DomůFórumKasinaJupi Casino - všeobecná diskuze

Jupi Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 3 roky od DeeDragee
|
63 128 zobrazení 205 odpovědí |
|
1...6 7 8...11
Dandosch
před 2 roky

Stejně jako u vašeho prvního byla platba pryč a byla na ní ještě tentýž den

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

No super .. tak ještě můžu doufat, že to neposerou a peníze přijdou dnes nebo zítra ..

Automaticky přeloženo:
Dandosch
před 2 roky

Spíš mi to přijde hodně neprofesionální, jako když jeden neví, co dělají ostatní, tak to pokazí...

Každopádně si myslím, že dostanete zaplaceno v plné výši.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

... dnes byla přijata druhá výplata ve výši 500,00 EUR ...

Automaticky přeloženo:
Dandosch
před 2 roky

Dobrý den, rád to slyším - pokračujte! 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Aktualizace: Po mé první úspěšné výplatě 17. února jsem požádal o další výplatu ve stejný den. Již včera, 21.2. můj požadovaný výběr se již nenacházel pod položkou „čekající výběry" a byl zřejmě úspěšně zpracován. Na rozdíl od dřívějška byly peníze na mém účtu ještě tentýž den. Stále čekám, až přijdou peníze. V chatu mi bylo řečeno, že může trvat 3-5 dní, než peníze dorazí. (Absolutně nesprávné, protože mezinárodní převody trvají maximálně 1 pracovní den). No, stále v pořádku, dokud peníze přijdou. Samozřejmě jsem právě včera požádal o třetí výplatu ve výši 500,00 EUR. Dnes byla tato platba zrušena. Důvod: Kasinu chybí oficiální dokument od mého poskytovatele mobilního telefonu. Přestože již byly zpracovány dvě výplaty a tento dokument byl samozřejmě nahrán před 2 týdny! Takže drama pokračuje...

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chci jen říct, že 3-5 dní na to, aby peníze došly, je NAPROSTO SPRÁVNÉ. Zvlášť když jde o mezinárodní přestup. Peníze do zahraničí posílám poměrně často a téměř nikdy se nestane, že by došly na druhý účet do druhého dne. Pracoval jsem také v online kasinu, takže vím, jak dlouho lidé obvykle museli čekat, než peníze přijdou na jejich bankovní účty.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Aktualizace: Poslední požadovaný výběr je nyní před více než 72 hodinami. Nic se neděje. Na chatu mi říkají, že se o to co nejdříve postarají. NEPOCHOPITELNÝ

Stížnost AskGamblers jsem znovu otevřela


Automaticky přeloženo:
Dandosch
před 2 roky

Po 72 hodinách čekání nemá smysl podávat reklamaci. Předpokládám, že stížnost bude zamítnuta. To bychom dělali jako CasinoGuru.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stížnost byla zveřejněna před dny a nyní byla znovu otevřena. Nyní proběhly dvě výplaty. Od 7. února 2022! To jsou skoro 3 týdny! Jste vždy útěchou. Člověk je vždy konfrontován s nepravdivými výroky. A nyní se kasino ani nedrží svých vlastních podmínek. Tam je napsáno, že výběry mohou trvat maximálně 72 hodin. Na které straně jste na CasinoGuru?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pro mě nedává moc smysl, že by kasino mělo oblbovat a zadržovat své vlastní zákazníky takovým způsobem.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zejména proto, že to není první stížnost na kasino a všichni mají stejný problém! Všechna ostatní kasina platí okamžitě, pokud to ověříte, protože to netrvá 5 dní! Nejlepším příkladem je playamo, také kasino curacao. Výplaty, pokud jste ověřeni, trvají 3 hodiny a buší na váš účet a jsou to také zahraniční převody

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Hráno včera na Vulkan Vegas. Jako nový člen. Vyhrál jsem 1500 €. Do 12 hodin jsem byl plně ověřen a měl peníze na účtu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

.. celý den se nemůžu dostat do chatu. Probíhají pokusy o stažení výplaty o víkendu. Potřebuji tedy více než 1 týden na výplatu 500,00 €!! Nemá to být podvod?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Po téměř 4 dnech čekání byl můj požadavek nyní opět zrušen. Je to největší podvod, jaký jsem kdy zažil. Takový špinavý obchod!! Nedostanu své peníze

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file to je oficiální odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nyní musím požádat o novou platbu. Bez obdržení informace o odmítnutí.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nyní jsem napsal e-mail, ve kterém vyhrožoval kasinu právními kroky. K získání výhry použiji vše, co mám k dispozici. Jsem tak otrávená. To jsou absolutní podvodníci a nic jiného. Veškeré důkazy zašlu společnosti Antillephone NV formou stížnosti a se svou žádostí se obrátím také na vládu Curacaa. Zda a co z toho vzejde - nevím. Ani tak nedostanu své peníze. Nyní jste vybrali celkem 1 000,00 EUR a více než 1 týden nic. Nehrál jsem v kasinu dva týdny. Je docela možné, že můj účet bude nyní zablokován. Varuji VŠECHNY před tímto kasinem nebo kasiny od Famagousta BV V žádném případě tam nehrajte. Je to absolutní podvod.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

filefile Abyste mi také věřili. Výplata je ta, kterou jsem nyní zaslal znovu. Poté, co byl poslední bezdůvodně zrušen po více než 3 dnech.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Takoví bastardi!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

4000 € právě pryč..

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky