FórumKasinaInstant Casino - všeobecná diskuze

Instant Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 měsíci od Radka
|
2516 zobrazení 66 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před 3 týdny

Mám také problémy s instantním kasinem. Nahlásili jste své transakce své bance? Chci zpět své vklady. Jsou to podvodníci!

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Absolutně ano – společnost Mastercard se musela zapojit, protože některá jména obchodníků již byla označena v rámci jejich programu ECM. Kasino nebude poslouchat a ani obchodníci, takže se všichni chystají dostat na černou listinu Mastercard – nechápou to nebo je to nezajímá.


Také - oznamte to policii, ta je si toho také vědoma. Zvyšte to na Action Fraud.

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 3 týdny

Dostal jsi peníze zpět? Bankuji u revolutu a oni odmítnou jakékoli zpětné zúčtování za hazard. Nejsem si jistý, co jim mám říct, aby mi vrátili peníze? 600,00 GBP

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dostal jsi peníze zpět? Bankuji u revolutu a oni odmítnou jakékoli zpětné zúčtování za hazard. Nejsem si jistý, co jim mám říct, aby mi vrátili peníze? 600,00 GBP

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Je to v procesu - Mastercard se musela zapojit. Dal jsem kasinu a obchodníkům šanci na vyřešení, ale rozhodli se nereagovat a nyní budou čelit černé listině, jak potvrdily Mastercard a Revolut.


Pokud to Revolut odmítne, pošlete jim stížnost. Počkejte na odpověď a poté ji předložte veřejnému ochránci práv, ale můžete tak učinit až poté, co odpoví na stížnost.

Viděl jsi vlákno věnované tomuto tématu pro další rady?


https://casino.guru/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/225#post-140220



Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dostal jsi peníze zpět? Bankuji u revolutu a oni odmítnou jakékoli zpětné zúčtování za hazard. Nejsem si jistý, co jim mám říct, aby mi vrátili peníze? 600,00 GBP

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Není to však pro hazardní hry - jaká byla obchodní jména, za která to považovali? Zveřejněte je zde a já vám poskytnu kontaktní údaje na každého z nich. Musíte jim všem a kasinu posílat e-maily a udělat vše pro to, abyste je informovali o nezákonné povaze toho. Je to proti pravidlům Mastercard i Visa – je tedy neplatné.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 3 týdny

Ale co jste řekl bance, za kterou byly platby? Jak jsem je schválil ve své bance před vkladem

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ale co jste řekl bance, za kterou byly platby? Jak jsem je schválil ve své bance před vkladem

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Pokud jste jim to řekli, musíte potvrdit, že Instantcasino.com není licencované kasino ve Spojeném království, a proto nemůže přijímat platby debetními/kreditními kartami ze Spojeného království. Musíte vysvětlit, že zamaskovali transakce pomocí různých fiktivních společností pomocí kódů obchodníků, kteří se netýkají hazardních her. Pokud je transakce hazardní, musí být ze zákona použit kód 7995. Používají obchodníky odkudkoli, kteří používají maloobchodní a vzdělávací kódy atd. – to je v rozporu s pravidly VISA/Mastercard a 100 % je k dispozici pro zpětné zúčtování. Revolut je tak trochu proslulý tím, že odmítají zpětná zúčtování – moje rada by byla jen vznést to všechno ve stížnosti a jednat s ombudsmanem. Jakmile to ombudsman pochopí, rozhodne o tom správně.


Přečtěte si prosím odkaz na vlákno, který jsem vám poslal dříve.

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Kluci, vyřešil jsem problém, utratil jsem všechny peníze a uzavřel účet, nemám na to tašku, všechna kasina, která hraji, jsem dal na místo pix a tašku, tohle s m;a vírou, já oceňuji vaši pomoc od této chvíle, mnohokrát vám děkuji

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Je opravdu škoda, že jste nemohli dostat své peníze v časovém rámci, na který jste čekali, než se vše vyřeší.

Možná by pro vás bylo nejlepší uzavřít účet.

Kdybyste někdy něco potřebovali, jsme tu pro vás. Právo?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Mám také problémy s instantním kasinem. Nahlásili jste své transakce své bance? Chci zpět své vklady. Jsou to podvodníci!

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ve vaší stížnosti vidím, že váš problém byl vyřešen a nyní čekáte na odstoupení od smlouvy.

Informujte nás o situaci, kdykoli budete mít nějaké aktualizace, a my vám v případě potřeby rádi pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Měli byste vidět e-maily a živé chaty, které jsem od této společnosti požadoval. Dnes ráno se je znovu pokusil kontaktovat, ale odpověď byla „mohu odpovědět pouze na otázky související s kasinem". Stále žádná odpověď na žádný e-mail jakéhokoli druhu za téměř 4 týdny. Člověk by si myslel, že by chtěli zkusit věci vyřešit a nechovat se jako banda podvodníků....

Soukromě pošlu vašemu týmu pro hodnocení celý řetězec a e-maily/chat atd. a doufejme, že jim můžete dát hodnocení, jaké si zaslouží!



Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý den.

Je logické, že zaměstnanec kasina bude odpovídat pouze na otázky týkající se kasina.

Jaká byla vůbec vaše otázka?

Ačkoli se to může zdát neintuitivní, kasina nejsou fóra jako toto a pravděpodobně s nimi nemají mnoho času; tak budou, myslím, reagovat na záležitosti související s přímou podporou. Víš, co jsem chtěl říct?

V každém případě můžete na tomto fóru sdílet cokoli, o čem si myslíte, že by bylo užitečné pro ostatní. Bezpečnostní index kasina však nelze změnit kvůli problému popsanému na fóru. Nejprve musíte stížnost použít k prokázání neférového chování kasina. Pokud si myslíte, že můžete, odešlete stížnost.


Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Kluci, vyřešil jsem problém, utratil jsem všechny peníze a uzavřel účet, nemám na to tašku, všechna kasina, která hraji, jsem dal na místo pix a tašku, tohle s m;a vírou, já oceňuji vaši pomoc od této chvíle, mnohokrát vám děkuji

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Oh, dobře. I přes ty peníze si myslím, že se ti ulevilo. Je však hrozné si myslet, že toto je řešení. Jednoduše řečeno, doufal jsem v jiný, spravedlivější závěr.

Budeme tu, kdykoli se budete chtít vrátit, samozřejmě!

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý den.

Je logické, že zaměstnanec kasina bude odpovídat pouze na otázky týkající se kasina.

Jaká byla vůbec vaše otázka?

Ačkoli se to může zdát neintuitivní, kasina nejsou fóra jako toto a pravděpodobně s nimi nemají mnoho času; tak budou, myslím, reagovat na záležitosti související s přímou podporou. Víš, co jsem chtěl říct?

V každém případě můžete na tomto fóru sdílet cokoli, o čem si myslíte, že by bylo užitečné pro ostatní. Bezpečnostní index kasina však nelze změnit kvůli problému popsanému na fóru. Nejprve musíte stížnost použít k prokázání neférového chování kasina. Pokud si myslíte, že můžete, odešlete stížnost.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Radko, nemohu podat stížnost, protože nemůžete pomoci, protože podstata problému je právní/finanční. Tato společnost a její obchodníci doslova ignorovali každý e-mail a pokaždé mě přerušili na živém chatu. Nedá se dělat nic jiného, než varovat lidi, aby je nepoužívali, a to je to, co dělám. Pokud se domníváte, že je přijatelné chování pouze ignorovat legitimní e-maily, přerušit chatování s lidmi, účtovat si více než za bonusové nákupy poskytovatelů her (100X nákupy Relax jsou na tomto webu 105X, což je nemožné, pokud jsou legitimní) a existují vážné otazníky ohledně hry na tomto webu a také další podvodné aktivity Mastercard/VISA, pak je to v pořádku – udržujte si hodnocení bezpečnosti. Můžu vám poslat 100 dokumentů, které s nimi hláskují RED FLAG, ale hej ho.


Pokud jde o odpověď "související s kasinem" - otázka souvisí s kasinem, že? Pokud skutečně přijali platby, souvisí to s účtem kasina? To jsou jen oni obyčejní podvodníci a neznalí já. Těchto společností je tam spousta.

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Chci okamžitě reklamovat, protože jsem zrušil výběr a peníze byly ztraceny a řekli, že je problém v systému, nikdy neodpovídají na e-mail, co mám dělat

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Chci okamžitě reklamovat, protože jsem zrušil výběr a peníze byly ztraceny a řekli, že je problém v systému, nikdy neodpovídají na e-mail, co mám dělat

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Chci podat stížnost na a.online kasino, které mi odmítá dát můj výkup, řekli, že to trvá 10 až 14 dní a od 16. září 2024 stále žádají stejné informace znovu a znovu, prosím pomozte mi vyřešit tento problém. Děkuju

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Radko, nemohu podat stížnost, protože nemůžete pomoci, protože podstata problému je právní/finanční. Tato společnost a její obchodníci doslova ignorovali každý e-mail a pokaždé mě přerušili na živém chatu. Nedá se dělat nic jiného, než varovat lidi, aby je nepoužívali, a to je to, co dělám. Pokud se domníváte, že je přijatelné chování pouze ignorovat legitimní e-maily, přerušit chatování s lidmi, účtovat si více než za bonusové nákupy poskytovatelů her (100X nákupy Relax jsou na tomto webu 105X, což je nemožné, pokud jsou legitimní) a existují vážné otazníky ohledně hry na tomto webu a také další podvodné aktivity Mastercard/VISA, pak je to v pořádku – udržujte si hodnocení bezpečnosti. Můžu vám poslat 100 dokumentů, které s nimi hláskují RED FLAG, ale hej ho.


Pokud jde o odpověď "související s kasinem" - otázka souvisí s kasinem, že? Pokud skutečně přijali platby, souvisí to s účtem kasina? To jsou jen oni obyčejní podvodníci a neznalí já. Těchto společností je tam spousta.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

To je ta věc! Hodně jsem o tom přemýšlel. Opravte mě, pokud se mýlím, prosím:

Nebyl vámi podepsán žádný právní dokument týkající se příslibu náhrad, kompenzace nebo jakkoli kasino peníze nazývalo. Můžete však prokázat, že vám peníze slíbil zaměstnanec kasina. je to tak?


Vím, co jsem vám řekl o právním/finančním aspektu problému. Ale pokud to zredukujeme na úplné základy, můžeme říci, že kasino vám něco slíbilo a slib nikdy nebyl splněn. Vzhledem k tomu, že jde o peníze, je to zjevně nespravedlivé a stojí za to to prošetřit.


Pokusím se získat nějaké postřehy od svých kolegů. Až najdu další, co bych k tomu přidal, ozvu se vám.

Pokud jde o téma týkající se kasina, Ne, podle mého názoru není.

Podle mého názoru již není. Jakmile byla dohoda nastavena, je mimo běžné možnosti chatu provozovatele chatu nebo podpory. Možná by manažer mohl odpovědět: „Nejsem oprávněn s vámi o této záležitosti diskutovat" – tedy bez právníka. Tohle si myslím - upřímně.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Chci okamžitě reklamovat, protože jsem zrušil výběr a peníze byly ztraceny a řekli, že je problém v systému, nikdy neodpovídají na e-mail, co mám dělat

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý den!

Říkáte, že peníze rezervované na výběr se při zrušení výběru nedostaly zpět na účet našeho kasina?

Jak jste se s tím potýkali a o jakém kasinu, prosím, mluvíme?

Systémy kasina mohou vždy zaznamenat poruchy, jako každý jiný systém, ale efektivní řešení a vhodná podpora jsou nutností. Dejte nám více informací, abychom zjistili, s čím máte co do činění. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Chci podat stížnost na a.online kasino, které mi odmítá dát můj výkup, řekli, že to trvá 10 až 14 dní a od 16. září 2024 stále žádají stejné informace znovu a znovu, prosím pomozte mi vyřešit tento problém. Děkuju

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

No, moje odpověď bude velmi podobná. Kde k tomuto problému došlo a jaké další okolnosti nám můžete sdělit, abyste nám pomohli porozumět podstatě vašeho problému?

Víte, že bez pochopení problému moc nepomůžeme. Čím více podrobností poskytnete, tím lépe.

Když říkáte „odmítají vám dát peníze", je k tomu nějaký konkrétní důvod, nebo to osobně předpokládáte například kvůli výraznému zpoždění?

V každém případě si projděte tvůrce stížností zde 👈👈 Připravte si prosím celý popis, screenshoty, cokoli, co máte k dispozici. Naši specialisté to budou potřebovat.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Bavíme se o instantním kasinu, právě jsem ho zrušil, přitom všude od včerejška vstupují automaticky, neviděl jsem je, posílám jim zprávy a prý mají problém se systémem, mám pocit, že jsou dělat si ze mě legraci

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Možná jsme zmatení ze zdejší situace. Diskutovali jsme o tom dříve ve vláknu – transakce, které údajně provedl Instantcasino.com, by se měly na výpisu z účtu zobrazovat jako Instantcasino.com nebo podobně. Nemají – ukazují se jako knihkupci v Nigérii, polští výrobci uzenin a tak dále. U karet VISA/Mastercard musí být u všech plateb použito správné kódování. Protože Instantcasino.com (a spousta dalších) nemůže legálně přijímat platby normálně, schovávají je jako jiné obchodníky a kódují transakce jako maloobchod, školy atd.. nic jiného než hazard. Jsou v přímém rozporu s T&C nebo VISA/Mastercard a v poslední době došlo k velkému odporu proti této nezákonné praxi. Je doslova proti zákonu ve Spojeném království, aby brali jakékoli platby tímto způsobem, a v této zemi se jedná o trestný čin. To je důvod, proč mnoho lidí, bank a policie nyní proti tomu bojuje, jak můžete vidět z vlákna „Otázky obchodníků s hazardními hrami", které zveřejnil někdo jiný.


Nejen, že nelegálně berou finanční prostředky, ale nejsou žádným způsobem oprávněni přijímat platby za hazardní hry v rámci VISA/Mastercard. Legitimní kasina jsou – nejsou.


Je to trochu minové pole, ale zpětná zúčtování zde vždy zvítězí, protože transakce jsou podle pravidel VISA/Mastercard automaticky neplatné. Dal jsem jim šanci, aby si to napravili sami... ignorovali to a teď to stejně všechno dobíjí banka a zařazuje je i jejich obchodníky na černou listinu - takže tím, že o tom vlastně nediskutovali, totálně zpackali a zaplatí to.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Bavíme se o instantním kasinu, právě jsem ho zrušil, přitom všude od včerejška vstupují automaticky, neviděl jsem je, posílám jim zprávy a prý mají problém se systémem, mám pocit, že jsou dělat si ze mě legraci

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj,

Předpokládal bych, že kasino čelí problému; dokud se to nevyřeší, je potřeba trpělivost. Myslím, že to není vůbec příjemné, ale to neznamená, že si z vás kasino dělá legraci. Proč si to myslíš? Bylo vám řečeno něco mimo mísu? Sdílejte, prosím. Možná v tom najdeme nějakou logiku.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Možná jsme zmatení ze zdejší situace. Diskutovali jsme o tom dříve ve vláknu – transakce, které údajně provedl Instantcasino.com, by se měly na výpisu z účtu zobrazovat jako Instantcasino.com nebo podobně. Nemají – ukazují se jako knihkupci v Nigérii, polští výrobci uzenin a tak dále. U karet VISA/Mastercard musí být u všech plateb použito správné kódování. Protože Instantcasino.com (a spousta dalších) nemůže legálně přijímat platby normálně, schovávají je jako jiné obchodníky a kódují transakce jako maloobchod, školy atd.. nic jiného než hazard. Jsou v přímém rozporu s T&C nebo VISA/Mastercard a v poslední době došlo k velkému odporu proti této nezákonné praxi. Je doslova proti zákonu ve Spojeném království, aby brali jakékoli platby tímto způsobem, a v této zemi se jedná o trestný čin. To je důvod, proč mnoho lidí, bank a policie nyní proti tomu bojuje, jak můžete vidět z vlákna „Otázky obchodníků s hazardními hrami", které zveřejnil někdo jiný.


Nejen, že nelegálně berou finanční prostředky, ale nejsou žádným způsobem oprávněni přijímat platby za hazardní hry v rámci VISA/Mastercard. Legitimní kasina jsou – nejsou.


Je to trochu minové pole, ale zpětná zúčtování zde vždy zvítězí, protože transakce jsou podle pravidel VISA/Mastercard automaticky neplatné. Dal jsem jim šanci, aby si to napravili sami... ignorovali to a teď to stejně všechno dobíjí banka a zařazuje je i jejich obchodníky na černou listinu - takže tím, že o tom vlastně nediskutovali, totálně zpackali a zaplatí to.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

omlouvám se; byla to zcela moje chyba. Mluvil jsem o scénáři BCGame. za to se omlouvám. Myslím, že je toho příliš na paměti.

Ohledně kódů: Viděl jsem váš nejnovější příspěvek o kódech obchodníků a o tom, co mohou hráči udělat pro snížení hodnocení.

Dovolte mi upřesnit, že se nejedná o hodnocení; spíše se označuje jako index bezpečnosti a poskytuje obecné informace o pravděpodobnosti, že kasino rozdělí výhry. Právní úvahy, jako je tento, jsou zcela mimo náš dosah. Nejenže nám chybí schopnost identifikovat a penalizovat použití nesprávných obchodních kódů, ale také nejsme schopni poskytnout důkaz o účelu, protože nejsme ani oficiální autorita, ani právník specializující se na mezinárodní bankovní transakce a související zákony. Vyzýváme komunitu fóra, aby zůstala aktivní se skořápkovými společnostmi a ponechala toto téma otevřené, aby pokrylo oblasti, jako je tato. V minulosti jsme požadovali, aby kasina zasáhla do této konkrétní diskuse a přímo řešila obavy hráčů. Nikdy k tomu nedošlo.


Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky