DomůFórumKasinaInstaspin Casino - všeobecná diskuze

Instaspin Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

19 264 zobrazení 88 odpovědí |
před rokem
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
SmellySocks
před rokem

Věřím, že někdy je to složitější, než se zdá, když musí nějaký problém zkoumat.

Ale chápu, když tam už hrát nechceš.

Hlavní je, že se to vyřešilo a ty peníze máš. Tak doufám, že už se s žádnou podobnou zkušeností nebudete muset setkat.

Máte nějaké jiné oblíbené kasino, ve kterém hrajete, nebo opravdu ne?

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Jsem pod Gamstop Romi, a proto jsem vyzkoušel mnoho kasin. Snažit se najít ty, které běží legitimně, je problém.

Realisticky bych měl prostě přestat všichni dohromady, což bude do konce roku pokus o žádné x množství.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847 příspěvek smazal/a
před rokem

Jsem pod Gamstop Romi, a proto jsem vyzkoušel mnoho kasin. Snažit se najít ty, které běží legitimně, je problém.

Realisticky bych měl prostě přestat všichni dohromady, což bude do konce roku pokus o žádné x množství.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud potřebujete pomoc, abyste dostali vše pod kontrolu, vězte, že v rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, který podporuje sedm jazyků, se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 230 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.

BetBlocker navíc obsahuje seznam 824 informačních stránek o hazardních hrách. Tyto stránky primárně informují uživatele o službách hazardních her a inzerují je. Tyto stránky můžete zahrnout do omezení zaškrtnutím políčka. Pokud však máte probíhající stížnost na provozovatele hazardních her, nezaškrtávejte toto políčko, protože vám zabrání v přístupu také na web Casino.Guru.

Automaticky přeloženo:
před rokem
Anonymized847 příspěvek smazal/a
před rokem

Uvědomte si prosím, že jak jsem napsal uživateli výše, v rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, který podporuje sedm jazyků, se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 230 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.

BetBlocker navíc obsahuje seznam 824 informačních stránek o hazardních hrách. Tyto stránky primárně informují uživatele o službách hazardních her a inzerují je. Tyto stránky můžete zahrnout do omezení zaškrtnutím políčka. Pokud však máte probíhající stížnost na provozovatele hazardních her, nezaškrtávejte toto políčko, protože vám zabrání v přístupu také na web Casino.Guru.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847 příspěvek smazal/a
Anonymized847
před rokem

Možná jste narazili na špatné vlákno....... toto je Instaspin Casino

Automaticky přeloženo:
před rokem

Možná jste narazili na špatné vlákno....... toto je Instaspin Casino

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, udělala jsem!! Díky

Automaticky přeloženo:
před rokem

ok... taaaakoooooooooooo............. stalo se to znovu. Jakmile jsem splnil požadavek na sázení, můj zůstatek se snížil, tentokrát značně. Jako minule jim dám pár dní na vyřešení záležitosti, než se v tom budu dále zabývat.

Je škoda, že se to stalo, protože je to rozhodně jedno z lepších kasin, ve kterých jsem hrál.

Automaticky přeloženo:
SmellySocks
před rokem

Určitě by bylo nejlepší odejít nadobro, jak jste již zmínil. Právo?

Vím, že to musí být těžké, ale určitě by to bylo moudré.

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Nemáte pravdu, to je plán do konce roku !!!!

V každém případě byly finanční prostředky zpět na můj účet v kasinu tentokrát do 2 dnů, výběr byl proveden a prostředky přijaté bankovním převodem o 14 hodin později.

Automaticky přeloženo:
SmellySocks
před rokem

Budu vám držet palce, ať dosáhnete svého cíle, jak si plánujete.🤞

Tak co, už je všechno v pořádku? Dokážete opustit kasino s čistým štítem, jak říkáme?🙂

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

ano Romi, se mnou je vše v pořádku a Instaspin díky 🙂


Automaticky přeloženo:
SmellySocks
před rokem

Velký.

Pokud byste chtěli napsat o své zkušenosti s tímto kasinem, zde je odkaz, kde tak můžete učinit.

Jiní mohou opravdu zjistit hodně o kasinu z uživatelských recenzí a dokonce předejít problémům, víte.

Čteš většinou recenze od ostatních hráčů?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chtěl bych všechny informovat, aby nehráli v online kasinu instaspin.

Je to nejnestabilnější, na jakém jsem kdy hrál. Hry většinou padají každých pár minut, stejně jako chybové zprávy, nedostatek prostředků, když máte prostředky na svém účtu. Zákaznická podpora je vtip, který se nezajímá o řešení problémů, jen obviňuje vaše zařízení, prohlížeč nebo připojení. Drž se dál vážně jen vtip kasina

Automaticky přeloženo:
Ponjo65
před rokem

Ahoj, podle toho, co jsem četl, to není nejlepší zkušenost. Říkáte, že se podpora vůbec nesnažila vaši situaci řešit? Pokud vám tedy řekli, že problém může být na vaší straně, zkontrolovali jste, zda je u vás vše v pořádku? Zkusili jste změnit prohlížeč nebo zařízení?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

V podstatě řekli, že problémy jsou s mým zařízením, připojením, prohlížečem atd., Totéž starou čistou historií a mezipamětí, což pravidelně dělám. Problémy byly jak na mém notebooku, tak na mobilním telefonu, zatímco je samsung galaxy s22 ultra. S nejnovějším prohlížečem Chrome, WiFi Vodafone. Laptop je opět dell Windows 11 64bit, historie prohlížeče Chrome a mezipaměť pravidelně mazány. Problémy nejsou jen ojedinělé, ale pokaždé, když jsem hrál na instaspinu. Kupodivu, když hraji stejné hry v demo režimu, nezaznamenal jsem žádné problémy.

Stránky jsou tak nevhodné, že by neměly být povoleny.

Nemáte k dispozici ani historii her, musíte si ji vyžádat, i když ta není vždy poskytována.


Pokud se někdo z instaspinu chce vyjádřit, udělejte to prosím a uveďte všechny zprávy, které jsem poslal, včetně snímků obrazovky problémů s hrami.

Automaticky přeloženo:
Ponjo65
před rokem

Chápu a zkoušel jsi použít jiný prohlížeč, možná to není tím, že máš starší verzi, ale v něčem jiném. Každopádně pokud jsi zkusil vše co ti řekli a pořád to dělá to samé, tak nevím, co by mohlo pomoci. Pokud to podpora ani neřeší a v podstatě neřeší, tak se asi těžko bude něco zjišťovat.

Když mluvíte o herní historii, na co přesně byste ji potřebovali?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nedávno jsem otevřel to, co jsem považoval za nový účet v kasinu Instaspin. Vzal jsem 100 GBP na 540 GBP, takže jsem se rozhodl vybrat 400 GBP. Provedl jsem veškeré ověření, aby mi bylo sděleno, že můj účet bude uzavřen a bude vráceno pouze 100 GBP, protože jsem již měl účet, který byl uzavřen. Při registraci jsem použil všechny stejné údaje jméno, datum narození, adresu a telefonní číslo, takže jsem s žádnými údaji nemanipuloval. Ví někdo, jestli mám případ, abych dostal celý zůstatek?


Hádal jsem se s nimi, že kdybych ztratil počáteční vklad 100 GBP, nebyl by mi vrácen, ale ve zprávách se tomuto bodu vyhýbají!


Pokud někdo ví, jaké kroky mohu podniknout při procházení tohoto, dejte mi prosím vědět, děkuji

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Upřímně, zní to, jako by byli nespravedliví. Nepokoušeli jste se nic skrýt – stejné jméno, stejné podrobnosti – takže pokud vám dovolí vložit a vyhrát, měli by vyplatit. Je stinné vrátit peníze pouze v případě, že vyhrajete, ale ponechat si je, pokud prohrajete. Podal bych to s jejich ADR (jako eCOGRA nebo IBAS) a podal stížnost u Komise pro hazardní hry, pokud vás budou neustále kamenovat.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.