DomůFórumKasinaInstant Casino - všeobecná diskuze

Instant Casino - všeobecná diskuze

před 3 měsíci od Radka
|
4 083 zobrazení 96 odpovědí |
|
1 2...5
před 3 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Instant Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 měsíci

Chci jen poslat varování všem, kteří hrají v instantcasinu. Měli děti na jejich podpoře a nemohou nic vyřešit, takže pokud máte technický nebo jiný problém se stránkou, nedostanete žádnou dobrou pomoc.

Automaticky přeloženo:
Amrabat
před 3 měsíci

Můžu se zeptat, jaký jste tam měli problém? Bylo to nakonec vyřešeno a můžeme snad něco udělat?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Měli by mi poslat peníze zpět a už to bylo přes 4 týdny, co jsem od nich dostal e-mail, že peníze by měly být v mé peněžence. Stále nemám žádné finanční prostředky, mám více aktualizací. Stále říkají, že „příslušný tým to kontroluje".

Automaticky přeloženo:
Amrabat
před 3 měsíci

Chápu to tedy správně, že jste vyhráli a požádali o výběr a stále to nemáte?

Je tam váš účet plně ověřen? Už jste někdy měli úspěšný výběr v tomto kasinu?

Navrhoval bych, abyste zde podal stížnost a náš tým se pustí do vyšetřování záležitosti.

Reklamace je samozřejmě bezplatná. co říkáš?

Tady je odkaz , pokud na to máte chuť.

Sdělte nám prosím všechny relevantní informace. Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý večer,

po 11 úspěšných výběrech, které byly okamžitě připsány na můj účet,

v tom posledním mi sice přišel email, že se to povedlo, ale peníze mi na účet nikdy nedorazily.


Hledám vysvětlení ale nikdo neodpovídá...chat nefunguje a já nevidím, co se přesně děje!???

Pomozte mi!!!

Automaticky přeloženo:
gpony7
před 2 měsíci

Dobrý den, jak dlouho čekáte na výběr? Koukám, že ti kasino neřeklo nic relevantního, co by naštvalo i mě, ale na druhou stranu říkáš, že těch 11 výběrů předtím bylo v pohodě a tak bych byl o něco klidnější. Možná jsou to nějaké technické problémy.

Zkoušel jsi jim poslat e-mail, co se děje?

Také dáváme kasinům 14 dní na vyřešení výběrů, takže pokud se během této doby nic nestane, budeme kasino kontaktovat.

Pokud se něco změní, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

to je v pořádku! problém vyřešen.


přijaté peníze.

Automaticky přeloženo:
gpony7
před 2 měsíci

To je opravdu skvělá zpráva.

Takže, jak dlouho jste museli čekat na konci? Řekli byste, že kasino má dlouhou čekací dobu na výběry?🤔

Pokud máte zájem, můžete se podělit o své zkušenosti napsáním uživatelské recenze tohoto kasina. Tady vidím , že bys byl první, kdo to udělá. Co říkáte?😉

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

filefile Platby maskované pro britské hráče, aby se zobrazovaly jako různé riskantní online „maloobchodní" stránky, jako jsou BK John Enterprises, Goriwire, Walilah Enterprises a další. Tyto stránky zjevně nerozumí nebo je jim to jedno – maskovat transakce pomocí nesprávného obchodního kódu ve Spojeném království je NEPRÁVNÉ a je to přímé porušení pravidel Mastercard a Visa. Společnost je nyní v hledáčku britských úřadů. Všechny platby debetní/kreditní kartou z Velké Británie MUSÍ mít kód obchodníka 7995 – to je zákon.


Také zde uvedené licenční informace jsou chybné. Zdá se, že mají licenci Komory a licenci v Kostarice, jak je uvedeno v příloze. Zdá se, že při přihlašování ze Spojeného království je to Kostarika a při přihlašování odkudkoli jinam jsou to Komory. PROČ!

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 měsíci

Ahoj,

Mohu vás ujistit, že je normální, že kasino, které funguje na základě několika licencí, zobrazuje pouze jednu konkrétním zemím. Je to běžná praxe a abych byl úplně upřímný, nezáleží na tom, zda se jedná o Komory nebo Kostariku; oba jsou stále považovány za slabé licence.

Bohužel je také docela běžné, že mezinárodní kasina využívají služeb obchodníků třetích stran, takže hráči mají obavy, zda byly jejich peníze zaslány správné společnosti, ale pro kasina je to způsob, jak umožnit hráčům z restriktivních zemí vkládat a vybírat peníze. finančních prostředků.

Všimli jste si tohoto velmi aktivního vlákna?

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka 👈

Vsadím se, že to je to, co jsi právě popsal, že?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj,

Mohu vás ujistit, že je normální, že kasino, které funguje na základě několika licencí, zobrazuje pouze jednu konkrétním zemím. Je to běžná praxe a abych byl úplně upřímný, nezáleží na tom, zda se jedná o Komory nebo Kostariku; oba jsou stále považovány za slabé licence.

Bohužel je také docela běžné, že mezinárodní kasina využívají služeb obchodníků třetích stran, takže hráči mají obavy, zda byly jejich peníze zaslány správné společnosti, ale pro kasina je to způsob, jak umožnit hráčům z restriktivních zemí vkládat a vybírat peníze. finančních prostředků.

Všimli jste si tohoto velmi aktivního vlákna?

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka 👈

Vsadím se, že to je to, co jsi právě popsal, že?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano Radko, to je přesně ono. Ve Spojeném království je to považováno za podvod. Provozovatelé hazardních her musí pro všechny transakce používat kód hazardu 7995 – vše, co tento kód nepoužívá, přímo porušuje pravidla Mastercard/VISA a je ve Spojeném království trestným činem (pokud to provozovala britská společnost). Pokud chtějí jednat s britskými hráči, pak by to měli dělat prostřednictvím kryptoměny – tímto způsobem doslova porušují zákony a riskují vrácení peněz.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 měsíci

Mohu se zeptat, zda je to v Irsku podobné? Vidím, že je to země vašeho bydliště, že?

Protože jsem obeznámen s tím, že ve Spojeném království je to opravdu přísné, ale nejsem si jistý v Irsku.🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Mohu se zeptat, zda je to v Irsku podobné? Vidím, že je to země vašeho bydliště, že?

Protože jsem obeznámen s tím, že ve Spojeném království je to opravdu přísné, ale nejsem si jistý v Irsku.🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nejsem v Irsku!! Pracuji v Irsku měsíc za rok, což je pravděpodobně důvod, proč se to tady zaseklo, když jsem se poprvé zaregistroval - jsem plnohodnotným rezidentem Spojeného království.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 měsíci

Možná budete chtít aktualizovat svůj profil. Je příznak viditelný pod vaším uživatelským jménem? Podívejte se na to.

Jsem si jist, že Romi chtěla pouze zjistit, jak se věci dělají v národě, ze kterého vypadáte.

Je mi však líto, že tomu tak je. Na základě pokroku ve vláknu, které jsem vám přeposlal, hráči nemají velký úspěch se zpětnými zúčtováními od fiktivních společností. Revolut nic nedává; pokud tomu dobře rozumím, Visa nebo Mastercard nechávají řešení na zpracovateli plateb. Může to být nezákonné, ale je to docela běžné. Další nevýhoda hraní v kasinu nad rámec místních zákonů, řekl bych.

Co vůbec hodláte dělat?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Možná budete chtít aktualizovat svůj profil. Je příznak viditelný pod vaším uživatelským jménem? Podívejte se na to.

Jsem si jist, že Romi chtěla pouze zjistit, jak se věci dělají v národě, ze kterého vypadáte.

Je mi však líto, že tomu tak je. Na základě pokroku ve vláknu, které jsem vám přeposlal, hráči nemají velký úspěch se zpětnými zúčtováními od fiktivních společností. Revolut nic nedává; pokud tomu dobře rozumím, Visa nebo Mastercard nechávají řešení na zpracovateli plateb. Může to být nezákonné, ale je to docela běžné. Další nevýhoda hraní v kasinu nad rámec místních zákonů, řekl bych.

Co vůbec hodláte dělat?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jo, to chápu. Oznámil jsem věc jinam, takže to bude včas vyřešeno. Instantcasino.com nebude odpovídat na žádné e-maily. E-mailem zapojených obchodníků a ti o platbách nic nevědí. Udivující, že se to firmám může drze vymstít.


Je možné poslat e-mail jednomu z vás s dotazem, který mám?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 měsíci

Pokud máte nějaké dotazy, které nechcete psát sem na fórum, přepošlete je prosím .

Vždy rádi pomůžeme, pokud je to možné.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pokusil jsem se podat stížnost - ne na to, co tato společnost udělala - ale spíše na to, co neudělala. Doslova na nic nereagovali, ale vím, že si přečetli e-maily, když uzavřeli účet. Pokud se díváte - musíte reagovat co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 měsíci

Jak je doporučeno a také uvedeno v e-mailu, podejte stížnost, poskytněte důkladný popis situace a vyvarujte se omezování na své předpojaté představy nebo názory. Toto rozhodnutí ať učiní tým pro stížnosti, protože stížnosti jsou v podstatě nespravedlivé. Jen prosím nemějte nerealistická očekávání. Doufám, že situace není stejná jako ta, kterou jste se pokusil vyvrátit pomocí BC. Například hra.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jak je doporučeno a také uvedeno v e-mailu, podejte stížnost, poskytněte důkladný popis situace a vyvarujte se omezování na své předpojaté představy nebo názory. Toto rozhodnutí ať učiní tým pro stížnosti, protože stížnosti jsou v podstatě nespravedlivé. Jen prosím nemějte nerealistická očekávání. Doufám, že situace není stejná jako ta, kterou jste se pokusil vyvrátit pomocí BC. Například hra.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Tady jde prostě o to, že nereagují - druhou část sporu nelze vyřešit na Casino Guru, tomu rozumím. Šel jsem na jejich live chat dříve - požádal jsem o aktualizaci a okamžitě mě přerušili. Taková je situace a pro ně je v jejich zájmu reagovat, protože další krok je automatický. Doslova se mnou ani jednou nemluvili.


BC.Game jsou nyní řešeny mimo moji kontrolu, takže je mi opět jedno, jestli BC neodpoví - každý den to pro ně vypadá hůře (což jsou nyní 4 měsíce kromě náhodného obecného e-mailu ).

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky