Myslím, že bych uvažoval stejně a raději bych v kasinech nehrál, kdyby se taková nepříjemnost stala. Ať tak či onak, kasino má vždy výhodu nad hráčem, který tam většinou své peníze nakonec prohraje, takže chápu vaše pocity.
Pokud však budete mít někdy pocit, že vás kasino oklamalo nebo udělalo něco nekalého, tak se klidně ozvěte, případně podejte stížnost, protože na jednu stranu se vám pokusíme pomoci a pokud to nepůjde a kasino se nesnaží se situací nic dělat, pak se to může odrazit v indexu bezpečnosti.
Doufejme, že nic takového nebude nutné a vaše zkušenosti budou pozitivní.
I think I would think the same way and I would prefer not to play in casinos if such unpleasantness were to happen. Either way, the casino always has an advantage over the player, who usually loses his money there in the end, so I understand your feelings.
However, if you ever feel that the casino has deceived you or done something unfair, then feel free to get in touch, or file a complaint, because on the one hand we will try to help you, and if it doesn't work out and the casino doesn't try to do anything about the situation, then it can be reflected in the safety index.
Hopefully, nothing like that will be necessary and your experience will be positive.