Píšu to proto, abych se podělil o svou frustrující zkušenost s Instant Casino a doufám, že to poslouží jako varování pro ostatní.
Před více než pěti měsíci jsem e-mailem požádal o vrácení peněz. Navzdory mým opakovaným kontrolám jsem nikdy nedostal jedinou odpověď na své e-maily. V zoufalství po odpovědích jsem se téměř denně obracel na jejich živý chat, jen abych se setkal se stejnými zadržujícími a neužitečnými zprávami.
K mé frustraci se Instant Casino rozhodlo zablokovat mě na Telegramu, Twitteru, Instagramu a Facebooku, čímž účinně odřízlo všechny ostatní komunikační kanály.
Po měsících vytrvalosti live chat konečně potvrdil, že moje refundace se zpracovává. Dokonce mám důkazy o těchto rozhovorech. Přesto jsem po týdnech stále nedostal své peníze.
Tato situace je nepřijatelná. Nedostatek komunikace, špatné služby zákazníkům a přímé vyhýbání se odpovědnosti je děsivé. Jen získat zpět to, co mi právem patří, by nemělo trvat měsíce neúnavného úsilí.
Důrazně vyzývám ostatní, aby si to dvakrát rozmysleli, než se zapojí do této platformy. Pokud si Instant Casino skutečně váží svých zákazníků, doufám, že tento problém okamžitě vyřeší a přehodnotí, jak budou v budoucnu řešit žádosti o vrácení peněz.
I am writing this to share my frustrating experience with Instant Casino, hoping it serves as a warning for others.
Over five months ago, I requested a refund via email. Despite my repeated follow-ups, I never received a single response to my emails. In my desperation for answers, I turned to their live chat almost daily, only to be met with the same stalling and unhelpful messages.
Adding to my frustration, Instant Casino decided to block me on Telegram, Twitter, Instagram, and Facebook, effectively cutting off all other communication channels.
After months of persistence, live chat finally confirmed that my refund was being processed. I even have proof of these conversations. Yet, weeks later, I still have not received my money.
This situation is unacceptable. The lack of communication, poor customer service, and outright avoidance of accountability is appalling. It shouldn’t take months of relentless effort just to get back what is rightfully mine.
I strongly urge others to think twice before engaging with this platform. If Instant Casino truly values its customers, I hope they address this issue immediately and reconsider how they handle refund requests in the future.
To opravdu trvá příliš dlouho, než se to vyřeší, zvláště pokud kasino slíbilo, že vám vrátí peníze.
Doufám, že to bude vyřešeno co nejdříve a budu čekat na vaše aktualizace zde. 🙏
This is really taking way too long to get solved, especially if the casino has promised that they will send you the refund.
I hope it will be solved as soon as possible and will wait for your updates here. 🙏
Instant Casino je bohužel podvodné kasino jako každé jiné. Instant Casino a GoldenPanda jsou stejné stránky. Inzerují rychlé výplaty, což bylo úžasné a tak zábavné. Po 10 výplatách, které byly do minuty na mém bankovním účtu, už mi výplaty nedostávají hned a musím čekat minimálně dva dny. Je to stejná taktika jako u všech ostatních, kdy znovu přijdete o své peníze. Bohužel musím doporučit nepoužívat toto kasino. Existují pouze americká kasina, která jsou skutečně renomovaná.
Unfortunately, Instant Casino is a scam casino like any other. Instant Casino and GoldenPanda are the same site. They advertise fast payouts, which was amazing and so much fun. After 10 payouts, which were in my bank account within a minute, I no longer get my payouts straight away and have to wait at least two days. It's the same tactic as everyone else where you lose your money again. Unfortunately, I have to advise against using this casino. There are only US casinos that are really reputable.
Leider ist Instant Casino ein scam Casino wie jedes andere . Instant Casino und goldenpanda die selbe Seite .sie werben mit schnellen Auszahlung welches der Hammer war und so Spaß gemacht hatte . Nach 10 Auszahlung ca die nach 1min auf meinem Bankkonto waren , bekomme ich meine sofort Auszahlungen mehr sondern muss mindestens 2 Tage warten .es ist wieder die Taktik wie bei allen anderen das man sein Geld dann wieder verspielt . Leider muss ich von diesen Casino abraten . Es gibt's wohl nur US Casinos die wirklich wirklich seriös sind .
Dokonce i generální ředitelé společnosti, která za nimi stojí – Bad Hombre Gaming – odmítají na cokoliv odpovědět. Doslova každá kontaktní osoba na Instantcasino.com a Bad Hombre Gaming ignoruje každou jednotlivou zprávu ode mě, mých právníků, Revolut a Mastercard. Víme, kdo jsou a kde jsou – nemohou se skrývat, ale přesto se zdá, že mají v úmyslu problém jen odsunout stranou a nereagovat na formální komunikaci. Tam nahoře s nejhoršími provozovateli kasina, jaké jsem kdy použil. Lži, podvod, podvod, neznalost. Až společnost Mastercard ukončí své podvodné obchodníky a získá zpět mé prostředky a přestane jim znovu přijímat platby Mastercard, budu se smát a stane se to opravdu brzy – vědí to z e-mailů, které jim přímo posílá Mastercard a jejichž kopii mám. Časy tikají pro tuto špinavou organizaci.
Even the CEOs of the company behind them - Bad Hombre Gaming - refuse to answer anything. Literally every contact person at Instantcasino.com and Bad Hombre Gaming ignore every single message from me, my lawyers, Revolut and Mastercard. We know who they are and where they are - they can't hide but yet seem intent on just batting the issue to the side and not responding to formal communications. Up there with the worst Casino operators I have ever used. Lies, deceit, fraud, ignorance. When Mastercard shutdown their fraudulent merchants and and recover my funds and stop them ever accepting Mastercard payments again then I'll be laughing and it is going to happen real soon - they know this from the emails directly sent to them by Mastercard which I have a copy of. Times ticking for this scummy organisation.
Můžete mi říct, které kasino, které doporučujete, je skutečně renomované a nabízí okamžité platby? Protože to není instantní kasino.
Can you tell me which casino you recommend that's truly reputable and offers instant payments? Because it's not an instant casino.
Können sie mir sagen welches Casino sie empfehlen können welches wirklich seriös und sofort Zahlungen anbieten ? Denn Instant Casino ist es nämlich nicht .
moje slíbená refundace stále nebyla zaplacena, žádná odpověď na e-maily, blokování mě na insta, x, facebooku a telegramu. Nyní také ignorují chatové zprávy. Budu pronásledovat toto kasino, dokud nebude splacen každý poslední cent.
my promised refund still has not been paid, no response on emails, blocking me on insta, x, facebook and telegram. They are now also ignoring chat messages. I will haunt this casino down until every last cent has been paid back.
Instant Casino je bohužel podvodné kasino jako každé jiné. Instant Casino a GoldenPanda jsou stejné stránky. Inzerují rychlé výplaty, což bylo úžasné a tak zábavné. Po 10 výplatách, které byly do minuty na mém bankovním účtu, už mi výplaty nedostávají hned a musím čekat minimálně dva dny. Je to stejná taktika jako u všech ostatních, kdy znovu přijdete o své peníze. Bohužel musím doporučit nepoužívat toto kasino. Existují pouze americká kasina, která jsou skutečně renomovaná.
Unfortunately, Instant Casino is a scam casino like any other. Instant Casino and GoldenPanda are the same site. They advertise fast payouts, which was amazing and so much fun. After 10 payouts, which were in my bank account within a minute, I no longer get my payouts straight away and have to wait at least two days. It's the same tactic as everyone else where you lose your money again. Unfortunately, I have to advise against using this casino. There are only US casinos that are really reputable.
Leider ist Instant Casino ein scam Casino wie jedes andere . Instant Casino und goldenpanda die selbe Seite .sie werben mit schnellen Auszahlung welches der Hammer war und so Spaß gemacht hatte . Nach 10 Auszahlung ca die nach 1min auf meinem Bankkonto waren , bekomme ich meine sofort Auszahlungen mehr sondern muss mindestens 2 Tage warten .es ist wieder die Taktik wie bei allen anderen das man sein Geld dann wieder verspielt . Leider muss ich von diesen Casino abraten . Es gibt's wohl nur US Casinos die wirklich wirklich seriös sind .
Z „okamžitého kasina" jsem si vybral 1000 €, ale moje banka platbu odmítla, protože popis, který uvedli, nebyl platný (v minulosti jsem měl ze stejné banky mnoho úspěšných výběrů).
Takže jsem požádal svou banku o potvrzení vrácení peněz zpět do instantního kasina a nyní po měsíci, spoustě e-mailů a komunikaci s boty dostávám jen stejnou odpověď: V tuto chvíli nejsou k dispozici žádné nové informace o vaší platbě. Ujišťuji vás, že náš specializovaný tým aktivně pracuje na jejím co nejrychlejším zpracování.
Můžu vůbec něco udělat, abych dostal/a své peníze zpět??
I had 1000€ withdrawn from ''instant casino'' but my bank declined their payment because the description they put was not valid (I had in the past many successful withdrawals form the same bank).
So I had my bank to confirm returning the money back to instant casino and now after one month and lots of emails and talking with bots all i get is the same answer: At this time, there is no new update regarding your payment. Please rest assured that our dedicated team is actively working on processing it as soon as possible.
Is there actually anything i can do to claim my money back??..
Takže, vidíte peníze zpět na svém kasinovém účtu, nebo tam nic není vidět? 🤔
A máte náhodou k dispozici nějakou jinou možnost výběru?
So, can you see the money back in your casino account now, or there is nothing visible? 🤔
Also, is there any other withdrawal option available for you, by any chance?
Žádné peníze nejsou vidět, to je můj problém, nedovolí mi je vrátit na účet ani po všech důkazech, které jsem jim poskytl, a na podpoře mi vždycky dávají stejnou odpověď a upřímně řečeno, mám pocit, že mluvím s boty.
K dispozici jsou i jiné možnosti výběru, ale abych je mohl použít, potřebuji částku zpět.
No money is not visible that is my problem they won't allow the money back to my account even after all evidence i have provided to them and they always give me the same reply on support and i feel like that i am talking to bots to be honest.
Other withdrawal options are available but to use them i need the amount back.
Ano, chápu váš názor a opravdu doufám, že náš tým bude moci s vaší stížností brzy pokračovat.
Je opravdu divné, že se ty peníze jen tak ztratily. Že?
Yeah, I understand your point, and I really hope that our team will be able to move forward with your complaint soon.
It really is weird that this money got lost just like that. Right?
No, pro mě, pokud jim banka odmítne platbu, měli by peníze automaticky poslat zpět na účet, ze kterého byly vybrány. Opravdu nevím, proč se s tím otálí. Doufám, že mi peníze brzy vrátí, abych si mohl znovu vybrat.
Well for me if they get a rejected payment from a bank they should automatically sent the money back to the account they were withdrawn from. I really don't know why the stalling this situation. Hope they give my money back anytime soon so i can withdraw again.
V tomhle s tebou musím souhlasit; opravdu by měli, ale musíme zjistit, kde se tady stala chyba, víš?
Doufejme, že se brzy dozvíme víc.
I have to agree with you on this; they really should, but we have to find out where the fault happened here, you know.
Hopefully, soon we'll know more.
Je mi to moc líto, nedostal jste od kasina žádné vysvětlení a oni vám vzali peníze? Myslím, že odpověď od kasina by byla užitečnější než mlčení, protože z toho moc nevíme.
Každopádně jsem viděl, že jste podal stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Doufám, že to bude možné.
Pokud se něco změní a získáte další informace, dejte nám vědět.
Budu držet palce. 🤞
Oh, I'm so sorry, you didn't get any explanation from the casino and they took your money? I think an answer from the casino would be more useful than silence because we don't know much from this.
Anyway, I saw that you filed a complaint and our team will try to help you. I hope that will be possible.
If something changes and you get more info, let us know.
I'll keep my fingers crossed.🤞
Moje žádost o výběr čeká na vyřízení ještě 24 hodin. Požádal jsem o připomenutí a bylo mi řečeno, abych ověřil své dokumenty. Po ověření je moje žádost o výběr kryptoměn také vyřízena. Jak dlouho doporučujete čekat? Mám se obávat? Protože jsem provedl výběr 50 EUR jen proto, abych ověřil, že je vše v pořádku; ve skutečnosti potřebuji vybrat částky vyšší než 20 000 EUR. Nechci mít žádné problémy.
V chatu potvrdili, že s mým účtem není žádný problém a ověření bylo úspěšně dokončeno. Nečtu ale žádné dobré recenze, a to mě znepokojuje.
My withdrawal request is pending after 24 hours. I asked for a reminder and was told to verify my documents. After verification, my crypto withdrawal request is also pending. How long do you recommend I wait? Should I be worried? Because I made a €50 withdrawal just to verify everything was in order; in reality, I need to withdraw amounts greater than €20,000. I don't want any problems.
They confirmed in chat that there's no problem with my account and the verification was completed successfully. I don't read any good reviews, though, and that worries me.
Richiesta prelievo in attesa dopo 24h. Ho chiesto sollecito e mi hanno detto di fare verifica documenti. Fatta la verifica, la richiesta di prelievo in crypto è anche in attesa. Quanto mi consigliate di aspettare? Devo preoccuparmi? Perché ho fatto un prelievo di 50€ solo per verificare che sia tutto regolare, in verità devo prelevare cifre superiori ai 20k. Non vorrei problemi.
In chat mi hanno confermato che non c'è alcun problema col mio account e la verifica è stata completata perfettamente. Non leggo recensioni buone però e questo mi preoccupa.
Dobrý den, myslím, že budete muset počkat, pokud nebude zřejmější, co problém způsobilo. Mohlo by se jednat jen o běžné zpoždění, zvláště když říkáte, že vám úspěšně potvrdili ověření. Navzdory názvu se v tomto kasinu setkalo mnoho hráčů se zpožděním. 🙁 Mohu-li to tak říct, není to úplně nejbezpečnější volba.
Prosím, informujte nás o postupu; doufám, že to samozřejmě nebude trvat dlouho.
Hello, I guess you have to wait unless it is more obvious what has caused the issue. It could be just an ordinary delay, especially when you say they confirmed your verification successfully. Despite the name, many players have experienced delays with this casino. 🙁 It is not overly the safest choice, If I may say so.
Please keep us posted about the progress; I hope it won't take long, of course.
Může vaše služba v případě problémů vyvíjet nějaký tlak? V konečném důsledku, doporučujete mi, abych se obával, nebo obecně ne? Vzhledem k číslům, o kterých mluvíme.
In the event of problems, can your service exert any kind of pressure? Ultimately, do you recommend I be concerned, or generally not? Considering the numbers we're talking about.
Nel caso di problemi, il vostro servizio può esercitare qualche genere di pressione? In definitiva, mi consigli di essere preoccupato o in linea massima no? Considerando le cifre di cui parliamo.
Ano, ale bohužel ne hned teď. Víte, kasinům dáváme celých 14 dní na to, aby dohnala zpoždění.
Doporučuji vám podívat se na zelený odkaz, který jsem vám poslal, abyste zjistili, jak bezpečný je web podle našich zjištění. Není to ale moc přesvědčivé...
Yes, but not right now, I'm afraid. You see, we give casinos 14 full days to catch up with the delay.
I suggest you check the green link I sent you to see how safe the site is according to our findings. Not very convincing, though...
Potvrdili, že mi pošlou všechny peníze. Když jsem se ale zeptal na SWIFT kódy, úplně mě ignorovali. Podal jsem stížnost a požádal vás o co největší podporu; možná se nám společně podaří dostat odpověď. Díky, lidi, jste nejlepší.
They confirmed they'll send me all the money. However, when I asked for the SWIFT codes, they're completely ignoring me. I filed a complaint, asking you to support me as much as possible; maybe together we can get a response. Thanks guys, you're the best.
Hanno confermato che mi invieranno tutti i soldi. Però alla richiesta dei codici SWIFT mi stanno completamente ignorando. Ho fatto il reclamo chiedendovi di supportarmi al massimo, magari insieme riusciamo ad ottenere una risposta. Grazie ragazzi, siete i migliori
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.