Chápu, že výpis z účtu je dalším krokem, který musíte udělat, i když podle mého názoru má smysl prokázat, že platba neprošla.
Neptejte se mě proč, ale mně se zdá, že kasino nebo možná jeho poskytovatel plateb je přesvědčen, že peníze byly zaslány vám. Takže v tomto ohledu potřebují mít jistotu. Za takových okolností a také vzhledem k celkové hodnotě sporné částky se situace, řekl bych, příliš rozrostla. Takže soucítím s naším názorem.
Pokud jde o chybějící výhry – kredit, máte nějakou oficiální odpověď ohledně tohoto problému od někoho zastupujícího kasino? Podle mého názoru, když takový problém nahlásíte okamžitě, dokonce i pracovník kasina by měl být schopen zkontrolovat systémový protokol vašich posledních několika kol a potenciálně najít chybu. Jen se snažím přijít na to, jestli by něco takového bylo tehdy možné.
I understand the bank statement is another step you're required to take, though, in my opinion, it makes sense to prove the payment has not made it through.
Don't ask me why, but to me, it seems the casino or maybe its payment provider is convinced the money was sent to you. So in that regard, they just need to be sure. Under such circumstances and also considering the total value of the disputed amount, the situation has grown too big, I'd say. So, I empathize with our opinion.
When it comes to the missing winnings - credit, do you have any official response regarding that issue provided by anyone representing the casino? In my opinion, when you report such a problem immediately, even the casino worker should be able to check the system log for your last few rounds and potentially find an error. I'm just trying to figure out whether something like that could be possible back then.
Automaticky přeloženo: