DomůFórumKasinaInstant Casino - všeobecná diskuze

Instant Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

34 746 zobrazení 218 odpovědí |
před rokem
|
1...6 7 8...11
Přidat příspěvek
Romi
před 11 měsíci

Přinutili mě vložit 249 eur, abych měl okamžitý přístup k výběru kryptoměny. Problém je v tom, že jsem ty peníze ztratil, ale alespoň mi musí absolutně vrátit výběr

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, chtěl jsem vás informovat, že bez důvodu také zablokovali můj účet, prosím, udělejte něco Mám právo na vrácení svého výběru, protože jsem hráč

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Aktualizace na Instant Casino – byla jim zaslána poslední poptávka/e-mail. Pokud neodpoví do 16. dne, pak společnosti Revolut a Mastercard potvrdily, že věc nahlásí orgánům činným v trestním řízení v jurisdikci jejich registrovaného subjektu. Nyní mají příliš mnoho případů problémů s Revolutem a berou věc neuvěřitelně vážně – jsem si jistý, že Juventus bude rád, že se tato společnost podílí na kriminálních praktikách.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před 11 měsíci

Děkuji, dejte mi vědět, jakmile odpoví

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, chtěl jsem vás informovat, že bez důvodu také zablokovali můj účet, prosím, udělejte něco Mám právo na vrácení svého výběru, protože jsem hráč

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj,

Víte, že přímo na fóru toho moc dělat nemůžeme. Fórum je pouze o povídání.

Pokud tedy považujete jednání jakéhokoli kasina za nespravedlivé, pokračujte ve stížnosti:

https://casinoguruit.com/reclami/invia 👈

Nezapomeňte popsat každou událost, nejlépe v chronologickém pořadí. Připravte si snímky obrazovky, e-maily – vše, co s danou záležitostí souvisí.

Přestože je náš specialista vždy připraven pomoci, rád bych předešla případným nedorozuměním.

Přečtěte si prosím také tento návod 👈

Budeme tu v případě, že nás budete potřebovat.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Aktualizace na Instant Casino – byla jim zaslána poslední poptávka/e-mail. Pokud neodpoví do 16. dne, pak společnosti Revolut a Mastercard potvrdily, že věc nahlásí orgánům činným v trestním řízení v jurisdikci jejich registrovaného subjektu. Nyní mají příliš mnoho případů problémů s Revolutem a berou věc neuvěřitelně vážně – jsem si jistý, že Juventus bude rád, že se tato společnost podílí na kriminálních praktikách.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj!

Neváhejte přidat odkaz na článek nebo jakýkoli oficiální zdroj, prosím. Podle mého názoru máme mezi sebou mnoho zainteresovaných čtenářů.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

uvidíme, jestli tentokrát dodrží svůj slib. Zbývá jim 7 hodin na to, aby mi zaplatili peníze, jak bylo slíbeno několikrát za poslední 3 týdny. file

Automaticky přeloženo:
Larsieboii
před 11 měsíci

Ahoj!

takže zbývá 5 hodin. Určitě nás informujte.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Okamžitý problém kasina

Vyhrál jsem a 3 dny pokračují v žádostech o doklady

Průkaz totožnosti

kreditní kartou

pohyby kreditních karet

Myslím, že je to způsob, jak lidi omrzet žádáním o platbu

Opravdu nespolehlivé

Doporučuji všem, aby se drželi dál od tohoto online kasina

Automaticky přeloženo:
Larsieboii
před 11 měsíci

Další falešný slib, stále lžou, zastavují se a ignorují. Vyzývám všechny, aby se od těchto STRÁNEK NEVZDALI

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Další falešný slib, stále lžou, zastavují se a ignorují. Vyzývám všechny, aby se od těchto STRÁNEK NEVZDALI

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ale vydrž....jsou v partnerství s Juventusem!! lol! Nebude to trvat dlouho, pokud mi zítra do COB neodešle formální odpověď – záležitost bude předána společnosti Mastercard, která uzavře všechny obchodníky, kteří jsou s nimi propojeni, takže již nebudou moci přijímat platby kartou - hodně štěstí jim. Toto je problém, který se u některých obchodníků, které používají, už dlouho řeší.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Okamžitý problém kasina

Vyhrál jsem a 3 dny pokračují v žádostech o doklady

Průkaz totožnosti

kreditní kartou

pohyby kreditních karet

Myslím, že je to způsob, jak lidi omrzet žádáním o platbu

Opravdu nespolehlivé

Doporučuji všem, aby se drželi dál od tohoto online kasina

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Toto jsou obvyklé dokumenty potřebné k úspěšnému absolvování KYC. Poslali jste však vše, oč žádali?

Prosíme, informujte nás o tom, jak to probíhá a zda bude naše pomoc potřeba.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

Nemyslím si, že je potřeba také historie pohybů mé kreditní karty, ale nemám co skrývat, poslal jsem vše, co bylo požadováno, budu vás informovat, protože víceméně posílají e-mail každých 24 hodin

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

file stále mi nezaplatili, jak slíbili. Řekli, že pokud není ve vaší bance do 24 hodin, kontaktujte nás znovu a dostanu tuto zprávu. Stále ignorován na každém e-mailu, který jsem poslal, po dobu 6 měsíců

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

file stále mi nezaplatili, jak slíbili. Řekli, že pokud není ve vaší bance do 24 hodin, kontaktujte nás znovu a dostanu tuto zprávu. Stále ignorován na každém e-mailu, který jsem poslal, po dobu 6 měsíců

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Stejné odpovědi jako já - ale nikdy jsem od nich nedostal e-mail, doslova nic. Pak znovu na Live Chat, kde další den začnou stejné lži – jaká je ostuda těchto stránek. Nemluvíme zde o ignorování na několik dní, jedná se o týdny a měsíce prostých lží od týmů živého chatu a absolutně nulové akce od týmů podpory/stížností.

Automaticky přeloženo:
mancosuloris82
před 11 měsíci

dnešní aktualizace je:

Dokumenty jsme zaslali příslušnému týmu, aktualizace budou následovat.

Vše jsem poslal, naštěstí dokážu žít i bez těch 1000 eur, samozřejmě by lidé měli být stále varováni před těmito dlouhými čekacími dobami tohoto kasina, teď se musíme podívat, jestli jsou čekání dlouhé nebo věčné 😀

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

dnešní aktualizace je:

Dokumenty jsme zaslali příslušnému týmu, aktualizace budou následovat.

Vše jsem poslal, naštěstí dokážu žít i bez těch 1000 eur, samozřejmě by lidé měli být stále varováni před těmito dlouhými čekacími dobami tohoto kasina, teď se musíme podívat, jestli jsou čekání dlouhé nebo věčné 😀

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Kdo jsou tyto "jiné týmy" - to je vše, co jsem kdy dostal na Live Chat, ale nikdy jsem s nimi nekomunikoval. Neuvěřitelné, že jsem neměl odezvu 3 a půl měsíce, jiný hráč neměl za 6 měsíců nic - kolik jich ještě je! Je tento web vůbec skutečný?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Novinky, doufám, že budu na konci a za 4/5 dne budu moci říct, že vše proběhlo v pořádku:

Dostal jsem zprávu, že platba byla přijata a musím jen počkat na načasování mé banky.

Zkontroloval jsem to a už to mám na účtu.

Mohu tedy říci, že byli pomalí, s mnoha žádostmi o ověření, ale platba dorazila po 4 dnech a 6 e-mailech odeslaných dokumentů (jeden pro záznam jsem upravil sám, abych to udělal, jak chtěli, jinak legálně karta, jak bylo požadováno neexistuje)

Hodně štěstí vám všem a pokud mohu být někomu k dispozici, jsem k dispozici


Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

"Jednou nevýhodou kostarické herní licence je to, že kvůli chybějící legitimní licenci nebudete moci přijímat platby od standardních obchodníků a poskytovatelů plateb, jako jsou Visa a MasterCard. Alternativně můžete nejprve přijímat platby v kryptoměnách a poté přidejte fiat peníze, pokud se rozhodnete hledat licenci v jiné zemi."

Toto je přímo od licenčního úřadu Kostariky – úžasné, jak Instant Casino, které tvrdí, že má licenci Kostariky, může přijímat platby kartami Visa/Mastercard – počkejte, to je pravda, nemohou! Takže místo toho zakládají a spolupracují s dalšími podvodníky, aby založili fiktivní společnosti a společnosti, které předstírají, že kupují a prodávají kryptoměny jako Goriwire a Bitsent, a falešné knihkupce v Nigérii atd. Každá platba kartou této organizaci je PODVOD v rozporu s jejich vlastními licenčními podmínkami a vysoce nelegální.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nemyslím si, že je potřeba také historie pohybů mé kreditní karty, ale nemám co skrývat, poslal jsem vše, co bylo požadováno, budu vás informovat, protože víceméně posílají e-mail každých 24 hodin

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Budeme tu pro vaše aktualizace. Děkuju.

Doufám, že vše dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.