FórumKasinaJupi Casino - všeobecná diskuze

Jupi Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od DeeDragee
|
58647 zobrazení 205 odpovědí |
|
1 2 3...11
Přidat příspěvek
DeeDragee
před 2 roky

Nemyslím si, že ji dostanete během tohoto víkendu, ale určitě by vám měla dorazit na účet příští týden, řekl bych do středy, dejte nám prosím vědět a aktualizujte také svou stížnost v případě, že obdržíte výhru 🙂

Automaticky přeloženo:
DeeDragee
před 2 roky

Dobrý den, je to jako na horské dráze... Dejte nám prosím vědět, až dostanete svou výhru definitivně 🙂.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den... je to tak! Zatím nic nepřišlo. Pokud se něco stane, podám zprávu!

Lg

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den... výplata dorazila! Přesto se kasinu vyhnu... protože nyní opět snížili limit výběru na 500 €

Automaticky přeloženo:
DeeDragee
před 2 roky

Ahoj. Úžasné novinky! A děkuji i za informaci ohledně limitu.

Zajímalo by mě, dáte si pauzu nebo zkusíte jiné kasino? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Na výběr jsem čekal od 10. prosince bankovním převodem. Účet byl ověřen. Pak to zrušili s tím, že došlo k bankovní závadě. Chtěl jsem vybrat zpět na kartu, ale není k dispozici. Nyní jsem byl požádán, abych použil kryptoměnu. Požádal o další dokumenty. Poslal je dvakrát. Stále probíhá výběr a ověření. Celkový zůstatek pro výběr je 1858 USD. Nevyřízená reklamace u askg. Odeslaná stížnost na licenci. Potřeboval jsem peníze na Vánoce a oni mi je neposlali. Nyní na nový rok a stále žádné peníze a musím platit kreditní kartou!!!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
ewebgiant
před 2 roky

Dobrý den, toto kasino má velmi špatnou pověst, je vidět, že i ostatní hráči měli problémy s výběrem. Pokud jste již zaslali stížnost licenčnímu úřadu, udělali jste téměř vše. Obávám se, že poslední možností je předání případu místnímu soudu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nyní říkají, že používám VPN a budu muset pozastavit můj účet! Jeden měsíc ověřování dokumentů, které mi posílají spam, a doteď ani slovo o VPN. Vymyslí všechny možné způsoby, jak platbu odložit.

Automaticky přeloženo:
ewebgiant
před 2 roky

Tyto informace o zakázané VPN máme také na našem webu, takže si myslím, že je to něco, co najdete v jejich podmínkách

file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ani jsem si nebyl vědom, zda existuje VPN, protože neexistuje žádný důkaz. Pokud existuje, proč zabavit vklady? Poslal jsem jim všechna ověření a po měsíci jsem uvedl pouze toto. Měli by alespoň vrátit zálohy, ale znovu si nejsem jistý, zda tam byla VPN.

Automaticky přeloženo:
ewebgiant
před 2 roky

To by udělalo dobré kasino. Vklady by vrátili, ale jak vidíte, kasino má na našem webu hodnocení 2,8/10, takže bych to od nich nečekal.

Automaticky přeloženo:
DeeDragee
před 2 roky

A ? Dostáváte své peníze?


pozdravy

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, po dlouhé době tam a zpět! A několik e-mailů, které mi vyhrožovaly, že to předám licenčnímu úřadu!

Automaticky přeloženo:
DeeDragee
před 2 roky

Dnes jsem jim pohrozil licenčním úřadem a hurá, moje dlužná platba již nebyla k dispozici, což by nemělo znamenat, že zaplatí. Okamžitě jsem zařídil nový AZ, na 26 000 eur to bude dlouhé číslo

Dokud přijdou peníze...

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pro mě je to stejné! Čekám na svůj výběr 6 dní. Nejprve to řeklo, že můj účet je plně ověřen, pak po dvou dnech byla moje platba zrušena, protože je vyžadován další dokument (fotka mého obličeje s mým pasem) .. a teď se 3 dny nic neděje! Můžete vybrat pouze 500 EUR a já jsem vyhrál 4 000 EUR, což trvá věčnost, pokud je vše vyplaceno. Hlavně vám pořád vyčítají komplikace. Jsem zvědavá, jak to s tebou bude dál! Vřelé pozdravy

Automaticky přeloženo:
Klares488
před 2 roky

Můžete jen doufat a být vždy pozadu. Zůstaňte přátelští, ale přímí. Jakmile budu mít peníze, stejně napíšu stížnost poskytovateli licence. Nefunguje to tak, jak si to některá kasina představují.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Aktualizace: 1. Platba proběhla v pátek (údajně!) A není na účtu ani dnes, ačkoli Volksbank posílá rychle. To je také mnohem rychlejší v desítkách dalších kasin!

Moje druhá výplata byla zrušena, protože je potřeba další doklad. Tentokrát účet za mobil .. mezitím jsem nahrál svůj osobní průkaz, bankovní kartu, výpis z účtu, fotku s ID před obličejem a účet za mobil. Vlastně už není co ověřit. Teď na to počkám a pokud se nic nestane, stížnost bude zaslána poskytovateli licence se všemi snímky obrazovky, e-maily a historií chatů.

Automaticky přeloženo:
dowopa6
před 2 roky

Moje výplata byla dnes také zrušena! Musel jsem také nahrát účet za mobilní telefon! I když jsem dnes v 9:00 dostal e-mail, že můj účet byl plně ověřen! Já to nechápu! Pokud chci vybrat 4000 EUR v plné výši, bude to trvat až do srpna v tomto kurzu. Všechny historie chatů si nechávám zasílat e-mailem! Připojil bych se k vám ve stížnosti! Nikdy jsem nic takového dělat nemusel .. Zdravím vás

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

... zejména cokoli, co je velmi zajímavé. Když dojde na skutečný problém, prohlašuji, že pokud bude pokračovat, budu si stěžovat. Dostávám automatickou odpověď a chat právě končí! A to bych si to celé musel projít 8x ... něco takového by mělo být zakázáno. Doufám, že příště nebudou vtipkovat, že je problém s bankou, protože nemám jinou metodu výběru. Počkáme!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Aktualizace: 1. Platba proběhla v pátek (údajně!) A není na účtu ani dnes, ačkoli Volksbank posílá rychle. To je také mnohem rychlejší v desítkách dalších kasin!

Moje druhá výplata byla zrušena, protože je potřeba další doklad. Tentokrát účet za mobil .. mezitím jsem nahrál svůj osobní průkaz, bankovní kartu, výpis z účtu, fotku s ID před obličejem a účet za mobil. Vlastně už není co ověřit. Teď na to počkám a pokud se nic nestane, stížnost bude zaslána poskytovateli licence se všemi snímky obrazovky, e-maily a historií chatů.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, děkujeme za aktualizaci - držím palce!

Automaticky přeloženo:
1 2 3...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky