DomůFórumKasinaIceCasino - všeobecná diskuze

IceCasino - všeobecná diskuze (strana 29)

 od nadineanders81
|
137 516 zobrazení 585 odpovědí |
|
1...28 29 30
olegku1988

Ahoj, znamená to, že čekáš na výběr z kasina? Pokud ano, jak dlouho to trvá? pokud jste členem tak dlouho, myslím, že pokud jste doposud žádné problémy neměli, neměli byste být hned skeptičtí.

Řekli vám také, co se za čekáním skrývá?

Automaticky přeloženo:

A proč se my kluci nesejdeme a nepodáme hromadnou žalobu na dotyčné kasino? Není mezi námi právník?

Automaticky přeloženo:
vasosou6712

Dobrý den, určitě bych si raději našel právníka sám, kdybych to chtěl udělat takto a nehledal ho na fóru.

Samozřejmě máte stále problém s kasinem? Podle toho, co jsem viděl, už jsi u nich jednou řešil reklamaci, tak by mě zajímalo, jestli ještě něco nedělá potíže.

Automaticky přeloženo:

Skutečnost, že tolik lidí si stěžuje na dotyčné kasino, vás pravděpodobně nechává zcela lhostejnými a ano, stále mám problém s kasinem, když mi ze 49 tisíc, které jsem vyhrál, vrátili dva. Také vidím, že se to dělá systematicky.

Automaticky přeloženo:
vasosou6712

Pokud je váš problém stále stejný jako ten, na který jste stížnost vytvořili, můžete ji znovu otevřít e-mailem. Věřím, že se na to náš tým podívá a pokusí se vám pomoci, pokud to přetrvá. Napadlo vás to nebo vás to jako možnost nenapadlo?🤔

Automaticky přeloženo:

Pokud je šance, že mi bude připsána částka, která mi od té doby byla dlužná, samozřejmě, protože jak vidím, to samé nebo něco podobného se samozřejmě stalo mnoha lidem a já chci, aby mi ta částka, kterou jsem tehdy vyhrál, byla vrácena.

Automaticky přeloženo:

Vrátili mi vklady a ne peníze, které jsem vyhrál, a předstírali, že mám více účtů, na které, i kdyby tomu tak bylo, neměli mi nechat žádný vložit.

Automaticky přeloženo:

Již dva roky cítím tento výsměch tomuto konkrétnímu kasinu, které tak silně podporujete. Nárokuji si minimálně polovinu toho, co jsem vyhrál, a tentokrát to chci dokoukat až do konce.

Automaticky přeloženo:

Prosím, pomozte mi jednou provždy vám vysvětlit, že když tvrdíte, že jsem měl více účtů, nemyslíte si, že jsem o tom měl být informován dříve? Není moc podezřelé, že to našli mezi mnoha zaváděcími nabídkami, až když jsem vyhrál velmi slušnou částku? Také, pokud není možnost vyhrát, proč by někdo hrál na takové stránce?

Automaticky přeloženo:

Měl jsem také více účtů v kasinu n1 s licencí a když jsem měl hodně výher, řekli mi, že když jsem vložil peníze, nevadilo jim to

Automaticky přeloženo:

No jo, teď jsem vyhrál 49 tisíc a pak to zjistili.

Automaticky přeloženo:

No jo, teď jsem vyhrál 49 tisíc a pak to zjistili.

Automaticky přeloženo:

Je mi líto, ale myslím, že tolik nedostanete...zvlášť když máte více účtů.

Automaticky přeloženo:

Chci, aby byla stížnost znovu otevřena a můžeme ji podat i k soudu, pokud sami nejsou schopni ji vyřídit. Ať to nadobro zavřou. Nemohu vědět, kdy byl vytvořen účet, na který odkazují, nebo kdo ho vytvořil, jestli skutečně existuje a není to jejich lež.

Automaticky přeloženo:
vasosou6712

Existuje pouze jeden způsob, jak to legálně udělat, ale opravdu jste nesměli porušit jejich podmínky.

Automaticky přeloženo:

Podniknu také právní kroky.

Automaticky přeloženo:

Jak vidím, oklamali spoustu lidí.

Automaticky přeloženo:

Jak vidím, oklamali spoustu lidí.

Automaticky přeloženo:

S těmito kasiny si nevystačíte, zvláště pokud nemají licenci, myslím, že neuspějete.

Automaticky přeloženo:

Prosím, pomozte mi jednou provždy vám vysvětlit, že když tvrdíte, že jsem měl více účtů, nemyslíte si, že jsem o tom měl být informován dříve? Není moc podezřelé, že to našli mezi mnoha zaváděcími nabídkami, až když jsem vyhrál velmi slušnou částku? Také, pokud není možnost vyhrát, proč by někdo hrál na takové stránce?

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

jak to vidím já, situace skončila jakousi dohodou mezi kasinem a vámi. je to tak?

Je smutné, že o nedávné situaci jste toho zatím řekli velmi málo; proto si myslím, že tady na fóru vás nemůžeme žádným způsobem podpořit. Řiďte se laskavě Jarovou radou. A ne, není tak podezřelé, že tak velké mezinárodní kasino je předmětem stížností. Podle mého názoru a vzhledem k vaší historii s kasinem zde máte tendenci vidět negativní část. Kde jsou ty statisíce hráčů hrajících v kasinu?

207 vyřešených případů od doby existence Centra řešení je vynikající výsledek vzhledem k celkovému počtu hráčů, kteří se denně účastní tohoto kasina.


Jak jistě víte, podání stížnosti je jediný způsob, jak se pokusit pokračovat. Jen si uvědomte, že takové staré případy se většinou neřeší. přeji hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:

S těmito kasiny si nevystačíte, zvláště pokud nemají licenci, myslím, že neuspějete.

Automaticky přeloženo:

O těchto kasinech existuje skupina na messengeru, pokud máte zájem se připojit, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:

„Děkuji za čekání.

Jedna z vašich komunikací vykazovala známky návykového chování. Účet byl zablokován. Váš výběr byl zrušen. V tuto chvíli doporučuji počkat na aktualizaci od administrace webu ohledně rozhodnutí o vašem účtu."

Zablokovali mi účet, odmítli výplatu a pokusili se mi zabavit peníze


Automaticky přeloženo:
1...28 29 30
Jít na stránkuz 30 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky