Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaInstant Casino - všeobecná diskuze

Instant Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

 od Radka
|
14 507 zobrazení 186 odpovědí |
|
1...5 6 7...10

Píšu to proto, abych se podělil o svou frustrující zkušenost s Instant Casino a doufám, že to poslouží jako varování pro ostatní.

Před více než pěti měsíci jsem e-mailem požádal o vrácení peněz. Navzdory mým opakovaným kontrolám jsem nikdy nedostal jedinou odpověď na své e-maily. V zoufalství po odpovědích jsem se téměř denně obracel na jejich živý chat, jen abych se setkal se stejnými zadržujícími a neužitečnými zprávami.

K mé frustraci se Instant Casino rozhodlo zablokovat mě na Telegramu, Twitteru, Instagramu a Facebooku, čímž účinně odřízlo všechny ostatní komunikační kanály.

Po měsících vytrvalosti live chat konečně potvrdil, že moje refundace se zpracovává. Mám dokonce důkaz o mnoha těchto rozhovorech. Přesto jsem po týdnech stále nedostal své peníze.

Tato situace je nepřijatelná. Nedostatek komunikace, špatné služby zákazníkům a přímé vyhýbání se odpovědnosti je děsivé. Získat zpět to, co mi právem patří, by nemělo trvat měsíce neúnavného úsilí.

Důrazně vyzývám ostatní, aby si to dvakrát rozmysleli, než se zapojí do této platformy. Pokud si Instant Casino skutečně váží svých zákazníků, doufám, že tento problém okamžitě vyřeší a přehodnotí, jak budou v budoucnu řešit žádosti o vrácení peněz.


Automaticky přeloženo:

Před více než pěti měsíci jsem e-mailem požádal o vrácení peněz. Navzdory každodennímu sledování jsem nikdy nedostal jedinou odpověď na své e-maily. Ve svém zoufalství po odpovědích jsem se téměř denně obracel na jejich živý chat, jen abych se setkal se stejnými zadržovacími a neužitečnými zprávami.

K mé frustraci se Instant Casino rozhodlo zablokovat mě na Telegramu, Twitteru, Instagramu a Facebooku, čímž účinně odřízlo všechny ostatní komunikační kanály.

Po měsících vytrvalosti live chat konečně potvrdil, že moje refundace se zpracovává. Dokonce mám důkazy o těchto rozhovorech. Přesto jsem po týdnech stále nedostal své peníze.

Tato situace je nepřijatelná. Nedostatek komunikace, špatné služby zákazníkům a přímé vyhýbání se odpovědnosti je děsivé. Získat zpět to, co mi právem patří, by nemělo trvat měsíce neúnavného úsilí. filefilefile

Automaticky přeloženo:
Larsieboii

Vaše nepříjemná zkušenost mě mrzí.

Ale zajímalo by mě, na základě čeho vám kasino slíbilo vrácení peněz? A kdy ti to slíbili?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Bylo mi jasné, že Instant Casino funguje v Nizozemsku bez platné licence, což je zjevné porušení místních zákonů o hazardních hrách. Ale také přístup Instant Casino k zodpovědnému hraní je nedbalý a nebezpečný. Jejich takzvaná „politika odpovědného hazardu" není nic jiného než přetvářka. Hráčům, kteří mohou být ohroženi hazardem, není nabízena žádná smysluplná podpora. Když jsem to zjistil, požádal jsem o vrácení peněz, poslal jsem více než 100 e-mailů. Ani jeden nedostal odpověď. Na začátku tohoto týdne jsem znovu kontaktoval live chat a řekli mi, že oddělení pracuje na tom, aby mi vrátilo peníze, jak jsme mluvili, jak můžete vidět na snímcích. Stále čekám na vrácení peněz, jak jsem již několikrát slíbil. ZKONTROLUJTE PROSÍM SNÍMKY OBRAZOVKY. filefilefile

Automaticky přeloženo:
Larsieboii

Ahoj. Děkuji za přehled, i když jsem stále nemohl zjistit, na jakém základě kasino přijalo vrácení peněz.

Souviselo to snad s chybějící licencí KSA? Podle počtu a témat vašich dalších stížností, které jste dosud podal, se mi to zdá docela pravděpodobné.

Než budeme o věci dále diskutovat, raději bych si byl jistý. Děkuju.


Automaticky přeloženo:

Instant Casino vypadá jako skvělé místo na hraní a jsem nadšený, že to můžu vyzkoušet. Doufám, že vyhraju a využiji svůj čas tam co nejlépe. Máte nějaké tipy nebo recenze, které mi pomohou začít?

Automaticky přeloženo:
Radka

Ano, stejně jako porušení jejich povinnosti péče. Proč nejsou tyto zjevně falešné recenze nade mnou smazány? Je to zcela zřejmé

Automaticky přeloženo:

Ano, stejně jako porušení jejich povinnosti péče. Proč nejsou tyto zjevně falešné recenze nade mnou smazány? Je to zcela zřejmé

Automaticky přeloženo:

Stejný nesmysl se mnou a mnoha dalšími, kamaráde. Toto kasino je prostě podvodné – více než 90 dní od prvního kontaktu a odpověď na Live Chat – „Dostanete e-mail od příslušného týmu" – nikdy neobdrželi jediný e-mail. Lži a podvod v hojnosti.

Automaticky přeloženo:
Larsieboii

Proč jste požádali o vrácení peněz?

Automaticky přeloženo:

Ano, stejně jako porušení jejich povinnosti péče. Proč nejsou tyto zjevně falešné recenze nade mnou smazány? Je to zcela zřejmé

Automaticky přeloženo:

Je to pro vás zřejmé, ale potřebujeme víc než to. Pokusím se problém demonstrovat:

Pokud by to bylo tak samozřejmé, recenze bychom v první řadě neschvalovali.

Protože nemáte žádnou odpovědnost za vysvětlování odmítnutí přidruženým hráčům, naprosto chápu, že musíme být ve vašich očích slepí. Ale dokud neseme odpovědnost, musíme lidem sdělit, proč byly jejich recenze smazány, protože jsme transparentní. co navrhujete? "Vážíme si vašeho času na recenzi kasina, ale uživatel se statusem mědi a bez přístupu k vašemu internímu systému je přesvědčen, že vaše recenze je zjevně falešná. Proto recenzi odmítáme se zpětnou platností, aby bylo hodnocení uživatelů nezkreslené." Ano, je to trochu přehnané, ale ne příliš.

Máte-li však přímé důkazy podporující vaše podezření, laskavě nám je pomozte tím, že je poskytnete

Více než rádi si přečteme konkrétní fakta.


Jen taková myšlenka: možná odkazujete místo toho na příspěvky na fóru? 🙂 Pokud ano, použijte tlačítko přehrát a prodiskutujte své podezření. Vzhledem k tomu, že se jedná pouze o příspěvek, opravdu se nic neděje, řekl bych.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka

nic netušící lidé, kteří hledají nové kasino, kde by mohli hrát, vidí tyto falešné příspěvky na fóru a rozhodnou se tam začít hrát, aby měli stejné problémy, jaké zde mají všichni. neškodí to těm novým hráčům? I nadále budu všechny upozorňovat na Instant casino, protože tito lidé by neměli mít možnost provozovat kasino.

Automaticky přeloženo:
Larsieboii

Co třeba toto: Lidé mají svůj vlastní mozek a myšlenky. Takže ne, nemyslím si, že jeden jednoduchý příspěvek na fóru říká například: „Instant Casino vypadá jako skvělé místo na hraní a jsem nadšený, že to můžu vyzkoušet. Doufám, že vyhraju a využiji můj čas tam Máte nějaké tipy nebo recenze, které mi pomohou začít?" bude mít nejpřímější dopad na hráče.

Kromě toho, čím více se zde mluví, tím je jeden konkrétní příspěvek starší. Kdybyste nebyli tak dychtiví o tom mluvit jako o způsobu, jak nějak nalákat hráče, řekl bych, že by si toho nikdo ani nevšiml. Jen můj osobní postřeh. Ale i tak respektuji tvůj přístup.

Viděli jste v poslední době Trust Pilot? Věříte, že každé pozitivní recenzi je třeba věřit? Věřím, že uměle vytvořené uživatelské nebo produktové „recenze" jsou celkovým pádem této AI éry.

Myslím, že je dobré mít na paměti, že hráči, kteří chtějí kasino prozkoumat, tak učiní a hráči, kteří tak neučiní, to neudělají. neexistuje tedy způsob, jak nikomu zabránit ve špatných rozhodnutích.

V každém případě děkujeme za vaše spravedlivé varování a obavy; fórum je tu právě od toho. Kéž bych mohl pomoci více.

Automaticky přeloženo:

Podívej, jsou zpátky, aby to zveřejnili a odstranili to z algoritmu ve vyhledávání Google! Nešťastné instantní kasino. Nyní 6. ledna, od 1. října žádná odezva.....naprosto legitimní stránka, ale není to lol!!!

Automaticky přeloženo:

Instant kasino nereaguje na e-maily ani obavy, ignoruje hráče, kteří se oprávněně snaží vybrat své prostředky. Drž se dál od tohoto podvodu kasina a zavřou váš účet, pokud váš výběr přesáhne určitou částku, a také požadují, aby byly platby provedeny, když nebyly. Je škoda, že kasina jako toto provozují, je to čistá krádež a podvod. Instantní kasino je podvod a mělo by být na černé listině stejně jako jejich sesterská stránka zlatá panda

Automaticky přeloženo:
MeganBurden

Ahoj,

Krátce jsem si přečetl vaši stížnost; ostatní jsou vítáni zde 👈

Kromě dvou účtů, které jste si založili, jaký je prosím současný boj?

Mně to zní jako pdf potvrzení o odmítnutí transakce. Volal jsi možná bankovnímu úředníkovi?

V podobných situacích kasina opravdu potřebují vidět, že jste neobdrželi peníze, aby mohla správně reagovat. Ale asi jsem tak dobře nepochopil část o špatné e-mailové adrese a GIGADAT.

Myslíte, že mi s tím můžete pomoci? Nemusíte, samozřejmě; je naprosto v pořádku soustředit se pouze na stížnost.

Automaticky přeloženo:

Ahoj! Gigadat je společnost, kterou používají pro elektronické převody. Instant Casino zadalo můj e-mail jako con a ne com, byla to jejich chyba a stále nebudou znovu odesílat převod na správný e-mail. Poslal jsem všechny dokumenty file

Automaticky přeloženo:
MeganBurden

Zdravím a děkuji.

Opravdu jsem se bál, že bych mohl udělat špatně informované pozorování.

Pokud mohu, ne každý je v pořádku s veřejným sdílením e-mailu a osobně bych doporučil vyhnout se sdílení e-mailů. Neváhejte tedy příspěvek upravit a nahradit aktuální snímek obrazovky bezpečnější verzí. Váš hovor, samozřejmě.

V každém případě si nejsem jistý, jaké výhody by kasino získalo, řekněme, ignorováním této okolnosti. Zdá se mi to jako velmi krátkozraký postup a jako zákazník bych byl naštvaný. Šílení zákazníci obvykle vyplňují stížnosti nebo píší recenze...

Rozhodně dobrý krok k podání stížnosti; doufáme, že naši mediátoři najdou řešení.


Automaticky přeloženo:

Ahoj, požádal jsem o výběr 700 eur v instantním kasinu, ale ani mi neodpověděli v živém chatu. Nevím, co se děje. Navíc na Telegramu mě podvedli, když mi řekli, abych vložil částku, abych dostal další. Požaduji odpovědi

Automaticky přeloženo:
cotronealessandro

Ahoj. Kdy přesně jste o výběr požádali a je tam váš účet plně ověřen?

Mohl byste být také konkrétnější a vysvětlit, jaký druh vkladu vám řekli, abyste provedli? Nebyl to nějaký ověřovací vklad?


Automaticky přeloženo:

Požádal jsem o výběr asi před 4 dny, ale říkají mi, že stále probíhá, udělejte něco, není normální, že by hráči neměli dostat své peníze zpět. Ano, můj účet je plně ověřen

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky