Ahoj,
jak to vidím já, situace skončila jakousi dohodou mezi kasinem a vámi. je to tak?
Je smutné, že o nedávné situaci jste toho zatím řekli velmi málo; proto si myslím, že tady na fóru vás nemůžeme žádným způsobem podpořit. Řiďte se laskavě Jarovou radou. A ne, není tak podezřelé, že tak velké mezinárodní kasino je předmětem stížností. Podle mého názoru a vzhledem k vaší historii s kasinem zde máte tendenci vidět negativní část. Kde jsou ty statisíce hráčů hrajících v kasinu?
207 vyřešených případů od doby existence Centra řešení je vynikající výsledek vzhledem k celkovému počtu hráčů, kteří se denně účastní tohoto kasina.
Jak jistě víte, podání stížnosti je jediný způsob, jak se pokusit pokračovat. Jen si uvědomte, že takové staré případy se většinou neřeší. přeji hodně štěstí.
Hello,
the way I see it, the situation ended with sort of an agreement between the casino and you. is that so?
Sadly to say, very little you have said thus far about the recent situation; hence, I think here on the forum, we can't support you by any means. Kindly follow Jaro's advice. And no, it is not so suspicious that such a big international casino is a subject of complaints. In my opinion and given your history with the casino, you tend to see the negative part here. Where are the hundreds of thousands of players playing in the casino?
207 solved cases since the Resolution Centre exists is an excellent outcome, given the overall amount of players participating in this casino daily.
As you are probably aware, filing the complaint is the only way to try to proceed. Just mind that such old cases are usually not addressed. Wish you luck.
Automaticky přeloženo: