Whom I've been with for over 10 years is almost worse than what was done here. Please see attachment and thank you for your help. You guys are great.
Lisa
Automaticky přeloženo: