FórumKasinaIceCasino - všeobecná diskuze

IceCasino - všeobecná diskuze (strana 27)

před 2 roky od nadineanders81
|
101719 zobrazení 554 odpovědí |
|
1...26 27 28
silentstorms80
před 8 měsíci

Myslím, že bych uvažoval stejně a raději bych v kasinech nehrál, kdyby se taková nepříjemnost stala. Ať tak či onak, kasino má vždy výhodu nad hráčem, který tam většinou své peníze nakonec prohraje, takže chápu vaše pocity.

Pokud však budete mít někdy pocit, že vás kasino oklamalo nebo udělalo něco nekalého, tak se klidně ozvěte, případně podejte stížnost, protože na jednu stranu se vám pokusíme pomoci a pokud to nepůjde a kasino se nesnaží se situací nic dělat, pak se to může odrazit v indexu bezpečnosti.

Doufejme, že nic takového nebude nutné a vaše zkušenosti budou pozitivní.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Ano je to jediný důvod. Jen řekli, že musí vidět ten rychlý převod, aby prošli KYC. prosím pomozte mi

Automaticky přeloženo:
kakelake
před 8 měsíci

file tohle mi poslali. Problém je ale v tom, že ve výpisu z účtu není nic, čemu se říká rychlý převod. Takže to není vidět. Tak frustrující. Mohou vidět ID transakce a všechny, ale přesto chtějí vidět vklad rychlým převodem na jejich stránky. proč?

Automaticky přeloženo:
kakelake
před 8 měsíci

Ahoj. Je mi líto, že problém s tímto kasinem stále trvá. jak je to dlouho? Rád bych vám samozřejmě pomohl, proto vám doporučuji podat stížnost zde s naším týmem. Udělají maximum pro to, aby se to vyřešilo. Jednoduše klikněte/klepněte na tento odkaz 👈, abyste to snadno udělali. Pokud potřebujete další pomoc, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Mám peníze! Už nepotřebujete pomoc, ale přesto díky, vážím si toho!

Automaticky přeloženo:
kakelake
před 8 měsíci

Skvělá zpráva, jak dlouho trvalo získat peníze? 🤗☘️🎉

Myslíte si, že budete hrát v tomto kasinu nebo se mu raději vyhnout?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

asi dva týdny... a myslím, že teď toto kasino vynechám

Automaticky přeloženo:
kakelake
před 8 měsíci

Hmm, to je přesně čas, který dáváme kasinu na vyřešení procesu výběru. Takže vás neobviňuji, pokud tento na nějakou dobu nebo pro dobro vynecháte.

Také Vám přeji, ať se Vám při dalším výběru daří a ať se na Vás usměje štěstěna. ☘️

Automaticky přeloženo:
JakeLazare
před 7 měsíci

Všiml jsem si, že jste tímto přátelským doporučením oslovil asi deset hráčů. Promiňte moje vychování, ale mohl byste to podpořit screenshotem ukazujícím vaše úspěšné výběry?

Víte, hazard je velmi konkurenční odvětví, a i když nemám důvod vám nevěřit, raději budu na rovinu. Hráči se takto většinou nechovají, takže si vaší spolupráce vážíme.

Když jsem naposledy viděl tak vysokou úroveň docela podobného zapojení, nebyly poskytnuty žádné snímky obrazovky.

Oceňuji vaše pochopení a zachování transparentnosti. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den chci se zeptat jak vybrat finance z účtu? Pořád mi to nejde co všechno musím mít splněno na profilu abych mohl vybrat děkuji za odpovědi.

před 2 roky

Dobrý den, zeptali jste se kasina, v čem se zdá být problém?

Jakou metodu vkladu jste použili?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den chci se zeptat jak vybrat finance z účtu? Pořád mi to nejde co všechno musím mít splněno na profilu abych mohl vybrat děkuji za odpověď moc mi to pomůže

frantisekjacunsky
před 7 měsíci

Dobrý deň, aký konkrétne problém je keď sa nedarí vybrať peniaze ? Skúšal si sa opýtať supportu alebo live chatu, či je splnené všetko preto aby si mohol vybrať ? Hral si s nejakým bonusom alebo nie ? Účet v kasíne máš už overený ? Ako dlho trvá to, že nemôžeš vybrať ?

Daj mi prosím vedieť aby som vedel aká je tvoja situácia a pokúsim sa pomôcť.

frantisekjacunsky
před 7 měsíci

Milý frantisekjacunsky

Bylo by docela užitečné, kdybyste mohli uvést své ID účtu. Určitě bychom vám pomohli!


S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj všichni,


Všiml jsem si, že mnoho lidí nemá přístup ke svým výhrám. Co jsem musel udělat, abych získal můj, bylo poslat jim NE snímek obrazovky banky, ale uloženou verzi snímku obrazovky mé banky, což jim nějakým způsobem umožňuje uvolnit vaše prostředky. Jakmile jsem to udělal, ne se změnilo na ano. Zkuste to a dejte prosím všem vědět o výsledku

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

V důsledku toho jsem nikdy nehrál v Ice Casino, protože mi to zanechalo kyselou pachuť v ústech. Prosím vás, nedávejte jim své peníze. Skončíte v noční můře. Naštěstí si uvědomujeme tuto stránku s noční můrou.

Automaticky přeloženo:
starkcatherineamy
před 6 měsíci

Aha, řekl bych, že screenshoty bankovního výpisu se ve většině kasin nedělají a často chtějí pdf formulář. Ale jsem rád, že jste se tam v minulosti mohli ověřit a peníze nakonec vybrat. jak dlouho ti to trvalo? Hrajete v jiných kasinech? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Trvalo asi 6 týdnů, než jsem konečně dostal své peníze. Naštěstí jsem během čekání nikdy nesázal ani cent, protože si myslím, že to je to, co po vás chtějí, a nakonec prohrajete všechno, co jste měli. Buďte opatrní, abyste se do této pasti nedostali. Ještě jednou děkuji tomuto fóru za pomoc při získávání mých peněz. Nejsem věrný gambler, dělám to jen teď a možná i několikrát do roka. Moje rada je držet se dál od IceCasina, protože i zákaznický servis byl hrozný. Prostě špatný pocit z tohoto webu.

Automaticky přeloženo:
starkcatherineamy
před 6 měsíci

Děkuji, že jste mi popsali své zkušenosti s kasinem a poskytli mi více informací o situaci, ve které jste se nacházeli. 6 týdnů není krátká doba, takže chápu, proč zastáváte tento názor. Určitě není příjemné, když hrajete občas a i z těch pár chvil se musíte potýkat s nějakými problémy.

Doufám, že kdekoli budete hrát, bude se vám dařit lépe a budete mít šťastnější sezení. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Provedl jsem jeden výběr v ledovém kasinu, ale zůstatek zůstává stejný bez ohledu na to, co dělám, a nedovolí mi vybrat peníze Nevím, co jiného mohu udělat Zkoušel jsem to tolikrát, ale je to jako toto kasino podvod nevím, dokonce jsem kontaktoval jejich podporu a nejen, že to není živé, ale po 3 hodinách stále neodpověděli, mám pocit, že jsem podveden

Automaticky přeloženo:
vagggg
před 6 měsíci

Oh, je mi líto, že slyším o vašich nepříjemnostech v kasinu. Určitě by bylo dobré jim říct, co se děje a proč nemůžete odstoupit, protože bez toho vlastně nic nevíme.

Když se však pokusíte zadat výběr, co přesně se zobrazí, zobrazí se zpráva nebo to prostě nefunguje? Jak dlouho tento problém přetrvává?

Automaticky přeloženo:
1...26 27 28
Jít na stránkuz 28 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky