Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaIceCasino - všeobecná diskuze

IceCasino - všeobecná diskuze (strana 30)

 od nadineanders81
|
143 364 zobrazení 590 odpovědí |
|
1...29 30
phnhan99

Ahoj,

na základě textu bych neřekl, že kasino má v úmyslu vám rovnou zabavit peníze. Místo toho bych očekával, že jejich tým pro dodržování předpisů bude analyzovat vaši aktivitu, aby navrhl nejlepší možnosti, které vám pomohou hrát v rámci bezpečných hranic.

Nebo máte nějaké další podrobnosti týkající se konfiskace? Chápu, že to zní děsivě, ale zdá se, že cílem je pomoci vám vyhnout se možným problémům.

Automaticky přeloženo:

děkuji, že jsi mě na to upozornil. Ano. teď to tak vypadá, prostě mi odblokovali účet, můžu jít vybrat, ale nemůžu podat žádnou sázku. Zní to děsivě a panicky

Automaticky přeloženo:
phnhan99

Žádný problém. Chápu, že ses vyděsil, ale pořád si myslím, že přesně tím cílem je udržet tě od utrácení. Alespoň prozatím, dokud s vámi situaci neprobere někdo z odpovědného oddělení.

Rád bych věděl, jak dlouho to obvykle trvá...

Automaticky přeloženo:

Hraji ledové kasino déle než 15 dní a původně jsem vložil 10 $.

Nyní je zůstatek na mém účtu aktuálně více než 2100 $+

Každý den sázím kolem 6000-7000 $

Moje celková sázka bude více než 50 000 $ + (přibližně)

Na svém účtu mám více než 3500 věrnostních bodů.

Dnes sázím a najednou mi zablokovali účet.


Je to podvodný web

Automaticky přeloženo:
Tarungill

Ahoj,

Máte tam docela dost peněz. Musel to být šok, myslím.

Máte alespoň nějakou představu, proč byl váš účet zablokován? Pokud vím, toto kasino vždy sdílí alespoň nějaké podrobnosti. Mohli byste se laskavě podívat do e-mailové schránky, nebo se vám možná při pokusu o přihlášení může zobrazit krátká poznámka? Je vůbec něco pro začátek?


Automaticky přeloženo:
Tarungill

V IceCasino jsme odhodláni udržovat spravedlivé, bezpečné a odpovědné herní prostředí pro všechny naše hráče.

Máme zásadu nulové tolerance vůči zneužívání bonusů, vícenásobnému účetnictví a používání falešných nebo podvodných identifikačních dokladů. Jakékoli takové chování je považováno za vážné porušení našich podmínek a bude mít za následek okamžité pozastavení účtu, propadnutí výher a trvalé vyloučení z naší platformy.

Snad se to vyjasní.

Automaticky přeloženo:

Dobré odpoledne, rád bych se s vámi poradil, měl jsem problém s Ice Casino, během dopoledne jsem vsadil peníze, ve kterých jsem vyhrál 4 006 741, chtěl jsem vybrat 4 miliony a nedovolilo mi to, v čemž jsem je kontaktoval přes chat, aby se poradili a řekli mi, že aktualizují stránku, na které byla aplikace nainstalována, provedl jsem výběr 1 milion a v 15:00 jsem vstoupil na schůzku, v 15:00 jsem vstoupil na schůzku v 15:00:0 peníze nebyly, vsadil jsem více peněz, abych mohl hrát, znovu jsem je kontaktoval a nechtějí mi odpovědět na to, co se stalo, říkají pouze, že peníze byly nadále sázeny, i když jsem nehrál více, protože to bylo hodně peněz, abych je mohl hrát, i když jsem je mohl prohrát, řekli mi, že byste mi mohli pomoci, jen s tím potřebuji pomoc, protože je to hodně peněz, které byly ztraceny, a nebyl jsem to já, kdo hrál

Automaticky přeloženo:

Dobré odpoledne, rád bych se s vámi poradil, měl jsem problém s Ice Casino, během dopoledne jsem vsadil peníze, ve kterých jsem vyhrál 4 006 741, chtěl jsem vybrat 4 miliony a nedovolilo mi to, v čemž jsem je kontaktoval přes chat, aby se poradili a řekli mi, že aktualizují stránku, na které byla aplikace nainstalována, provedl jsem výběr 1 milion a v 15:00 jsem vstoupil na schůzku, v 15:00 jsem vstoupil na schůzku v 15:00:0 peníze nebyly, vsadil jsem více peněz, abych mohl hrát, znovu jsem je kontaktoval a nechtějí mi odpovědět na to, co se stalo, říkají pouze, že peníze byly nadále sázeny, i když jsem nehrál více, protože to bylo hodně peněz, abych je mohl hrát, i když jsem je mohl prohrát, řekli mi, že byste mi mohli pomoci, jen s tím potřebuji pomoc, protože je to hodně peněz, které byly ztraceny, a nebyl jsem to já, kdo hrál

Automaticky přeloženo:

Kdo mi prosím pomůže?

Automaticky přeloženo:
kolavediaz

Dobrý den, pokud vám nic neřeknou,klikněte na tento odkaz a podejte nám stížnost . 👍

Náš tým se pokusí udělat cokoliv, aby vám pomohl, a doufejme, že vy a kasino najdete důvod, proč se to stalo.

Sledovali jste však nějakou herní historii, kde se potvrdilo, že jste nadále hráli s penězi, i když tvrdíte, že ne? To by možná o celé kauze vypovídalo trochu víc.

Automaticky přeloženo:

Oni, stejně jako Ice Casino, jsou podvodní umělci a spolupracují. Řekli mi, že mi pomůžou, ale nedostal jsem od nich jen moc nic.

Automaticky přeloženo:
VLADO66

Právě jsem se díval na vaši stížnost a kasino učinilo prohlášení. Přišli jste nakonec o své peníze? Viděl jsem, že řekli, že musíte poslat dokument.

Automaticky přeloženo:
1...29 30
Jít na stránkuz 30 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky