FórumKasinaIceCasino - všeobecná diskuze

IceCasino - všeobecná diskuze (strana 26)

před 2 roky od nadineanders81
|
97625 zobrazení 554 odpovědí |
|
1...25 26 2728
Přidat příspěvek
Rica1971
před 10 měsíci

Ano, ale snažím se domluvit s kasinem, první krok je, že musí poskytnout řešení, slíbili mi 5k, to je problém, podařilo se mi to dokázat

Automaticky přeloženo:
hargyon
před 10 měsíci

pochopil jsem

Stále je to však blok, protože si nemohu aktivovat další bonusy a to jsem řekl, zablokovali mi účet a nemohu si aktivovat další bonusy, je to blokování, slíbili mi 5k budou muset zaplatit , protože u soudu by se pokuta mohla znásobit až 209násobkem této hodnoty

Automaticky přeloženo:
IceCasino
před 10 měsíci

Natolik, že mi přestali odpovídat, protože si uvědomili zablokování, ale slib byl důkazem a dáváme 5 k Mám otisky

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Neudělám to, jen jsem řekl, že můžu, ICE CASINO SCAMMER CHCI SVÝCH 5 K

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Podle stížnosti od vás potřebujeme slyšet pouze to, zda jste dostali peníze, protože zástupce kasina potvrdil, že transakce byla provedena.

Před dny:

"Je nám líto, že jste měl problémy.

Zkontrolovali jsme záznamy a zjistili jsme následující:

1) Transakce výběru byla vytvořena 05.12.2023 13:41:06 (UTC)

2) Transakce byla potvrzena 06.12.2023 13:56:01 (UTC) - to je přesně podle podmínek kasina. Pokud nesouhlasíte - uveďte prosím, která z podmínek byla porušena.

3) Výběr byl zpracován PSP a dne 12.12.2023 10:15:47 (UTC) bylo dokončeno.


Informujte prosím, zda jste obdrželi peníze a zda je „problém" vyřešen .

"

Zdroj: https://casino.guru/icecasino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-46

Od té doby můžete své velmi hrubé chování projevovat pouze zde. Doporučuji méně psát a více číst. Pokud budete svou propagandu posouvat dál a jsem si jistý, že strašně doufáte, že se váš „obsah" stane virálním, váš přístup na toto mírumilovné fórum bude ukončen.


Přemýšlejte o svém postoji, pokud můžete.

Automaticky přeloženo:
hargyon
před 10 měsíci

Ahoj.

Neřekli byste, že to zní jako křišťálově čistý bonus? Chci říct, že každý hráč si může vytvořit pouze jeden účet. Když se někdo snaží obejít omezení bonusu vytvořením jiného, řekl bych, že je to zjevně nefér přístup ze strany hráče, který by s největší pravděpodobností skončil ztrátou zůstatku a uzavřením účtu.

Nebo jsem to možná pochopil špatně? Dejte mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Z toho, co jsem pochopil, byl jen "omezený" v přijímání bonusů na svůj účet a zjistil, že jeho přátelé stále dostávají akce, takže usoudil, že se to stalo výhradně jemu. Nezdálo se, že by vytvořil další účty, aby zneužil propagační akce, ale spíše si všiml, že účty jejich přátel je stále přijímají. Jediným rozdílem byl způsob, jakým použil slovo „blokování", nebyl zablokován, protože se zdá, že má normální přístup k účtu, jen přestal dostávat na svůj účet propagační akce, což je bohužel v kasinech velmi běžné.


Nemám s ním žádný vztah, jen jsem chtěl vysvětlit tento zmatek slovem "blokáda", které měl hahah.

Automaticky přeloženo:
hargyon
před 10 měsíci

Popsal jsi to přesně. Myslel jsem, že je to docela jasné z toho, jak jsem se to snažil popsat, ať už to bylo kasino nebo ostatní hráči. Ale bez úspěchu. Je to přesně tak, jak jste řekl a také, že hlavní problém byl s bonusy, které hráč nedostává, protože se tak rozhodlo kasino. Víc k tomu nemám co dodat. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zástupce zákazníka se musí naučit mluvit. Rozhovory jsou trochu drsné

Automaticky přeloženo:
robertogabriell451
před 10 měsíci

Ahoj, jakou konverzaci z kasina máš konkrétně na mysli? Jen se chci ujistit, že rozumím, aby nedošlo k nedorozumění. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

18.12 jsem požádal o výběr 400eur z ice casina, 20.12 byly peníze staženy z účtu, ale výběr je vždy v procesu a peníze/peníze jsem neobdržel, kontaktoval jsem kasino každý den a vždy ujišťují mě, že s výběrem je vše v pořádku a že si zařídili své, ale že věc je na třetí straně, jen otálejí a evidentně je jim to jedno a ty prostředky vůbec nehodlají vyplatit, ostuda

Automaticky přeloženo:
Marjan
před 10 měsíci

Dobrý den, Vaše situace mě mrzí, ale je možné, že problém je u třetí strany. Na jednu stranu je dobře, že s vámi kasino komunikuje, ale na druhou stranu chápu, že čekat na peníze skoro dva týdny není nic příjemného. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení situace s výběrem, takže pokud budete mít i nadále problémy, neváhejte nám dát vědět a my se vám pokusíme pomoci a můžete u nás podat stížnost.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Ahoj lidi

Dnes jsem zpět, i když jsou to 2 měsíce od mé katastrofy s Icecasinem.

Ale jsem toho názoru, že pokud jste byli ošizeni o své výhry v takové míře, musíte tyto katastrofy odhalit potomstvu, ostatním hráčům, alespoň to je něco, co byste měli zpřístupnit veřejnosti, ať už jako varování, jako preventivní připomenutí pro každého, nebo co vůbec.

V té době jsem se už necítil duševně schopen dál komentovat události, protože mě to emocionálně úplně trhalo a prostě jsem potřeboval ten odstup, abych už nebyl vůči té věci emocionálně zranitelný.

Dnes vám to říkám, protože ten hněv tam stále je.

A něco takového by se nemělo stát žádnému férovému a loajálnímu hráči v kasinu, které se na veřejně známých fórech pyšní hodnocením 10 z 10.

Ale zdá se, že je to standardní, vzhledem ke všem zkušenostem, které zde můžete číst znovu a znovu.

Poté, co jsem na svých 4500 EUR čekal téměř 3 týdny, krátce před nervovým kolapsem, tisíci chatů a každodenním štěbetáním a zastavováním podpory s irelevantními standardizovanými odpověďmi, mi z toho na účet dorazilo 1000 EUR, zbytek, tj. 3500, vždy dorazily zpět na můj zůstatek v rozdělených částkách poté, co byly peníze již téměř 3 týdny vystaveny k platbě externím poskytovatelem plateb, jak uvedli.

Opakovaně mi bylo sděleno, že se omlouvám, že došlo k potížím s poskytovatelem plateb a že mám poté použít jiný způsob platby.

Po 3 týdnech téměř uplynulo.

Přiznejte si prosím, že kromě již tak více než směšného přístupu a ignorantského nedbalého nakládání s výplatní politikou vůči zákazníkovi vás to vrhá do neuvěřitelně hluboké díry hněvu a frustrace.

Nemluvě o potížích s ověřováním, které bylo dokončeno dlouho předem a bylo okamžitě spuštěno, jakmile jsem podal žádost o výběr.

Nemohu vám říct, kolikrát si musím udělat selfie a další kreditní kartu a doklad o platu, který ukazuje vše, citlivá data, daňové číslo atd. atd., nic nelze začernit, ani jedinou transakci, která opravdu nefunguje Nikomu nepatřím, něco se týká😴.

Toto kasino vám chce objasnit, že něco tak nemožného je něco, co jsem nikdy předtím nezažil.

V neposlední řadě se dostávám k závěrečnému vyúčtování, poté, co byly peníze připsány zpět na můj zůstatek znovu a znovu po 3 týdnech, jsem byl v koncích. Ano, asi mě měli tam, kde mě chtěli vidět, těch 3 500 € mám nakonec hravých.

Dnes to přiznávám, jak čas hojí rány, pořád jsem se nedostal přes svůj vztek 😴😂, to je vrcholný výsměch, to pochopí každý zkušený hráč.

A ani dnes stále nechápu, proč jsem byl požádán o výplatu akcií v hodnotě 400 €, nikdy jsem nedostal jasnou odpověď na svou otázku a stále jsem vůči tomuto kasinu velmi naštvaný, je to jen nesouhlas, tento způsob obchodování se zákazníkem.

Už nemáte důvěru, jste podvedeni, zastaveni a zaplaveni standardizovanými odpověďmi, které vám řeknou vše, ale neinformují vás o tom, co se skutečně děje.

Je to škoda, vkládáte téměř, bezpečně a bez výhrad okamžitě a samozřejmě hrajete o to, abyste vyhráli, když vložíte, a abyste takové věci nezažili, když vyhrajete větší sumu.

Vznášet otázku závislosti na hazardních hrách vůbec v takových věcech je absolutní výsměch zákazníkovi a měl by být maximálně stíhán, protože právě na těchto zákaznících, kteří pravidelně sázejí vysoké částky, kasino vydělává peníze.

Jakákoli diskuse, která využívá tuto otázku k diskusi o věci, ve vztahu k zadrženým výhrám, odmítnutí výplaty kasinem atd., je podle mého názoru v nejvyšší míře zcela nelegitimní, irelevantní, nadbytečná a především pokus o zavádějící.

I když v mém případě tento typ kasino nikdy nezmiňovalo, ale četl jsem o něm tolikrát, v jiných případech je naprosto nepodložená absurdita a naprosto zločinný přístup kasina, aby se případ od případu i dovolával .

Takže pro dnešek jsem toho řekl dost a chci jen, aby můj příběh s Icecasinem byl zde veřejný a nikomu jej netajil.

Od té doby jsem tam nevložil a najednou už nemůžu aktivovat žádné bonusy, nebo si myslím, že jsem na jejich vkus požadoval bonusy příliš často😏, to je na Icecasinu další legrační věc, ale ouha, dnes se omlouvám. napsal dost.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
silentstorms80
před 9 měsíci

Četl jsem tvůj příspěvek a je to docela smutný příběh. Co mě mrzí je, že jste tehdy nepodali stížnost, protože IceCasino je docela aktivní, co se stížností týče a myslím, že by byla šance případ vyřešit. Zvláště pokud to bylo 3 500 EUR, protože to není málo. Podařilo se vám vybrat 1 000, což by pro mě nebylo uspokojivé, takže chápu vaše pocity.

Pokud by se však v budoucnu něco podobného stalo, neváhejte s reklamací. Nebudete nic platit a náš tým se bude snažit udělat vše pro to, aby vám pomohl.

Pokud jde o bonusy, myslím, že několik hráčů v kasinu uvedlo, že si žádné aktivovat nesmějí. Nicméně v tomto případě může kasino rozhodnout, komu je poskytne a komu ne. To je bohužel běžná praxe.

Každopádně děkuji za sdílení zkušeností, určitě to nebylo jednoduché a přeji hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, mám více než půlroční zkušenost s ICE CASINO, v roce 2023 jsem provedl několik výběrů, které byly úspěšně uzavřeny během 2-4 pracovních dnů.

Bohužel jsem letos požádal o výběr 800 eur rozdělený na 3 výběry, které probíhají od 09.01.2024.

Stále jsem se dožadoval termínu řešení výběrů, ale odpovědi byly jednoduché a bez efektu.

Můžete mi nějak pomoci?

Automaticky přeloženo:
nisi87paul
před 9 měsíci

Dobrý den, vaše situace stále trvá a nemůžete vybrat? Řeklo vám kasino také , proč tomu tak je ? Nedostali jste žádné odstoupení od uvedených 3?

V tomto případě bych doporučilpodat stížnost zde na tomto odkazu .

Pokud byste chtěli vědět, co můžete od tohoto procesu očekávat, můžete se podívat na informace v této příručce .

Jsi v ?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Hej, zkoušel jsem si ověřit svůj účet, ale požadují výpis z účtu, kde vidí převod přes rapid. Není to však vidět. Je považováno za „Paysafe Payment Solutions Limi". To je důvod, proč jsem si nenechal udělat ověření a nedostal jsem své peníze. Potřebuji pomoc, co mám dělat. V chatu mi nepomáhají.

Automaticky přeloženo:
kakelake
před 8 měsíci

Název transakce není ve vaší kontrole; každá transakce má své vlastní ID, podle kterého ji lze identifikovat.

Při otevření podrobností o transakci se na vašem bankovním výpisu jako výchozí použije toto ID.

Nemohou se z toho vymluvit.

Každopádně nechápu, proč ICE CASINO svým zákazníkům vždy způsobuje tyto nepříjemnosti a potíže.

Zasáhli mě pokusem o výběr 4500 EUR,

Nechal jsem viset ve vzduchu 3 týdny, čisté obtěžování, můj účet byl ověřený dlouho dopředu a sysel mě zdravil každý den. Nemohli mi poslat peníze na účet, TECHNICKÉ PROBLÉMY, více podrobností pro mě nebylo.

Legrační, žádné jiné kasino nemělo tyto problémy s mým účtem.

Bavilo mě tam hrát kvůli skvělým bonusům a rozsáhlé nabídce poskytovatelů.

Ale spojili mě tím nejlepším možným způsobem a připravili mě o téměř 4 000 EUR.

Strategie, přimět lidi čekat 3 týdny na 4000 €, transakce po 400 €, jinak prý nic nefunguje. K čemu to všechno je, a pokud to uděláte, nedostanete ani své peníze. Bude odmítnut pouze se standardizovanými odpověďmi.

Po 3 týdnech zaúčtují vaše peníze zpět do zůstatku, zdůrazňuji, "po kusech", někdy 1000 €, někdy 800 €, s vámi tam a zpět, dokud své peníze znovu neprohrajete.

Žádná kompenzace, žádná omluva věrnému zákazníkovi, ani slovo, nic, jen jsem rád, že jste to znovu vyfoukl.

Pro mě bylo kasino ICE jen žaludeční vředy.

Měli by být přísně stíháni a jejich podnikání by mělo být zakázáno.

Promiňte, kasino guru, zdá se, že někdo je zamilovaný do tamního manažera nebo tak něco, vaše recenze už spolu nesouvisí, nejsou transparentní a je velmi obtížné jim porozumět.

Se vší slávou😏

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
kakelake
před 8 měsíci

Ahoj. Ve skutečnosti byste se měli zeptat podpory, co byste s touto situací mohli dělat. Nejlepší způsob, jak toho dosáhnout, je poslat jim e-mail. Bohužel, pokud jde o rychlé převody, v některých bankách se to může stát a kasino by to mělo vědět a být připraveno najít řešení. Zvláště pokud je to jediný důvod, proč vás nenechají projít ověřením. Prosím, promluvte si o tom s podporou, a pokud uvidíte, že není cesty ven, dejte nám vědět a náš reklamační tým se vám pokusí pomoci.

Automaticky přeloženo:
silentstorms80
před 8 měsíci

Zdravím a děkuji za příspěvek. Podle mého názoru byly informace, které jste poskytli druhému uživateli, opravdu užitečné a snad pomohou. 👌

Je mi líto, že musíte projít takovou situací a chápu vaše pocity ohledně tohoto kasina. Zkoušeli jste někdy podat stížnost, pokud jde o tento problém s kasinem? Bohužel bez stížností nejsme zde v Casino Guru schopni zahrnout tyto situace do naší recenze kasina. Dokonce ani v případě, že hráči napíší recenzi kasina popisující své zkušenosti, což ve skutečnosti může pomoci některým dalším hráčům, nezahrnujeme je do bezpečnostního indexu kasina. Pokud tedy máte zájem, o tom, jak postupujeme při recenzování, si můžete přečíst v tomto článku 👈, a pokud potřebujete další informace, neváhejte se zeptat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Děkuji mnohokrát Romi, děkuji za vysvětlení nezbytných způsobů. Ale tyhle diskurzy jsou pro mě momentálně velmi frustrující a zdlouhavé, máte stále více pocit, že provozovatelé fir cadino počítají přesně s těmito aspekty každodenního lidského života a hrají si s lidmi, kteří tam nechávají své drahé peníze. Je to prostě tak. Pořád si říkám, že na tohle všechno budu mít někdy čas, do té doby nemůžu dělat nic jiného, než přestat platit. Díky Romi

Automaticky přeloženo:
1...25 26 2728
Jít na stránkuz 28 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky