V sobotu jsem provedl vklad přes BTC. Poté, co to bylo potvrzeno na blockchainu, ale stále to nebylo zveřejněno na mém účtu, kontaktoval jsem podporu. Nechali mě poslat podrobnosti o transakci, které jsem uvedl. Poslal jsem doklad o tom, kde jsem to koupil/poslal na adresu, kterou mi poskytli. Mám pocit, že je to vše snadno a rychle ověřitelné, i když mě opravte, pokud se mýlím.
Po několika minutách mi bylo řečeno, že moje žádost o podporu byla postoupena jinému týmu a že tento druhý tým mě brzy kontaktuje a vyřeší problém mého chybějícího vkladu. Od té doby, co jsem si tady stěžoval, to tak samozřejmě nebylo. Přihlásil jsem se do jejich kasina jednou denně, zopakoval jsem žádost o podporu a dostávám stejnou odpověď... Eskalátory se postarají o eskalaci a jediné, co mohu udělat, je počkat, až eskalace eskaluje.
O šest dní později mě Escalatarians ještě nekontaktovali a můj vklad se stále neodrazil na mém účtu.
Zdá se, že mají dobrého odpůrce... řekl lidem podpory, kteří jsou ochotni se mnou mluvit (někteří na mě rovnou vytáhli 'řekl jsem dobrý den, pane!'), že vím, že to nebyla jejich chyba nebo cokoli...ale že se jich přesto jednou denně zeptám na svůj vklad, abych jim připomněl, že jsem stále tady a přesto chci být nějakým způsobem kompenzován. Možná s nablýskanou novou Escalade?
Řekl jsem jim, že podle toho, co jsem jim poskytl, lze snadno prokázat, že jsem skutečně provedl vklad, a zeptal jsem se, zda by mi mohli dát bezplatná otočení na hru zhruba ve výši mého vkladu. Žádné kostky...což je na kasino zvláštní...zdá se, že by měli kostky.
Každopádně můj obecný pocit z tohoto problému je, že můj chybějící vklad pro ně prostě není důležitý. Jak jsem uvedl, nebyla to velká záloha, takže si asi myslí, že když počkají dost dlouho, půjdu pryč...a až odejdu, nebude to žádná velká ztráta.
Upřímně si nemyslím, že by moje zmizení vkladu bylo něco účelového nebo učiněného z chamtivosti nebo zlomyslnosti, ale mám pocit, že počet dní a naprostý nedostatek komunikace v této věci jsou známkami buď (1) nedostatečného poskytnutí f&#% nebo (2) nedostatek kompetence...i když předpokládám, že by to mohla být kombinace obou.
I made a deposit via BTC on Saturday. After it was confirmed on the blockchain but still wasn't posted to my account, I contacted support. They had me send the details of the transaction, which I provided. Sent proof of where I bought/sent it to the address they provided me. I feel like that is all easily and quickly verifiable, though correct me if I am wrong.
After a few minutes, I was told that my support request had been Escalated to another team, and that this other team would soon contact me and resolve the issue of my missing deposit. Obviously, since I'm here complaining, that was not the case. I've logged in on their casino once per day, rehashed my support appeal, and I receive the same response...the Escalators will take care of the Escalated and all I can do is wait for the Escalation to Escalate.
Six days later, the Escalatarians have yet to contact me and my deposit is still not reflected in my account balance.
Seems like they have a good rep...ive told the support people who are willing to speak to me (some just straight up pull the 'i said good day sir!' bit on me) that I know it wasn't their fault or whatever...but that I am still going to ask them about my deposit once per day to remind them that I am still here and still want to be compensated in some manner. Perhaps with a shiny new Escalade?
I told them that it is easily proven with what I have provided them that I did indeed make the deposit, and asked if they could just give me free spins on a game for roughly the amount of my deposit. No dice...which is odd for a casino....seems like they'd have dice.
Anyways, my general feeling about this issue is that my missing deposit simply is not important to them. As I stated, it was not a large deposit, so they probably think that, if they wait long enough, I'll go away...and when I go away, it will be no big loss.
I sincerely don't think my deposit going missing was anything purposeful or done out of greed or malice, but I do feel that the number of days and complete lack of communication on the matter are signs of either (1) a lack of give a f&#% or (2) a lack of competence...although I suppose it could be a combination of the two.
Automaticky přeloženo: