FórumKasinaIceCasino - všeobecná diskuze

IceCasino - všeobecná diskuze

před 2 roky od nadineanders81
|
97567 zobrazení 554 odpovědí |
|
1 2...28
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s IceCasino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Včera jsem vložil 2 x 60 eur a tato částka mi ještě nebyla připsána

Automaticky přeloženo:
nadineanders81
před 2 roky

Dobrý den, zeptali jste se kasina, v čem se zdá být problém?

Jakou metodu vkladu jste použili?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, také jsem psal přímo do servisu a do dnešního dne jsem nedostal odpověď. Platil jsem i okamžitým převodem

Automaticky přeloženo:
nadineanders81
před 2 roky

Ahoj, takže už máš nějaké odpovědi? Byl problém vyřešen?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ne, bohužel ne, protože nemohu dostat odpověď ani z živého chatu, ani ze zákaznického servisu

Automaticky přeloženo:
nadineanders81
před 2 roky

Oh, pochopil jsem, že jsi včera dostal nějaké informace. No, možná můžete mezitím zkusit podporu poskytovatele plateb. Vidíte prosím obě transakce uvedené na vašem bankovním účtu?

Někdy je problém s autentizací a transakce je okamžitě zrušena (párkrát se mi to stalo, takže jsem nakonec skončil ve své bance)

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

No, bylo to rezervováno zpět, protože jsem se nedíval, peníze jsou pryč

Automaticky přeloženo:
nadineanders81
před 2 roky

Dobře, takže s oběma transakcemi na vaší straně by neměl být žádný problém. Právě jsem zkusil jejich live chat, taky se mi zdá neaktivní 🙁.

Automaticky přeloženo:
nadineanders81
před 2 roky

Dostal jsem nějakou odpověď:

file

Nevadilo by vám zkusit jejich live chat znovu, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, zkusím živý chat znovu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Psal jsem do živého chatu, ale nedostal jsem odpověď

Automaticky přeloženo:
nadineanders81
před 2 roky

To je tak zvláštní, prosím, zkuste to později. Doufám, že to vyřešíte, protože se zdá, že chat někdy funguje.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Psal jsem do živého chatu, ale nedostal jsem odpověď

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, máte prosím štěstí s live chatem nebo s vklady?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ne

Automaticky přeloženo:
nadineanders81
před 2 roky

Náš tým v tuto chvíli pracuje na vaší stížnosti, pokud existuje způsob, najde ho. Těším se na to, co se ve vašem případě pokazilo.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, také jsem zvědavý, psal jsem už tolikrát a zaměstnanec viděl přicházet peníze, ale nepřipsal je

Automaticky přeloženo:
nadineanders81
před 2 roky

O to jsem zvědavější. Na druhé straně nyní víme, že vaše vklady skutečně dorazily.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, taky jsem chtěl hledat ten uložený chat, kde mi to napsal, ale teď to nemůžu najít, ale budu hledat dál, až skončím s LZK

Automaticky přeloženo:
nadineanders81
před 2 roky

Byl by to skvělý důkaz, kdyby se vám ho podařilo najít.

Automaticky přeloženo:
1 2...28
Jít na stránkuz 28 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky