FórumKasinaIceCasino - všeobecná diskuze

IceCasino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od nadineanders81
|
97599 zobrazení 554 odpovědí |
|
1 2 3...28
Přidat příspěvek
před 2 roky

Vyhledám to později a hned pošlu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

A dodnes nebylo nic dobře napsáno a žádná odpověď nepřišla

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Protože byly peníze znovu převedeny, které nikdy nedorazily a nebyly zaúčtovány zpět

Automaticky přeloženo:
nadineanders81
před 2 roky

Zkontrolujte prosím svou stížnost, nyní jste na řadě a zašlete veškeré informace týmu.

Děkuji, snad se to brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vše jsem poslal do chatu výše

Automaticky přeloženo:
nadineanders81
před 2 roky

Opravdu nepomůže, když to pošlete do chatu výše. Musíte jej nahrát do své stížnosti, aby se na ni mohl podívat agent, který je odpovědný za vyřízení vaší stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Odeslal jsem novou stížnost, ale nedostal jsem odpověď od kasina Guru

Automaticky přeloženo:
nadineanders81
před 2 roky

Nedali jste nám ani 24 hodin na to, abychom váš případ prošli a případně kontaktovali kasino ohledně dalších podrobností, a poté jste na totéž podali další stížnost. Dejte týmu nějaký čas, aby si to prošel, a jsem si jistý, že dostanete odpověď. Dostáváme kolem 700 stížností měsíčně, to je více než 20 denně včetně víkendů, takže jejich vyřízení nějakou dobu trvá.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobře, jen jsem si myslel, že je něco špatně s tímto chatem, omlouvám se. Minule šlo vše tak rychle, ale díky za odpověď LG Nadine

Automaticky přeloženo:
nadineanders81
před 2 roky

Ahoj,

Jen jsem chtěl upozornit, že stížnosti ani toto fórum neobsluhuje žádný live chat - na to prostě nemáme kapacitu 🙂.

Každopádně vidím, že váš problém vyřešilo kasino. Opravdu skvělá zpráva.

Přeji ti dobrý den!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Udělal jsem svou první největší výhru se 100 euro skutečnými penězi (bez bonusu) a vyhrál jsem 5 000 euro. Po úspěšné kontrole KYC byla moje žádost o výběr následně dvakrát zamítnuta. Kasino mi dodnes nedokázalo dát skutečný důvod. Mezitím je pro mě live chat téměř nedostupný nebo jsem někdy nucen čekat 60 minut a celé se to pak automaticky ukončí. Pokud čtu i komentáře zde, tak toto kasino není ani vážné, ani kasino, kde byste měli hrát. To, co se zde děje, je podvádění a tito podvádějí všechny hráče kasina. Podám na toto kasino reudige trestní oznámení za trestnou činnost a nabízím online kasina na německém trhu, což je bez německé licence zakázáno! Roztrhám toto kasino a zajistím, aby lidé jako toto šli rovnou do vězení!

Automaticky přeloženo:
Mike1986
před 2 roky

Ahoj,

Chápu, že si myslíte, že existuje šance, jak takové společnosti dát lekci, upřímně řečeno, není to tak jednoduché. Pokud jsem pochopil, již jste kontaktovali licenční úřad Curacao, aby vyřešil vaši stížnost, mám pravdu?

Kromě toho můžete svou stížnost podat i zde na našich webových stránkách. Ostatní hráči dostanou příležitost procházet vaši stížnost a dozvědět se, jak toto kasino funguje:

https://casino.guru/complaints/create

Neváhejte a podělte se o svůj pokrok s úřadem, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobré odpoledne. Nevěřte Ice Casino. Dokumenty jsem již poslal v pořádku, provedl jsem vklad, podařilo se mi z toho vydělat a provedl jsem výběr, nicméně čekám už více než dva týdny a nic. Prostě nic neříkají. Když otevřu konverzaci s operátorem chatu, vždy říkají stejná slova, to musí být automatické. Nenaleťte tomuto PODVODU!

Automaticky přeloženo:
Triish1
před 2 roky

Ahoj Triish1,

Vidím, že jste stížnost již odeslali. Doufejme, že bychom vám mohli pomoci s vaším čekajícím výběrem.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

live chat nic nepodporuje, jen se pokaždé opakuje to samé a metody výběru kartou a bankovním převodem nefungují, teď jsem provedl výběr pomocí skrill, snad to bude fungovat, pokud ne, protože už jsem byl podveden.

Automaticky přeloženo:
davidbolcu666
před 2 roky

Upřímně řečeno, hromada podaných stížností se pomalu zvyšuje, hlavně kvůli zpoždění výběru KYC.

Dobrou zprávou je, že všechny (kromě těch, které považujeme za neoprávněné) byly uzavřeny jako vyřešené.

V poslední době vidím, že spousta kasin žádá své hráče, aby zvolili jinou platební metodu než kartu a bankovní převody, předpokládám, že Ice je další na řadě. 🙁


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Upřímně řečeno, hromada podaných stížností se pomalu zvyšuje, hlavně kvůli zpoždění výběru KYC.

Dobrou zprávou je, že všechny (kromě těch, které považujeme za neoprávněné) byly uzavřeny jako vyřešené.

V poslední době vidím, že spousta kasin žádá své hráče, aby zvolili jinou platební metodu než kartu a bankovní převody, předpokládám, že Ice je další na řadě. 🙁


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nechápu, proč jste z Casino Guru umístili „IceCasino" na svou černou listinu a varovali všechny hráče před tímto kasinem!

Když se teď podíváte na to množství negativních recenzí, tak si i vy musíte pomalu uvědomovat, že tady něco není v pořádku – pokud od nich nejste řádně placeni 😉

Protože toto kasino nevyplácí výhry!!!

Automaticky přeloženo:
Mike1986
před 2 roky

Ahoj Mike1986,

to je důvod, proč všichni hráči mohou procházet otevřené a uzavřené stížnosti, aby se dozvěděli, jak kasino řeší problémy.

Pokud ano, zjistíte, že toto kasino vyřešilo každou odeslanou stížnost. Kasino platí – se zpožděním:


file


Přesvědčte se sami zde:

https://casino.guru/complaints

Upřímně řečeno, podle vaší stížnosti jste porušili pravidla:

"Obdrželi jsme důkazy podporující tvrzení kasina. Všechny registrace byly vždy ze stejných zařízení, ode dne registrace do dne, kdy byly výhry ztraceny."


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Tomu asi sám nevěříš. To, co se tady děje, je podvádění a oni to propagují.

A i když někdo své peníze dostane, tak po měsících čekání. To je trestné!!!!

Upravil Radka před 2 roky
Důvod: Urážlivý jazyk
Automaticky přeloženo:
Mike1986
před 2 roky

Věřím v sebe 🙂. Každý by měl.

Chápu, že nejste spokojeni s tím, jak se vaše stížnost vyvíjela. Bohužel se nám nepodařilo prokázat žádné nesrovnalosti spojené s vaším účtem. Omlouvám se.

Neváhejte se obrátit na licenční orgán, jak navrhla Kristina, uvidíme, zda vám tento orgán může lépe posloužit.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
1 2 3...28
Jít na stránkuz 28 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky