Měli byste vidět e-maily a živé chaty, které jsem od této společnosti požadoval. Dnes ráno se je znovu pokusil kontaktovat, ale odpověď byla „mohu odpovědět pouze na otázky související s kasinem". Stále žádná odpověď na žádný e-mail jakéhokoli druhu za téměř 4 týdny. Člověk by si myslel, že by chtěli zkusit věci vyřešit a nechovat se jako banda podvodníků....
Soukromě pošlu vašemu týmu pro hodnocení celý řetězec a e-maily/chat atd. a doufejme, že jim můžete dát hodnocení, jaké si zaslouží!
Dobrý den.
Je logické, že zaměstnanec kasina bude odpovídat pouze na otázky týkající se kasina.
Jaká byla vůbec vaše otázka?
Ačkoli se to může zdát neintuitivní, kasina nejsou fóra jako toto a pravděpodobně s nimi nemají mnoho času; tak budou, myslím, reagovat na záležitosti související s přímou podporou. Víš, co jsem chtěl říct?
V každém případě můžete na tomto fóru sdílet cokoli, o čem si myslíte, že by bylo užitečné pro ostatní. Bezpečnostní index kasina však nelze změnit kvůli problému popsanému na fóru. Nejprve musíte stížnost použít k prokázání neférového chování kasina. Pokud si myslíte, že můžete, odešlete stížnost.
Radko, nemohu podat stížnost, protože nemůžete pomoci, protože podstata problému je právní/finanční. Tato společnost a její obchodníci doslova ignorovali každý e-mail a pokaždé mě přerušili na živém chatu. Nedá se dělat nic jiného, než varovat lidi, aby je nepoužívali, a to je to, co dělám. Pokud se domníváte, že je přijatelné chování pouze ignorovat legitimní e-maily, přerušit chatování s lidmi, účtovat si více než za bonusové nákupy poskytovatelů her (100X nákupy Relax jsou na tomto webu 105X, což je nemožné, pokud jsou legitimní) a existují vážné otazníky ohledně hry na tomto webu a také další podvodné aktivity Mastercard/VISA, pak je to v pořádku – udržujte si hodnocení bezpečnosti. Můžu vám poslat 100 dokumentů, které s nimi hláskují RED FLAG, ale hej ho.
Pokud jde o odpověď "související s kasinem" - otázka souvisí s kasinem, že? Pokud skutečně přijali platby, souvisí to s účtem kasina? To jsou jen oni obyčejní podvodníci a neznalí já. Těchto společností je tam spousta.
Možná jsme zmatení ze zdejší situace. Diskutovali jsme o tom dříve ve vláknu – transakce, které údajně provedl Instantcasino.com, by se měly na výpisu z účtu zobrazovat jako Instantcasino.com nebo podobně. Nemají – ukazují se jako knihkupci v Nigérii, polští výrobci uzenin a tak dále. U karet VISA/Mastercard musí být u všech plateb použito správné kódování. Protože Instantcasino.com (a spousta dalších) nemůže legálně přijímat platby normálně, schovávají je jako jiné obchodníky a kódují transakce jako maloobchod, školy atd.. nic jiného než hazard. Jsou v přímém rozporu s T&C nebo VISA/Mastercard a v poslední době došlo k velkému odporu proti této nezákonné praxi. Je doslova proti zákonu ve Spojeném království, aby brali jakékoli platby tímto způsobem, a v této zemi se jedná o trestný čin. To je důvod, proč mnoho lidí, bank a policie nyní proti tomu bojuje, jak můžete vidět z vlákna „Otázky obchodníků s hazardními hrami", které zveřejnil někdo jiný.
Nejen, že nelegálně berou finanční prostředky, ale nejsou žádným způsobem oprávněni přijímat platby za hazardní hry v rámci VISA/Mastercard. Legitimní kasina jsou – nejsou.
Je to trochu minové pole, ale zpětná zúčtování zde vždy zvítězí, protože transakce jsou podle pravidel VISA/Mastercard automaticky neplatné. Dal jsem jim šanci, aby si to napravili sami... ignorovali to a teď to stejně všechno dobíjí banka a zařazuje je i jejich obchodníky na černou listinu - takže tím, že o tom vlastně nediskutovali, totálně zpackali a zaplatí to.