Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaInstant Casino - všeobecná diskuze

Instant Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

 od Radka
|
14 511 zobrazení 186 odpovědí |
|
1...6 7 8...10
Romi

Přinutili mě vložit 249 eur, abych měl okamžitý přístup k výběru kryptoměny. Problém je v tom, že jsem ty peníze ztratil, ale alespoň mi musí absolutně vrátit výběr

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, chtěl jsem vás informovat, že bez důvodu také zablokovali můj účet, prosím, udělejte něco Mám právo na vrácení svého výběru, protože jsem hráč

Automaticky přeloženo:

Aktualizace na Instant Casino – byla jim zaslána poslední poptávka/e-mail. Pokud neodpoví do 16. dne, pak společnosti Revolut a Mastercard potvrdily, že věc nahlásí orgánům činným v trestním řízení v jurisdikci jejich registrovaného subjektu. Nyní mají příliš mnoho případů problémů s Revolutem a berou věc neuvěřitelně vážně – jsem si jistý, že Juventus bude rád, že se tato společnost podílí na kriminálních praktikách.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82

Děkuji, dejte mi vědět, jakmile odpoví

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, chtěl jsem vás informovat, že bez důvodu také zablokovali můj účet, prosím, udělejte něco Mám právo na vrácení svého výběru, protože jsem hráč

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Víte, že přímo na fóru toho moc dělat nemůžeme. Fórum je pouze o povídání.

Pokud tedy považujete jednání jakéhokoli kasina za nespravedlivé, pokračujte ve stížnosti:

https://casinoguruit.com/reclami/invia 👈

Nezapomeňte popsat každou událost, nejlépe v chronologickém pořadí. Připravte si snímky obrazovky, e-maily – vše, co s danou záležitostí souvisí.

Přestože je náš specialista vždy připraven pomoci, rád bych předešla případným nedorozuměním.

Přečtěte si prosím také tento návod 👈

Budeme tu v případě, že nás budete potřebovat.

Automaticky přeloženo:

Aktualizace na Instant Casino – byla jim zaslána poslední poptávka/e-mail. Pokud neodpoví do 16. dne, pak společnosti Revolut a Mastercard potvrdily, že věc nahlásí orgánům činným v trestním řízení v jurisdikci jejich registrovaného subjektu. Nyní mají příliš mnoho případů problémů s Revolutem a berou věc neuvěřitelně vážně – jsem si jistý, že Juventus bude rád, že se tato společnost podílí na kriminálních praktikách.

Automaticky přeloženo:

Ahoj!

Neváhejte přidat odkaz na článek nebo jakýkoli oficiální zdroj, prosím. Podle mého názoru máme mezi sebou mnoho zainteresovaných čtenářů.

Automaticky přeloženo:

uvidíme, jestli tentokrát dodrží svůj slib. Zbývá jim 7 hodin na to, aby mi zaplatili peníze, jak bylo slíbeno několikrát za poslední 3 týdny. file

Automaticky přeloženo:
Larsieboii

Ahoj!

takže zbývá 5 hodin. Určitě nás informujte.

Automaticky přeloženo:

Okamžitý problém kasina

Vyhrál jsem a 3 dny pokračují v žádostech o doklady

Průkaz totožnosti

kreditní kartou

pohyby kreditních karet

Myslím, že je to způsob, jak lidi omrzet žádáním o platbu

Opravdu nespolehlivé

Doporučuji všem, aby se drželi dál od tohoto online kasina

Automaticky přeloženo:
Larsieboii

Další falešný slib, stále lžou, zastavují se a ignorují. Vyzývám všechny, aby se od těchto STRÁNEK NEVZDALI

Automaticky přeloženo:

Další falešný slib, stále lžou, zastavují se a ignorují. Vyzývám všechny, aby se od těchto STRÁNEK NEVZDALI

Automaticky přeloženo:

Ale vydrž....jsou v partnerství s Juventusem!! lol! Nebude to trvat dlouho, pokud mi zítra do COB neodešle formální odpověď – záležitost bude předána společnosti Mastercard, která uzavře všechny obchodníky, kteří jsou s nimi propojeni, takže již nebudou moci přijímat platby kartou - hodně štěstí jim. Toto je problém, který se u některých obchodníků, které používají, už dlouho řeší.

Automaticky přeloženo:

Okamžitý problém kasina

Vyhrál jsem a 3 dny pokračují v žádostech o doklady

Průkaz totožnosti

kreditní kartou

pohyby kreditních karet

Myslím, že je to způsob, jak lidi omrzet žádáním o platbu

Opravdu nespolehlivé

Doporučuji všem, aby se drželi dál od tohoto online kasina

Automaticky přeloženo:

Toto jsou obvyklé dokumenty potřebné k úspěšnému absolvování KYC. Poslali jste však vše, oč žádali?

Prosíme, informujte nás o tom, jak to probíhá a zda bude naše pomoc potřeba.

Automaticky přeloženo:
Romi

Nemyslím si, že je potřeba také historie pohybů mé kreditní karty, ale nemám co skrývat, poslal jsem vše, co bylo požadováno, budu vás informovat, protože víceméně posílají e-mail každých 24 hodin

Automaticky přeloženo:

file stále mi nezaplatili, jak slíbili. Řekli, že pokud není ve vaší bance do 24 hodin, kontaktujte nás znovu a dostanu tuto zprávu. Stále ignorován na každém e-mailu, který jsem poslal, po dobu 6 měsíců

Automaticky přeloženo:

file stále mi nezaplatili, jak slíbili. Řekli, že pokud není ve vaší bance do 24 hodin, kontaktujte nás znovu a dostanu tuto zprávu. Stále ignorován na každém e-mailu, který jsem poslal, po dobu 6 měsíců

Automaticky přeloženo:

Stejné odpovědi jako já - ale nikdy jsem od nich nedostal e-mail, doslova nic. Pak znovu na Live Chat, kde další den začnou stejné lži – jaká je ostuda těchto stránek. Nemluvíme zde o ignorování na několik dní, jedná se o týdny a měsíce prostých lží od týmů živého chatu a absolutně nulové akce od týmů podpory/stížností.

Automaticky přeloženo:
mancosuloris82

dnešní aktualizace je:

Dokumenty jsme zaslali příslušnému týmu, aktualizace budou následovat.

Vše jsem poslal, naštěstí dokážu žít i bez těch 1000 eur, samozřejmě by lidé měli být stále varováni před těmito dlouhými čekacími dobami tohoto kasina, teď se musíme podívat, jestli jsou čekání dlouhé nebo věčné 😀

Automaticky přeloženo:

dnešní aktualizace je:

Dokumenty jsme zaslali příslušnému týmu, aktualizace budou následovat.

Vše jsem poslal, naštěstí dokážu žít i bez těch 1000 eur, samozřejmě by lidé měli být stále varováni před těmito dlouhými čekacími dobami tohoto kasina, teď se musíme podívat, jestli jsou čekání dlouhé nebo věčné 😀

Automaticky přeloženo:

Kdo jsou tyto "jiné týmy" - to je vše, co jsem kdy dostal na Live Chat, ale nikdy jsem s nimi nekomunikoval. Neuvěřitelné, že jsem neměl odezvu 3 a půl měsíce, jiný hráč neměl za 6 měsíců nic - kolik jich ještě je! Je tento web vůbec skutečný?

Automaticky přeloženo:

Novinky, doufám, že budu na konci a za 4/5 dne budu moci říct, že vše proběhlo v pořádku:

Dostal jsem zprávu, že platba byla přijata a musím jen počkat na načasování mé banky.

Zkontroloval jsem to a už to mám na účtu.

Mohu tedy říci, že byli pomalí, s mnoha žádostmi o ověření, ale platba dorazila po 4 dnech a 6 e-mailech odeslaných dokumentů (jeden pro záznam jsem upravil sám, abych to udělal, jak chtěli, jinak legálně karta, jak bylo požadováno neexistuje)

Hodně štěstí vám všem a pokud mohu být někomu k dispozici, jsem k dispozici


Upraveno
Automaticky přeloženo:

"Jednou nevýhodou kostarické herní licence je to, že kvůli chybějící legitimní licenci nebudete moci přijímat platby od standardních obchodníků a poskytovatelů plateb, jako jsou Visa a MasterCard. Alternativně můžete nejprve přijímat platby v kryptoměnách a poté přidejte fiat peníze, pokud se rozhodnete hledat licenci v jiné zemi."

Toto je přímo od licenčního úřadu Kostariky – úžasné, jak Instant Casino, které tvrdí, že má licenci Kostariky, může přijímat platby kartami Visa/Mastercard – počkejte, to je pravda, nemohou! Takže místo toho zakládají a spolupracují s dalšími podvodníky, aby založili fiktivní společnosti a společnosti, které předstírají, že kupují a prodávají kryptoměny jako Goriwire a Bitsent, a falešné knihkupce v Nigérii atd. Každá platba kartou této organizaci je PODVOD v rozporu s jejich vlastními licenčními podmínkami a vysoce nelegální.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Nemyslím si, že je potřeba také historie pohybů mé kreditní karty, ale nemám co skrývat, poslal jsem vše, co bylo požadováno, budu vás informovat, protože víceméně posílají e-mail každých 24 hodin

Automaticky přeloženo:

Budeme tu pro vaše aktualizace. Děkuju.

Doufám, že vše dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky