Nedávno jsem otevřel to, co jsem považoval za nový účet v kasinu Instaspin. Vzal jsem 100 GBP na 540 GBP, takže jsem se rozhodl vybrat 400 GBP. Provedl jsem veškeré ověření, aby mi bylo sděleno, že můj účet bude uzavřen a bude vráceno pouze 100 GBP, protože jsem již měl účet, který byl uzavřen. Při registraci jsem použil všechny stejné údaje jméno, datum narození, adresu a telefonní číslo, takže jsem s žádnými údaji nemanipuloval. Ví někdo, jestli mám případ, abych dostal celý zůstatek?
Hádal jsem se s nimi, že kdybych ztratil počáteční vklad 100 GBP, nebyl by mi vrácen, ale ve zprávách se tomuto bodu vyhýbají!
Pokud někdo ví, jaké kroky mohu podniknout při procházení tohoto, dejte mi prosím vědět, děkuji
I recently opened what I thought was a new account on Instaspin casino. I took £100 yo to £540 so decided to withdraw £400. Done all my verification to then be told that my account would be closed and only the £100 refunded due to me already having had an account that had been closed. I used all the same details name, date of birth, address and phone number when signing up so I didn’t manipulate any details. Does anybody know if I have a case to receive my full balance?
i have argued with them that had I lost the initial £100 deposit then that would not have been refunded but they keep avoiding that point in out messages!
If anybody know what steps I can take in perusing this then please let me know, thanks
Automaticky přeloženo: