FórumKasinaInstant Casino - všeobecná diskuze

Instant Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 měsíci od Radka
|
2549 zobrazení 66 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
CryptoG82
před 4 týdny

Vždy rádi pomůžeme a vždy, když je to možné, dáváme do toho maximum. Bohužel ve vašem případě nemůžeme nic moc dělat, jak jsme již dříve vysvětlili.

Je nešťastné, že kasino na vás nereaguje, a chápeme, jaký to je.

Jen prosím vydržte, a pokud je v našich možnostech něco, s čím bychom vám mohli pomoci, ozvěte se, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Vždy rádi pomůžeme a vždy, když je to možné, dáváme do toho maximum. Bohužel ve vašem případě nemůžeme nic moc dělat, jak jsme již dříve vysvětlili.

Je nešťastné, že kasino na vás nereaguje, a chápeme, jaký to je.

Jen prosím vydržte, a pokud je v našich možnostech něco, s čím bychom vám mohli pomoci, ozvěte se, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

V této situaci si mohou pomoci jen oni sami - už jim bylo mnohokrát (s doprovodnými důkazy od úřadů) vysvětleno, co se automaticky stane, pokud to sami neopraví. Pokud neodpoví, budou se muset vypořádat s blacklistem prostřednictvím Mastercard, pak nebudou moci od nikoho přijímat žádné platby touto metodou. Mají šanci to opravit, ale pokud tak neučiní, bude to bez ohledu na to (úřady) vytříděno.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 4 týdny

Snad to využijí a pak to napraví.🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

někdo mi prosím pomozte, podal jsem 3 žádosti o výběr a všechny 3 se vrátily, zadávám číslo své banky, svůj účet a své jméno a stále se to vrací, říkají, že musím požádat banku o file číslo, ale jaké číslo? nevíte někdo, jak vyplnit tuto žádost?

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
gpony7
před 3 týdny

příteli, pomozte mi, jak mám vyplnit tuto žádost, vložím své bankovní číslo a účet a oni to vrátí, file Díky

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Hodně štěstí, když od nich něco dostanete! Žádná odpověď od nich za 3 týdny a přerušil mě jejich živý chat, kdykoli jsem se pokusil navázat kontakt - samozřejmě zcela legitimní společnost!

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

někdo mi prosím pomozte, podal jsem 3 žádosti o výběr a všechny 3 se vrátily, zadávám číslo své banky, svůj účet a své jméno a stále se to vrací, říkají, že musím požádat banku o file číslo, ale jaké číslo? nevíte někdo, jak vyplnit tuto žádost?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Myslím, že byste se měli pokusit vysvětlit podpoře, že nerozumíte věci problému a potřebujete úplné vysvětlení ohledně „čísla", které stále opakujete. Neváhejte a odešlete odpověď kasina, abychom se mohli pokusit zjistit, zda to dává dobrý smysl.

Nebo pokud už znáte odpověď, jaké to má být číslo, prosím? Nějaký druh identifikátoru, ale jaký, zajímalo by mě?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Hodně štěstí, když od nich něco dostanete! Žádná odpověď od nich za 3 týdny a přerušil mě jejich živý chat, kdykoli jsem se pokusil navázat kontakt - samozřejmě zcela legitimní společnost!

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

I když jsem si vědom, že jste velmi utrápený hráč, zkuste se zamyslet nad tím, jak by taková reakce mohla prospět druhému hráči, který zažívá intenzivní stres. Věříte, že tato odpověď pomůže?

Možná jste obeznámeni s problémem, který zmínil? To by se hodilo. Děkuju.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

I když jsem si vědom, že jste velmi utrápený hráč, zkuste se zamyslet nad tím, jak by taková reakce mohla prospět druhému hráči, který zažívá intenzivní stres. Věříte, že tato odpověď pomůže?

Možná jste obeznámeni s problémem, který zmínil? To by se hodilo. Děkuju.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj Radko - řeknu to jen tak, jak to je. Je to varování pro hráče. Doslova nereagují a okamžitě vás přeruší živý chat - jediné, co ve skutečnosti udělali, bylo uzavření mého účtu. Dostali šanci za šancí, aby i poskytli odpověď, ale ani to nedokázali.


Ačkoli rozumím vašemu názoru - na základě mých zkušeností zde - zdá se být obtížné od nich získat odpověď. Tomuto hráči (a dalším) radím jen na základě svých zkušeností. Možná, že kasino může přijít a objasnit věci pro hráče a všechny ostatní.....

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 3 týdny

můj se taky odřízl, pak jsem dal vpn a můžu se dostat do chatu, problém je, že to podle nich vyplním špatně,

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny

Už jsem poslal e-mail se záběry, o které žádali, vyfotil jsem, chtějí IBAN, ani nevím, co to je, volal jsem do banky a řekli mi, že IBAN je ten, komu platíte, jediné co musí být špatně je číslo banky od 0260 do 260 nic víc nevím

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Už jsem poslal e-mail se záběry, o které žádali, vyfotil jsem, chtějí IBAN, ani nevím, co to je, volal jsem do banky a řekli mi, že IBAN je ten, komu platíte, jediné co musí být špatně je číslo banky od 0260 do 260 nic víc nevím

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

IBAN je 16-20místný kód spojený s vaším bankovním účtem. Každý bankovní účet, který může přijímat mezinárodní platby, má jeden. Měli byste to najít na výpisu z účtu nebo se můžete zeptat své banky, co to je. Bude to začínat PT (pokud je váš účet v Portugalsku).


Automaticky přeloženo:
joannis
před 3 týdny

IBAN (International Bank Account Number) je kód, který identifikuje bankovní účet zákazníka pro mezinárodní převody. V Brazílii se skládá z 29 číslic a používá se k zajištění správného příjmu peněz. Ve vašem případě Nubank nemá svůj vlastní IBAN kód. Účet Nubank nepřijímá ani neposílá peníze v jiných měnách než Real, takže nemá kódy IBAN, SWIFT, ABA nebo ACH. Budete potřebovat účet u jiné banky nebo použít jiný způsob příjmu.

Automaticky přeloženo:
joannis
před 3 týdny

Pro mezinárodní kasina doporučuji používat kryptoměny. Výběry prostřednictvím převodů peněz mají obecně vysoké poplatky a jsou byrokratičtější. Existuje také možnost, že částku zadrží finanční úřady v závislosti na tom, odkud pochází. A protože většina kasin outsourcuje tyto operace, je obtížnější tyto situace kontrolovat.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj Radko - řeknu to jen tak, jak to je. Je to varování pro hráče. Doslova nereagují a okamžitě vás přeruší živý chat - jediné, co ve skutečnosti udělali, bylo uzavření mého účtu. Dostali šanci za šancí, aby i poskytli odpověď, ale ani to nedokázali.


Ačkoli rozumím vašemu názoru - na základě mých zkušeností zde - zdá se být obtížné od nich získat odpověď. Tomuto hráči (a dalším) radím jen na základě svých zkušeností. Možná, že kasino může přijít a objasnit věci pro hráče a všechny ostatní.....

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj!

Slušné, chápu vaše záměry.

Nechtěl jsem druhého hráče odradit od pokusu kontaktovat kasino, protože i přes náš dosah je vždy výhodnější přímá komunikace. Navíc bych si rád myslel, že má cenu to zkusit, než skončit, protože někdo tvrdil, že kasino všechny ignorovalo.

Omlouvám se však, pokud jsem reagoval přehnaně.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Už jsem poslal e-mail se záběry, o které žádali, vyfotil jsem, chtějí IBAN, ani nevím, co to je, volal jsem do banky a řekli mi, že IBAN je ten, komu platíte, jediné co musí být špatně je číslo banky od 0260 do 260 nic víc nevím

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Teď vidím problém. No protože ostatní už tu věc velmi dobře vysvětlili. Vsadím se, že z mé strany už není co dodat.

Snad ještě detail: pokud stále bojujete s určením, zda IBAN najdete v dokladech nebo v internetovém bankovnictví, rychle zavolejte bankovnímu úředníkovi. Jakmile budete vědět, zda je IBAN k nalezení, můžete pokračovat dále.

Upřímně bych očekával zapojení PIX. Jak tomu rozumím, je to v Brazílii nejrozšířenější možnost – že?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj!

Slušné, chápu vaše záměry.

Nechtěl jsem druhého hráče odradit od pokusu kontaktovat kasino, protože i přes náš dosah je vždy výhodnější přímá komunikace. Navíc bych si rád myslel, že má cenu to zkusit, než skončit, protože někdo tvrdil, že kasino všechny ignorovalo.

Omlouvám se však, pokud jsem reagoval přehnaně.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Měli byste vidět e-maily a živé chaty, které jsem od této společnosti požadoval. Dnes ráno se je znovu pokusil kontaktovat, ale odpověď byla „mohu odpovědět pouze na otázky související s kasinem". Stále žádná odpověď na žádný e-mail jakéhokoli druhu za téměř 4 týdny. Člověk by si myslel, že by chtěli zkusit věci vyřešit a nechovat se jako banda podvodníků....

Soukromě pošlu vašemu týmu pro hodnocení celý řetězec a e-maily/chat atd. a doufejme, že jim můžete dát hodnocení, jaké si zaslouží!



Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Kluci, vyřešil jsem problém, utratil jsem všechny peníze a uzavřel účet, nemám na to tašku, všechna kasina, která hraji, jsem dal na místo pix a tašku, tohle s m;a vírou, já oceňuji vaši pomoc od této chvíle, mnohokrát vám děkuji

Automaticky přeloženo:
joannis
před 3 týdny

Páni, škoda. Je nešťastné, že někteří provozovatelé plateb účtují za používání Pix v kasinech zneužívající poplatky a využívají nedostatek jasné regulace. V důsledku toho mnoho kasin deaktivuje možnost platby Pix, aby se vyhnula těmto nadměrným poplatkům, což omezuje možnosti platby dostupné hráčům. Alternativou, kterou je třeba zvážit, jsou kryptoměny, ale před výběrem digitální peněženky je nezbytné důkladně prozkoumat různé možnosti a související rizika, jako je volatilita a bezpečnost.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 3 týdny

Mám také problémy s instantním kasinem. Nahlásili jste své transakce své bance? Chci zpět své vklady. Jsou to podvodníci!

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky