Ahoj,
měli byste se zeptat kasina. Věřím, že pro obdržení výher musíte čas od času projít ověřením účtu.
Jen pro jistotu, nejsme on IceCasino. 🙂
Hello,
you should ask the casino. I believe that to receive your winnings you must undergo account verification from time to time.
Just to make sure, we are not he IceCasino. 🙂
Drazí,
Od vašeho potvrzení, že mé peníze byly úspěšně vybrány na účet (ICE kasino), uběhlo celých sedm dní. Stále nevidím platbu na svém účtu.
S pozdravem,
Miro.
Dear all,
It’s been a full seven days since your confirmation that my money was successfully withdrawn to the account (ICE casino). I still don't see the payment in my account.
Best regards,
Miro.
Dobrý den mlakos88/Miro.
Nejsme zástupci IceCasina. Je nám líto, že i váš výběr je zpožděn.
Měli byste se zkusit zeptat v kasinu.
Upřímně, je pátek, tak bych ještě pár pracovních dní počkal. Představte si, že i náš tým pro stížnosti informuje, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na to, aby pokračovaly v platbách.
Sdílejte, co jste se naučili, prosím.
Hello mlakos88/Miro.
We are not IceCasino represenatives. I am sorry that even your withdrawal is delayed, however.
You should try to ask the casino.
Honestly, it's Friday, so I would wait a few more working days. Imagine that even our Complaint Team informs that we allow casinos 14 full days to proceed with payments.
Share what you learned, please.
Dobrý den, získal jsem několik velkých výher, snažím se vybrat 7800 eur z více než týdne, potřebuje 3 dny na kyc, poté, o 4 dny později, není přijat žádný výběr. Zadal jsem jednu žádost o výběr za 7800 eur, dělají to na části za 1000 eur a nic. Podařilo se někomu úspěšně odvolat??
Hello, i got few big wins, trying to withdraw 7800 eur from more than week, it needs 3 days for kyc , after that, 4 days later, there is no accepted withdraw. I made one withdraw request for 7800 eur, they make it on parts of 1000 eur, and there is nothing. Did somebody got his withdraw successfully??
Ahoj,
pokud se podíváte na toto vlákno, uvidíte, že mnoho hráčů hlásilo zpožděné platby. 🙁.
Aktuálně je podáno 10 stížností, většinou na opožděné platby nebo opožděné ověření. K dnešnímu dni byly všechny podané stížnosti vyřešeny. Můžete se na to podívat zde .
Trvá to nějakou dobu, ale obecně řečeno toto kasino vyplácí výhry.
Mohu prosím vědět, zda je vaše ověření KYC úspěšně provedeno?
Hello,
if you check this thread you'll see that lots of players reported delayed payments. 🙁.
There are currently 10 submitted complaints, mostly about delayed payments or delayed verification. Up today all submitted complaints were resolved. You can check it out here.
It takes some time but generally speaking this casino pays out the winnings.
May I know whether your KYC verification is successfully done, please?
https://casinoguru-de.com/icecasino-the-payout-of-winnings-to-the-player-delayed-1
ICECasino mi odmítá poskytnout sledovací ID bitcoinů, které byly údajně odeslány do mé peněženky před 2 dny.
Proč? Někdo měl podobný problém
https://casinoguru-de.com/icecasino-the-payout-of-winnings-to-the-player-delayed-1
ICECasino refuses to give me the tracking ID of the bitcoins that were supposedly sent to my wallet 2 days ago.
Why? Anyone had a similar problem
https://casinoguru-de.com/icecasino-die-gewinnauszahlung-an-den-spieler-verzogert-1
ICECasino verweigert mir die Tracking ID der angeblich vor 2 Tagen versendeten Bitcoins an mein Wallet.
Warum? Jemand ähnliches Problem gehabt
Ahoj,
Přesunul jsem váš příspěvek do obecného vlákna ICECasina, abych vám pomohl zkontrolovat, co zažívají ostatní hráči.
Zdá se, že spousta výběrů je zpožděna 🙁.
Ale všechny stížnosti byly zatím vyřešeny:
https://casino.guru/complaints/resolved
Odmítají vám poskytnout sledovací ID nebo vás ignorují, prosím? Sdílejte prosím nějaké snímky obrazovky nebo e-mail, pokud můžete.
Hello,
I moved your post to the ICECasino's general thread to help you check what other players are experiencing.
Seems like lots of withdrawals are delayed 🙁.
But all complaints have been solved so far:
https://casino.guru/complaints/resolved
They refuse to give you the tracking ID or are you being ignored, please? Kindly share some screenshots or email, if you can.
Požádal jsem o výběr dne 16.08.22 a nyní jsem překvapen, že můj účet je zablokován bez důvodu nebo zprávy a mé prostředky nebyly vybrány ani vráceny, zřejmě z tolika komentářů to může být podvod. Kde je můžu nahlásit nebo co? :D
I made the withdrawal request on 08/16/22 and now I am surprised that my account is blocked for no reason or report and my funds were not withdrawn or refunded, apparently from so many comments it may be a fraud. Where can I report them or something? :D
Realice la solicitud de retiro el dia 16/08/22 y ahora me doy con la sorpresa de que mi cuenta esta bloqueada sin motivo alguno o informe y mis fondos no fueron retirados ni reembolsados, al parecer por lo visto en tantos comentarios puede que sea una estafa. ¿donde podria denunciarlos o algo por el estilo? :C
Požádal jsem o výběr dne 16.08.22 a nyní jsem překvapen, že můj účet je zablokován bez důvodu nebo zprávy a mé prostředky nebyly vybrány ani vráceny, zřejmě z tolika komentářů to může být podvod. Kde je můžu nahlásit nebo co? :D
I made the withdrawal request on 08/16/22 and now I am surprised that my account is blocked for no reason or report and my funds were not withdrawn or refunded, apparently from so many comments it may be a fraud. Where can I report them or something? :D
Realice la solicitud de retiro el dia 16/08/22 y ahora me doy con la sorpresa de que mi cuenta esta bloqueada sin motivo alguno o informe y mis fondos no fueron retirados ni reembolsados, al parecer por lo visto en tantos comentarios puede que sea una estafa. ¿donde podria denunciarlos o algo por el estilo? :C
Požádal jsem o výběr dne 16.08.22 a nyní jsem překvapen, že můj účet je zablokován bez důvodu nebo zprávy a mé prostředky nebyly vybrány ani vráceny, zřejmě z tolika komentářů to může být podvod. Kde je můžu nahlásit nebo co? :D
I made the withdrawal request on 08/16/22 and now I am surprised that my account is blocked for no reason or report and my funds were not withdrawn or refunded, apparently from so many comments it may be a fraud. Where can I report them or something? :D
Realice la solicitud de retiro el dia 16/08/22 y ahora me doy con la sorpresa de que mi cuenta esta bloqueada sin motivo alguno o informe y mis fondos no fueron retirados ni reembolsados, al parecer por lo visto en tantos comentarios puede que sea una estafa. ¿donde podria denunciarlos o algo por el estilo? :C
Ahoj,
může se stát, že váš účet je zablokován kvůli nějakému ověřovacímu procesu nebo dodatečné bezpečnostní kontrole. Mohu vědět, zda bylo ověření vašeho účtu úspěšně dokončeno?
Obdrželi jste prosím nějaké potvrzení o absolvování ověření?
Můžete podat stížnost – vezměte prosím na vědomí, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na dokončení ověření a zpracování výběru.
Hello,
it may be that your account is blocked due to some verification process or additional security check. May I know whether your account verification has been successfully completed?
Have you received any confirmation about passing the verification, please?
You can submit a complaint - kindly note, that we allow casinos 14 full days to complete the verification and process the withdrawal.
Pokud bych provedl ověření kyc a pár dalších peněženek, které jsou ty, pro které jsem požádal o výběr, pokud mi to potvrdila stejná podpora.
If I did the kyc verification and a couple more wallets that are the ones for which I requested the withdrawal, if the same support confirmed it for me.
Si hice la verificacion kyc y de un par de billeteras mas que son por las que solicite el retiro, si el mismo soporte me lo confirmo.
Dobře, takže váš účet je ověřený, obdrželi jste nějaké potvrzení, prosím?
Každopádně už jsem zmínil, že kasinům povolujeme 14 dní, pokud kasino problém nevyřeší do 14 dní, prosím podejte stížnost.
Už jsem ti poslal odkaz.
Ok, so your account is verified, have you received some sort of confirmation, please?
Anyway, I already mentioned that we allow casinos 14 days, if the problem is not sorted out by the casino within 14 days, kindly submit the complaint, please.
I sent you the link already.
V tomto kasinu může výběr peněz trvat asi měsíc
To je velmi nepohodlné a není to cool
In this casino withdrawal of money can take about a month
This is very uncomfortable and not cool
Dobré odpoledne. Mám velkou prosbu, vím jak projít ověřením a vybrat peníze z Ice Casina, protože tam mluvím anglicky, kdo může pomoci, budu moc vděčný
Good afternoon. I have a big request, I know how to go through verification and withdraw money from Ice Casino, because I speak English there, who can help, I will be very grateful
Доброго дня.Маю велике прохання,ее знаю як пройти верифікацію і вивести гроші з Ice Casino,тому,що мова в мене там англійська ,хто може помогти,буду дуже вдячна
Ahoj,
zdá se mi, že potřebujete pomoc s ověřením, je to správné?
Máte prosím již seznam dokumentů, které musíte kasinu poskytnout? Snažte se vše podle toho zajistit.
Pokud máte nějaké konkrétní otázky, zeptejte se zde nebo se zkuste zeptat v kasinu.
Hello,
to me it seems that you need help passing the verification, is it correct?
Have you already got the list of documents you need to provide to the casino, please? Try to provide everything accordingly.
If you have any concrete questions, just ask here or try to ask the casino.
Ahoj Radko. Udělal jsem více než 20 tisíc eur vkladů.
Mám na výběr 46 600 eur. Původně jsem měl 6000 a vždy rušili, mám ověřený účet od 13. října mi rušili výběry. Včera jsem reklamoval, hodil jsem hodnotu účtu a vložil dalších 9000 eur. nyní jsem požádal o 30 000 tisíc eur. Zatím nezrušili.
pohledávka musí být aktualizována na hodnotu 46 600 eur.
Riskoval jsem, že budu hrát úhledné kasino silné podle guruovy recenze, což je pro mě moje reference.
Guru se mi moc líbí, prestiž. mezinárodní. pokud je hodnocení perfektní, musí být v pořádku. Myslím
Hi Radka. I made more than 20 thousand euros of deposits.
I have 46,600 euros to withdraw. I initially had 6000 and they were always canceling, I have a verified account since October 13th they were canceling my withdrawals. I made a complaint yesterday, I threw the account value and deposited another 9000 euros. now I have requested 30000 thousand euros. So far they haven't cancelled.
the claim must be updated to a value of 46,600 euros.
I risked playing neate casino strong by the guru's review, which for me is my reference.
I like Guru very much, prestige. international. if evaluation is perfect then it must be ok. I think
Ahoj,
Vidím, že jste si založili další účet pro Casino Guru 🙂
Prověřil jsem vaši stížnost v ICE Casino , ale poslední tisková obrazovka je v portugalštině, takže nevím, o co jde.
Myslíte, že můžete napsat, co říká PrintScreen, prosím? Hodně by to pomohlo, upřímně si nejsem jistý, co je s vašimi posledními výběry.
Hello,
I can see you set up another account for Casino Guru 🙂
I checked your complaint with the ICE Casino but the latest print screen is in Portuguese so I don't know what this is about.
Do you think you can write down what the PrintScreen says, please? It would help a lot, I'm honestly not sure what is the matter with your latest withdrawals.
Vaše žádost o výběr byla přijata ke zpracování.
Dobrý den Radko a je to napsané
Obdržel jsem e-mail se všemi objednávkami, které jsem provedl.
Your withdrawal request has been accepted for processing.
Hello Radka and this is what is written
I received an email of all the orders I made.
Your withdrawal request has been accepted for processing.
Ola Radka e isso que está escrito
recebi um e-mail de todos os pedidos que fiz .
Sleduji, jak se hodnocení zvyšuje a zvyšuje. Nehledě na to, že stížností na neplacení finančních prostředků je mnoho. Jak porozumět?
I watch the rating get higher and higher. Despite the fact that there are many complaints about non-payment of funds. How to understand?
Я смотрю рейтинг всё выше и выше. Несмотря на то что много жалоб о не выплате средств. Как понять?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.