V podstatě řekli, že problémy jsou s mým zařízením, připojením, prohlížečem atd., Totéž starou čistou historií a mezipamětí, což pravidelně dělám. Problémy byly jak na mém notebooku, tak na mobilním telefonu, zatímco je samsung galaxy s22 ultra. S nejnovějším prohlížečem Chrome, WiFi Vodafone. Laptop je opět dell Windows 11 64bit, historie prohlížeče Chrome a mezipaměť pravidelně mazány. Problémy nejsou jen ojedinělé, ale pokaždé, když jsem hrál na instaspinu. Kupodivu, když hraji stejné hry v demo režimu, nezaznamenal jsem žádné problémy.
Stránky jsou tak nevhodné, že by neměly být povoleny.
Nemáte k dispozici ani historii her, musíte si ji vyžádat, i když ta není vždy poskytována.
Pokud se někdo z instaspinu chce vyjádřit, udělejte to prosím a uveďte všechny zprávy, které jsem poslal, včetně snímků obrazovky problémů s hrami.
They basically said the issues are with my device, connection, browser etc etc same old clear history and cache, which I do regularly. The problems were on both my laptop and mobile phone while is a samsung galaxy s22 ultra. With the latest chrome browser, Vodafone wifi. Laptop is dell Windows 11 64bit again chrome browser history and cache cleared regularly. The problems are not just a one off but every time I've played on instaspin. Strangely when I play the same games on demo mode I didn't get any issues.
The site is so unsuitable they shouldn't be allowed to operate.
You don't even have game history available you have to request it, even then it's not always provided.
If anyone from instaspin wants to comment please do, and provide all the messages I've sent including screenshots of the games issues.
Automaticky přeloženo: