DomůFórumKasinaInstant Casino - všeobecná diskuze

Instant Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

34 608 zobrazení 216 odpovědí |
před rokem
|
1...8 9 1011
Přidat příspěvek
Anonymized847
před 10 měsíci

Chápu, co říkáš. Pokud jsem dobře viděl, máme na tuto problematiku vlákno, jehož jste pravděpodobně také součástí, kde se mluví o obchodníkech a podobných věcech.

Tak doufám, že se ti podaří něco vyřešit a někam se dostat a až to uděláš, rád bych o tom věděl.

Ale zatím můžu jen držet palce, aby to vyšlo tak, jak si představuješ.🤞

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Chápu, co říkáš. Pokud jsem dobře viděl, máme na tuto problematiku vlákno, jehož jste pravděpodobně také součástí, kde se mluví o obchodníkech a podobných věcech.

Tak doufám, že se ti podaří něco vyřešit a někam se dostat a až to uděláš, rád bych o tom věděl.

Ale zatím můžu jen držet palce, aby to vyšlo tak, jak si představuješ.🤞

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je to horší než to - nepřipsali prostředky na účet ani od těchto riskantních obchodníků, které používají - v podstatě část peněz ukradli. Bez ohledu na to jejich den brzy přijde. Nedbají na varování a doslova odmítají reagovat po dobu 4 měsíců a nyní budou čelit následkům tohoto a dalších akcí, které podnikli s ostatními hráči.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před 10 měsíci

Tak jsem moc zvědavá, jak to dopadne. Počkám si na vyřešení celé této kauzy a snad se hráči dočkají svého.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kluci, vyřešil jsem problém, utratil jsem všechny peníze a uzavřel účet, nemám na to tašku, všechna kasina, která hraji, jsem dal na místo pix a tašku, tohle s m;a vírou, já oceňuji vaši pomoc od této chvíle, mnohokrát vám děkuji

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Můžete mi prosím pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Takže InstantCasino.com mi dnes nechtěně poslalo informace o tom, proč nereagují na mé požadavky a nereagují od října.

Jsou provozovány dodavatelem iGaming s názvem BadHombre Gaming – instrukce, kterou předají interně, je „ignorovat" podle pokynů od BadHombre Gaming. Toto je proti chatům 50+ plus a veškerým dalším poskytnutým informacím – to přišlo po e-mailu zaslaném kostarickému daňovému úřadu a poté po e-mailu, který jim zaslal vyšetřovatel, který po nich požadoval, aby mi platbu v plné výši uhradili. To je to, s kým máme co do činění s lidmi – východoevropský čas je uveden jako čas odezvy, takže jejich týmy tam někde evidentně jsou.

Kopii této e-mailové odpovědi jsem umístil níže - ignorujte obvinění z podvodu a AML, tato společnost je zcela legitimní. file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Někdy jsou výběry okamžité, někdy to trvá 2-3 dny, podpora je svinstvo! Už 3 týdny mi chybí záloha 150€, pořád mi říkají, ať počkám na odpověď, super.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Můžete mi prosím pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, s čím potřebuješ pomoct? Můžete mi prosím popsat vaši situaci?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Někdy jsou výběry okamžité, někdy to trvá 2-3 dny, podpora je svinstvo! Už 3 týdny mi chybí záloha 150€, pořád mi říkají, ať počkám na odpověď, super.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, koukám, že nejste jediný, kdo má stejný problém. Také bych asi doporučil podat reklamaci, i když nevím, jestli to pomůže.

Jediná věc, kterou vám kasino řeklo, je, že musíte počkat na odpověď? Ptali jste se také, kdy si to máte pořídit, pokud to nebude trvat dlouho?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Kasino říká, že mi vrátí výplatu na můj herní účet. Jen mi zablokovali účet, takže to je nesmysl. Když o to požádám, řekne „Váš účet je uzavřen", nic jiného neřekne.

Automaticky přeloženo:
Milan_294837
před 10 měsíci

Vidím, že vaše stížnost stále probíhá.

Mohl byste tedy vysvětlit, co vám kasino nabídlo? Vrácení zálohy?

Proč se nemůžete dostat k výhře, je moje otázka? Vysvětlili ti to?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Takže InstantCasino.com mi dnes nechtěně poslalo informace o tom, proč nereagují na mé požadavky a nereagují od října.

Jsou provozovány dodavatelem iGaming s názvem BadHombre Gaming – instrukce, kterou předají interně, je „ignorovat" podle pokynů od BadHombre Gaming. Toto je proti chatům 50+ plus a veškerým dalším poskytnutým informacím – to přišlo po e-mailu zaslaném kostarickému daňovému úřadu a poté po e-mailu, který jim zaslal vyšetřovatel, který po nich požadoval, aby mi platbu v plné výši uhradili. To je to, s kým máme co do činění s lidmi – východoevropský čas je uveden jako čas odezvy, takže jejich týmy tam někde evidentně jsou.

Kopii této e-mailové odpovědi jsem umístil níže - ignorujte obvinění z podvodu a AML, tato společnost je zcela legitimní. file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Žádný komentář k tomu Romi nebo Jaro? Je to přijatelná praxe? Jediný důvod, proč vím, že to udělali, je ten, že jsou tak hloupí, že mě zkopírovali v odpovědi, na kterou jsem neměl být. Live Chat stále říká to samé „Případ se kontroluje" lol! Upřímně řečeno, tato stránka se vedle MrSlotyho a dalších řadí k úplným podvodným obchodníkům - informace byly předány kostarickým úřadům, vyšetřovatel podvodu z banky jim poslal e-mail a oni ho ignorovali i přes žádost.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před 10 měsíci

Ahoj,

Nejste si jisti, co chcete slyšet. Držitel licence a právník by vám řekli, zda je to v pořádku pro kasino s takovou licencí. Problém s kódy obchodníků nebo zpracovateli plateb třetích stran, kteří využívají zajímavé společnosti jako příjemce transakcí, je bohužel velmi častý, ale mimo váš dosah.

Nejsme mezinárodní finanční úřad, jak jste již zjistili v jiném vláknu o kasinech používajících nesprávné kódy obchodníků. Nejsme tu proto, abychom vyšetřovali mezinárodní podvody – zaměřujeme se na smluvní podmínky. Doufám, že váš zásah bude přínosem pro ostatní hráče.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj,

Nejste si jisti, co chcete slyšet. Držitel licence a právník by vám řekli, zda je to v pořádku pro kasino s takovou licencí. Problém s kódy obchodníků nebo zpracovateli plateb třetích stran, kteří využívají zajímavé společnosti jako příjemce transakcí, je bohužel velmi častý, ale mimo váš dosah.

Nejsme mezinárodní finanční úřad, jak jste již zjistili v jiném vláknu o kasinech používajících nesprávné kódy obchodníků. Nejsme tu proto, abychom vyšetřovali mezinárodní podvody – zaměřujeme se na smluvní podmínky. Doufám, že váš zásah bude přínosem pro ostatní hráče.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Radko, o to nejde, že? Je nepochybné, že s mým problémem a dalšími problémy je tato společnost nepoctivá? Jak mohou jejich Live Chat ve více než 50 konverzacích jen lhát o stavu případu, když celou dobu dávali na jakoukoli komunikaci štítek „Ignorovat" a nereagovali? Kdo jsou Bad Hombre Gaming? Slyšeli jste o nich? Myslel jsem si, že incidenty, jako je tento a další, povedou k tomu, že tato společnost dostane nižší hodnocení, takže jim nejen radím prostřednictvím svých příspěvků, ale co je důležitější, varujete ostatní hráče před tímto webem.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před 10 měsíci

Pro mě je to o tom. Upřímně, neznám tyto chaty; Jen říkám, že naše společnost se nemůže zabývat všemi aspekty hazardního průmyslu. Zaměřujeme se na spravedlivé podmínky pro hazardní hry; zbytek je na právnících a regulačních orgánech. Doufám, že je to jasné.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pro mě je to o tom. Upřímně, neznám tyto chaty; Jen říkám, že naše společnost se nemůže zabývat všemi aspekty hazardního průmyslu. Zaměřujeme se na spravedlivé podmínky pro hazardní hry; zbytek je na právnících a regulačních orgánech. Doufám, že je to jasné.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Neočekávám, že se tím budete zabývat – ale myslel bych si, že hodnocení této společnosti by mělo být přísnější vzhledem k tomuto a dalším problémům, se kterými se hráči potýkají? Jednám s nimi s ostatními, ale udělal bych vše pro to, abych zajistil, že lidé neudělají tu chybu, že budou hrát tady.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před 10 měsíci

To je stále to, o čem celou dobu mluvím. Zdá se, že se bohužel stále vyhýbáte čtení průvodce. 🙁

Jak hodnotíme kasina 👈👈 část "Faktory zvažované v našich recenzích"

To, čemu říkáte hodnocení, je pouze jedno číslo založené na měřitelných aspektech. To, co hráči zažívali, se stane měřitelným pouze tehdy, pokud je související stížnost uzavřena jako nevyřešená. Cokoli mimo tento rozsah je ponecháno pro uživatelské recenze jako uživatelská zkušenost nebo fórum. Vždy to tak bylo.

Zopakuji: pokud se někdo jednoduše podívá na jediné číslo a věří, že kasino je nejlepší volbou, dělá chybu.

Index bezpečnosti jako číselná hodnota je pouze zlomkem množství informací dostupných na našich webových stránkách, které usnadňují informované rozhodování.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

filefile Stále jsem neobdržel vrácené peníze, které mi bylo slíbeno, že budou vyplaceny před Vánocemi loňského roku, chat neodpovídá na otázky, prostě odejdou lol

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

filefile Stále jsem neobdržel vrácené peníze, které mi bylo slíbeno, že budou vyplaceny před Vánocemi loňského roku, chat neodpovídá na otázky, prostě odejdou lol

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jejich holdingová společnost změnila jméno - nyní Igloo Ventures SRL - zajímalo by mě, jestli je Casino Guru boduje tím, že úplně zavřeli svou starou společnost a založili novou s jinými T&C. Myslí si, že je to zachrání před tím, co na ně přichází....mýlí se!!

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před 8 měsíci

Ano, a Instant Casino a Simba nv vlastnila Christiana Georgiou z Kallis&Kallis advocates

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Píšu to proto, abych se podělil o svou frustrující zkušenost s Instant Casino a doufám, že to poslouží jako varování pro ostatní.

Před více než pěti měsíci jsem e-mailem požádal o vrácení peněz. Navzdory mým opakovaným kontrolám jsem nikdy nedostal jedinou odpověď na své e-maily. V zoufalství po odpovědích jsem se téměř denně obracel na jejich živý chat, jen abych se setkal se stejnými zadržujícími a neužitečnými zprávami.

K mé frustraci se Instant Casino rozhodlo zablokovat mě na Telegramu, Twitteru, Instagramu a Facebooku, čímž účinně odřízlo všechny ostatní komunikační kanály.

Po měsících vytrvalosti live chat konečně potvrdil, že moje refundace se zpracovává. Dokonce mám důkazy o těchto rozhovorech. Přesto jsem po týdnech stále nedostal své peníze.

Tato situace je nepřijatelná. Nedostatek komunikace, špatné služby zákazníkům a přímé vyhýbání se odpovědnosti je děsivé. Jen získat zpět to, co mi právem patří, by nemělo trvat měsíce neúnavného úsilí.

Důrazně vyzývám ostatní, aby si to dvakrát rozmysleli, než se zapojí do této platformy. Pokud si Instant Casino skutečně váží svých zákazníků, doufám, že tento problém okamžitě vyřeší a přehodnotí, jak budou v budoucnu řešit žádosti o vrácení peněz.


Automaticky přeloženo:
1...8 9 1011
Jít na stránkuz 11 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.