FórumKasinaJackbit Casino - všeobecná diskuze

Jackbit Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Cryptominers2017
|
9267 zobrazení 66 odpovědí |
|
12 3 4
kristas441
před 10 měsíci

Milá Kristas441,

Zdá se, že jste hráčem sázkových kanceláří, proto vám zde nemůžeme dále pomoci

Dáváme vám informace, že váš účet je vyšetřován kvůli podezřelému chování při sportovním sázení

Vyšetřování může trvat až 1 měsíc, protože je to právo kasina

Pro vaši informaci, tento problém nebudeme na Casino Guru sledovat, protože se jedná o případ sportovního sázení, opakujeme ještě jednou

Pro podrobnější dotazy byste měli kontaktovat podporu kasina live nebo support@jackbit.com

Nejlepší,


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, nelze vybrat peníze, přístup k výběru je odepřen. Ověření proběhlo úspěšně, žádost o video také proběhla. Na zprávy se neodpovídá.

Přihlášení: kristas441

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, môžem vediť ako dlho už tvoja situácia okolo výberu trvá a ako dlho sa ti nedarí vytiahnuť ? Hral si s bonusom alebo bez ?

Videl som poďla screenshotu, že tvoj účet je pod investigáciou, takže keď tento check skončí a všetko bude v poriadku, zrejme potom ti bude umožnené vybrať peniaze.

Avšak tiež som zachytil aj odpoveď od kasína a podľa všetkého sa tvoja situácia týka športového stávkovania, čomu sa my bohužial u nás nevenujeme, keďže nemáme na to expertov.

Rovnako by bolo určite vhodné, ak by si odpísala Petronele do sťažnosti a odpovedala na otázky, ktoré ti položila.

Bolo by tiež možné ma informovať, ako sa to celé vyvíja a čo sa ti podarilo nakoniec zistiť ?

Upraveno autorem před 10 měsíci
před měsícem

Ahoj,

Mám vážné obavy o férovost Jackbit Casino. Vyhrál jsem 21 634,05 USDT (přes 19 400 EUR), ale proces ověření se zbytečně zdržuje. Po úspěšném ověření mé identity prostřednictvím selfie a dokladu totožnosti jsem byl stále požádán o dodatečné ověření pomocí videa, a to i přes žádný jasný důvod. Okamžitě jsem odeslal video, jak bylo požadováno.

Nejprve mě podpora informovala, že ověření přes video bude trvat maximálně 48 hodin, ale později mi bylo řečeno, že to může trvat až dva týdny. Obávám se, že je to taktika, jak oddálit můj výběr, protože jsem viděl podobné případy, kdy proces přechází z ověřování na vyšetřování, jen abych se vyhnul výplatě výher. Doufám, že mé obavy jsou neopodstatněné a že moje výhry budou brzy vyplaceny.

Budu rád za jakoukoli pomoc nebo radu, jak tento proces urychlit.

Automaticky přeloženo:
mischal041
před měsícem

Vážený @mischal041,

Protože se váš problém týká sázkových kanceláří, nemůžeme vám zde dále pomoci. Upozorňujeme však, že náš tým KYC zpracovává vaše ověření přes video, a jakmile bude dokončeno, bude vás kontaktovat e-mailem ohledně výsledku.


Máte-li jakékoli další otázky nebo potřebujete pomoc, kontaktujte nás na živém chatu nebo prostřednictvím e-mailu na adrese S .


Upřímně,

Jackbit Casino

Automaticky přeloženo:
Jackbit Casino
před měsícem

Vážený Jackbit Casino,

Děkuji za vaši extrémně rychlou odpověď – kdyby ověření a výplata mých výher mohly být zpracovány stejně rychle!

Rád bych však upřesnil, že více než 90 % mých výher pochází z kasinových automatů, nikoli z činností souvisejících se sázkovými sázkami. Proto věřím, že můj případ spadá do rozsahu, který Casino Guru může řešit.

S ohledem na to vás laskavě žádám, abyste co nejdříve dokončili proces ověření, neprodleně mě informovali a umožnili mi bez dalšího prodlení vybrat své výhry.

Oceňuji vaši pozornost věnovanou této záležitosti a těším se na její rychlé vyřešení.


s pozdravem

Michal

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vážený Jackbit Casino,

Chtěl bych poskytnout další důkazy ohledně nekonzistentních časových rámců, které jsem dostal pro ověření mého videa. Nejprve mě váš tým podpory ujistil, že proces ověření bude dokončen během 48 až 72 hodin. Krátce poté se tato doba zkrátila na 24 až 48 hodin a nakonec jsem byl informován, že proces může trvat až dva týdny.

Připojil jsem snímky obrazovky z konverzací podpory, které jasně ukazují tyto měnící se termíny. Tato nesrovnalost je znepokojivá, protože způsobila zbytečné prodlevy při ověřování mého účtu a výběru mých výher.

Žádám vás, abyste dodrželi původní časový rámec a urychlili proces, aby mohl být můj účet ověřen a já mohl pokračovat ve výběru svých výher.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
mischal041
před měsícem

Dobrý den.

Není nic neobvyklého, že kasino bude od svých hráčů požadovat dodatečné ověření, pokud jde o vyšší částku výběru, a doufám, že to budou moci dokončit co nejdříve.

Kasinu obvykle dáváme celých 14 dní na to, aby pokračovala v ověření a dokončila platbu, než zasáhne náš tým pro stížnosti. Tak doufejme, že to nebude potřeba a peníze obdržíte před tímto časovým rámcem.

Jsem opravdu rád, že vám zástupce Jackbit Casino odpověděl v tomto vlákně a že je ochotný s vámi komunikovat. Je to opravdu důležitá věc, jistě.

Nemáte náhodou nějaké novinky ohledně ověření?

Nezapomeňte nás o tom všem informovat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ahoj,

děkuji za odpověď a za uznání situace. Naprosto chápu, že není neobvyklé, že kasino požaduje dodatečné ověření, zejména pokud se jedná o vyšší částky výběru, a nemám žádné problémy s vyhověním jakýmkoli žádostem o ověření.

Délku ověřovacího procesu a zdánlivé zpoždění ve výplatě však považuji za nepřiměřené. Seriózní a renomované kasino by mělo být schopno dokončit proces ověření během několika hodin, jako to dělá mnoho jiných kasin v oboru. I když to nejsou schopni zpracovat tak rychle, časový rámec 48 hodin by měl být více než dostatečný na dokončení takového procesu během pracovních dnů.

Abych dále zdůraznil své obavy, vlastní tým podpory Jackbit Casino mě původně informoval, že proces ověření pomocí videa bude trvat maximálně 48 až 72 hodin. Později, když jsem odeslal ověřovací video, mi řekli, že to bude dokončeno za 24 až 48 hodin. Navzdory těmto slibům proces trval mnohem déle, což vyvolává pochybnosti o záměrech kasina.

Cokoli po 48 hodinách začíná pociťovat jako záměrná strategie oddalování výplat, což může hráče frustrovat do té míry, že rezignují na výběr nebo pokračují ve hře s zůstatkem. Tento přístup se neodráží dobře na transparentnosti nebo spravedlnosti kasina.

Doufám, že kasino může proces urychlit a prokázat, že tyto obavy jsou zbytečné.

s pozdravem

Michal

Automaticky přeloženo:
mischal041
před měsícem

Ahoj.

Určitě rozumím tomu, co zde říkáte, a vašemu názoru. Někdy dokonce i kasino může zaznamenat určitá zpoždění, zejména pokud je velký objem výběrů nebo dokonce i když mají nedostatečný počet zaměstnanců.

Nezapomínejme, že do tohoto kasina přijíždí mnoho lidí z celého světa, takže je naprosto pochopitelné, že se něco takového může čas od času stát.🤷‍♀️

Ale opravdu chápu vaše obavy zde, samozřejmě, a je dobře, že jste pro jistotu podal stížnost zde . Společně se to pokusíme vyřešit co nejdříve, abyste mohli získat své výhry.

Informujte nás prosím o všech novinkách týkajících se ověření.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ahoj,

děkujeme za pochopení a podporu v této věci. Chtěl jsem poskytnout aktuální informace o situaci. Včera, když jsem kontaktoval podporu Jackbit Casino prostřednictvím živého chatu, byl jsem informován, že můj účet je nyní „ve vyšetřování".

To mě zmátlo, protože poslední aktualizace z kasina byla, že stále čekají na ověření mého videa. Nejsem si jistý, proč se stav nyní změnil na vyšetřování, a neobdržel jsem žádné vysvětlení, co tuto změnu spustilo.

O dalším vývoji vás budu informovat a oceňuji vaši pomoc při co nejrychlejším řešení tohoto problému.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
mischal041
před měsícem

Abych řekl pravdu, ve vašem případě se domnívám, že podpora znamenala přesně to, že vaše video je právě nyní vyšetřováno. Podle mého názoru alespoň.

Děkujeme, že nás informujete, a počkáme, jak se to vyvine.

Automaticky přeloženo:
mischal041
před měsícem

Vážený @mischal041,


Upozorňujeme, že ověření vašeho účtu pomocí videa bylo dokončeno a nyní můžete bez dalších prodlev pokračovat ve výběru.


s pozdravem

Jackbit Casino

Automaticky přeloženo:
Jackbit Casino
před měsícem

Milé Jackbit Casino,

Mohu potvrdit, že jsem byl informován o úspěšném dokončení ověření mého účtu. Odeslal jsem žádost o výběr, ale prostředky na můj účet ještě nebyly připsány.

Žádám vás, aby v souladu s vašimi podmínkami byla platba zpracována co nejdříve. Po dokončení platby budu toto vlákno aktualizovat.

s pozdravem

Michal

Automaticky přeloženo:
mischal041
před měsícem

Vážený @mischal041,


Jak zkontrolujeme, váš výběr byl již úspěšně zpracován během 1 hodiny.


Upřímně,

Jackbit Casino

Automaticky přeloženo:
Jackbit Casino
před měsícem

Mohu potvrdit, že jsem peníze úspěšně obdržel. Děkujeme Jackbit Casino za zpracování výběru.


s pozdravem

Michal

Automaticky přeloženo:
mischal041
před měsícem

Skvelé správy, videl som, že sa ti s kasínom podarilo vyriešiť situáciua dostal si aj peniaze. Podľa toho, čo som čítal tak to bolo celkom aj rýchlo, čo by mňa osobne tešilo. 🙂

Myslíš, že eśte v tomto kasíne budeś hrať alebo už viac mu šancu nedáš?

Jaro
před měsícem

Vážení Romi, Jaro a Jackbit Casino,


Chtěl jsem poskytnout aktuální informace o novém problému, se kterým jsem se setkal po úspěšném výběru mých předchozích výher (21 600 USDT).

Po obdržení těchto výher jsem provedl tři další vklady a vyhrál jsem celkem 12,163 USDT. Navzdory tomu, že můj účet byl dříve plně ověřen, nyní čelím novému omezení výběru. Tým podpory mě informoval, že můj účet je opět vyšetřován, což je matoucí vzhledem k tomu, že můj účet již prošel ověřením.

Aby toho nebylo málo, dnes v 18:03 jsem obdržel e-mail z kasina Jackbit, že můj účet byl uzavřen z důvodu „výhradního rozhodnutí společnosti" bez jakéhokoli konkrétního vysvětlení nebo důvodu. To vyvolává další obavy, zejména proto, že dříve neexistoval žádný náznak jakéhokoli problému.

Na Jarovu otázku – ano, dal jsem kasinu ještě šanci a ukázalo se, že mi přineslo štěstí, protože jsem vyhrál krásnou částku. Žádný hráč však nechce hrát v kasinu, kde se musí starat o to, zda jeho výhry budou nebo nebudou vyplaceny při každé výhře.


Žádám, aby Jackbit Casino poskytlo jasné vysvětlení tohoto vyšetřování a uzavření účtu a umožnilo mi bez dalších prodlení vybrat své výhry.


Děkuji za pozornost, kterou věnujete této záležitosti.

s pozdravem

Michal

Automaticky přeloženo:
mischal041
před měsícem

Vážený @mischal041,


Právě jsme znovu zkontrolovali podrobnosti a všechny problémy a postupy související s vaším účtem jsou plně dokončeny. Náš tým podpory vás o tom dnes také informoval.


Nyní můžete naši platformu používat bez dalších omezení.


Upřímně,

Jackbit Casino

Automaticky přeloženo:
mischal041
před měsícem

Ahoj, najlepšie by bolo keby kasíno povie prečo sa uchýlilo k tomuto kroku. Bez toho veľa toho vedieť nebudeme. Mohli by sme hádať, že by mohlo isť o kontrolu hrania a podobne ale to by bolo len hádanie ako som povedal. Hral si s nejakým bonusom alebo len s real money?

Ak by sa kasíno už neozvalo a ty nevedel, čo máš robiť, určite by som opäť založil sťažnosť aby sa náš tím na to pozrel detailnejšie.

Myslíš, ze by to bolo takto v poriadku?

Jaro
před měsícem

Milý Jaro and Jackbit Casino,


Dnes jsem obdržel e-mail od podpory Jackbit Casino, který mě informoval, že vyšetřování mého účtu bylo dokončeno a že nyní mohu svůj účet používat. Zde je zpráva, kterou jsem obdržel:

"Vážený uživateli,

Doufám, že vás tento e-mail najde dobře.

Rádi bychom vás informovali, že vyšetřování bylo dokončeno a vy můžete používat svůj účet.

Máte-li jakékoli další dotazy nebo dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám kdykoli pomůžeme.

Hezký den!

s pozdravem

Devon / Agent podpory."


Následně jsem se pokusil vybrat 12,163 USDT, ale obdržel jsem následující odpověď:

"Milý hráč,

Obracíme se na vás, abychom vás informovali, že požadovaná transakce nebyla úspěšná. Dosáhli jste svého týdenního limitu výběru. Chcete-li vybrat prostředky, zkuste to znovu po uplynutí stanovené doby.

s pozdravem

Jackbit Team."

Na základě této zprávy chápu, že limity výběru jsou 25 000 USD za 7 dní, podle podmínek kasina. Před chvílí jsem se pokusil vybrat 3 300 USDT, což v kombinaci s mým předchozím výběrem zůstává v rámci limitu 25 000 USD po dobu 7 dnů.

Momentálně čekám na připsání tohoto výběru na můj účet. Po obdržení finančních prostředků vás zde budu informovat. Po 7 dnech se pokusím vybrat zbývající zůstatek a poskytnu aktuální informace.


Vyzývám Jackbit Casino, aby schválilo výběr 3 300 USDT, což je v rámci povoleného limitu pro toto období.


Děkuju.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky