FórumKasinaInstaspin Casino - všeobecná diskuze

Instaspin Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 měsíci od Pascal_W
|
1656 zobrazení 36 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Jaro
před měsícem

Ne, protože závady nebyly dosud vyřešeny, což znamená, že pokaždé, když se to stane, budu muset kontaktovat podporu a chvíli počkat.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před měsícem

Pak ti tvé rozhodnutí nevyčítám. Pokud chcete, aby vše šlo hladce, pak si pravděpodobně budete muset najít jiné kasino pro sebe.

Doufám, že to zvládnete a budete spokojeni. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Momentálně jsem v tomto kasinu 50/50. Především stále čekám na svůj první výběr, který je nyní více než tři dny. Za druhé, včera jsem hrál knižní hru, můj zůstatek se snížil na 25 liber, vyhrál jsem 101 liber, takže se můj zůstatek změnil na 126, což je správné, poté jsem stáhl 25 liber a tím se můj zůstatek snížil na 80 liber, což se samozřejmě nesčítá a jako nesrovnalosti naštěstí mám kanál YouTube a všechny moje hry jsou zaznamenány, takže čekám, až se mi ozvou, jak říkám, v tuto chvíli jsem v tomto kasinu 50/50

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Už jste kontaktovali podporu a vysvětlili situaci? nebo jen čekáš?


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Momentálně jsem v tomto kasinu 50/50. Především stále čekám na svůj první výběr, který je nyní více než tři dny. Za druhé, včera jsem hrál knižní hru, můj zůstatek se snížil na 25 liber, vyhrál jsem 101 liber, takže se můj zůstatek změnil na 126, což je správné, poté jsem stáhl 25 liber a tím se můj zůstatek snížil na 80 liber, což se samozřejmě nesčítá a jako nesrovnalosti naštěstí mám kanál YouTube a všechny moje hry jsou zaznamenány, takže čekám, až se mi ozvou, jak říkám, v tuto chvíli jsem v tomto kasinu 50/50

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, zkusil jsi se také zeptat kasina, proč ti strhlo více z výběru? Napadají mě nějaké poplatky, které by mohly souviset s výběrem, ale vždy je lepší si takové věci ověřit u podpory kasina.

Bude také důležité být trpělivý s výběrem peněz. Na dokončení tohoto procesu dáváme kasinům 14 dní, takže uvidíme, jak se vám bude dařit. Pokud máte nějaké problémy, určitě nám dejte vědět a uvidíme, co se dá dělat. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Odpoledne od nich právě dostali odpověď, říkají, že nemohou najít hru, kterou jsem hrál, což je velmi zvláštní, protože mám video a teď se začínám zajímat o toto kasino. Za druhé, řekli, že pokud peníze nejsou na mém účtu dnes ráno, co bych čerpal z minulého týdne, abych je kontaktoval Stále jsem neobdržel svůj výběr mé pochybnosti o tomto kasinu rostou každou minutou, bohužel jsem trpělivý člověk. poskytněte jim až dosud výhodu pochybností

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Illiau
před měsícem

Ano, právě jsem dostal odpověď, řekli, že nemohou najít herní otázku, tak jsem mu dal více podrobností, datum a na můj druhý problém řekli, že uvolní peníze v pátek, výběr 50 liber a řekli, pokud neobdržím dnes jim pošlu kopii mého bankovního výpisu, aby mohli eskalovat, bohužel nemohu získat kopii svého bankovního výpisu online jako Santander jako bezpečnostní funkce, přestaňte si to snímat, ale počkám do konce dne jako já řekl předchozímu někomu jinému ve skupině Jsem trpělivý člověk, prozatím jim dám výhodu v pochybnostech, ale opravdu to není skvělý začátek

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Omlouvám se, omlouvám se, z mé strany mohou nastat drobné problémy s komunikací. V současné době probíhají dva samostatné problémy, jedním je výběr 50 GBP a druhým problémem byl zjevně chybějící kredit na můj účet, výhry připsané na můj účet po výhře ve hře, takže se omlouvám za jakékoli komunikační škytavky, problém, který mám, je, že můj zůstatek klesl na 25 GBP Hrál jsem book of Oz a vyhrál 101 GBP, což zvýšilo můj zůstatek zpět na 126 GBP Vybral jsem 25 liber a než jsem se vrátil do hry a můj zůstatek říká 80 GBP, což by mělo být 101 liber, ale můj zůstatek se vrátil zpět na 80 ano, za výběr se neplatí žádné poplatky, omlouvám se za jakékoli nejasnosti, také jsem neměl žádný bonus jako to, co nabízejí nebo takové věci

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
karenatkins1974
před měsícem

Dobře, děkuji za vysvětlení. Počkáme, až vám kasino pošle peníze, a pokud tak neučiní, dejte mu o tom vědět a informujte se, co byste měli udělat a kde je problém.

Pokud se to celé provalí a nemáte nic relevantního, pak nás neváhejte kontaktovat. Zkusme být tedy trpěliví.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Po dnešním rozhovoru s bankou už toto kasino nebudu používat, dal jsem mu nulové hodnocení, velmi jsem zklamaný, kasino řeklo, že zaplaťte výběr 50 GBP 22. téhož dne a nyní chtějí kopii mého výpis z účtu z 22., aby si mohli znovu zkontrolovat, že jsem ho nedostal, což rozhodně ne, protože jsem dnes znovu mluvil s bankou a nedostali takovou platbu, také mi chybí výhry ze hry, kde mám zůstatek se divně změnil

Automaticky přeloženo:
karenatkins1974
před měsícem

Chápu, že výpis z účtu je dalším krokem, který musíte udělat, i když podle mého názoru má smysl prokázat, že platba neprošla.

Neptejte se mě proč, ale mně se zdá, že kasino nebo možná jeho poskytovatel plateb je přesvědčen, že peníze byly zaslány vám. Takže v tomto ohledu potřebují mít jistotu. Za takových okolností a také vzhledem k celkové hodnotě sporné částky se situace, řekl bych, příliš rozrostla. Takže soucítím s naším názorem.

Pokud jde o chybějící výhry – kredit, máte nějakou oficiální odpověď ohledně tohoto problému od někoho zastupujícího kasino? Podle mého názoru, když takový problém nahlásíte okamžitě, dokonce i pracovník kasina by měl být schopen zkontrolovat systémový protokol vašich posledních několika kol a potenciálně najít chybu. Jen se snažím přijít na to, jestli by něco takového bylo tehdy možné.


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Díky za odpověď Radko, podívali se na to a řekli, že hra vyplatila všechno, abych byl upřímný, nemůžu se obtěžovat se s nimi hádat, když mám plné video přímo před očima, jak jsem řekl, že nahrávám všechny moje hry pro YouTube jsou černé na bílém, ale opravdu se neobtěžuji se s nimi dohadovat, je to pouze rozdíl 20 liber, pokud jde o nepřipsání kreditu, ale pokud se kasino takto chce chovat, tak ne nechci s nimi mít nic společného, myslím, že je to šťastný únik, že to byla malá částka, která mohla být ve stovkách, a za druhý bod z výběru 50 GBP zaplaceného na můj účet jsou skálopevně přesvědčeni, že to šlo na můj účet a právě čekám na výpis z účtu a jakmile zaplatí, můj účet uzavřou. Není to tak, jak jsem očekával, že se věci vyvinou jako zcela nový zákazník první den. Mám podobné problémy s mnoha kasiny, která miluji a kterým věřím. Bude zajímavé vidět jejich hodnocení zde v budoucnu, zda se drží,,

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
karenatkins1974
před měsícem

Po přečtení vašich příspěvků jistě chápu tento váš přístup, pokud jde o toto kasino. Bohužel vždy můžeme najít špatné zkušenosti vedle těch dobrých, zvláště v čerstvém kasinu, jak říkáme. Jen doufáme, že se nakonec poučí i z chyb, i když to není vždy na stránkách kasina, protože to může snadno pocházet od poskytovatele her, kdykoli se s hrami vyskytne nějaký problém. Tak uvidíme, jak se kasino bude vyvíjet v budoucnu, jak jste již zmínil. Informujte nás prosím o všech aktualizacích.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, chci vás jen informovat, moje banka našla chybějící platbu z tohoto kasina, byla vyplacena ve stejný den a doslova přijata ve stejný den, ale není to banka ani moje chyba, že jsem ji nenašel' provedli bankovní převod ale odkaz, který k němu připojili, říká rychlejší potvrzení o platbě ref od Kevina Hootona (mé jméno), takže to vypadá, že jsem si právě poslal nějaké peníze, které nesouvisejí s ničím jiným, předal jsem to kasinu, že by to měli změnit a možná použijte jinou referenci, aby v budoucnu stejně nedocházelo k záměně Změnil jsem svou recenzi na pozitivní Myslel jsem, že to aktualizuji

Automaticky přeloženo:
karenatkins1974
před měsícem

To je však opravdu dobrá zpráva, že problém byl vyřešen. Děkujeme, že jste nás informovali, a kdykoli to bude možné, aktualizujte svou stížnost také o tyto informace.😉 Zajímalo by mě, jestli budete v tomto kasinu hrát i nadále?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

file Opět zde došlo ke zmatku, i když moje banka byla zmatená, takže doufám, že to v budoucnu změnili ano, budu pokračovat ve hře v tomto kasinu Takže hledám platbu z tohoto kasina a nevidím ji.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
karenatkins1974
před měsícem

Velmi oceňuji, že jste si také našli čas na úpravu své uživatelské recenze.

Děkuji za vaši upřímnost a doufám, že se s touto situací již nikdy nebudete setkávat.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky