DomůFórumKasinaInstant Casino - všeobecná diskuze

Instant Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 měsíci od Radka
|
4 132 zobrazení 96 odpovědí |
|
1...3 4 5
před měsícem

omlouvám se; byla to zcela moje chyba. Mluvil jsem o scénáři BCGame. za to se omlouvám. Myslím, že je toho příliš na paměti.

Ohledně kódů: Viděl jsem váš nejnovější příspěvek o kódech obchodníků a o tom, co mohou hráči udělat pro snížení hodnocení.

Dovolte mi upřesnit, že se nejedná o hodnocení; spíše se označuje jako index bezpečnosti a poskytuje obecné informace o pravděpodobnosti, že kasino rozdělí výhry. Právní úvahy, jako je tento, jsou zcela mimo náš dosah. Nejenže nám chybí schopnost identifikovat a penalizovat použití nesprávných obchodních kódů, ale také nejsme schopni poskytnout důkaz o účelu, protože nejsme ani oficiální autorita, ani právník specializující se na mezinárodní bankovní transakce a související zákony. Vyzýváme komunitu fóra, aby zůstala aktivní se skořápkovými společnostmi a ponechala toto téma otevřené, aby pokrylo oblasti, jako je tato. V minulosti jsme požadovali, aby kasina zasáhla do této konkrétní diskuse a přímo řešila obavy hráčů. Nikdy k tomu nedošlo.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Přemýšlejte o své poslední větě - jsou tu absolutně týráni, ale stále nepřicházejí a neobjasňují pozici .... Zajímalo by mě, proč je to lol. To, co hráči říkají v tomto vláknu, je 100% správné - je to v rozporu se zákonem v některých zemích a porušuje pravidla VISA/Mastercard - je to potvrzeno zákonem.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Chápu, že nejste právník. Myslel jsem, že všichni řídíte kasino, které neplatí lidem, ale pokud ne, můžete mě všichni nasměrovat správným směrem k lidem, kteří tuto situaci řešili, velmi bych ocenil. Děkuju

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Přemýšlejte o své poslední větě - jsou tu absolutně týráni, ale stále nepřicházejí a neobjasňují pozici .... Zajímalo by mě, proč je to lol. To, co hráči říkají v tomto vláknu, je 100% správné - je to v rozporu se zákonem v některých zemích a porušuje pravidla VISA/Mastercard - je to potvrzeno zákonem.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Myslím, že oba máme nějaké nápady.

Podle mého názoru je zaměstnávání těchto fiktivních korporací jednou ze strategií, jak se dostat přímo na omezené trhy, mimo jiné povolením přesměrování plateb. Je obtížné předvídat, kdy se do toho zapojí například poskytovatelé plateb třetích stran. I když nemám právo posuzovat, jak transparentní je takové chování, věřím, že všichni cítíme, že naprostý nedostatek vysvětlení kasina situaci nepomáhá a umožňuje spekulace.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Chápu, že nejste právník. Myslel jsem, že všichni řídíte kasino, které neplatí lidem, ale pokud ne, můžete mě všichni nasměrovat správným směrem k lidem, kteří tuto situaci řešili, velmi bych ocenil. Děkuju

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, zdá se, že jste nepochopili zbývající podrobnosti, které jsem vám zaslal dříve.

Přečtěte si jej prosím znovu a odešlete vyhovující.

Citace z mých příspěvků:

"No, moje odpověď bude velmi podobná. Kde k tomuto problému došlo a jaké jsou další okolnosti, o které se můžete podělit, abyste nám pomohli pochopit povahu vašeho problému, prosím?

Víte, že bez pochopení problému moc nepomůžeme. Čím více podrobností poskytnete, tím lépe.

Když říkáte „odmítají vám dát peníze", je k tomu nějaký konkrétní důvod, nebo to osobně předpokládáte například kvůli výraznému zpoždění?

V každém případě si projděte tvůrce stížnosti zde 👈👈 Připravte si prosím celý popis, screenshoty, cokoli, co máte k dispozici. Naši specialisté to budou potřebovat."


Samozřejmě jsme tu, abychom v případě potřeby zasáhli a podpořili hráče. Jen se neopírejte o jednu věc, která neříká, že nejsme právníci. Zdá se, že reakce, kterou jste komentoval, byla pro někoho jiná.

Mohl byste také odpovědět na mé předchozí otázky, prosím? To by bylo skvělé. Děkuju!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Myslím, že oba máme nějaké nápady.

Podle mého názoru je zaměstnávání těchto fiktivních korporací jednou ze strategií, jak se dostat přímo na omezené trhy, mimo jiné povolením přesměrování plateb. Je obtížné předvídat, kdy se do toho zapojí například poskytovatelé plateb třetích stran. I když nemám právo posuzovat, jak transparentní je takové chování, věřím, že všichni cítíme, že naprostý nedostatek vysvětlení kasina situaci nepomáhá a umožňuje spekulace.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Existují různé trhy a pak jsou zde omezené trhy – Spojené království a další jsou z nějakého důvodu omezeny. Zákony země považují to, co kasino dělá, za nezákonné, pravidla Mastercard/Visa považují to, co kasino dělá, za nezákonné. Dokonce jsem jim v jedné ze svých zpráv navrhl, že by se měli vrátit k přijímání kryptoměn pouze z Velké Británie a dalších míst, což je návrh, který ignorovali. Mohou plakat, když jsou doslova nuceni s tím přestat, když jsou na černé listině – mám dobrou autoritu, že to na ně a jejich obchodníky v současnosti přináší Mastercard.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před měsícem

Už jsem na to asi přišel. A také je mi líto, že takové akce jsou zcela mimo náš dosah. Takže velké díky všem s objektivními a přesnými informacemi.


Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před měsícem

Moje banka mi odmítla vrátit platbu, protože jde o hazard

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Tato webová stránka instantcasino.com, je to úplný podvod, hrál jsem na jejich webových stránkách minulý měsíc, vložil jsem přes 5 000 eur a naposledy jsem trochu vyhrál a rozhodl jsem se vybrat 800 eur, uzavřeli můj účet pro ověření, vzali mají 10 dní na ověření mého účtu a žádají o nové selfie každý den, pak mi otevřou účet a zruší můj výběr 800 eur, zůstaňte daleko, chlapi, je to velký podvod!

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 týdny

Můžete mi pomoci a říct mi, co jste řekli své bance, že dnes také podvedli, takže mohu požádat svou banku o zpětné zúčtování.

Automaticky přeloženo:
nasos512
před 2 týdny

Zaplatili mi pokutu 5000 liber

Automaticky přeloženo:
Ldiamond23
před 2 týdny

pro mě ne, a viděl jsem o nich více než 20 zpráv, také na askgamblers

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Tato webová stránka instantcasino.com, je to úplný podvod, hrál jsem na jejich webových stránkách minulý měsíc, vložil jsem přes 5 000 eur a naposledy jsem trochu vyhrál a rozhodl jsem se vybrat 800 eur, uzavřeli můj účet pro ověření, vzali mají 10 dní na ověření mého účtu a žádají o nové selfie každý den, pak mi otevřou účet a zruší můj výběr 800 eur, zůstaňte daleko, chlapi, je to velký podvod!

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Bohužel, jak vidím ve vaší stížnosti , důvodem je to, že jste porušili podmínky a použili k vkladu kartu svého bratra. je to tak?

Ve většině online kasin je to ve skutečnosti zakázáno, takže doufám, že vám náš tým bude schopen nějak pomoci, i když, abych řekl pravdu, opravdu si nejsem jistý, zda kasino udělá nějakou výjimku.

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Doslova nulová odezva tohoto kasina od 27. září. Ve skutečnosti mi ani Mastercard za více než 2 měsíce nikdy neodpověděli. Nešikovní obchodníci, které používají, včetně Quickbitu, kteří jsou vyšetřováni místními úřady ve Švédsku, se všichni chystají dostat na černou listinu Mastercard.


Připadá mi neuvěřitelné, že Casino Guru má stále tato hodnocení tohoto místa. Relaxační herní bonus, který je legitimní, stojí 100X - na této stránce účtují 105X, což je pro legitimní kopii těchto her nemožné. Tyto stránky jsou pirátskými softwarovými podvodníky. Klidně mohou přijít a vyzvat mě v tomhle.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 týdny

Požádali mě, abych také ověřil informace o svých bratrech, a já jsem to udělal, posílal selfie a všechno, mělo by tam být varování, není to důvod při úplně prvním výběru, abych byl přímo tvrdý a smazal své peníze, zatímco jsem na jejich web pravidelně ukládal tisíce , jak si myslí, že lidé budou hrát na jejich webových stránkách, pokud to udělají, když existují tisíce webových stránek online kasin

Automaticky přeloženo:
nasos512
před 2 týdny

Dobrý den!

Obvykle je to uvedeno v podmínkách kasina. 🙁 Omlouvám se za nepříjemnosti, ale většina kasin to neumožňuje. To platí i pro použití více účtů.

Tyto informace pocházejí z podmínek Instant Spins:


6.8 Za účelem vkládání finančních prostředků na váš účet není povoleno používat žádnou platební metodu, která patří nebo je registrována třetí strana. Jakékoli vklady provedené v rozporu s tímto ustanovením budou považovány za neplatné a jakékoli následné výhry vyplývající z těchto vkladů budou považovány za neplatné a propadnou.


Předpokládám, že jste přesvědčeni, že kasino ztratí věrného zákazníka. Problém je v tom, že kasino musí brát základní pravidla vážně. Očekávat gesta dobré vůle má smysl, zvláště pokud jste vkládali pravidelně. V takovém případě bych však nevinil kasino ze své vlastní chyby, pokud chci být shovívavý.

Lituji, že jste toto pravidlo museli objevit tvrdě.


Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Včera zablokována odpověď na toto vlákno. Zdá se, že je přijatelné, aby stránka nikdy neodpověděla do 70 dnů e-mailem, ale pokaždé na živém chatu poskytnou stejnou odpověď „Váš problém prošetřuje tým a brzy vás bude informovat e-mailem". Tato nebo podobná odpověď platí již od 1. dne. Proč mají tyto stránky vůbec povolenou licenci? Kompletní podvod s odpočinkovými hrami, jak jsem se zmiňoval dříve.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 týdny

Je mi opravdu líto, že vám s tím nemůžeme nijak pomoci, protože všichni velmi dobře víme, jaké to je, když kasino nereaguje.

A pokud jde o to být pod nějakou licencí, je to myslím docela jednoduché. Kasino platí za licenci a úřad má kasino kontrolovat. To je vše. Měli by zkontrolovat, zda jsou hry v pořádku, a pokud ne, jednat.

S tím bohužel nejsme schopni nic udělat, zodpovídá za to pouze licenční úřad.


Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Je mi opravdu líto, že vám s tím nemůžeme nijak pomoci, protože všichni velmi dobře víme, jaké to je, když kasino nereaguje.

A pokud jde o to být pod nějakou licencí, je to myslím docela jednoduché. Kasino platí za licenci a úřad má kasino kontrolovat. To je vše. Měli by zkontrolovat, zda jsou hry v pořádku, a pokud ne, jednat.

S tím bohužel nejsme schopni nic udělat, zodpovídá za to pouze licenční úřad.


Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Zjevně jsou příliš vyděšení na to, aby sem přišli a bránili svou pozici. Jsou zbabělci a vím přesně, o co se snaží, je velmi zřejmé, že nereagují v naději, že zpětná zúčtování nebudou zahájena a že lhůty pro zpětné zúčtování projdou. Mohlo by se jednat o zločinecký podnik, který zde působí a využívá falešné nigerijské společnosti (ani legitimně neregistrované v Nigérii!) k přijímání plateb.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 týdny

Doufám, že si naši uživatelé přečtou toto vlákno a také recenze tohoto kasina, aby mohli být informováni o praktikách tohoto kasina.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Jen aktualizace:

Znovu mi zavřeli účet, bez jakéhokoli vysvětlení jakýchkoliv informací, a nikdy mi nevrátili peníze, jen mě znovu zabanovali, bez jakéhokoli důvodu a bez jakýchkoliv akcí poté, co mě poprvé odblokovali a řekli, že mé peníze zruší.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky