Milý Jaro and Jackbit Casino,
Dnes jsem obdržel e-mail od podpory Jackbit Casino, který mě informoval, že vyšetřování mého účtu bylo dokončeno a že nyní mohu svůj účet používat. Zde je zpráva, kterou jsem obdržel:
"Vážený uživateli,
Doufám, že vás tento e-mail najde dobře.
Rádi bychom vás informovali, že vyšetřování bylo dokončeno a vy můžete používat svůj účet.
Máte-li jakékoli další dotazy nebo dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám kdykoli pomůžeme.
Hezký den!
s pozdravem
Devon / Agent podpory."
Následně jsem se pokusil vybrat 12,163 USDT, ale obdržel jsem následující odpověď:
"Milý hráč,
Obracíme se na vás, abychom vás informovali, že požadovaná transakce nebyla úspěšná. Dosáhli jste svého týdenního limitu výběru. Chcete-li vybrat prostředky, zkuste to znovu po uplynutí stanovené doby.
s pozdravem
Jackbit Team."
Na základě této zprávy chápu, že limity výběru jsou 25 000 USD za 7 dní, podle podmínek kasina. Před chvílí jsem se pokusil vybrat 3 300 USDT, což v kombinaci s mým předchozím výběrem zůstává v rámci limitu 25 000 USD po dobu 7 dnů.
Momentálně čekám na připsání tohoto výběru na můj účet. Po obdržení finančních prostředků vás zde budu informovat. Po 7 dnech se pokusím vybrat zbývající zůstatek a poskytnu aktuální informace.
Vyzývám Jackbit Casino, aby schválilo výběr 3 300 USDT, což je v rámci povoleného limitu pro toto období.
Děkuju.
Dear Jaro and Jackbit Casino,
Today, I received an email from Jackbit Casino support informing me that the investigation of my account has been completed and that I am now able to use my account. Here’s the message I received:
"Dear User,
I hope this email finds you well.
We would like to inform you that the investigation has been completed, and you are able to use your account.
If you have any further questions or inquiries, please do not hesitate to contact us. We will be more than happy to assist you anytime.
Have a nice day!
Best regards,
Devon / Support Agent."
Following this, I attempted to withdraw 12.163 USDT, but I received the following response:
"Dear player,
We are contacting you to inform you that the requested transaction was not successful. You have reached your weekly withdrawal limit. To withdraw funds, please try again after the specified time.
Kind regards,
Jackbit Team."
Based on this message, I understand that the withdrawal limits are 25.000 USD per 7 days, according to the casino's terms and conditions. A short while ago, I attempted to withdraw 3.300 USDT, which, combined with my previous withdrawal, remains within the 25.000 USD limit over the 7-day period.
I am currently waiting for this withdrawal to be credited to my account. I will inform you here once the funds are received. After 7 days, I will attempt to withdraw the remaining balance and provide an update at that time.
I urge Jackbit Casino to approve the withdrawal of 3.300 USDT, which is within the allowable limit for this period.
Thank you.
Automaticky přeloženo: