před rokem
Ahoj. Máte snad co říct k Ice Casino? 🙂
Hello. Do you have anything to say about Ice Casino, perhaps? 🙂
Platforma ponechává v mobilní verzi mnoho přání, A KDYŽ VYBERETE PROSTŘEDKY, NEUDĚLAJÍ TO VČAS A VY MUSÍTE ŽÍT NÁROKEM. HÁZÍ ZADKU „EXTERNÍMU POSKYTOVATELI", KTERÝ NEZNÁMÝ A VY PŘICHÁZÍTE O ZÁZNAM O SVÉ PENÍZE. Uplynulo 5 DNÍ A MOJE PROSTŘEDKY NEJSOU AKREDITOVÁNY NA OSOBNÍM ÚČTU
The platform leaves much to be desired in the mobile version AND WHEN YOU WITHDRAW FUNDS THEY DON'T DO IT IN TIME AND YOU HAVE TO LIVE CLAIMING. THEY THROW THE ASS TO "AN EXTERNAL PROVIDER" WHO IS NOT KNOWN AND YOU LOSE RECORD OF YOUR MONEY. 5 DAYS PASSED AND MY FUNDS ARE NOT ACCREDITED IN THE PERSONAL ACCOUNT
La plataforma deja mucho que desear en la versión móvil Y CUANDO RETIRAS FONDOS NO OO HACEN EN TIEMPO Y TIENES QUE VIVIR RECLAMANDO. LE ECHAN LA CULOA A "UN PROVEEDOR EXTERNO" QUE NO SE SABE QUIEN ES Y PIERDES REGISTRO DE TU DINERO. PASARON 5 DÍAS Y MIS FINDOS NO SE ACREDITAN EN LA CUENTA PERSONAL
Ahoj, tak jak vidím, nedostal jsi se zrovna do nejpříjemnější situace. Rád bych se vás ale zeptal na tuto větu: " A KDYŽ VYBERETE PROSTŘEDKY, NEUDĚLAJÍ TO VČAS A VY MUSÍTE ŽÍT NÁROKEM ." Co to znamená, že to kasino nedělá včas? Má nějaký údaj o tom, jak rychle vyplácí výhry? Zkusili jste se zeptat na chatu nebo podpoře, o jaký konkrétní problém jde? Byl váš účet plně ověřen? Někdy může výběr trvat o něco déle kvůli poskytovateli plateb a třetím stranám.
Na vyřešení takové situace dáváme kasinu 14 dní a pokud bude přetrvávat i po této době, pak bych doporučil podat stížnost a náš tým se pokusí zjistit, co se děje.
Doufejme, že do té doby bude kasino schopno vaši situaci vyřešit.
Hi, so as I see it, you didn't exactly get into the most pleasant situation. I'd like to ask you, though, about this sentence: "AND WHEN YOU WITHDRAW FUNDS THEY DON'T DO IT IN TIME AND YOU HAVE TO LIVE CLAIMING." What does it mean that the casino doesn't do it on time ? Does it have any indication of how quickly it pays out winnings ? Have you tried asking chat or support what the specific problem was ? Has your account been fully verified ? Sometimes it may take a bit longer to withdraw due to payment provider and third parties.
We give the casino 14 days to resolve such a situation and if it persists after that time, I would then recommend filing a complaint and our team will try to see what is going on.
Hopefully by then the casino will be able to resolve your situation.
Každý den žádám o připsání finančních prostředků a vždy dávají odrazující odpovědi
Every day I ask for the funds to be credited and they always give dissuasive answers
todos los días reclamo me acrediten los fondos y siempre dan respuestas disuasivas
Chápu, že tato situace může být frustrující, protože kasino neustále říká, že musíte ještě pár dní počkat. Nemyslím si však, že je to ještě úplně hrozné a jelikož jsem zmínil, že kasinu dáváme 14 dní, doporučil bych ještě nějakou dobu počkat.
Z toho, co jsem pochopil, chat zmínil, že výběr v současné době zpracovává poskytovatel třetí strany a také doporučují být trpěliví.
To tedy znamená, že si budeme muset prozatím počkat, jelikož ani v tomto případě kasino nemá co dělat.
Myslíte, že by to bylo možné?
I understand that this situation can be frustrating, as the casino keeps saying that you have to wait another few days. However, I don't think it's completely terrible yet and since I mentioned that we are giving the casino 14 days, I would recommend to wait for some more time.
From what I understand, chat mentioned that the withdrawal is currently being processed by a third party provider and they also recommend being patient.
So that means we will have to wait for the time being, as the casino has nothing to do in this case either.
Do you think that would be possible ?
Od 9.8.2023 probíhá výběr přes pix. Dnes, 15.9.2023, jsem si na platformě všiml, že byla zamítnuta bez jakéhokoli odůvodnění. Obsluha informoval, že to předá odpovědnému sektoru, ale zdůraznil, že není stanovena žádná lhůta pro odpověď.
Neviděl jsem, že by na jiné platformě trvalo zpracování výběru tak dlouho.
Since 09/08/2023 there was a withdrawal via pix in processing. Today, 09/15/2023, I noticed on the platform that it was rejected without any justification. The attendant informed that he would pass it on to the responsible sector, but highlighted that there is no defined deadline for responding.
I haven't seen any other platform take so long to process the withdrawal.
Desde o dia 08/09/2023 possuía um saque via pix em processamento. Hj, 15/09/2023, notei na plataforma que o mesmo foi rejeitado sem nenhuma justificativa. Atendente informou que passaria para o setor responsável, mas destacou que não há prazo definido para resposta.
Não vi nenhuma outra plataforma demorar tanto para realizar o processamento do saque.
Ahoj. Hmm, to je dost zvláštní, ale je to také lepší, než když vám dají termín, který kasino nakonec nedodrží.
Pokud jde o proces výběru, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení takové žádosti. Pokud to bude trvat déle, dejte nám vědět, abychom se vám mohli pokusit pomoci.
Není mi však v pořádku, že kasino výběr odmítne a neuvede žádný důvod. Každopádně v této pozici budeme muset počkat a uvidíme, zda kasino odpoví, a pokud ne, pak bych doporučil podat stížnost po výše uvedené lhůtě.
Bylo by možné nám dát vědět, pokud uslyšíte něco nového?
Hey. Hmm, that's pretty strange, but it's also better than when they give you a deadline that the casino doesn't meet in the end.
As far as the withdrawal process is concerned, we give casinos 14 days to resolve such a request. If it takes longer than that, let us know so we can try to help you.
However, it is not okay with me that the casino rejects a withdrawal and gives no reason. Anyway, in that position we will have to wait and see if the casino responds, and if not then I would recommend filing a complaint after the above mentioned time span.
Would it be possible to let us know if you hear anything new ?
Od 9.8.2023 mám ve zpracování výběr přes pix. Dne 15.09.2023 jsem si na platformě všiml, že byla zamítnuta bez jakéhokoli odůvodnění. Obsluha informoval, že to předá odpovědnému sektoru, ale zdůraznil, že není stanovena žádná lhůta pro odpověď. Doporučil mi zopakovat žádost o výběr, což jsem okamžitě udělal.
Dne 16.09.2023 jsem je znovu kontaktoval, abych zjistil důvod zrušení transakce, odpověděli, že: "Došlo k technické závadě v systému"
Do dnešního dne nebylo odstoupení zpracováno. Při opětovném kontaktování týmu zákaznických služeb, 23.09.2023, odpověděli:
"Vaše žádost o výběr se stále zpracovává. Bohužel v této situaci nemáme žádný vliv na dobu zpracování, protože ji již zpracovává externí dodavatel. Měli byste ji brzy obdržet."
Upozorňujeme, že proces ověření již byl dokončen.
Bylo by prozíravé, aby Casino Guru přezkoumalo své hodnocení IceCasina, protože problém s touto pomalostí je z mého pohledu vážný.
Since 09/08/2023 I have had a withdrawal via pix in processing. On 09/15/2023, I noticed on the platform that it was rejected without any justification. The attendant informed that he would pass it on to the responsible sector, but highlighted that there is no defined deadline for responding. He recommended that I redo the withdrawal request, which I did immediately.
On 09/16/2023 I contacted them again to find out the reason for canceling the transaction, they replied that: "There was a technical failure in the system"
To date, the withdrawal has not been processed. When contacting the customer service team again, 09/23/2023, they responded:
"Your withdrawal request is still being processed. Unfortunately, we have no influence on the processing time in this situation, because it is already being processed by the external supplier. You should receive it soon."
Please note that the verification procedure has already been completed.
It would be prudent for Casino Guru to review its assessment of IceCasino, considering that the problem presented with this slowness is serious, in my point of view.
Desde o dia 08/09/2023 possuo um saque via pix em processamento. Em 15/09/2023, notei na plataforma que o mesmo foi rejeitado sem nenhuma justificativa. Atendente informou que passaria para o setor responsável, mas destacou que não há prazo definido para resposta. Recomendou que refizesse o pedido de levantamento, o qual realizei de pronto.
Em 16/09/2023 entrei em contanto novamente para saber a justificativa do cancelamento da transação, foi respondido que: "Houve uma falha técnica no sistema"
Até o momento não houve processamento do levantamento. Ao entrar em contato novamente,23/09/2023, com a equipe de atendimento que respondeu:
"Sua solicitação de saque continua ativa em processamento. Infelizmente não temos influência sobre o tempo de processamento nesta situação, porque a mesma já está em transação pelo fornecedor externo. Deve receber em breve."
Faço a observação que o procedimento de verificação já está concluído.
Seria prudente que a Casino Guru revisasse a avaliação que tem da IceCasino, considerando que o problema apresentado dessa morosidade é grave, no meu ponto de vista.
Ahoj.
Obávám se, že to prostě nedokážeme. Věřte tomu nebo ne, pokud jste vytvořili stížnost, umožnili bychom kasinu celých 14 dní na ověření účtu a zpracování výplaty. Navíc, pokud kasino uvádí:
"Vaše žádost o výběr se stále zpracovává. Bohužel v této situaci nemáme žádný vliv na dobu zpracování, protože ji již zpracovává externí dodavatel. Měli byste ji brzy obdržet."
Vidím to jako docela vhodné vysvětlení, i když chápu, že to nemáte moc v lásce. Zbývá říci, že do výpočtu indexu bezpečnosti nepočítáme rychlost výběru, protože se pravděpodobně jedná o zcela odlišný druh zážitku na základě zvolené platební možnosti a země každého hráče.
Přečtěte si více přímo zde: https://pt.casino.guru/as-nossas-avaliacoes-de-casinos
Chápu, jak se musíte cítit; pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, odešlete stížnost a naši specialisté se na to podívají a s největší pravděpodobností požádají zástupce kasina o další vyjádření: https://casino.guru/complaints/create
Na základě mých zkušeností toto kasino nemusí prodlužovat transakce; starají se také o stížnosti. Takže bych byl trpělivý.
Prozatím vám děkuji, že jste se s komunitou podělili o své obavy. Informuj nás pravidelně!
Hello.
I fear that we just can't do that. Believe it or not, if you have created the complaint, we would allowed the casino 14 full days to verify the account and process the payout. Furthermore, if the casino states:
"Your withdrawal request is still being processed. Unfortunately, we have no influence on the processing time in this situation because it is already being processed by the external supplier. You should receive it soon."
I see that as a quite suitable explanation, though I understand you are not very fond of that. It remains to be said that we do not count the withdrawal speed in the safety index calculation because it is probably quite a different sort of experience based on the payment option chosen and the country of each player.
Read more right here: https://pt.casino.guru/as-nossas-avaliacoes-de-casinos
I understand how you must feel; if you feel like you need help, submit a complaint, and our specialists will look into that and most likely ask the casino representative for further statements: https://casino.guru/complaints/create
Based on my experience, this casino does not need to prolong the transactions; they also care about complaints. Thus, I would be patient.
For now, I thank you for sharing your concern with the community. Keep us posted!
Jsem ověřený hráč.
Mám jen jeden účet.
BONUSY JSEM NEPOUŽÍVAL.
Jsem právník a také zaručuji, že jsem neporušil žádná pravidla kasina.
Toto kasino je podvod
Hodnocení tohoto kasina by mělo být sníženo na 3. Je to, jak říkají kolegové níže, vklady, které mizí, výhry nejsou připsány do banky, výběry nelze provést, i když jste ověřeni. První 3 nebo čtyři nízké výběry budou úspěšné, ostatní jsou odmítnuty každých 2, 4 nebo 5 dní. Podpora vám pomůže dvakrát nebo třikrát a poté zablokuje přístup k operátorovi.
Není fér, že si udržují hodnocení 10, protože po měsících, nepohodlných stížnostech a modu operandi ve skutečném kriminálním jednání si tím, že údajně řeší stížnosti po MĚSÍCÍCH, udržují svou pověst bezpečných. TOTO KASINO NENÍ BEZPEČNÉ, NEHRAJTE HO. Neumožní vám to vybrat si své výhry.
Doporučuji všem, aby je nahlásili, nevěřím, že toto kasino má licenci.
I am a verified player.
I only have one account.
I DID NOT USE BONUSES.
I am a lawyer and I also guarantee that I have not broken any casino rules.
This casino is a scam
This casino's rating should be downgraded to 3. It's like the colleagues below say, deposits that disappear, winnings not credited to the bank, withdrawals impossible to make even if you are verified. The first 3 or four low withdrawals will be successful, the rest are rejected every 2,4 or 5 days. Support assists you 2 or 3 times and then blocks access to the attendant.
It is not fair that they maintain a 10 rating because after months, inconvenient complaints and modus operandi in true criminal conduct, by supposedly resolving the complaints after MONTHS, they maintain their reputation as safe. THIS CASINO IS NOT SAFE, DO NOT PLAY IT. It will not allow you to withdraw your winnings.
I encourage everyone to report them, I don't believe this casino is licensed.
Sou uma jogadora verificada.
Tenho apenas uma conta.
NÃO USEI BONUS.
Sou advogada e também garanto que não infringi nenhuma regra do casino.
Esse casino é uma farsa
A nota desse casino deve ser rebaixada a 3. É como os colegas abaixo dizem, depósitos que somem, ganhos não creditados na banca, saques impossíveis de fazer ainda que você seja verificado. Os 3 ou quatro primeiros saques baixo serão bem sucedidos os demais são rejeitados a cada 2,4 ou 5 dias. O suporte atende você por 2 ou 3 vezes depois bloqueiam o acesso ao atendente.
Não é justo que mantenham a nota 10 porque depois de meses, transtornos reclamações e modus operandi em verdadeira conduta criminosa, por supostamente solucionarem as reclamações depois de MESES, manterem a reputação como seguro. ESSE CASINO NÃO É SEGURO, NÃO JOGUEM NELE. Não permitirá o saque dos seus ganhos.
Encorajo a todos denuncia-los, não acredito que esse casino seja licenciado.
Ahoj,
Mohu vás ujistit, že kasino má licenci. Pokud jste přesvědčeni, že kasino udělalo nějakou chybu, žádám vás, abyste odeslali stížnost: https://casino.guru/complaints/create
Je to zdarma – všechny podrobnosti jsou uvedeny v této příručce .
Co myslíš? Stojí to za to vyzkoušet?
Hello,
I can assure you that the casino is licensed. If you are convinced the casino has made some mistake, I urge you to submit a complaint: https://casino.guru/complaints/create
It's free - full details are listed in this guide.
What do you think? Is it worth a try?
Tak, dnes bych rád oslovil všechny haaaa???? Expresní situace v Icecasinu.
Registrován jsem zhruba od 23. února. Kasino inzeruje denní bonusy, které nikde jinde nenajdete. A myslím, že právě proto se tam určitá kategorie lidí a taková masa lidí i přes věčnou frustraci stále vrací.
Když jsem si tady na začátku četl recenze o ICE, když to ještě šlo, tak mě proboha zachvělo.
Je zřejmé, že žádný racionálně uvažující člověk se nemůže vyhnout myšlence, že s tímto hodnotícím příběhem může být vše v pořádku.
V tomto okamžiku jsem měl první výběr a začal jsem panikařit po prostudování kasinového guru.
Kdo to neměl?
Tisíce stížností, stále stejné dilema. Stejné problémy.
Nemusím je znovu zmiňovat, jen čekáte na své peníze, jako váš nejlepší přítel ví, že platíte jen za svůj pohřeb, je to jako válka. Beznadějně hledáte pár brambor😂
Abych se dostal k věci, výplaty v malém a středním 4místném rozsahu jsem měl zatím třikrát. To vše, co se týče času stráveného a čekání a vyžadování stále stejných dokumentů atd., vás nakonec přimělo k zamyšlení.
Hrozný. V určitou chvíli všichni dorazili🥴 Ano, platí. Všechno, a to chce čas, pokud máte nervy, je vše v pořádku, to je vše, co potřebujete, čas a nervy.
Tak v určitém okamžiku!!
Momentálně jsem 9. dne zažádal o 4500 EUR. Nejprve bylo vše zamítnuto, opět KYC i když to bylo dlouho ověřené, chatrné nové žádosti o selfie kvůli tak malé částce za kasino této velikosti. 😑👁️👁️
Dnes je pátek 13. No, počkám. Částka byla rozdělena na dílčí transakce 400 EUR a 200 EUR.
Včera se jich najednou vyřizovaly 3, tedy 1000€ ze 4500€ a dnes se najednou vyřizovalo dalších 800€. Zbývající přibližně polovina z celkové částky je v zůstatku stále nedotčena.
Na bankovním účtu zatím ani kouknutí.
Takže vás určitě budu informovat.
Pokud jsem neumřel, dokud nebudu mít v ruce bankovky, omlouvám se za můj vulgární komentář.
Vezmu to z hlavy, zaplatíme to všichni.
Přijdu s aktualizací, zaručeně😘😘😘
Aktualizace: Dnes je 20. října
10. října jsem požádal o vyplacení 4500 EUR.
Zrušil jsem a ztratil 300 EUR.
Minulý týden to bylo 1x400, o 2 dny později to bylo zase 400€ a po víkendu tento týden jsem dostal 200€, celkem přijatých 1000€.
Od podání přihlášky uplynulo 10 dní!!
Měl jsem obrovskou fanfáru a nekonečné dialogy s chatem.
Vždy máte jistotu, že byste měli počkat a nebudete podvedeni.
Dnes je 20. října a dnes ráno, i když je zpracování údajně již u externího poskytovatele, jednoduše zrušili 800 € (2 ID TRANSAKCE) a vrátili je zpět na zůstatek, aby si mohli hrát 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I' smrdím vztek. Pořád říkají, nebojte se, při této částce maximálně 5 pracovních dnů, pak budou peníze opět k dispozici s 5denní čekací dobou od nějakého externího poskytovatele.
Taky jsem to přijal a čekal!!!
Moje Mastercard byla v pořádku, vždy to šlo na tuto kartu.
Teď zase říkají technické problémy a není to naše chyba.
Dnes uplynulo 10 dní.
2000 € stále chybí.
Těch 800 €, které jednoduše, říkám tomu strategicky, dnes bez jakéhokoli věrohodného a legitimního důvodu připsali zpět na můj zůstatek, bylo k dispozici k platbě po dobu 8 pracovních dnů a oni je jednoduše připsali zpět.
S tímto dramatem jsem úplně ztratil důvěru ve výplatní politiku tohoto kasina.
Proč to svým věrným zákazníkům děláte?
Stále dostanu 2000 EUR.
Dnes je 8 pracovních dnů!!!
Jednoduše zaúčtujete peníze zpět na zůstatek, který byl ve výplatě 8 pracovních dnů😡😡😡
Pak čekáte na pomoc v chatu, zdá se, že pomoc existuje, zaměstnanec se zdá, že se hodně snaží.
Po 25 minutách čekejte, zkontroluji. Říká vlastně, že je mu líto, že jsem se do takové situace dostal a že výplata může někdy trvat déle, než je maximum stanovené v obchodních podmínkách. 😡😡😡😱 Ach jo 😂😂😂😂
Chlapče, nejsem tu těsně před stovkou, ne, úplně jiná čísla. ZATRACENÝ
Chci, aby všichni tady věděli, jak sofistikovaný proces je tady😰
Chci mít konečně svých 2000 €.
Je to zatraceně zklamání.
Hlásím se v pondělí!!!
Každý detail, slibuji, ICECASINO
Chtěl jsem vám udělat reklamu, měl jsem takovou radost z mé malé výhry😰
So, today I would like to address all the haaaa???? Express situations in the Icecasino.
I have been registered since around February 23rd. The casino advertises daily bonuses that cannot be found anywhere else. And I think that's exactly why a certain category of people and such a mass of people keep returning there despite eternal frustration.
When I read the reviews here about ICE at the beginning, when it was still possible, I felt a shiver, for God's sake.
Obviously, no rational thinking person can avoid the idea that everything can go right with this evaluation story.
At this point I had my first withdrawal coming up and started to panic after studying the casino guru.
Who didn't have that?
Thousands of complaints, always the same dilemma. The same problems.
I don't need to mention them again, you just wait for your money like your best friend knows you're just paying for your funeral, it feels like war. You look for a few potatoes in hopelessness😂
Let me get to the point, I have had payouts in the small and medium 4-digit range three times so far. All of which, in terms of time spent and waiting time and requesting the same documents over and over again, etc., ultimately made you think.
Terrible. At some point they all arrived🥴 Yes, they pay out. Everything, and it takes time, if you have the nerve, everything is fine, that's all you need, time and nerves.
At some point then!!
I currently applied for €4500 on the 9th. First everything was rejected, again KYC even though it had been verified for a long time, flimsy new requests for selfies because of such a small amount for a casino of this size. 😑👁️👁️
Today is Friday the 13th. Well, I'll wait. The amount was divided into €400 and €200 partial transactions.
Yesterday there were suddenly 3 of them being processed, i.e. €1000 out of €4500, and today suddenly there was another €800 being processed. The remaining approximately half of the total amount is still untouched in the balance.
Not a peep in the bank account yet.
So, I'll definitely keep you updated.
Insofar as I haven't died until I have the bills in my hand, sorry for my vulgar comment.
I'll take it out of my mind, we'll all pay in.
I'll come with an update, assured😘😘😘
Update: Today is October 20th
On October 10th I applied for €4500 to be paid out.
I canceled and lost €300.
Last week it was 1x400, 2 days later it was 400€ again and after the weekend this week I received 200€, a total of 1000€ received.
It's been 10 days since the application!!
I had a huge fanfare and endless dialogues with the chat.
You are always assured that you should wait and you won't be cheated.
Today is October 20th and this morning, even though the processing is supposedly already with the external provider, they simply canceled €800 (2 TRANSACTION ID s) and put it back on the balance to play with 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I'm stinking angry. They keep saying, don't worry, with this amount a maximum of 5 working days, then the money will be available again with a 5-day waiting period from some external provider.
I accepted that too and waited!!!
My Mastercard was fine, it always went to this card.
Now they say technical problems again, and it's not our fault.
10 days have passed today.
€2000 is still missing.
The €800 that they simply, I call it strategically, credited back to my balance today, without any plausible and legitimate reason, has been available for payment for 8 working days, and they simply credit it back.
With this drama I have completely lost my trust in the payout policy of this casino.
Why are you doing this to your loyal customers?
I still get €2000.
Today is 8 working days!!!
You simply post money back to the balance that has been in the payout for 8 working days😡😡😡
Then you wait for help in the chat, help seems to be there, an employee seems to be trying hard.
After waiting for 25 mins, please wait, I will check. Does he actually say that he is sorry that I got into such a situation and that the payout can sometimes take longer than the maximum stipulated in the terms and conditions. 😡😡😡😱 Oh yeah 😂😂😂😂
Boy, I'm not here just before a hundred, no, completely different numbers. DAMNED
I want everyone here to know how sophisticated the process is here😰
I just want to finally have my €2000.
It's so damn disappointing.
I will report on Monday!!!
Every detail, I promise, ICECASINO
I wanted to advertise for you, I was so happy about my little win😰
So, heute möchte ich mich auch mal in Bezug auf alle Häää???? Situationen im Icecasino äußern.
Ich bin seit zirka Februar23 registriert. Das Casino wirbt mit Boni täglich , die es dergleichen nirgends zu finden gibt. Und ich denke genau das ist der punkt, warum eine bestimmte sparte mensch und eine solche Masse an Mensch trotz ewiger Frustration immer wieder dorthin zurückkehrt.
Als ich zu Beginn, als es noch möglich war, die Bewertungen hier gelesen hatte zu ICE, überkam mich ein Schauer, um Gottes Willen.
Offensichtlich, kein rational denkender Mensch kommt um den Gedanken drumherum, das bei dieser Bewertungsgeschichte, alles mit rechten Dingen zu gehen kann.
Zu diesem Zeitpunkt hatte ich meine erste Auszahlung anstehen, und bekam Panik, nachdem ich den Casinoguru studiert hatte.
Wer hatte die nicht?
Tausendfach Beschwerden, immer wieder das, Gleiche Dilemma. Die gleichen Probleme.
Ich muss sie nicht nochmal erwähnen, man wartet einfach auf sein Geld, als wüsste der beste Freund, das man nur für seine Beerdigung bezahlt, es fühlt sich an wie Krieg. Man sucht nach ein paar Kartoffeln in der Hoffnungslosigkeit😂
Ich Kom mal auf den Punkt, ich habe bisher 3mal Auszahlungen im kleinen und mittleren 4stelligen Bereich gehabt. Die alle vom Zeitaufwand und der Wartezeit und immer wieder die gleichen Dokumente anfordern etc etc,.. her, ultimativ zum Nachdenken angeregt haben.
Fürchterlich. Irgendwann kamen sie dann alle an🥴 Ja, sie zahlen aus. Alles, und es dauert, wenn man Nerven hat, ist alles in Ordnung, mehr braucht man nicht, Zeit und Nerven.
Irgendwann dann!!
Aktuell habe ich 4500€ beantragt am 9. Erst alles abgelehnt, wieder KYC obwohl schon lange verifiziert, fadenscheinige Neuanforderungen von Selfies, wegen einer so für ein casino, dieser Größe, kleinen Summe. 😑👁️👁️
Heute ist Freitag, der 13. Naja, und ich warte. Der Betrag wurde gestückelt in 400€ und 200€ partiell Transaktionen.
Gestern standen plötzlich 3 davon in Bearbeitung, also 1000€ von 4500€, und heute gerade eben plötzlich, noch 800€,dazu in Bearbeitung. Das, restliche zirka, die Hälfte des Gesamtbetrag ist noch unangerührt in der Balance.
Auf dem Bankkonto noch kein Piep.
Also, ich halte euch auf dem Laufenden auf jeden Fall.
Insofern ich nicht gestorben bin bis ich die Bills dann in der Hand habe, Sorry, meine ordinäre Bemerkung.
Nehm ich mir auch raus, wir zahlen alle ein.
Ich komme mit Update, versichert😘😘😘
Update: Heute ist der 20.oktober
Am 10.oktober habe ich 4500€ zur Auszahlung beantragt.
300€ habe ich storniert und verspielt.
Letzte Woche sind 1x400, 2 Tage später wieder 400€ und nach dem Wochenende diese Woche habe ich 200€ erhalten, insgesamt 1000€ erhalten.
Der Antrag ist 10 Tage her!!
Ich hatte ein riesentamtam und Dialoge ohne Ende mit dem Chat.
Man bekommt immer wieder versichert, man solle warten, und man wird nicht betrogen.
Heute ist der 20. Oktober und sie haben heute morgen, obwohl die bearbeitung schon beim externen Anbieter angeblich ist, einfach 800€ storniert, (2 TRANSAKTIONSID s) und wieder zum spielen auf die Balance zurückgebucht 👁️🧠🧠🧠😡😡😡ich bin stink wütend. Sie sagen immer wieder, machen sie sich keine Sorgen, bei diesem Betrag maximal 5 Werktage, dann ist das Geld nochmal mit 5 Tage Wartezeit, bei irgendeinem externen Anbieter.
Auch das habe ich hingenommen und gewartet!!!
Meine Mastercard alles okay, es ging immer auf diese karte.
Jetzt sagen sie wieder technische Probleme, und es liegt nicht an uns.
Heute sind 10 Tage vergangen.
2000€ fehlen immer noch.
Die 800€ die sie mir heute einfach, ich nenne es strategisch, ohne plausible und legitimen Grund zurückgebucht haben auf die Balance standen seit 8 Werktagen zur Auszahlung bereit, und sie buchen es es einfach zurück.
Ich habe komplett mit diesem Drama mein Vertrauen in die Auszahlungs Politik dieses casinos verloren.
Warum macht ihr das mit euren treuen Kunden.
Ich bekomme noch 2000€.
Heute sind 8 Werktage um.!!!
Ihr bucht einfach Geld zurück auf die Balance, dass seit 8 Werktagen in der Auszahlung steht😡😡😡
Dann wartet man im Chat auf Hilfe, Hilfe scheint gegeben, ein Mitarbeiter wirkt bemüht.
Nachdem man 25 min. Wartet, bitte warten Sie, ich überprüfe. Kommt der tatsächlich damit, dass es ihm leid tut, dass ich in eine solche Situation geraten bin, und dass die Auszahlung zugegebenermaßen auch mal länger dauern kann, als die AGB maximal festlegen. 😡😡😡😱 Achso 😂😂😂😂
Junge, ich bin nicht kurz vor hundert hier gerade, nein ganz andere zahlen. VERDAMMT
ICH möchte, dass das jeder hier weiss wie raffiniert hier vorgegangen wird😰
Ich möchte nur meine 2000€ endlich haben.
Es, ist so verdammt enttäuschend.
Ich werde Montag berichten!!!
Jede Einzelheiten, das verspreche ich, ICECASINO
ICH wollte werben für euch, so glücklich war ich über meinen kleinen Gewinn😰
Aktualizace: Dnes je 20. října
10. října jsem požádal o vyplacení 4500 EUR.
Zrušil jsem a ztratil 300 EUR.
Minulý týden to bylo 1x400, o 2 dny později to bylo zase 400€ a po víkendu tento týden jsem dostal 200€, celkem přijatých 1000€.
Od podání přihlášky uplynulo 10 dní!!
Měl jsem obrovskou fanfáru a nekonečné dialogy s chatem.
Vždy máte jistotu, že byste měli počkat a nebudete podvedeni.
Dnes je 20. října a dnes ráno, i když je zpracování údajně již u externího poskytovatele, jednoduše zrušili 800 € (2 ID TRANSAKCE) a vrátili je zpět na zůstatek, aby si mohli hrát 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I' smrdím vztek. Pořád říkají, nebojte se, při této částce maximálně 5 pracovních dnů, pak budou peníze opět k dispozici s 5denní čekací dobou od nějakého externího poskytovatele.
Taky jsem to přijal a čekal!!!
Moje Mastercard byla v pořádku, vždy to šlo na tuto kartu.
Teď zase říkají technické problémy a není to naše chyba.
Dnes uplynulo 10 dní.
2000 € stále chybí.
Těch 800 €, které jednoduše, říkám tomu strategicky, dnes bez jakéhokoli věrohodného a legitimního důvodu připsali zpět na můj zůstatek, bylo k dispozici k platbě po dobu 8 pracovních dnů a oni je jednoduše připsali zpět.
S tímto dramatem jsem úplně ztratil důvěru ve výplatní politiku tohoto kasina.
Proč to svým věrným zákazníkům děláte?
Stále dostanu 2000 EUR.
Dnes je 8 pracovních dnů!!!
Jednoduše zaúčtujete peníze zpět na zůstatek, který byl ve výplatě 8 pracovních dnů😡😡😡
Pak čekáte na pomoc v chatu, zdá se, že pomoc existuje, zaměstnanec se zdá, že se hodně snaží.
Po 25 minutách čekejte, zkontroluji. Říká vlastně, že je mu líto, že jsem se do takové situace dostal a že výplata může někdy trvat déle, než je maximum stanovené v obchodních podmínkách. 😡😡😡😱 Ach jo 😂😂😂😂
Chlapče, nejsem tu těsně před stovkou, ne, úplně jiná čísla. ZATRACENÝ
Chci, aby všichni tady věděli, jak sofistikovaný proces je tady😰
Chci mít konečně svých 2000 €.
Je to zatraceně zklamání.
Hlásím se v pondělí!!!
Každý detail, slibuji, ICECASINO
Chtěl jsem vám udělat reklamu, měl jsem takovou radost z mé malé výhry😰
Update: Today is October 20th
On October 10th I applied for €4500 to be paid out.
I canceled and lost €300.
Last week it was 1x400, 2 days later it was 400€ again and after the weekend this week I received 200€, a total of 1000€ received.
It's been 10 days since the application!!
I had a huge fanfare and endless dialogues with the chat.
You are always assured that you should wait and you won't be cheated.
Today is October 20th and this morning, even though the processing is supposedly already with the external provider, they simply canceled €800 (2 TRANSACTION ID s) and put it back on the balance to play with 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I'm stinking angry. They keep saying, don't worry, with this amount a maximum of 5 working days, then the money will be available again with a 5-day waiting period from some external provider.
I accepted that too and waited!!!
My Mastercard was fine, it always went to this card.
Now they say technical problems again, and it's not our fault.
10 days have passed today.
€2000 is still missing.
The €800 that they simply, I call it strategically, credited back to my balance today, without any plausible and legitimate reason, has been available for payment for 8 working days, and they simply credit it back.
With this drama I have completely lost my trust in the payout policy of this casino.
Why are you doing this to your loyal customers?
I still get €2000.
Today is 8 working days!!!
You simply post money back to the balance that has been in the payout for 8 working days😡😡😡
Then you wait for help in the chat, help seems to be there, an employee seems to be trying hard.
After waiting for 25 mins, please wait, I will check. Does he actually say that he is sorry that I got into such a situation and that the payout can sometimes take longer than the maximum stipulated in the terms and conditions. 😡😡😡😱 Oh yeah 😂😂😂😂
Boy, I'm not here just before a hundred, no, completely different numbers. DAMNED
I want everyone here to know how sophisticated the process is here😰
I just want to finally have my €2000.
It's so damn disappointing.
I will report on Monday!!!
Every detail, I promise, ICECASINO
I wanted to advertise for you, I was so happy about my little win😰
Update: Heute ist der 20.oktober
Am 10.oktober habe ich 4500€ zur Auszahlung beantragt.
300€ habe ich storniert und verspielt.
Letzte Woche sind 1x400, 2 Tage später wieder 400€ und nach dem Wochenende diese Woche habe ich 200€ erhalten, insgesamt 1000€ erhalten.
Der Antrag ist 10 Tage her!!
Ich hatte ein riesentamtam und Dialoge ohne Ende mit dem Chat.
Man bekommt immer wieder versichert, man solle warten, und man wird nicht betrogen.
Heute ist der 20. Oktober und sie haben heute morgen, obwohl die bearbeitung schon beim externen Anbieter angeblich ist, einfach 800€ storniert, (2 TRANSAKTIONSID s) und wieder zum spielen auf die Balance zurückgebucht 👁️🧠🧠🧠😡😡😡ich bin stink wütend. Sie sagen immer wieder, machen sie sich keine Sorgen, bei diesem Betrag maximal 5 Werktage, dann ist das Geld nochmal mit 5 Tage Wartezeit, bei irgendeinem externen Anbieter.
Auch das habe ich hingenommen und gewartet!!!
Meine Mastercard alles okay, es ging immer auf diese karte.
Jetzt sagen sie wieder technische Probleme, und es liegt nicht an uns.
Heute sind 10 Tage vergangen.
2000€ fehlen immer noch.
Die 800€ die sie mir heute einfach, ich nenne es strategisch, ohne plausible und legitimen Grund zurückgebucht haben auf die Balance standen seit 8 Werktagen zur Auszahlung bereit, und sie buchen es es einfach zurück.
Ich habe komplett mit diesem Drama mein Vertrauen in die Auszahlungs Politik dieses casinos verloren.
Warum macht ihr das mit euren treuen Kunden.
Ich bekomme noch 2000€.
Heute sind 8 Werktage um.!!!
Ihr bucht einfach Geld zurück auf die Balance, dass seit 8 Werktagen in der Auszahlung steht😡😡😡
Dann wartet man im Chat auf Hilfe, Hilfe scheint gegeben, ein Mitarbeiter wirkt bemüht.
Nachdem man 25 min. Wartet, bitte warten Sie, ich überprüfe. Kommt der tatsächlich damit, dass es ihm leid tut, dass ich in eine solche Situation geraten bin, und dass die Auszahlung zugegebenermaßen auch mal länger dauern kann, als die AGB maximal festlegen. 😡😡😡😱 Achso 😂😂😂😂
Junge, ich bin nicht kurz vor hundert hier gerade, nein ganz andere zahlen. VERDAMMT
ICH möchte, dass das jeder hier weiss wie raffiniert hier vorgegangen wird😰
Ich möchte nur meine 2000€ endlich haben.
Es, ist so verdammt enttäuschend.
Ich werde Montag berichten!!!
Jede Einzelheiten, das verspreche ich, ICECASINO
ICH wollte werben für euch, so glücklich war ich über meinen kleinen Gewinn😰
Zdá se, že jsi jí už odpověděl, že? Stačí napsat do stížnosti a ona ji uvidí a odpoví, až bude mít příležitost
It seems you already replied to her right? You just have to write within the complaint and she will see it and reply when she has the chance to
Dík. Ano, pochopil jsem to, ale děkuji za odpověď
Thanks. Yes I figured it out but thank you for replying
Ahoj, podle reklamace jsem si všiml, že máš problém s výběrem peněz. Již máte ověřený účet, ale problém se zdá být v tom, že kasino od vás neustále požaduje bankovní informace. Je to správně ? Váš případ se táhne už měsíc, což si myslím, že není příjemná situace.
Znamená to však, že musíte kasinu poskytnout nějaké další dokumenty? Nebo jaký přesně je problém, který vám brání dostat své peníze?
Hi, according to the complaint I noticed that you have a problem with withdrawing money. You already have a verified account, but the issue seems to be that the casino keeps asking for banking information from you. Is that right ? Your case has been dragging on for a month, which I think is not a pleasant situation.
However, does it mean that you need to provide the casino with some more documents ? Or what exactly is the problem that is preventing you from getting your money ?
Můj účet říká ověřeno a vše, co požaduji k výběru svých prostředků, požadují snímek obrazovky banky s mým jménem a číslem účtu. Poslal jsem jim, co chtěli, ale nikdy se to nezměnilo, stále žádali to samé znovu a znovu. Až dnes jsem otevřel svůj e-mail a konečně našel toto
My account says verified and everything I request to withdraw my funds they ask for a bank screenshot of my name and account number I sent them what they wanted but it never changed they kept asking for the same thing over and over. Until today I opened my email and finally found this
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.