DomůFórumKasinaInstant Casino - všeobecná diskuze

Instant Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

 od Radka
|
10 947 zobrazení 175 odpovědí |
|
1...7 8 9

Novinky, doufám, že budu na konci a za 4/5 dne budu moci říct, že vše proběhlo v pořádku:

Dostal jsem zprávu, že platba byla přijata a musím jen počkat na načasování mé banky.

Zkontroloval jsem to a už to mám na účtu.

Mohu tedy říci, že byli pomalí, s mnoha žádostmi o ověření, ale platba dorazila po 4 dnech a 6 e-mailech odeslaných dokumentů (jeden pro záznam jsem upravil sám, abych to udělal, jak chtěli, jinak legálně karta, jak bylo požadováno neexistuje)

Hodně štěstí vám všem a pokud mohu být někomu k dispozici, jsem k dispozici


Automaticky přeloženo:

Hej. Právě jsem viděl tuto aktualizaci. To je opravdu skvělé.

Víte, věřím, že je dobře, že berou KYC vážně.🤷‍♀️

Doporučili byste tedy toto kasino nyní ostatním?

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli má někdo z vás přístup na stránky?? Protože mi to od včerejšího večera nedovolí otevřít, ani nenačte stránku. Jsem registrován dva dny, provedl jsem několik vkladů a také jsem měl uvnitř zůstatek. Díky

Automaticky přeloženo:

file livechat je velmi užitečný jako vždy😂

Automaticky přeloženo:

Také se nezajímají o nařízení GDPR, požádal jsem o své informace před více než 6 měsíci a oni to prostě ignorují.

Automaticky přeloženo:
Larsieboii

😂😂😂 jaké skandální stránky! Doufám, že se mi alespoň podaří získat zpět ten malý zůstatek, který jsem měl na účtu, a pak uteču. Podařilo se mi přistupovat pomocí vpn, nevím, proč mi to nedovolilo přístup bez něj. 🤦🏻‍♂️

Automaticky přeloženo:

Poslal jsem e-mailem týmům pro vztahy s investory a marketingu v Juventusu a poslal jsem jim všechny živé chaty, podrobnosti o transakcích a vše ostatní. Nejde mi o peníze – chci jen, aby tato stránka teď trpěla. Mastercard teď ode mě převzal případ, takže už nebudu muset honit a čekat na mýtický e-mail.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli má někdo z vás přístup na stránky?? Protože mi to od včerejšího večera nedovolí otevřít, ani nenačte stránku. Jsem registrován dva dny, provedl jsem několik vkladů a také jsem měl uvnitř zůstatek. Díky

Automaticky přeloženo:

Hej. Zjistili jste, jaký byl důvod, proč jste nemohli načíst jejich web?

Jaká je prosím situace nyní?

Doufám, že jste se mohli dostat dovnitř a hrát nebo vybrat peníze. Dejte nám vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi

Musíte použít VPN a připojit se ze zemí mimo Evropu

Je to však kasino, které má mnoho nepříjemností a nedoporučoval bych ho.

Automaticky přeloženo:
Romi

Ahoj, momentálně se mi podařilo přistupovat pomocí VPN i z Itálie, ale s mým připojením už to prakticky nejde. Okamžitě jsem provedl výběr toho, co jsem měl na webu (450 eur). Dám vám vědět, jestli to půjde dobře, řekli mi, že menší výběry jsou okamžitější (50-100 eur), kdežto kvůli těmto číslům tady trpíte. Uvidíme

Automaticky přeloženo:

Musíte použít VPN a připojit se ze zemí mimo Evropu

Je to však kasino, které má mnoho nepříjemností a nedoporučoval bych ho.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, jen mě zajímalo, zda při přístupu na stránky získáte nějakou vstupní stránku. Například něco jako „vaše země je zakázána". V žádném případě bych neriskoval hledání způsobů připojení. Podle mého názoru toto kasino není dobrá volba.


Automaticky přeloženo:

Ahoj, momentálně se mi podařilo přistupovat pomocí VPN i z Itálie, ale s mým připojením už to prakticky nejde. Okamžitě jsem provedl výběr toho, co jsem měl na webu (450 eur). Dám vám vědět, jestli to půjde dobře, řekli mi, že menší výběry jsou okamžitější (50-100 eur), kdežto kvůli těmto číslům tady trpíte. Uvidíme

Automaticky přeloženo:

Doufejme, že se vám podaří peníze dostat ven! Informujte nás, prosím.


Automaticky přeloženo:

V sobotu jsem dvakrát vložil 100 eur a obě byly odepsány z mého účtu, ale nikdy nedorazily na můj hráčský účet v kasinu Instand. Prý to vyřizují, otázkou je jen, jak dlouho to bude trvat

Automaticky přeloženo:

Již několik dní čekám na svou platbu 400 eur. Nic se neděje

Automaticky přeloženo:

V sobotu jsem dvakrát vložil 100 eur a obě byly odepsány z mého účtu, ale nikdy nedorazily na můj hráčský účet v kasinu Instand. Prý to vyřizují, otázkou je jen, jak dlouho to bude trvat

Automaticky přeloženo:

Zkusili jste si také ověřit u své banky, zda je z jejich strany vše v pořádku?

Doufám, že brzy zjistí, co se stalo. Prosím, informujte nás.

Automaticky přeloženo:

Již několik dní čekám na svou platbu 400 eur. Nic se neděje

Automaticky přeloženo:

Mohl byste prosím uvést nějaké další podrobnosti týkající se vašeho výběru?

Kdy přesně jste o to požádali a je tam váš účet plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
Radka

Nakonec jsem nechal výběr 450 zrušit, protože to trvalo příliš dlouho, a pak jsem si všiml, že výběrem menších částek (jako 50 a 100) jsou peníze připsány, někdy dokonce okamžitě. Ale v tuto chvíli je lepší s tím nehrát, protože když si peníze necháte, dříve nebo později je přehrajete, pokud nemůžete vybrat vyšší částky.

Automaticky přeloženo:
Marco90le

Jaká je tedy nyní situace ohledně vašeho odstoupení od smlouvy?

Automaticky přeloženo:

filefile

Poslední zbytečná konverzace s jejich týmem podpory – nyní 5. února – dosud od nikoho neobdržel jediný e-mail a je nepravděpodobné, že by nikdy žádný obdržel. Pokud má někdo problém, pak vás žádám, abyste poslali e-mail na daňový úřad Kostariky s vysvětlením situace s důkazy – místní právník mi to vysvětlil.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
CryptoG82

Ze screenshotů vidím, že jste se nikde nedostali a pravděpodobně jde jen o jednoduchou odpověď kasina.

Každopádně, jednal jsi s úřady, které jsi zmínil a poslal něco do Kostariky? Mohl byste nás informovat o dalším postupu nebo alespoň kdy se vám podařilo věc vyřešit a tedy jak to dopadlo?

Automaticky přeloženo:

Ze screenshotů vidím, že jste se nikde nedostali a pravděpodobně jde jen o jednoduchou odpověď kasina.

Každopádně, jednal jsi s úřady, které jsi zmínil a poslal něco do Kostariky? Mohl byste nás informovat o dalším postupu nebo alespoň kdy se vám podařilo věc vyřešit a tedy jak to dopadlo?

Automaticky přeloženo:

Poslal jsem e-mail s důkazy o transakcích provedených do Instant Casino, které mají různá jména a nejedná se o hazardní transakce – online knihkupci v Nigérii atd. Vzhledem k tomu, že v Kostarice existuje daň z hazardních her, nejenže podvádějí hráče a porušují celosvětová bankovní pravidla, ale neplatí z těchto transakcí žádnou daň, jak by měli. Peníze jsou jediným jazykem, kterému rozumějí – určitě budou rozumět, když už nebudou mít možnost je vydělat.

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky