FórumKasinaIceCasino - všeobecná diskuze

IceCasino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od nadineanders81
|
101865 zobrazení 554 odpovědí |
|
12 3 4...28
před 2 roky

Dobrý den, mohu i přesto vybrat peníze bez ověření účtu?

Automaticky přeloženo:
ugitrdz
před 2 roky

Ahoj,

měli byste se zeptat kasina. Věřím, že pro obdržení výher musíte čas od času projít ověřením účtu.

Jen pro jistotu, nejsme on IceCasino. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Drazí,

Od vašeho potvrzení, že mé peníze byly úspěšně vybrány na účet (ICE kasino), uběhlo celých sedm dní. Stále nevidím platbu na svém účtu.

S pozdravem,

Miro.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
mlakos88
před 2 roky

Dobrý den mlakos88/Miro.

Nejsme zástupci IceCasina. Je nám líto, že i váš výběr je zpožděn.

Měli byste se zkusit zeptat v kasinu.

Upřímně, je pátek, tak bych ještě pár pracovních dní počkal. Představte si, že i náš tým pro stížnosti informuje, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na to, aby pokračovaly v platbách.

Sdílejte, co jste se naučili, prosím.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, získal jsem několik velkých výher, snažím se vybrat 7800 eur z více než týdne, potřebuje 3 dny na kyc, poté, o 4 dny později, není přijat žádný výběr. Zadal jsem jednu žádost o výběr za 7800 eur, dělají to na části za 1000 eur a nic. Podařilo se někomu úspěšně odvolat??

Automaticky přeloženo:
BBonchev972
před 2 roky

Ahoj,

pokud se podíváte na toto vlákno, uvidíte, že mnoho hráčů hlásilo zpožděné platby. 🙁.

Aktuálně je podáno 10 stížností, většinou na opožděné platby nebo opožděné ověření. K dnešnímu dni byly všechny podané stížnosti vyřešeny. Můžete se na to podívat zde .

Trvá to nějakou dobu, ale obecně řečeno toto kasino vyplácí výhry.

Mohu prosím vědět, zda je vaše ověření KYC úspěšně provedeno?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

https://casinoguru-de.com/icecasino-the-payout-of-winnings-to-the-player-delayed-1


ICECasino mi odmítá poskytnout sledovací ID bitcoinů, které byly údajně odeslány do mé peněženky před 2 dny.



Proč? Někdo měl podobný problém

Automaticky přeloženo:
k0di84
před 2 roky

Ahoj,

Přesunul jsem váš příspěvek do obecného vlákna ICECasina, abych vám pomohl zkontrolovat, co zažívají ostatní hráči.

Zdá se, že spousta výběrů je zpožděna 🙁.

Ale všechny stížnosti byly zatím vyřešeny:

file

https://casino.guru/complaints/resolved

Odmítají vám poskytnout sledovací ID nebo vás ignorují, prosím? Sdílejte prosím nějaké snímky obrazovky nebo e-mail, pokud můžete.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Požádal jsem o výběr dne 16.08.22 a nyní jsem překvapen, že můj účet je zablokován bez důvodu nebo zprávy a mé prostředky nebyly vybrány ani vráceny, zřejmě z tolika komentářů to může být podvod. Kde je můžu nahlásit nebo co? :D

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Požádal jsem o výběr dne 16.08.22 a nyní jsem překvapen, že můj účet je zablokován bez důvodu nebo zprávy a mé prostředky nebyly vybrány ani vráceny, zřejmě z tolika komentářů to může být podvod. Kde je můžu nahlásit nebo co? :D

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Požádal jsem o výběr dne 16.08.22 a nyní jsem překvapen, že můj účet je zablokován bez důvodu nebo zprávy a mé prostředky nebyly vybrány ani vráceny, zřejmě z tolika komentářů to může být podvod. Kde je můžu nahlásit nebo co? :D

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

může se stát, že váš účet je zablokován kvůli nějakému ověřovacímu procesu nebo dodatečné bezpečnostní kontrole. Mohu vědět, zda bylo ověření vašeho účtu úspěšně dokončeno?

Obdrželi jste prosím nějaké potvrzení o absolvování ověření?

Můžete podat stížnost – vezměte prosím na vědomí, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na dokončení ověření a zpracování výběru.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Pokud bych provedl ověření kyc a pár dalších peněženek, které jsou ty, pro které jsem požádal o výběr, pokud mi to potvrdila stejná podpora.


Automaticky přeloženo:
maesan96
před 2 roky

Dobře, takže váš účet je ověřený, obdrželi jste nějaké potvrzení, prosím?

Každopádně už jsem zmínil, že kasinům povolujeme 14 dní, pokud kasino problém nevyřeší do 14 dní, prosím podejte stížnost.

Už jsem ti poslal odkaz.

Automaticky přeloženo:
mlakos88
před 2 roky

V tomto kasinu může výběr peněz trvat asi měsíc

To je velmi nepohodlné a není to cool

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobré odpoledne. Mám velkou prosbu, vím jak projít ověřením a vybrat peníze z Ice Casina, protože tam mluvím anglicky, kdo může pomoci, budu moc vděčný

Automaticky přeloženo:
Lilya
před 2 roky

Ahoj,

zdá se mi, že potřebujete pomoc s ověřením, je to správné?

Máte prosím již seznam dokumentů, které musíte kasinu poskytnout? Snažte se vše podle toho zajistit.

Pokud máte nějaké konkrétní otázky, zeptejte se zde nebo se zkuste zeptat v kasinu.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Radko. Udělal jsem více než 20 tisíc eur vkladů.

Mám na výběr 46 600 eur. Původně jsem měl 6000 a vždy rušili, mám ověřený účet od 13. října mi rušili výběry. Včera jsem reklamoval, hodil jsem hodnotu účtu a vložil dalších 9000 eur. nyní jsem požádal o 30 000 tisíc eur. Zatím nezrušili.

pohledávka musí být aktualizována na hodnotu 46 600 eur.

Riskoval jsem, že budu hrát úhledné kasino silné podle guruovy recenze, což je pro mě moje reference.

Guru se mi moc líbí, prestiž. mezinárodní. pokud je hodnocení perfektní, musí být v pořádku. Myslím

Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před 2 roky

Ahoj,

Vidím, že jste si založili další účet pro Casino Guru 🙂

Prověřil jsem vaši stížnost v ICE Casino , ale poslední tisková obrazovka je v portugalštině, takže nevím, o co jde.

Myslíte, že můžete napsat, co říká PrintScreen, prosím? Hodně by to pomohlo, upřímně si nejsem jistý, co je s vašimi posledními výběry.

Upravil Magda před 2 roky
Důvod: Úprava CG odkazu
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vaše žádost o výběr byla přijata ke zpracování.

Dobrý den Radko a je to napsané

Obdržel jsem e-mail se všemi objednávkami, které jsem provedl.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Sleduji, jak se hodnocení zvyšuje a zvyšuje. Nehledě na to, že stížností na neplacení finančních prostředků je mnoho. Jak porozumět?

Automaticky přeloženo:
12 3 4...28
Jít na stránkuz 28 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky