FórumKasinaJackbit Casino - všeobecná diskuze

Jackbit Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Cryptominers2017
|
4717 zobrazení 41 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
1977punk
před 9 měsíci

Vážení, 1977punk

Pokud se obrátíte na tým podpory, váš případ by již měl být předán příslušnému týmu, takže bude vyřešen za vás

Mezitím nám však pošlete své uživatelské jméno, abychom jej mohli upřednostnit a co nejdříve opravit

Jackbit Casino vám také dá nějaký bonus za nepříjemnosti, ale to nemusí být naše chyba a může to být jakýkoli jiný problém ohledně blockchainu, platby atd. Zjistíme to a vyřešíme to, jak jsme zmínili, pošlete nám další podrobnosti týkající se Váš účet

Informace o vložené částce nám také pomohou, pokud jste ji ještě neposlali na naši podporu, zašlete ji tam

S přátelským pozdravem,


Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jackbit Casino
před 9 měsíci

Uživatelské jméno je 1977punk. Dal jsem všechny informace, o kterých mi bylo řečeno, že je potřebovali, 8. 4. 23... minulý pátek večer, pár hodin poté, co jsem provedl vklad BTC.


Bylo mi řečeno, že to bylo přeposláno a že se mi někdo ozve ohledně mého chybějícího vkladu v rozmezí 5 hodin až několika dnů.


Doposud, 8. 10. 23, mě ohledně této záležitosti nikdo nekontaktoval.


Určitě si vaší pomoci vážím. Obvykle se snažím do svých stížností přidat všechny dobré věci, které se mi na kasinu líbí, abych byl spravedlivý, ale upřímně, ještě jsem neměl šanci hrát na JackBit. Toto byl můj první vklad a nepamatuji si, jak jsem tam skončil, protože to nebyla bezplatná otočení nebo cokoli jiného. Věřím, že to byla dobrá recenze.


Takže moje první interakce s kasinem byla, že mi zmizel vklad a pak jsem čekal, až mě kontaktuje podpora, a poté jsem sem napsal příspěvek, když jsem cítil, že mě nikdo neslyší.


Také se vždy rád vrátím a řeknu „kasino to udělalo správně" nebo cokoli jiného, když se to stane v situacích jako je tato, a rád to udělám s Jackbitem, pokud/až se to vyřeší.


Ještě jednou děkuji za váš čas a pomoc v této záležitosti.


*Edit* Měl jsem datum transakce v sobotu 8. 5., ale byl pátek 8. 4

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
1977punk
před 9 měsíci

Vážení, 1977punk

Váš problém jsme prověřili s příslušným týmem

Dostali jsme informaci, že k vyřešení vašeho problému a potvrzení, že jste skutečně provedli transakci do peněženky Jackbit Casino, je zapotřebí HASH

Prosíme vás o poskytnutí výše uvedených informací a bude to vyřešeno co nejdříve, jak je uvedeno v předchozí zprávě

Nejlepší,

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Chci jen zopakovat, že toto jsou všechny informace, které jsem původně poskytl podpoře v chatu do 2 hodin od provedení vkladu. Můžete použít níže uvedený odkaz, kde víte, že je legitimní, nebo jej přímo zkopírovat


hash:


bc2777ee67bff19966074a135e040b124ff75bb8efa36a8813ea0459616d877a


Zobrazit hash v průzkumníku bloků:


https://mempool.space/tx/bc2777ee67bff19966074a135e040b124ff75bb8efa36a8813ea0459616d877a


Toto jsou stejné informace, které jsem poskytl podporu Jackbitu v pátek 8/4/23 do 2 hodin poté, co můj vklad nebyl připsán na můj účet. Zdá se, že váš příspěvek naznačuje, že jste právě čekali na mě, abych poskytl příslušné informace, a to není přesné.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Stále nic. Žádné peníze na mém účtu, žádný kontakt z podpory.

Automaticky přeloženo:
1977punk
před 9 měsíci

Vážení, 1977punk

Jak příslušný tým zkontroloval informace, Jackbit Casino nikdy neobdrželo finanční prostředky, o kterých tvrdíte, že byly odeslány do peněženky vašeho hráčského účtu

Budete obdarováni peněžním bonusem (stejná částka, kterou tvrdíte, byla odeslána do hráčovy BTC peněženky) z Jackit Casino za vynikající vzhled kasina

Vidíme, že hráč udělal chybu nebo to bylo provedeno z jiného důvodu, ale kasino stále poskytlo bonus hráči

Chceme vás upozornit, abyste byli opatrní při vkládání finančních prostředků, samozřejmě pokud k tomu došlo omylem

Nejlepší,

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Přístup k účtu byl bez vysvětlení zablokován. Účet byl ověřen. Technická podpora neposkytuje žádnou zpětnou vazbu.

Automaticky přeloženo:
exaggerate2020
před 6 měsíci

Vážení přehánění2020,

Pokud jde o T&C Jackbit Casino, Rusko je omezeno, proto nemůžete hrát, ale můžete si vybrat své prostředky z kasina

Nejlepší,

Automaticky přeloženo:
Jackbit Casino
před 6 měsíci

Ahoj Jackbite.

Říkáte, že Rusko má omezení, ale když jsem prošel ověřením na vašem webu, nikdo mi o tom neřekl, ani v chatu na webu samotném, ani poštou, nikdo mě na to neupozornil.

Zároveň jsem prošel ověřením a pokračoval v používání webu a mohl jsem vybrat prostředky, ale včera ráno jsem se prostě nemohl přihlásit ke svému účtu. V chatu mi nemohli pomoci.

V současné době se při pokusu o přihlášení zobrazí zpráva, že uživatel byl zablokován. Můžete vidět na snímku obrazovky.


file

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
exaggerate2020
před 6 měsíci

Vážení přehánění2020,

Máte přístup ke svému účtu, takže můžete zpracovávat své transakce

Děkujeme vám za vaši trpělivost

Nejlepší,

Automaticky přeloženo:
Jackbit Casino
před 6 měsíci

To je dobré slyšet. Nyní se pokusím přihlásit ke svému účtu a vybrat peníze. Co se stane s mým účtem poté, co vyberu své prostředky?

Automaticky přeloženo:
exaggerate2020
před 6 měsíci

Perfektní,

Váš účet bude bohužel na základě rozhodnutí společnosti uzavřen

Přeji hodně štěstí!

Nejlepší,

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Přístup k účtu byl bez vysvětlení zablokován. Účet byl ověřen. Technická podpora neposkytuje žádnou zpětnou vazbu.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, jsem rád, že se problém vyřešil a peníze můžete bez problémů vybrat. Můžete nám dát vědět, kdy se tak stane? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ahoj Jaro.


Ano, potvrzuji, že jsem v tuto chvíli vybral všechny své prostředky. Dostal jsem přístup k účtu a po úspěšném výběru byl opět zablokován.

Automaticky přeloženo:
Jackbit Casino
před 6 měsíci

Děkuji za vaší pomoc. Podařilo se mi vybrat své prostředky.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Jaro.


Ano, potvrzuji, že jsem v tuto chvíli vybral všechny své prostředky. Dostal jsem přístup k účtu a po úspěšném výběru byl opět zablokován.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Skvělé, kdyby jen každé kasino řešilo takové situace okamžitě. Doufám, že se vám v budoucnu bude dařit lépe a budete opatrnější a zkontrolujte si omezené země ve Smluvních podmínkách a také se na to zeptejte v živém chatu nebo podpoře. Myslím, že v tomto případě se nic takového stát nemůže a budete mít jistotu, kde můžete a kde nemůžete hrát. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, nelze vybrat peníze, přístup k výběru je odepřen. Ověření proběhlo úspěšně, žádost o video také proběhla. Na zprávy se neodpovídá.

Přihlášení: kristas441

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jackbit Casino
před 4 měsíci


Ahoj, mohl bys prosím věnovat pozornost případu s https://casino.guru/profile/329795/kristas441 . Zdá se, že má stejný případ jako já.


Je to v této diskuzi, ale pro jistotu to zkopíruji:

Dobrý den, nelze vybrat peníze, přístup k výběru je odepřen. Ověření proběhlo úspěšně, žádost o video také proběhla. Na zprávy se neodpovídá.
Přihlášení: kristas441




Automaticky přeloženo:
kristas441
před 4 měsíci

Odpovězte na Jackbitovu zprávu v tomto vlákně




Automaticky přeloženo:
exaggerate2020
před 4 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky