před 2 roky
Vyhledám to později a hned pošlu
I'll look for it later and then send it immediately
Ich werde nachher mal suchen und sende es dann sofort
1
1
- Social Media & Community Specialist
Vyhledám to později a hned pošlu
I'll look for it later and then send it immediately
Ich werde nachher mal suchen und sende es dann sofort
Opravdu nepomůže, když to pošlete do chatu výše. Musíte jej nahrát do své stížnosti, aby se na ni mohl podívat agent, který je odpovědný za vyřízení vaší stížnosti.
It doesn't really help if you send it to the chat above. You need to upload it into your complaint so the agent who's responsible for dealing with your complaint can take a look at it.
Nedali jste nám ani 24 hodin na to, abychom váš případ prošli a případně kontaktovali kasino ohledně dalších podrobností, a poté jste na totéž podali další stížnost. Dejte týmu nějaký čas, aby si to prošel, a jsem si jistý, že dostanete odpověď. Dostáváme kolem 700 stížností měsíčně, to je více než 20 denně včetně víkendů, takže jejich vyřízení nějakou dobu trvá.
You didn't even give us 24h to go through your case and possibly contact the casino regarding more details and then you submitted another complaint about the same. Please, give the team some time to go through it and I'm sure you'll receive the response. We receive around 700 complaints per month, that's more than 20 a day including weekends so it takes time to go through it.
Dobře, jen jsem si myslel, že je něco špatně s tímto chatem, omlouvám se. Minule šlo vše tak rychle, ale díky za odpověď LG Nadine
Ok, I just thought something was wrong with the chat here, sorry. Last time everything went so quickly, but thanks for the reply LG Nadine
Ok ich dachte nur es stimmt was mit dem Chat hier nicht sorry.Beim letzten mal ging alles so schnell aber danke fürs Antworten LG Nadine
Ahoj,
Jen jsem chtěl upozornit, že stížnosti ani toto fórum neobsluhuje žádný live chat - na to prostě nemáme kapacitu 🙂.
Každopádně vidím, že váš problém vyřešilo kasino. Opravdu skvělá zpráva.
Přeji ti dobrý den!
Hello,
just wanted to point out that complaints nor this forum both are not served by any live chat - we simply have no capacity for that 🙂.
Anyway, I can see that your problem was solved by the casino. Great news indeed.
Wish you a good day!
Udělal jsem svou první největší výhru se 100 euro skutečnými penězi (bez bonusu) a vyhrál jsem 5 000 euro. Po úspěšné kontrole KYC byla moje žádost o výběr následně dvakrát zamítnuta. Kasino mi dodnes nedokázalo dát skutečný důvod. Mezitím je pro mě live chat téměř nedostupný nebo jsem někdy nucen čekat 60 minut a celé se to pak automaticky ukončí. Pokud čtu i komentáře zde, tak toto kasino není ani vážné, ani kasino, kde byste měli hrát. To, co se zde děje, je podvádění a tito podvádějí všechny hráče kasina. Podám na toto kasino reudige trestní oznámení za trestnou činnost a nabízím online kasina na německém trhu, což je bez německé licence zakázáno! Roztrhám toto kasino a zajistím, aby lidé jako toto šli rovnou do vězení!
I made my first biggest win with 100 euros real money (without bonus) and won 5,000 euros. After the KYC check was successful, my withdrawal request was subsequently rejected twice. The casino has not been able to give me a real reason to this day. In the meantime, the live chat is almost no longer available for me or I'm sometimes made to wait 60 minutes and the whole thing is then ended automatically. If I also read through the comments here, then this casino is neither serious nor a casino where you should play. What is going on here is cheating and these w..... are cheating all casino players. I will file a criminal complaint against this reudige casino for criminal activities and offer online casinos on the German market which is prohibited without a German license! I will tear this casino apart and make sure people like this go straight to jail!
Ich habe mit 100 Euro Echtgeld (ohne Bonus) den ersten größten Gewinn erzielt und 5.000 Euro gewonnen gehabt. Nachdem die KYC Prüfung erfolgreich war, wurde jetzt im Nachhinein 2x mein Auszahlungsantrag abgelehnt. Eine wirkliche Begründung konnte mir das Casino bis heute nicht geben. Inzwischen ist der Live-Chat für mich fast nicht mehr verfügbar oder man lässt mich teilweise 60 Minuten warten und das ganze wird automatisch dann beendet. Wenn ich mir hier auch die Kommentare durchlese, dann ist dieses Casino weder seriös noch ein Casino bei dem man spielen sollte. Das was hier abgeht ist Betrug und diese W..... betrügen alle Casino-Spieler. Ich werde gegen dieses reudige Casino Strafanzeige stellen wegen kriminellen Machenschaften und Online-Casino anbieten auf dem deutschen Markt was verboten ist ohne dt. Lizenz! Ich werde dieses Casino auseinander nehmen und dafür sorgen, dass solche Menschen direkt in den Knast kommen!
Ahoj,
Chápu, že si myslíte, že existuje šance, jak takové společnosti dát lekci, upřímně řečeno, není to tak jednoduché. Pokud jsem pochopil, již jste kontaktovali licenční úřad Curacao, aby vyřešil vaši stížnost, mám pravdu?
Kromě toho můžete svou stížnost podat i zde na našich webových stránkách. Ostatní hráči dostanou příležitost procházet vaši stížnost a dozvědět se, jak toto kasino funguje:
https://casino.guru/complaints/create
Neváhejte a podělte se o svůj pokrok s úřadem, prosím.
Hello,
I understand that you think there is a chance how to teach such a company a lesson, frankly, it's not so easy. As far s I understand, you have already contacted Curacao licensing authority to resolve your complaint, am I correct?
Furthermore, you can submit your complaint even here on our website. Other players will get a chance to browse your complaint and learn how this casino operates:
https://casino.guru/complaints/create
Feel free to share your progress with the authority, please.
Dobré odpoledne. Nevěřte Ice Casino. Dokumenty jsem již poslal v pořádku, provedl jsem vklad, podařilo se mi z toho vydělat a provedl jsem výběr, nicméně čekám už více než dva týdny a nic. Prostě nic neříkají. Když otevřu konverzaci s operátorem chatu, vždy říkají stejná slova, to musí být automatické. Nenaleťte tomuto PODVODU!
Good afternoon. Don't believe Ice Casino. I already sent my documents all correct, I made a deposit, I managed to make a profit from it and I made a withdrawal, however I have been waiting for more than two weeks and nothing. They just don't say anything. When I open a conversation with a chat operator they always say the same words, that must be automatic. Don't fall for this FRAUD!
Boa tarde. Não se acreditem no Ice Casino. Já enviei os meus documentos todos corretos, fiz um depósito, consegui tirar profit disso e efetuei um levantamento no entanto já estou há mais de duas semanas aguardar e nada. Não dizem simplesmente nada. Quando abro conversa com um operador de chat dizem sempre as mesmas palavras, aquilo deve ser automático. Não caiam nessa FRAUDE!
Ahoj Triish1,
Vidím, že jste stížnost již odeslali. Doufejme, že bychom vám mohli pomoci s vaším čekajícím výběrem.
Hello Triish1,
I can see that you've already submitted the complaint. Hopefully, we could be able to help you with your pending withdrawal.
live chat nic nepodporuje, jen se pokaždé opakuje to samé a metody výběru kartou a bankovním převodem nefungují, teď jsem provedl výběr pomocí skrill, snad to bude fungovat, pokud ne, protože už jsem byl podveden.
the live chat does not support anything, it just repeats the same thing every time, and the withdrawal methods by card and bank transfer do not work, now I have made a withdrawal by skrill hopefully it works if not because I was already scammed.
el chat en vivo no apoya nada solo repite lo mismo cada vez, y los metodos de retiro por tarjeta y transferencia bancaria no sirven, ahora he realizado un retiro por skrill ojala funcione si no pues ya fui estafado.
Upřímně řečeno, hromada podaných stížností se pomalu zvyšuje, hlavně kvůli zpoždění výběru KYC.
Dobrou zprávou je, že všechny (kromě těch, které považujeme za neoprávněné) byly uzavřeny jako vyřešené.
V poslední době vidím, že spousta kasin žádá své hráče, aby zvolili jinou platební metodu než kartu a bankovní převody, předpokládám, že Ice je další na řadě. 🙁
Frankly, the pile of submitted complaints is slowly getting higher mostly due to the withdrawal delay of KYC delay.
The good news is that all (except those we find unjustified) were closed as solved.
I can see lately that lots of casinos ask their players to opt for any other payment method than the card and bank transfers, Ice is next in line I suppose. 🙁
Upřímně řečeno, hromada podaných stížností se pomalu zvyšuje, hlavně kvůli zpoždění výběru KYC.
Dobrou zprávou je, že všechny (kromě těch, které považujeme za neoprávněné) byly uzavřeny jako vyřešené.
V poslední době vidím, že spousta kasin žádá své hráče, aby zvolili jinou platební metodu než kartu a bankovní převody, předpokládám, že Ice je další na řadě. 🙁
Frankly, the pile of submitted complaints is slowly getting higher mostly due to the withdrawal delay of KYC delay.
The good news is that all (except those we find unjustified) were closed as solved.
I can see lately that lots of casinos ask their players to opt for any other payment method than the card and bank transfers, Ice is next in line I suppose. 🙁
Nechápu, proč jste z Casino Guru umístili „IceCasino" na svou černou listinu a varovali všechny hráče před tímto kasinem!
Když se teď podíváte na to množství negativních recenzí, tak si i vy musíte pomalu uvědomovat, že tady něco není v pořádku – pokud od nich nejste řádně placeni 😉
Protože toto kasino nevyplácí výhry!!!
I can't understand why you from Casino Guru put the "IceCasino" on your blacklist and warn all players about this casino!
If you now look at the many negative reviews, then even you must slowly realize that something is not right here - unless you are paid properly by them 😉
Because this casino does not pay out winnings!!!
Ich kann nicht nachvollziehen, dass ihr von Casino Guru das "IceCasino" auf eure Blacklist nehmt und alle Spieler vor diesem Casino warnt!
Wenn man sich mittlerweile die vielen negativen Bewertungen anschaut, dann müsst selbst ihr langsam merken, dass hier was nicht mit rechten Dingen zu geht - es seiden, ihr werden ordentlich von denen bezahlt 😉
Denn dieses Casino zahlt keine Gewinne aus!!!
Ahoj Mike1986,
to je důvod, proč všichni hráči mohou procházet otevřené a uzavřené stížnosti, aby se dozvěděli, jak kasino řeší problémy.
Pokud ano, zjistíte, že toto kasino vyřešilo každou odeslanou stížnost. Kasino platí – se zpožděním:
Přesvědčte se sami zde:
https://casino.guru/complaints
Upřímně řečeno, podle vaší stížnosti jste porušili pravidla:
"Obdrželi jsme důkazy podporující tvrzení kasina. Všechny registrace byly vždy ze stejných zařízení, ode dne registrace do dne, kdy byly výhry ztraceny."
Hello Mike1986,
this is the reason why all players can browse opened and closed complaints, to learn how the casino deals with problems.
If you did, you will find out that this casino solved every submitted complaint. The casino pays - with delay:
Check for yourself here:
https://casino.guru/complaints
Frankly, according to your complaint, you breached the rules:
"We have received the evidence supporting the casino's claims. All sign-ups have always been from the same devices, from the day of registration to the day when the winnings were lost."
Tomu asi sám nevěříš. To, co se tady děje, je podvádění a oni to propagují.
A i když někdo své peníze dostane, tak po měsících čekání. To je trestné!!!!
You probably don't believe that yourself. What's going on here is cheating and they're promoting it.
And even if someone gets their money, then after months of waiting. This is criminal !!!!
Das glauben Sie doch wohl selber nicht. Das was hier abgeht ist Betrug und sie fördern das ganze noch.
Und selbst wenn jemand sein Geld bekommt, dann nach monatelangem warten. Das ist kriminelle !!!!
Věřím v sebe 🙂. Každý by měl.
Chápu, že nejste spokojeni s tím, jak se vaše stížnost vyvíjela. Bohužel se nám nepodařilo prokázat žádné nesrovnalosti spojené s vaším účtem. Omlouvám se.
Neváhejte se obrátit na licenční orgán, jak navrhla Kristina, uvidíme, zda vám tento orgán může lépe posloužit.
I do believe in myself 🙂. Everybody should.
I understand that you're not happy with how your complaint developed. Sadly, we were not able to prove any irregularities associated with your account. I'm sorry.
Feel free to contact the licensing authority as Kristina suggested, let's see if this authority can serve you better.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.