DomůFórumKasinaInstant Casino - všeobecná diskuze

Instant Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

34 587 zobrazení 216 odpovědí |
před rokem
|
1...9 10 11
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Ano, a Instant Casino a Simba nv vlastnila Christiana Georgiou z Kallis&Kallis advocates

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Běží na pozadí od Bad Hombre Gaming. Jejich generální ředitel a další jsou na LinkedIn

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Píšu to proto, abych se podělil o svou frustrující zkušenost s Instant Casino a doufám, že to poslouží jako varování pro ostatní.

Před více než pěti měsíci jsem e-mailem požádal o vrácení peněz. Navzdory mým opakovaným kontrolám jsem nikdy nedostal jedinou odpověď na své e-maily. V zoufalství po odpovědích jsem se téměř denně obracel na jejich živý chat, jen abych se setkal se stejnými zadržujícími a neužitečnými zprávami.

K mé frustraci se Instant Casino rozhodlo zablokovat mě na Telegramu, Twitteru, Instagramu a Facebooku, čímž účinně odřízlo všechny ostatní komunikační kanály.

Po měsících vytrvalosti live chat konečně potvrdil, že moje refundace se zpracovává. Dokonce mám důkazy o těchto rozhovorech. Přesto jsem po týdnech stále nedostal své peníze.

Tato situace je nepřijatelná. Nedostatek komunikace, špatné služby zákazníkům a přímé vyhýbání se odpovědnosti je děsivé. Jen získat zpět to, co mi právem patří, by nemělo trvat měsíce neúnavného úsilí.

Důrazně vyzývám ostatní, aby si to dvakrát rozmysleli, než se zapojí do této platformy. Pokud si Instant Casino skutečně váží svých zákazníků, doufám, že tento problém okamžitě vyřeší a přehodnotí, jak budou v budoucnu řešit žádosti o vrácení peněz.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

To opravdu trvá příliš dlouho, než se to vyřeší, zvláště pokud kasino slíbilo, že vám vrátí peníze.

Doufám, že to bude vyřešeno co nejdříve a budu čekat na vaše aktualizace zde. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Instant Casino je bohužel podvodné kasino jako každé jiné. Instant Casino a GoldenPanda jsou stejné stránky. Inzerují rychlé výplaty, což bylo úžasné a tak zábavné. Po 10 výplatách, které byly do minuty na mém bankovním účtu, už mi výplaty nedostávají hned a musím čekat minimálně dva dny. Je to stejná taktika jako u všech ostatních, kdy znovu přijdete o své peníze. Bohužel musím doporučit nepoužívat toto kasino. Existují pouze americká kasina, která jsou skutečně renomovaná.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dokonce i generální ředitelé společnosti, která za nimi stojí – Bad Hombre Gaming – odmítají na cokoliv odpovědět. Doslova každá kontaktní osoba na Instantcasino.com a Bad Hombre Gaming ignoruje každou jednotlivou zprávu ode mě, mých právníků, Revolut a Mastercard. Víme, kdo jsou a kde jsou – nemohou se skrývat, ale přesto se zdá, že mají v úmyslu problém jen odsunout stranou a nereagovat na formální komunikaci. Tam nahoře s nejhoršími provozovateli kasina, jaké jsem kdy použil. Lži, podvod, podvod, neznalost. Až společnost Mastercard ukončí své podvodné obchodníky a získá zpět mé prostředky a přestane jim znovu přijímat platby Mastercard, budu se smát a stane se to opravdu brzy – vědí to z e-mailů, které jim přímo posílá Mastercard a jejichž kopii mám. Časy tikají pro tuto špinavou organizaci.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před 8 měsíci

Můžete mi říct, které kasino, které doporučujete, je skutečně renomované a nabízí okamžité platby? Protože to není instantní kasino.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file moje slíbená refundace stále nebyla zaplacena, žádná odpověď na e-maily, blokování mě na insta, x, facebooku a telegramu. Nyní také ignorují chatové zprávy. Budu pronásledovat toto kasino, dokud nebude splacen každý poslední cent.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Instant Casino je bohužel podvodné kasino jako každé jiné. Instant Casino a GoldenPanda jsou stejné stránky. Inzerují rychlé výplaty, což bylo úžasné a tak zábavné. Po 10 výplatách, které byly do minuty na mém bankovním účtu, už mi výplaty nedostávají hned a musím čekat minimálně dva dny. Je to stejná taktika jako u všech ostatních, kdy znovu přijdete o své peníze. Bohužel musím doporučit nepoužívat toto kasino. Existují pouze americká kasina, která jsou skutečně renomovaná.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Mohu se však zeptat, zda kasino toto zpoždění nějak vysvětlilo?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Z „okamžitého kasina" jsem si vybral 1000 €, ale moje banka platbu odmítla, protože popis, který uvedli, nebyl platný (v minulosti jsem měl ze stejné banky mnoho úspěšných výběrů).

Takže jsem požádal svou banku o potvrzení vrácení peněz zpět do instantního kasina a nyní po měsíci, spoustě e-mailů a komunikaci s boty dostávám jen stejnou odpověď: V tuto chvíli nejsou k dispozici žádné nové informace o vaší platbě. Ujišťuji vás, že náš specializovaný tým aktivně pracuje na jejím co nejrychlejším zpracování.


Můžu vůbec něco udělat, abych dostal/a své peníze zpět??

Automaticky přeloženo:
Stavros159
před 7 měsíci

Takže, vidíte peníze zpět na svém kasinovém účtu, nebo tam nic není vidět? 🤔

A máte náhodou k dispozici nějakou jinou možnost výběru?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Žádné peníze nejsou vidět, to je můj problém, nedovolí mi je vrátit na účet ani po všech důkazech, které jsem jim poskytl, a na podpoře mi vždycky dávají stejnou odpověď a upřímně řečeno, mám pocit, že mluvím s boty.


K dispozici jsou i jiné možnosti výběru, ale abych je mohl použít, potřebuji částku zpět.

Automaticky přeloženo:
Stavros159
před 7 měsíci

Ano, chápu váš názor a opravdu doufám, že náš tým bude moci s vaší stížností brzy pokračovat.

Je opravdu divné, že se ty peníze jen tak ztratily. Že?


Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

No, pro mě, pokud jim banka odmítne platbu, měli by peníze automaticky poslat zpět na účet, ze kterého byly vybrány. Opravdu nevím, proč se s tím otálí. Doufám, že mi peníze brzy vrátí, abych si mohl znovu vybrat.

Automaticky přeloženo:
Stavros159
před 7 měsíci

V tomhle s tebou musím souhlasit; opravdu by měli, ale musíme zjistit, kde se tady stala chyba, víš?

Doufejme, že se brzy dozvíme víc.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Když jsem vyhrál 400 eur, bezdůvodně mi zavřeli účet. Poslali mi relevantní e-maily, ale nikdo neodpověděl.

Automaticky přeloženo:
houstonrockets
před 6 měsíci

Je mi to moc líto, nedostal jste od kasina žádné vysvětlení a oni vám vzali peníze? Myslím, že odpověď od kasina by byla užitečnější než mlčení, protože z toho moc nevíme.

Každopádně jsem viděl, že jste podal stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Doufám, že to bude možné.

Pokud se něco změní a získáte další informace, dejte nám vědět.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Moje žádost o výběr čeká na vyřízení ještě 24 hodin. Požádal jsem o připomenutí a bylo mi řečeno, abych ověřil své dokumenty. Po ověření je moje žádost o výběr kryptoměn také vyřízena. Jak dlouho doporučujete čekat? Mám se obávat? Protože jsem provedl výběr 50 EUR jen proto, abych ověřil, že je vše v pořádku; ve skutečnosti potřebuji vybrat částky vyšší než 20 000 EUR. Nechci mít žádné problémy.


V chatu potvrdili, že s mým účtem není žádný problém a ověření bylo úspěšně dokončeno. Nečtu ale žádné dobré recenze, a to mě znepokojuje.

Automaticky přeloženo:
kitchn
před 2 měsíci

Dobrý den, myslím, že budete muset počkat, pokud nebude zřejmější, co problém způsobilo. Mohlo by se jednat jen o běžné zpoždění, zvláště když říkáte, že vám úspěšně potvrdili ověření. Navzdory názvu se v tomto kasinu setkalo mnoho hráčů se zpožděním. 🙁 Mohu-li to tak říct, není to úplně nejbezpečnější volba.

Zkontroluj jeho skóre 👈👈

Prosím, informujte nás o postupu; doufám, že to samozřejmě nebude trvat dlouho.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Může vaše služba v případě problémů vyvíjet nějaký tlak? V konečném důsledku, doporučujete mi, abych se obával, nebo obecně ne? Vzhledem k číslům, o kterých mluvíme.

Automaticky přeloženo:
kitchn
před 2 měsíci

Ano, ale bohužel ne hned teď. Víte, kasinům dáváme celých 14 dní na to, aby dohnala zpoždění.

Doporučuji vám podívat se na zelený odkaz, který jsem vám poslal, abyste zjistili, jak bezpečný je web podle našich zjištění. Není to ale moc přesvědčivé...


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Potvrdili, že mi pošlou všechny peníze. Když jsem se ale zeptal na SWIFT kódy, úplně mě ignorovali. Podal jsem stížnost a požádal vás o co největší podporu; možná se nám společně podaří dostat odpověď. Díky, lidi, jste nejlepší.

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11
Jít na stránkuz 11 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.