DomůFórumKasinaJackbit Casino - všeobecná diskuze

Jackbit Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

26 673 zobrazení 125 odpovědí |
před 3 roky
|
1...3 4 5...7
Přidat příspěvek
mischal041
před rokem

Skvelé teda, že sa reštrikcie zrušili a všetko je zase v poriadku.

Čo sa ty´ka výberu tak áno, limit si videl dobrý a keď si sa do neho zmestil so sumou, ktor´ú spomínaš, tak teda uvidíme, či to bude v poriadku a peniaze dostaneš.

Samozrejme tiež budem čakať aj na to, či dostaneš zvyšok keď budeš môcť opäť vybrať väčšiu sumu keď sa limit resetuje.

Ak by sa čokoľvek dialo, budem tu. 🙂

před rokem

Mám stížnost na toto kasino, - Jeden den jsem vložil 7 000 eur a ve stejný den jsem chtěl vyplatit 20 000 eur, které jsem vyhrál - byla mi zamítnuta platba, protože jsem vyměnil jejich hráčské VIP body, které inzerují jako wagerfree - u nich však platí pravidlo, které nyní znamená, že mohu vyplatit maximálně 10násobek toho, za co jsem vyměnil body, - kasino si nyní vzalo 19 500 eur od účtu. - opravdu past vytvořená jen za účelem zabavení výher.

Automaticky přeloženo:
Lassedkok
před rokem

Hmm, to mi připadá jako docela smutný důvod pro zrušení výhry. Mají v Podmínkách uvedeno něco takového, že při výměně bodů se na váš výběr vztahují takové podmínky? Nemyslím si, že by to mělo nějak ovlivnit.

Je však dobrý krok, že jste otevřeli stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Ale mám jednu otázku, vyměnili jste si tyto body poté, co jste vyhráli, nebo jste je použili na výhru 20k?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Požádal jsem kasino o seznam transakcí, abych mohl zdokumentovat, že body byly vyplaceny během herní relace, ale z „bezpečnostních důvodů" to nemohou poskytnout.

Mohu jen doporučit jít daleko od tohoto kasina, pokud to je způsob, jakým fungují. -

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Lassedkok
před rokem

Podle toho, co vidím v reklamaci, jste již peníze obdržel, rozumím tomu správně? Dohodli jste se s kasinem nebo vám řekli, že to byla jen chyba?

Ať tak či onak, jsem rád, že to dopadlo dobře a ty peníze máš. Doufám, že se vám bude líbit, protože je to docela pěkná výhra.

Gratuluji. 🎉😊☘️

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj jaro - díky za sledování


Nejprve jsem dostal e-mail, že peníze byly zabaveny


- pak jsem podal stížnost kasinu prostřednictvím jejich kanálů - zde tvrdili, že peníze byly zabaveny, -


po zveřejnění zde jsem nyní obdržel omluvu a peníze byly vráceny na účet - kde jsem je mohl bez problémů vyplatit.


takže žádné vyjednávání - ale zajímalo by mě, jestli cítili určitý tlak, že jste byli zapojeni? 😉


Automaticky přeloženo:
Lassedkok
před rokem

Může a nemusí to tak být, ale s jistotou by to vědělo pouze kasino. Samozřejmě se mohla stát chyba, kterou opravili a omluvili se, takže mohlo jít o nedorozumění, na které jsme možná neměli vliv.

Důležitý je výsledek a to, že máte své peníze. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

jméno: icelion05

Kasino „prošetřuje" můj účet poté, co jsem se pokusil o výběr. Neudělal jsem nic špatného, ​​nejsem v omezené oblasti a hrál jsem pouze automaty, minihry a živou ruletu a můj účet prošel KYC. Při vkladu je vše perfektní, nyní při pokusu o výběr začnou problémy. Jak živá podpora, tak e-mailová podpora říkají přesně to samé, „řeknou mi, ať počkám", když už na odpověď čekám déle než tři dny. Samozřejmě neposkytují žádné informace o tom, proč je můj účet vyšetřován nebo kdy vyšetřování skončí. Zřejmě jde o běžný problém v tomto kasinu.

Automaticky přeloženo:
icelioN
před 8 měsíci

Vážený icelioN,

Jak jsme právě zkontrolovali, vyšetřování vašeho účtu již bylo ukončeno a měli byste být schopni bez dalších prodlev pokračovat ve svých žádostech o výběr.


Zkontrolujte prosím svůj účet, a pokud narazíte na nějaké další problémy, neváhejte se na nás obrátit, buď zde, nebo prostřednictvím našeho týmu zákaznické podpory.


s pozdravem

Jackbit Casino

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jméno: Stevenp1223


Dnes jsem zadal dva různé požadavky na výběr, každý v hodnotě 0,004 BTC. První proběhl bez problémů. U druhého jsem zkopíroval a vložil adresu své peněženky přímo z aplikace Cash a byla odeslána na úplně jinou peněženku. S týmem podpory jsem neměl žádné štěstí. Opravdu bych ocenil vaši pomoc, zejména proto, že jsem na váš web nasměroval nespočet svých sledujících a nechci jim teď všem sdělovat, že vám nelze věřit. Prosím, ozvěte se mi.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
t56qsrmc6r
před 7 měsíci

Ahoj, v tomto případě by bylo skvělé, kdybyste použili tlačítko „odpovědět" u jedné z odpovědí kasina, protože jsou aktivní. Upozorníte je tak a může to zkrátit dobu potřebnou k odpovědi.

Pokud se tak nestane a problém přetrvává, dejte nám vědět a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
t56qsrmc6r
před 7 měsíci

Vážený/á @ t56qsrmc6r ,

Při kontrole údajů jste pro žádosti o výběr použili dvě různé adresy peněženek.

Zde jsou hashe posledních dvou úspěšných výběrů. Měli byste být schopni najít transakce s nimi:

233d90301b73291f5135771c8704854a66c67189d34f2ee3b3fc4005b3f8e882

6518f2c5f20dd16091dc4c2a54fb14c865aa6e43d6dc03f48ab9b2818cc47645


Pokud potřebujete s touto záležitostí další pomoc, dejte nám prosím vědět, a to buď prostřednictvím živého chatu, nebo e-mailem na adrese


Upřímně,

Kasino Jackbit

Automaticky přeloženo:
Jackbit Casino
před 7 měsíci

Dnes ráno jsem znovu vložil peníze. Vsadil jsem jednu částku a vyhrál. Teď, když se pokusím vsadit, napíše mi to „nedostatek finančních prostředků" a když se pokusím vybrat peníze, napíše mi to „výběr není povolen".

Automaticky přeloženo:
t56qsrmc6r
před 7 měsíci

Ahoj znovu @ t56qsrmc6r ,

Po kontrole adres vašich peněženek jsme zjistili nadměrný počet IP adres připojených k vašemu účtu, což naznačuje narušení bezpečnosti vašeho účtu. Z bezpečnostních důvodů náš monitorovací tým omezil všechny základní funkce, aby ochránil váš účet, dokud nezměníte heslo.

Kontaktovali vás ohledně této záležitosti e-mailem. Po resetování hesla budou všechny funkce aktivovány.


Omlouváme se za nepříjemnosti a těšíme se na vaši odpověď.


Upřímně,

Kasino Jackbit

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Jackbit Casino
před 7 měsíci

Heslo bylo změněno a pro větší zabezpečení jsem povolil 2FA. Napsal jsem jim zpět e-mail a dal jim vědět. Dejte mi prosím vědět, až bude můj účet obnoven. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
t56qsrmc6r
před 7 měsíci

Děkuji za rychlou odpověď!

Všechny funkce jsou nyní povoleny


Upozorňujeme také, že váš účet byl upgradován na VIP status.

Odteď, pokud budete potřebovat další pomoc, můžete se s jakýmikoli požadavky obrátit na VIP manažera.


S pozdravem,

Kasino Jackbit

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Heslo bylo změněno a pro větší zabezpečení jsem povolil 2FA. Napsal jsem jim zpět e-mail a dal jim vědět. Dejte mi prosím vědět, až bude můj účet obnoven. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vidím, že to bylo vyřešené, že? 🙂

Můžete nyní vybrat peníze bez problémů?

Miluju, když vidím pozornou podporu a snahu hráčům pomoci.

Dej mi vědět, až nějakou budeš mít. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jackbit Casino
před 7 měsíci

Děkuji, vážím si toho. Všechno je vyřešeno.

Jen pár rychlých otázek. Kde je napsáno, že jsem nyní VIP? Jaké jsou výhody VIP statusu? A jak kontaktuji VIP manažera?


Díky předem!

Automaticky přeloženo:
t56qsrmc6r
před 6 měsíci

Ahoj.

Prosím, nesdílejte nejnovější aktualizace v rámci „úpravy příspěvku". Pokud vím, s největší pravděpodobností by nikdo jiný kromě mě změnu příspěvku nezachytil. 🙏 Samozřejmě můžete jakékoli další novinky šířit v rámci nového příspěvku.

Děkujeme, že nás průběžně informujete!

Automaticky přeloženo:
Jackbit Casino
před 6 měsíci

Další problémy se zabezpečením účtu. Napsal jsem do živého chatu, abych je informoval o situaci, a oni účet zablokovali a řekli mi, abych po změně hesla napsal e-mail na podporu. Změnil jsem heslo a poslal e-mail. Čekal jsem na aktualizaci téměř 2 hodiny, když v živém chatu říkali, že to bude trvat minuty až hodinu. Ocenil bych včasnou odpověď.


Díky předem.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.