FórumKasinaInstaspin Casino - všeobecná diskuze

Instaspin Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 9 měsíci od Pascal_W
|
6668 zobrazení 75 odpovědí |
|
12 3 4
CryptoG82
před 5 měsíci

Ano, asi už budou vědět, co vyšetřují a v první řadě vás budou chtít ochránit, abyste sem nevkládali, když obchodníci nebudou důvěryhodní. Taky pro ně asi není důvěryhodné, že když vložíte do jedné společnosti, tak při 3 vkladech bude vždy ukazovat jiný subjekt.

Jsem zvědavý, protože tady na našem fóru máme podobné vlákno, kde se takové věci probírají.

Pokud máte zájem, neváhejte se na něj podívat, najdete ho zde: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect- kód-kategorie-obchodníka/99#post-116484

Budu držet palce, ať to dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Právě jsem vyhrál 2000 GBP zatočením ve větších balíčcích zlata, plně ověřeno a právě jsem znovu otevřel svůj účet. Uvidíme, jestli se vyplatí

Automaticky přeloženo:
Helterskelter22
před 5 měsíci

Oni platí kamaráde. Jen jsem se vyhýbal transakcím a znamená to, že moje banka se zbláznila, účet a aktiva jsou nyní na více než týden zmrazeny. Možná jsi v pořádku, ale jen nevím.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 5 měsíci

Kristus zní bolestně, doufám, že se to nestane... se kterou bankou jsi?

Automaticky přeloženo:
Helterskelter22
před 5 měsíci

Revolut. Představte si, že některý z názvů transakcí se s nimi již dříve označil.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 5 měsíci

Dobře, jsem s RBS, doufám, že to půjde hladce. Jak dlouho vám platba trvala?

Automaticky přeloženo:
Helterskelter22
před 5 měsíci

Docela rychle kámo, pár hodin! Platby jim nevyčítám, ale chybné kódování transakcí debetními kartami je riskantní praktika.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 5 měsíci

Co je chybné kódování transakcí debetní kartou

Automaticky přeloženo:
Helterskelter22
před 5 měsíci

Vložili jste debetní kartou? Pokud ano, zkontrolujte jméno na transakcích...nebudou to Instaspiny lol

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 5 měsíci

Dobře, teď tě chápu lol. Zdá se, že je to stejné jako u tohoto typu kasin.


každopádně znovu plně ověřeno a řekli, že poslali prostředky na můj účet, takže doufám, že brzy přistanou.

Automaticky přeloženo:
Helterskelter22
před 5 měsíci

Snad vše dobré. Problém se mi stal, protože moje banka náhle "omezila můj účet" a požádala o doklad o zboží zakoupeném u společnosti. Absolutně jsem to jméno nepoznal a řekli, že musí provést vyšetřování...stále probíhá.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 5 měsíci

Už to přistálo, Kriste, to bylo rychlé.


instaspin jsou legitimní

Automaticky přeloženo:
Helterskelter22
před 5 měsíci

Jo, kámo, jak jsem řekl, žádný problém a oni zaplatí, ale věc s platbami je problém, který může vyzvednout banka. Uvidíte, co tím myslím, až se objeví vaše vklady.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

V poslední době bylo na Casino Guru podáno poměrně dost stížností a alespoň jedna recenze hráčů na toto kasino ohledně mizení nebo výrazného snížení zůstatků (také jsem ve stejné situaci, ale v tuto chvíli je to méně než týden, takže jsem jen zatím čekám). Jak může mít toto kasino stále tak vysoké hodnocení důvěryhodnosti?

Jsem pod Gamstop, a proto jsem hrál v nejošklivějších kasinech, včetně těch s falešnými hrami, a to se mi ještě nikdy nestalo. Ale existuje poměrně málo stížností na to, že se to nedávno stalo hráčům v kasinu Instaspin.

Automaticky přeloženo:
SmellySocks
před měsícem

Mohl byste nám však říci více o své zkušenosti? Co se přesně stalo v tomto kasinu?🤔

Jen tak vám můžeme nabídnout nějakou pomoc, pokud si budete přát.

Jak vidím, když se podívám na všechnystížnosti na toto kasino, většinu z nich kasino vyřešilo, takže to je jeden z důvodů, proč index bezpečnosti tohoto kasina zůstává stejný jako nyní.

Také, pokud si chcete přečíst více o tom, jak hodnotíme online kasina, učiňte tak prosím zde , abyste lépe porozuměli naší práci.

Počkáme na vaši odpověď, abychom se tam dozvěděli další podrobnosti týkající se vašeho problému, a budeme také připraveni vám poskytnout pomoc, pokud to bude možné.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mohl byste nám však říci více o své zkušenosti? Co se přesně stalo v tomto kasinu?🤔

Jen tak vám můžeme nabídnout nějakou pomoc, pokud si budete přát.

Jak vidím, když se podívám na všechnystížnosti na toto kasino, většinu z nich kasino vyřešilo, takže to je jeden z důvodů, proč index bezpečnosti tohoto kasina zůstává stejný jako nyní.

Také, pokud si chcete přečíst více o tom, jak hodnotíme online kasina, učiňte tak prosím zde , abyste lépe porozuměli naší práci.

Počkáme na vaši odpověď, abychom se tam dozvěděli další podrobnosti týkající se vašeho problému, a budeme také připraveni vám poskytnout pomoc, pokud to bude možné.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

ahoj Romi,

Vím, že se zdá, že se křížíme v několika vláknech - ale jen zde poskytnu nějaké informace.

Tato stránka, stejně jako další – jako Instantspins.com a Kinghills.com – všechny provozují kostarické licence pro hráče ve Velké Británii a licence Curacao pro všechny ostatní (s omezenou zemí pro Spojené království). Platby přes banku jsou však divoké - Bamimahas Enterprises - online knihkupectví v Nigérii, které ani není aktivní společností v Nigérii....Waliah Enterprises - další nigerijská "poradenská" firma. Platby jsou jasně maskované, protože ve Spojeném království musí každá legitimní platba za hazard nést kód 7995, takže k usnadnění plateb používají tyto „skořápkové" společnosti. Nyní se zdá, že vyplácejí v případech...ale pro britské hráče se dějí opravdu riskantní věci.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před měsícem

Ahoj ahoj.

Děkuji za informaci. Toto kasino skutečně funguje na základě licence Komory, jak náš datový tým zahrnul do recenze tohoto kasina .

V dnešní době je docela běžné, že kasino využívá některé poskytovatele plateb třetích stran, jak jsme viděli mnohokrát.

Také věříme a vždy doporučujeme hráčům z Velké Británie, aby raději zůstali v online kasinech pod UKGC, kde mohou být v bezpečí.

Mimochodem, hráli jste v tomto kasinu? 🤔

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj ahoj.

Děkuji za informaci. Toto kasino skutečně funguje na základě licence Komory, jak náš datový tým zahrnul do recenze tohoto kasina .

V dnešní době je docela běžné, že kasino využívá některé poskytovatele plateb třetích stran, jak jsme viděli mnohokrát.

Také věříme a vždy doporučujeme hráčům z Velké Británie, aby raději zůstali v online kasinech pod UKGC, kde mohou být v bezpečí.

Mimochodem, hráli jste v tomto kasinu? 🤔

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Existují poskytovatelé plateb třetích stran, pak dochází k záměrnému chybnému kódování transakcí společnostem v Nigérii...je to trochu jiné než jen používání „poskytovatelů třetích stran". Záměrně mění kódy obchodníků s hazardními hrami pro hráče ve Spojeném království, protože doslova nemohou provádět transakce s hráči ve Spojeném království pomocí kódu hazardních her Mastercard/Visa 7995. Hazardní hry mají mnohem vyšší rizikový profil u VISA/Mastercard, a proto jsou poplatky vyšší – tyto společnosti se dostávají z placení vysoké poplatky související s legálními hazardními transakcemi.


Problém s britskými hráči je, že hazardní hry jsou zde nyní tak omezeny, takže budou chodit na tyto stránky a podstupují obrovské riziko se svými penězi.


Zkoušel jsem hrát zde - když jsem vložil, provedli transakci přes mou banku jako MyDates.com!! Musel jsem poslat e-mail skutečnému Mydates.com, abych se ujistil, že to ve skutečnosti nejsou oni...je to bohužel další maskovaný.


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před měsícem

rozumím.

Bohužel to není nic neobvyklého. Právo?

Jen nerad vidím, jak se tato taktika dotýká některých zranitelných hráčů, jak bych to mohl nazvat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ahoj Romy, problém byl vyřešen po 10 pracovních dnech. Zdá se, že jsem splnil požadavky na sázení a poté bylo vše kromě mého vkladu odstraněno, ale nakonec vráceno, jak je uvedeno výše. Při pohledu na vaše webové stránky se zdá, že se to stalo při mnoha příležitostech pro různé hráče. Osobně se do tohoto kasina nevrátím, protože 10 pracovních dní je příliš dlouhá doba na to, abych čekal, kdy vše, co musí udělat, je vrátit prostředky. Zřejmě museli počkat, aby zjistili, co způsobilo problém atd.. Ale mohou problém, který jej způsobil, prozkoumat ve svém vlastním čase. Jejich kasino zpackalo, zaplaťte hráči, ať pokračují, což toto kasino neudělá.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky