před 2 roky
Stejně jako u vašeho prvního byla platba pryč a byla na ní ještě tentýž den
Just like your first one, the payment was gone and it was on it the same day
Ne so wie bei deiner ersten, Auszahlung war weg und gleicher Tag war es drauf
0
Stejně jako u vašeho prvního byla platba pryč a byla na ní ještě tentýž den
Just like your first one, the payment was gone and it was on it the same day
Ne so wie bei deiner ersten, Auszahlung war weg und gleicher Tag war es drauf
No super .. tak ještě můžu doufat, že to neposerou a peníze přijdou dnes nebo zítra ..
Well great .. then I can still hope that they don't screw things up and that the money will come in today or tomorrow ..
Na super .. dann kann ich jetzt auch noch hoffen,, dass die keinen Mist bauen und das Geld heute oder morgen eingeht ..
Spíš mi to přijde hodně neprofesionální, jako když jeden neví, co dělají ostatní, tak to pokazí...
Každopádně si myslím, že dostanete zaplaceno v plné výši.
To me, it seems very unprofessional more like when one person does not know what the others are doing so he/she messes things up...
Anyway, I think, you will be paid in full.
... dnes byla přijata druhá výplata ve výši 500,00 EUR ...
... the second payout of €500.00 was received today ...
… die zweite Auszahlung über 500,00€ ist heute eingegangen …
Dobrý den, rád to slyším - pokračujte! 🙂
Hello, glad to hear this - keep going! 🙂
Aktualizace: Po mé první úspěšné výplatě 17. února jsem požádal o další výplatu ve stejný den. Již včera, 21.2. můj požadovaný výběr se již nenacházel pod položkou „čekající výběry" a byl zřejmě úspěšně zpracován. Na rozdíl od dřívějška byly peníze na mém účtu ještě tentýž den. Stále čekám, až přijdou peníze. V chatu mi bylo řečeno, že může trvat 3-5 dní, než peníze dorazí. (Absolutně nesprávné, protože mezinárodní převody trvají maximálně 1 pracovní den). No, stále v pořádku, dokud peníze přijdou. Samozřejmě jsem právě včera požádal o třetí výplatu ve výši 500,00 EUR. Dnes byla tato platba zrušena. Důvod: Kasinu chybí oficiální dokument od mého poskytovatele mobilního telefonu. Přestože již byly zpracovány dvě výplaty a tento dokument byl samozřejmě nahrán před 2 týdny! Takže drama pokračuje...
Update: After my first successful payout on February 17th, I requested the next payout on the same day. Already yesterday, on 02.21. my requested withdrawal was no longer to be found under the item "pending withdrawals" and was apparently processed successfully. Unlike before, the money was in my account on the same day. I'm still waiting for the money to come in. In the chat I was told that it can take 3-5 days for the money to arrive. (Absolutely not correct, because international transfers take a maximum of 1 working day). Well, still okay, as long as the money comes in. Of course I applied for the third payout of €500.00 just yesterday. Today this payment was then canceled. Reason: The casino lacks an official document from my cell phone provider. Although two payouts have already been processed and although this document was of course uploaded 2 weeks ago! So the drama goes on...
Update: Nach meiner ersten erfolgreichen Auszahlung vom 17.02., habe ich am selben Tag die nächste Auszahlung beantragt. Bereits gestern, am 21.02. war meine beantragte Auszahlung nicht mehr unter dem Punkt „ausstehende Auszahlungen" zu finden und wurde scheinbar erfolgreich bearbeitet. Das Geld war, nicht wie zuvor, am selber Tag auf meinem Konto. Auch heute warte ich noch auf den Eingang des Geldes. Im Chat sagte man mir, dass es 3-5 Tage dauern kann, bis das Geld eingeht. (Absolut nicht richtig, denn Auslandsüberweisungen dauern maximal 1 Werktag). Naja, dennoch okay, solange das Geld eingeht. Natürlich habe ich dann gleich gestern die dritte Auszahlung über 500,00€ beantragt. Heute wurde diese Auszahlung dann storniert. Begründung: Dem Casino fehlt ein offizielles Dokument meines Handyanbieters. Obwohl schon zwei Auszahlungen bearbeitet wurden und obwohl dieses besagte Dokument natürlich schon vor 2 Wochen hochgeladen wurde! Das Theater geht also weiter …
Chci jen říct, že 3-5 dní na to, aby peníze došly, je NAPROSTO SPRÁVNÉ. Zvlášť když jde o mezinárodní přestup. Peníze do zahraničí posílám poměrně často a téměř nikdy se nestane, že by došly na druhý účet do druhého dne. Pracoval jsem také v online kasinu, takže vím, jak dlouho lidé obvykle museli čekat, než peníze přijdou na jejich bankovní účty.
I just want to say that 3-5days for the money to arrive is ABSOLUTELY CORRECT. Especially when it's an international transfer. I send money internationally quite often and it almost never happen that they reach the other account on the next day. I also worked in an online casino so I know how long time people usually had to wait for the money to reach their bank accounts.
Aktualizace: Poslední požadovaný výběr je nyní před více než 72 hodinami. Nic se neděje. Na chatu mi říkají, že se o to co nejdříve postarají. NEPOCHOPITELNÝ
Stížnost AskGamblers jsem znovu otevřela
Update: Last requested withdrawal is now more than 72 hours ago. Nothing happens. In the chat they tell me that they will take care of it as soon as possible. INCOMPREHENSIBLE
Complaint to AskGamblers has been reopened by me
Update: Zuletzt beantragte Auszahlung ist nun mehr als 72 Stunden her. Nichts passiert. Im Chat sagt man mir, dass man sich so schnell es geht darum kümmert. UNFASSBAR
Beschwerde bei AskGamblers wurde wieder eröffnet von mir
Po 72 hodinách čekání nemá smysl podávat reklamaci. Předpokládám, že stížnost bude zamítnuta. To bychom dělali jako CasinoGuru.
It makes no sense to submit a complaint after 72 hours of waiting. I suppose the complaint is going to be reject. At the that's we would do as CasinoGuru.
Stížnost byla zveřejněna před dny a nyní byla znovu otevřena. Nyní proběhly dvě výplaty. Od 7. února 2022! To jsou skoro 3 týdny! Jste vždy útěchou. Člověk je vždy konfrontován s nepravdivými výroky. A nyní se kasino ani nedrží svých vlastních podmínek. Tam je napsáno, že výběry mohou trvat maximálně 72 hodin. Na které straně jste na CasinoGuru?
The complaint was published days ago and has now been reopened. Two payouts have now taken place. Since February 7th, 2022! That's almost 3 weeks! You are always comforted. One is always confronted with false statements. And now the casino doesn't even stick to its own terms and conditions. There it is written that withdrawals may take a maximum of 72 hours. So which side are you on CasinoGuru?
Die Beschwerde wurde schon vor Tagen veröffentlicht und nun wiedereröffnet. Es haben jetzt zwei Auszahlungen stattgefunden. Seit dem 7.2.2022! Das sind fast 3 Wochen! Immer wieder wird man vertröstet. Immer wird man mit falschen Aussagen konfrontiert. Und nun hält man sich seitens des Casinos nicht mal an die eigenen AGB‘s. Dort steht geschrieben, dass Auszahlungen maximal 72 Stunden dauern dürfen. Also auf welcher Seite seid ihr, CasinoGuru?
Pro mě nedává moc smysl, že by kasino mělo oblbovat a zadržovat své vlastní zákazníky takovým způsobem.
To me it doesn't make much sense that a casino should fool and stall its own customers in such a way.
Für mich macht es eher keinen Sinn, dass ein Casino seine eigenen Kunden derart verarscht und hinhält.
Zejména proto, že to není první stížnost na kasino a všichni mají stejný problém! Všechna ostatní kasina platí okamžitě, pokud to ověříte, protože to netrvá 5 dní! Nejlepším příkladem je playamo, také kasino curacao. Výplaty, pokud jste ověřeni, trvají 3 hodiny a buší na váš účet a jsou to také zahraniční převody
Especially since it's not the first complaint about the casino, and everyone with the same problem! All other casinos pay immediately if you verify it, because it doesn't take 5 days! The best example is playamo, also a curacao casino. Payouts if you are verified take 3 hours and bang on your account and these are also foreign transfers
Zumal es ja nicht die erste Beschwerde über das Casino ist , und alle mit den gleichen problem !! Alle anderen casinos zahlen wenn man verifiziert sofort da dauert es keine 5 tage ! Bestes beispiel playamo auch ein curacao Casino Auszahlungen wenn man verifiziert ist dauern 3 stunden und zack aufm Konto und das sind auch auslandsübwrweisungen
Hráno včera na Vulkan Vegas. Jako nový člen. Vyhrál jsem 1500 €. Do 12 hodin jsem byl plně ověřen a měl peníze na účtu.
Played yesterday on Vulkan Vegas. As a new member. I won €1500. Within 12 hours I was fully verified and had the money in my account.
Gestern auf VulkanVegas gespielt. Als neues Mitglied. Ich habe 1500€ gewonnen. Innerhalb von 12 Stunde war ich voll verifiziert und hatte das Geld auf dem Konto.
.. celý den se nemůžu dostat do chatu. Probíhají pokusy o stažení výplaty o víkendu. Potřebuji tedy více než 1 týden na výplatu 500,00 €!! Nemá to být podvod?
.. can't get into the chat all day. Attempts are made to pull the payout over the weekend. So I need more than 1 week for a payout of 500.00 €!! Isn't that supposed to be a scam?
.. komme den ganzen Tag nicht mehr in den Chat. Man versucht, die Auszahlung über das Wochenende hinzuzuziehen. Damit benötige ich also mehr als 1 Woche für eine Auszahlung über 500,00€!! Das soll kein eindeutiger Betrug sein ??
Po téměř 4 dnech čekání byl můj požadavek nyní opět zrušen. Je to největší podvod, jaký jsem kdy zažil. Takový špinavý obchod!! Nedostanu své peníze
After almost 4 days of waiting, my request has now been canceled again. It's the biggest scam I've ever experienced. Such a filthy shop!! I won't get my money
Nach fast 4 Tagen Wartezeit wurde meine Anfrage nun erneut storniert. Es ist der größte Betrug, den ich jemals erfahren habe. So ein DrecksLaden!! Ich werde mein Geld nicht bekommen
Nyní musím požádat o novou platbu. Bez obdržení informace o odmítnutí.
Now I have to request a new payment. Without having received information about the rejection.
Nun soll ich eine erneute Auszahlung beantragen. Ohne dass ich Informationen zur Ablehnung bekommen habe.
Nyní jsem napsal e-mail, ve kterém vyhrožoval kasinu právními kroky. K získání výhry použiji vše, co mám k dispozici. Jsem tak otrávená. To jsou absolutní podvodníci a nic jiného. Veškeré důkazy zašlu společnosti Antillephone NV formou stížnosti a se svou žádostí se obrátím také na vládu Curacaa. Zda a co z toho vzejde - nevím. Ani tak nedostanu své peníze. Nyní jste vybrali celkem 1 000,00 EUR a více než 1 týden nic. Nehrál jsem v kasinu dva týdny. Je docela možné, že můj účet bude nyní zablokován. Varuji VŠECHNY před tímto kasinem nebo kasiny od Famagousta BV V žádném případě tam nehrajte. Je to absolutní podvod.
I have now written an email threatening the casino with legal action. I'll use whatever is available to me to get my winnings. I'm so fed up. These are absolute scammers and nothing else. I will send all evidence to Antillephone NV in the form of a complaint and I will also approach the Curacao government with my request. Whether and what will come of it - I don't know. I won't get my money either way. You have now withdrawn a total of €1,000.00 and nothing for over 1 week. I haven't played at the casino for two weeks. It is quite possible that my account will now be blocked. I warn EVERYONE against this casino or casinos from Famagousta BV Do not play there under any circumstances. It's the absolute scam.
Ich habe jetzt eine email verfasst und dem Casino mit rechtlichen Schritten gedroht. Alles was mir zur Verfügung steht, werde ich ausreizen, um meine Gewinne zu erhalten. Ich habe die Schnauze sowas von voll. Das sind absolute Betrüger und sonst gar nichts. Ich werde alle Beweise in Form einer Beschwerde an die Antillephone N.V. senden und darüber Hinaus, mit meinem Anliegen an die Regierung in Curacao herantreten. Ob und was dabei herauskommt - ich weiß es nicht. Mein Geld werde ich so oder so nicht erhalten. Sie haben jetzt insgesamt 1.000,00€ ausgezahlt und seit über 1 Woche nichts mehr. Seit zwei Wochen habe ich in dem Casino nicht mehr gespielt. Gut möglich dass mein Account jetzt gesperrt wird. Ich warne JEDEN vor diesem Casino bzw. vor Casinos von der Famagousta B.V. Spielt dort in keinem Fall. Es ist der absolute Betrug.
Abyste mi také věřili. Výplata je ta, kterou jsem nyní zaslal znovu. Poté, co byl poslední bezdůvodně zrušen po více než 3 dnech.
So that you believe me too. The payout is the one I've now posted again. After the last one was canceled without reason after more than 3 days.
Damit man mir auch glauben schenkt. Die Auszahlung ist die, die ich jetzt erneut gestellt habe. Nachdem die letzte nach über 3 Tagen grundlos storniert wurde.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.