Zdá se, že jsi jí už odpověděl, že? Stačí napsat do stížnosti a ona ji uvidí a odpoví, až bude mít příležitost
It seems you already replied to her right? You just have to write within the complaint and she will see it and reply when she has the chance to
Dík. Ano, pochopil jsem to, ale děkuji za odpověď
Thanks. Yes I figured it out but thank you for replying
Ahoj, podle reklamace jsem si všiml, že máš problém s výběrem peněz. Již máte ověřený účet, ale problém se zdá být v tom, že kasino od vás neustále požaduje bankovní informace. Je to správně ? Váš případ se táhne už měsíc, což si myslím, že není příjemná situace.
Znamená to však, že musíte kasinu poskytnout nějaké další dokumenty? Nebo jaký přesně je problém, který vám brání dostat své peníze?
Hi, according to the complaint I noticed that you have a problem with withdrawing money. You already have a verified account, but the issue seems to be that the casino keeps asking for banking information from you. Is that right ? Your case has been dragging on for a month, which I think is not a pleasant situation.
However, does it mean that you need to provide the casino with some more documents ? Or what exactly is the problem that is preventing you from getting your money ?
Můj účet říká ověřeno a vše, co požaduji k výběru svých prostředků, požadují snímek obrazovky banky s mým jménem a číslem účtu. Poslal jsem jim, co chtěli, ale nikdy se to nezměnilo, stále žádali to samé znovu a znovu. Až dnes jsem otevřel svůj e-mail a konečně našel toto
My account says verified and everything I request to withdraw my funds they ask for a bank screenshot of my name and account number I sent them what they wanted but it never changed they kept asking for the same thing over and over. Until today I opened my email and finally found this
Aktualizace: Dnes je 20. října
10. října jsem požádal o vyplacení 4500 EUR.
Zrušil jsem a ztratil 300 EUR.
Minulý týden to bylo 1x400, o 2 dny později to bylo zase 400€ a po víkendu tento týden jsem dostal 200€, celkem přijatých 1000€.
Od podání přihlášky uplynulo 10 dní!!
Měl jsem obrovskou fanfáru a nekonečné dialogy s chatem.
Vždy máte jistotu, že byste měli počkat a nebudete podvedeni.
Dnes je 20. října a dnes ráno, i když je zpracování údajně již u externího poskytovatele, jednoduše zrušili 800 € (2 ID TRANSAKCE) a vrátili je zpět na zůstatek, aby si mohli hrát 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I' smrdím vztek. Pořád říkají, nebojte se, při této částce maximálně 5 pracovních dnů, pak budou peníze opět k dispozici s 5denní čekací dobou od nějakého externího poskytovatele.
Taky jsem to přijal a čekal!!!
Moje Mastercard byla v pořádku, vždy to šlo na tuto kartu.
Teď zase říkají technické problémy a není to naše chyba.
Dnes uplynulo 10 dní.
2000 € stále chybí.
Těch 800 €, které jednoduše, říkám tomu strategicky, dnes bez jakéhokoli věrohodného a legitimního důvodu připsali zpět na můj zůstatek, bylo k dispozici k platbě po dobu 8 pracovních dnů a oni je jednoduše připsali zpět.
S tímto dramatem jsem úplně ztratil důvěru ve výplatní politiku tohoto kasina.
Proč to svým věrným zákazníkům děláte?
Stále dostanu 2000 EUR.
Dnes je 8 pracovních dnů!!!
Jednoduše zaúčtujete peníze zpět na zůstatek, který byl ve výplatě 8 pracovních dnů😡😡😡
Pak čekáte na pomoc v chatu, zdá se, že pomoc existuje, zaměstnanec se zdá, že se hodně snaží.
Po 25 minutách čekejte, zkontroluji. Říká vlastně, že je mu líto, že jsem se do takové situace dostal a že výplata může někdy trvat déle, než je maximum stanovené v obchodních podmínkách. 😡😡😡😱 Ach jo 😂😂😂😂
Chlapče, nejsem tu těsně před stovkou, ne, úplně jiná čísla. ZATRACENÝ
Chci, aby všichni tady věděli, jak sofistikovaný proces je tady😰
Chci mít konečně svých 2000 €.
Je to zatraceně zklamání.
Hlásím se v pondělí!!!
Každý detail, slibuji, ICECASINO
Chtěl jsem vám udělat reklamu, měl jsem takovou radost z mé malé výhry😰
Update: Today is October 20th
On October 10th I applied for €4500 to be paid out.
I canceled and lost €300.
Last week it was 1x400, 2 days later it was 400€ again and after the weekend this week I received 200€, a total of 1000€ received.
It's been 10 days since the application!!
I had a huge fanfare and endless dialogues with the chat.
You are always assured that you should wait and you won't be cheated.
Today is October 20th and this morning, even though the processing is supposedly already with the external provider, they simply canceled €800 (2 TRANSACTION ID s) and put it back on the balance to play with 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I'm stinking angry. They keep saying, don't worry, with this amount a maximum of 5 working days, then the money will be available again with a 5-day waiting period from some external provider.
I accepted that too and waited!!!
My Mastercard was fine, it always went to this card.
Now they say technical problems again, and it's not our fault.
10 days have passed today.
€2000 is still missing.
The €800 that they simply, I call it strategically, credited back to my balance today, without any plausible and legitimate reason, has been available for payment for 8 working days, and they simply credit it back.
With this drama I have completely lost my trust in the payout policy of this casino.
Why are you doing this to your loyal customers?
I still get €2000.
Today is 8 working days!!!
You simply post money back to the balance that has been in the payout for 8 working days😡😡😡
Then you wait for help in the chat, help seems to be there, an employee seems to be trying hard.
After waiting for 25 mins, please wait, I will check. Does he actually say that he is sorry that I got into such a situation and that the payout can sometimes take longer than the maximum stipulated in the terms and conditions. 😡😡😡😱 Oh yeah 😂😂😂😂
Boy, I'm not here just before a hundred, no, completely different numbers. DAMNED
I want everyone here to know how sophisticated the process is here😰
I just want to finally have my €2000.
It's so damn disappointing.
I will report on Monday!!!
Every detail, I promise, ICECASINO
I wanted to advertise for you, I was so happy about my little win😰
Update: Heute ist der 20.oktober
Am 10.oktober habe ich 4500€ zur Auszahlung beantragt.
300€ habe ich storniert und verspielt.
Letzte Woche sind 1x400, 2 Tage später wieder 400€ und nach dem Wochenende diese Woche habe ich 200€ erhalten, insgesamt 1000€ erhalten.
Der Antrag ist 10 Tage her!!
Ich hatte ein riesentamtam und Dialoge ohne Ende mit dem Chat.
Man bekommt immer wieder versichert, man solle warten, und man wird nicht betrogen.
Heute ist der 20. Oktober und sie haben heute morgen, obwohl die bearbeitung schon beim externen Anbieter angeblich ist, einfach 800€ storniert, (2 TRANSAKTIONSID s) und wieder zum spielen auf die Balance zurückgebucht 👁️🧠🧠🧠😡😡😡ich bin stink wütend. Sie sagen immer wieder, machen sie sich keine Sorgen, bei diesem Betrag maximal 5 Werktage, dann ist das Geld nochmal mit 5 Tage Wartezeit, bei irgendeinem externen Anbieter.
Auch das habe ich hingenommen und gewartet!!!
Meine Mastercard alles okay, es ging immer auf diese karte.
Jetzt sagen sie wieder technische Probleme, und es liegt nicht an uns.
Heute sind 10 Tage vergangen.
2000€ fehlen immer noch.
Die 800€ die sie mir heute einfach, ich nenne es strategisch, ohne plausible und legitimen Grund zurückgebucht haben auf die Balance standen seit 8 Werktagen zur Auszahlung bereit, und sie buchen es es einfach zurück.
Ich habe komplett mit diesem Drama mein Vertrauen in die Auszahlungs Politik dieses casinos verloren.
Warum macht ihr das mit euren treuen Kunden.
Ich bekomme noch 2000€.
Heute sind 8 Werktage um.!!!
Ihr bucht einfach Geld zurück auf die Balance, dass seit 8 Werktagen in der Auszahlung steht😡😡😡
Dann wartet man im Chat auf Hilfe, Hilfe scheint gegeben, ein Mitarbeiter wirkt bemüht.
Nachdem man 25 min. Wartet, bitte warten Sie, ich überprüfe. Kommt der tatsächlich damit, dass es ihm leid tut, dass ich in eine solche Situation geraten bin, und dass die Auszahlung zugegebenermaßen auch mal länger dauern kann, als die AGB maximal festlegen. 😡😡😡😱 Achso 😂😂😂😂
Junge, ich bin nicht kurz vor hundert hier gerade, nein ganz andere zahlen. VERDAMMT
ICH möchte, dass das jeder hier weiss wie raffiniert hier vorgegangen wird😰
Ich möchte nur meine 2000€ endlich haben.
Es, ist so verdammt enttäuschend.
Ich werde Montag berichten!!!
Jede Einzelheiten, das verspreche ich, ICECASINO
ICH wollte werben für euch, so glücklich war ich über meinen kleinen Gewinn😰
Ahoj, kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru, takže si myslím, že podání stížnosti je za rohem.
Zde je odkaz:https://casino.guru/complaints/all
Myslím, že procházíš dost složitou situací a chápu, že jsi frustrovaný. Nejlepší by bylo napsat ke každé aktualizaci nový příspěvek, aby se mezi starými odpověďmi neztratil.
Každopádně doufám, že se to co nejdříve vyřeší a peníze dostanete, ale taky si myslím, že reklamace bude asi nutná. Dejte nám vědět, jestli ano a jestli uslyšíte něco nového.
Hi, we give casinos 14 days to resolve a withdrawal, so I think the filing of a complaint is just around the corner.
Here is the link: https://casino.guru/complaints/all
I think you're going through a pretty difficult situation and I understand you're frustrated. The best thing to do would be to write a new post for each update, so that it doesn't get lost among the old replies.
Anyway, I hope this will be resolved as soon as possible and you will get your money, but I also think that a complaint will probably be necessary. Let us know if you do and if you hear anything new.
Můj účet říká ověřeno a vše, co požaduji k výběru svých prostředků, požadují snímek obrazovky banky s mým jménem a číslem účtu. Poslal jsem jim, co chtěli, ale nikdy se to nezměnilo, stále žádali to samé znovu a znovu. Až dnes jsem otevřel svůj e-mail a konečně našel toto
My account says verified and everything I request to withdraw my funds they ask for a bank screenshot of my name and account number I sent them what they wanted but it never changed they kept asking for the same thing over and over. Until today I opened my email and finally found this
Výborně, takže ověření proběhlo úspěšně. Mohli byste nám dát vědět, jak situace kolem odstoupení probíhá a zda jste uspěli nebo zda jsou nějaké problémy? Myslím, že by to mohlo být užitečné i pro ostatní hráče.
Budu čekat a doufat v dobré zprávy. 🙂
Excellent so the verification was successful. Could you let us know how the situation around the withdrawal is going and if you succeeded or if there are any problems ? I think it could be useful for other players as well.
I will wait and hope for good news. 🙂
jsem zpět
Dnes je pondělí 23. října!!
Dne 10. října 2023 jsem požádal o vyplacení 4500 EUR. Ty byly kompletně rozděleny na transakce ve výši 400 EUR, 200 EUR a 100 EUR z kasina na údajně externího poskytovatele plateb. Je třeba zdůraznit, že jsem požádal o výplatu na svou Mastercard jako obvykle.
Snášel jsem nominální hodnoty v malých transakcích bez jakéhokoli věrohodného vysvětlení.
Po týdnu čekání mi bylo vyplaceno celkem 1000 €.
Potom už nic nepřišlo. Měl jsem několik chatů kvůli údajným technickým potížím a měl bych počkat, maximální čekací doba ještě neskončila.
Minulý pátek 20. října jsem se vám vrátil ohledně čekací doby. Od 10. října čekám na výplatu.
Byl jsem ujištěn, že je vše v pořádku a že je to jen na externím poskytovateli plateb. 😡
Toho dne, o necelou hodinu později, mi najednou bylo v historii plateb odmítnuto 800 EUR ze 4 500 EUR, které jsem požadoval k výplatě, a drze připsáno zpět na můj zůstatek v kasinu, připraven hrát😡😡😡.
Také tato bezprostřední otázka PROČ to děláte?
Opět lapidární odpověď, zde vidíme pouze technické potíže, více informací nemáme.!!!
Dnes je 23. října, pondělí
Dnes ráno jsem znovu kontaktoval chat a znovu se zeptal na místo výplaty, o kterou jsem již dávno požádal.
Přímá reakce byla opět jako bot, je nám líto, že jste se dostali do takové situace, nebojte se, své peníze dostanete. Je to jen externí poskytovatel plateb. Tam jsme nařídili vaši platbu. Počkejte prosím 😂😡😡
Naprosto se vyhýbají zodpovědnosti, s tím hodnocením je to až neuvěřitelné.
Minulý týden mi pracovnice chatu nabídla, že kdyby byly nějaké problémy, mohla by mi dát účtenku na mou výhru😂😂😡😡😡 jsou osina v zadku, omlouvám se.
Takže dnes, po této nové chatové konverzaci, po téměř 20 minutách, kasino znovu odmítlo 400 EUR a zaúčtovalo je zpět do zůstatku kasina v historii plateb.
Všechno to začalo 10. října, kdy jsem požádal o výplatu, do 23. října jsem obdržel 1000 EUR, zbytek byl z velké části připsán zpět na zůstatek až do dnešního dne.!!!
To je vše, co mám, a opravdu mě to zlobí.
Toto kasino nezískalo hodnocení 10/10 za 50 životů.
Toto je legendární výsměch, který nemá obdoby, pro všechny hráče.
Stále dostanu 2000 € milé ICE CASINO!!!
Uplynuly 2 týdny, moje Mastercard, moje Jeton Wallet, vše je připraveno, po týdnech pokračujete v rezervaci, žádosti o výběr zpět na můj zůstatek.
To stačí, drž se toho,
co vaše kasino slibuje.
I am back
Today is Monday October 23rd!!
On October 10th, 2023 I requested €4500 to be paid out. These were completely broken down into €400, €200 and €100 transactions from the casino to the supposedly external payment provider. It should be emphasized that I requested the payout to my Mastercard as normal.
I put up with the denominations in small transactions without any plausible explanation.
After a week of waiting, I received a total of €1000 paid out.
After that nothing came. I had a number of chats because of supposed technical difficulties and I should wait, the maximum waiting time wasn't over yet.
Last Friday on October 20th I got back to you about the waiting time. I've been waiting for the payout since October 10th.
I was assured that everything was fine and that it was just up to the external payment provider. 😡
On that day, less than an hour later, I suddenly had €800 of the €4,500 I had requested for payout rejected in the payment history and cheekily credited back to my casino balance, ready to play😡😡😡.
Also this immediate question about WHY are you doing this?
Again the succinct answer, we can only see technical difficulties here, we don't have any more information.!!!
Today is October 23rd, a Monday
This morning I contacted the chat again and asked again about the whereabouts of the payout I requested a long time ago.
The direct response was again, like a bot, we're sorry you got into such a situation, don't worry, you'll get your money. It's just the external payment provider. We have ordered your payment there. Please wait 😂😡😡
They are completely shirking their responsibility, it's unbelievable with this rating.
Last week a chat employee offered me that if there were any problems, she could give me a receipt for my winnings😂😂😡😡😡 they are a pain in the ass, sorry.
So, today, after this new chat conversation, after almost 20 minutes, €400 was again rejected by the casino and booked back into the casino balance in the payment history.
This all started on October 10th when I requested the payout, I have received €1000 by October 23rd, the rest has largely been credited back to the balance until today.!!!
That's all I got, and it makes me really angry.
This casino has not earned a 10/10 rating in 50 lifetimes.
This is a legendary mockery, unparalleled, for all players.
I still get 2000€ dear ICE CASINO!!!
2 weeks have passed, my Mastercard, my Jeton Wallet, everything is ready, you keep booking after weeks, the withdrawal requests back to my balance.
It's enough, stick to this,
what your casino promises.
Ich bin zurück
Heute ist Montag der 23.Oktober!!
Am 10.10.23 beantragte ich 4500€ zur Auszahlung. Diese wurden komplett gestückelt in 400€ 200€ und 100€ Transaktionen vom casino an den angeblich externen zahlungsanbieter angewiesen, man betone ich habe die Auszahlung ganz regulär auf meine Mastercard beantragt.
Habe ich mir ohne plausible Erklärung gefallen lassen,die Stückelungen in Klein Transaktionen.
Nach einer Woche Wartezeit hatte ich insgesamt 1000€ davon ausgezahlt bekommen.
Danach kam nichts mehr ich hatte etliche Chats, wegen angeblich technischen Schwierigkeiten und ich solle warten, die maximale Wartezeit wäre noch nicht vorbei.
Letzten Freitag am 20.oktober meldete ich mich zurück wegen der verstrichenen Wartezeit. Ich wartete immerhin seit 10.oktober auf die Auszahlung.
Man versicherte mir, es wäre alles in Ordnung, es läge nur noch beim externen Zahlungsanbieter. 😡
An diesem Tag, es dauerte keine Stunde später hatte ich von meinen damals zur Auszahlung beantragten 4500€ plötzlich wieder 800€ abgelehnt in der zahlungshistorie und frech zurückgebucht auf meine casino balance, bereit zum spielen😡😡😡.
Auch dieses sofortige Nachfragen, auf das WARUM, macht ihr das?
Wieder die lapidare Antwort, wir können hier nur technische Schwierigkeiten einsehen, mehr Informationen haben wir nicht.!!!
Heute ist der 23.oktober, ein Montag
Ich habe heute morgen, wieder den chat kontaktiert, und erneut nach dem Verbleib meiner vor langer Zeit beantragten Auszahlung, nachgefragt.
Die direkte Antwort war wieder, wie ein Bot, es tut uns leid, dass sie in eine solche Situation geraten sind, machen sie sich keine Sorgen, sie bekommen ihr Geld. Es liegt nur am externen Zahlungsanbieter. Wir haben Ihre Auszahlung dort in Auftrag gegeben. Bitte warten Sie 😂😡😡
Die ziehen sich komplett aus der Verantwortung, es ist nicht zu fassen, mit dieser Bewertung.
Letzte Woche hatte mir eine Chatmitarbeiterin noch angeboten, falls, es zu Problemen kommen würde, könnte sie mir eine Quittung ausstellen, über meine Gewinne😂😂😡😡😡 die schnüren einem den Hals zu, Entschuldigung bitte.
So, heute, nach diesem erneuten Chatgespräch waren nach knapp 20minuten verstrichener Zeit, wieder 400€ vom Casino abgelehnt, in der zahlungshistorie, wieder zurück auf die Casino Balance gebucht worden.
Dies alles begann am 10.oktober, als ich die Auszahlung beantragte, ich habe bis heute dem 23.oktober 1000€ erhalten, der Rest wurde bis heute, zum Großteil immer wieder erneut auf die Balance zurückgebucht.!!!
Mehr habe ich nicht bekommen, und es macht mich stink wütend.
Dieses Casino hat in 50 Leben keine Bewertung von 10/10 Punkten verdient.
Das ist ein sagenhafter Hohn, der seinesgleichen sucht, an alle Spieler.
Ich bekomme noch 2000€ liebes ICE CASINO!!!
2 Wochen sind rum, meine Mastercard, mein Jeton Wallet, alles steht bereit, ihr bucht immer wieder nach Wochen, die Auszahlungsanträge zurück auf meine Balance.
Es reicht, haltet euch an das,
was euer Casino verspricht.
Bohužel jsem byl rád, že jakmile se Icecasino vrátilo ke svým hrozným způsobům, po odeslání e-mailu, že dokumenty jsou v pořádku, už není potřeba, jsem požádal o výběr svých prostředků. Poté tento e-mail s žádostí o bankovní dokumenty ještě jednou. Mám pocit, že mě vedou v kruzích, jak se dostanu ke svým penězům?
Unfortunately I got happy to soon as Icecasino is back to its terrible ways after sending an email saying documents were all good nomore needed I asked to withdraw my funds. After doing so this email asking for bank documents once again. I feel like im being led in circles how do i ever get my money?
Oh, tohle je víc než hrozné, příteli.
Cítím se s tebou, dělali se mnou podobné věci, musel jsem nahrát selfie z mastercard, myslím, až třikrát, ačkoli můj účet byl ověřen a všechny dokumenty již dávno akceptovány.
Pokud přijmou alespoň třetí nahrání, pak kdykoli během vaší skutečné žádosti o výběr, myslíte si, že se konečně můžete zhluboka nadechnout, pak vaše požadavky smažou a pošlou peníze zpět na zůstatek vašeho účtu, poté, co jste čekali, jako v mém skutečném případě, téměř 10 pracovních dní za 4500 €, poslali mi to téměř vše zpět na můj zůstatek na účtu.
Právě jsem dostal 1000 € ze 4500 €
Přiznávám, že díky tomuto nervově vyčerpávajícímu procesu a nespočetným frustrovaným chatům poté, co mi po tolika dnech poslali peníze zpět na můj zůstatek, jsem hrál znovu, pro jistotu, s asi 1600 € a prohrál jsem to, tuto malou část, určitě na konci, moje chyba, měl jsem na své peníze na kreditní kartě čekat o několik týdnů déle, možná😇😂gracias muchas!!!
Nyní je stále v pracovním procesu 1600 €, které je třeba vyplatit na jetonové peněžence.
Měla bych být nadšená, co to dá 😔
Musí zaplatit sestře, konečně by měli
Oh this his more than horrible my friend.
I feel with yu, they did similar things with me, I had to upload my mastercard selfie, I think, up to three times, though my account was verified and all documents long time accepted before.
If they at least accept the third upload then anytime during yur actual withdrawal request, yu think yu finally can breathe deep, then they delete yur requests and send the money back to yur account balance, after yu waited, as in my actual case, nearly 10 working days for 4500€,they sent it almost all back to my account balance.
I just got 1000€ from 4500€
I admit through this nerve exhausting process and uncountable frustrated chats after they sent the money back to my balance after so many days, I played again, for sure, with about 1600€, and lost it, this little part, surely at the end, my fault, I should ve waited some weeks longer for my money on my credit card, maybe😇😂gracias muchas!!!
Now there are still 1600€ resting in working process, requested to pay out on jeton wallet.
I should be excited, what it takes 😔
They hav to pay sister, they finally should
Souhlasím s tím, že jsou hrozní, když mi říkají, abych odstoupil od víza, ale oni to nenabízejí, takže myslím, že jsem zpátky na náměstí 1. Směšné
Well I agree they are horrible as they than tell me to withdraw to my visa only they don't offer that so I guess I'm back at square 1. Ridiculous
Jaký příběh slyšet! 😕
Z toho, co zatím vím, je toto konkrétní kasino skutečně proaktivní prostřednictvím Centra řešení stížností . Důrazně vám tedy doporučuji odeslat jeden přímo zde .
Jsem opravdu přesvědčen, že existuje způsob, jak to překonat!
Co říkáš?
What a story to hear! 😕
From what I know so far, this particular casino is really proactive via the Complaint Resolution Center. So, I strongly advise you to submit one right here.
I'm truly convinced there is a way to get it through!
What do you say?
Souhlasím s tím, že jsou hrozní, když mi říkají, abych odstoupil od víza, ale oni to nenabízejí, takže myslím, že jsem zpátky na náměstí 1. Směšné
Well I agree they are horrible as they than tell me to withdraw to my visa only they don't offer that so I guess I'm back at square 1. Ridiculous
Jsem rád, že se vám podařilo podat stížnost. I když nerozumím tomu, co se s vámi nebo s druhým hráčem děje, myslím, že to byl dobrý krok. Abych byl upřímný, těším se, kam nás tato stížnost zavede. 🤔
I'm glad to see you've managed to submit the complaint. Though I do not understand what's happening to you or to the other player, I think it was a good step to take. I'm eager to see where this complaint leads us, to be honest. 🤔
Moje přání se nakonec splnilo, takže doufám, že dostanete to samé, co já. Poté, co jsem jim dal své bankovní údaje a číslo účtu ve formátu PDF místo snímku obrazovky. Konečně jsem dostal své peníze mínus 2,60, které jsem nechal na účtu. Jen mě napadlo nechat trochu za sebou, takže si možná myslí, že se vracím. Takže jsem vložil 30 a dostal 160, což není příliš velká částka, ale pěkný výnos, který je konečně v mé bance. Ach ano a nyní jsem oficiálně ověřen. Hodně štěstí, držte nám přehled o tom, co se s vámi děje.
Catherine Amy Stark
Well my wish finally came true so I'm hoping you get the same as I did. After giving them my bank info and account number by PDF instead of a screen shot. I finally have gotten my money minus the 2.60 I left in the account. I just thought leave a bit behind so maybe they think I'm coming back. So I put in 30 got 160 not a terribly big amount but a nice return that finally in my bank. Oh yes and I am officially verified now. Good luck keep us abreast of what's happening with you.
Catherine Amy Stark
Je tedy skvělé, že se vám konečně podařilo získat peníze a také ověřit svůj účet. 🎉😊
Doufám, že odteď budete mít lepší zážitek. Prozatím si počkáme, zda se totéž podaří i druhému hráči.
Ale moje otázka zní, budete i po tomto incidentu hrát v kasinu, nebo se uchýlíte k nějakému jinému kasinu?
So it's great that you finally managed to get your money and also verify your account. 🎉😊
I hope you will have a better experience from now on. For now, we will wait to see if the other player manages to do the same.
But my question is, will you still be playing in the casino after this incident or will you resort to some other casino ?
Kluci, zajímalo by mě, proč má toto kasino hodnocení 10/10. Má rozložení a spoustu her na výběr a bonusové nabídky ..dobře.
Ale výběry trvají věčnost a myslím, že tady jsou nějaké nízké triky. Požádal jsem dvakrát o výběr a peníze byly stále na mém účtu, abych mohl hrát po 3, 4 hodinách. Samozřejmě je to trik, aby se hráče nebavilo čekat a hrát více, dokud nedosáhne rovnováhy na nule. To se mi stalo dvakrát. Měl jsem 1100 eur spravedlivě vydělaných hazardními hrami na svém účtu, požádal jsem o výběr, a protože to nebylo zpracováno po několika hodinách, vsadil jsem to všechno, dokud na svůj účet nedostanu žádné prostředky. A stalo se to znovu, když jsem měl na účtu 250eur. To je nízký trik a nemám rád kasina, která používají takové triky. Například Energy Casino je velmi vážné, jakmile požádáte o výběr peněz, zmizí z vašeho účtu po 30 sekundách. To je vážné. Jsem mimo Ice Casino. V jednom měsíci díky těmto nízkým trikům ztrácím šanci vydělat své ceny (minimálně kolem 1000 eur), které by si měly zasloužit po částkách, které jsem pravidelně vkládal, během 1 měsíce. Nakonec jsou tato kasina ráda, když hráči vkládají peníze, a proto nabízejí každý den tak lákavý bonus, ale trápí se, kdy je okamžik výplaty hráči. Je to schéma a taktika takových věcí.
Guys, I wonder why this Casino has rating 10/10. Well it has layout and plenty games to choose and bonus offers ..okay.
But withdraws take forever and I think there is kind of low tricks here. I requested twice withdraws and the money was still on my account to play after 3, 4 hours. Of course that is a trick to player get bored of waiting and play more until get balance to zero. That happened me twice. I had 1100eur earned fairly by gambling on my account ,requested withdraw and as was not processed after few hours I gamble it all until get no funds on my account. And it happened again when I had 250eur on my account. That is a low trick and I don't like Casinos that use that kind of tricks. For example Energy Casino is a very serious one, as soon you request withdraw the money vanish from your account after 30.sec .That is serious. I am out Ice Casino. In one month because that kind of low tricks I loose chance of earning my prizes (around 1000eur at least)that should be deserved after the amounts I deposited regularly, during 1 month. In the end these kind of casinos are happy when players deposit and that's why offer so tempting bonus everyday, but struggles when is the moment of paying out to the player. Its a scheme and tactics these kind of things.
Ahoj.
Ptal jsem se sám sebe na to samé. Vidím celkem logické vysvětlení.
Toto kasino vždy – ve 100 % případů, řeší stížnosti hráčů prostřednictvím našeho centra řešení (což je obdivuhodné.)
Takže i když budete řešit opožděnou platbu, podání reklamace zde pomůže, pokud jste cestou neporušili žádná pravidla.
Bohužel, druhá věc je, že umožňujeme všem kasinům celých 14 dní na ověření herní historie účtu a pokračování ve výplatě. Až poté, co se zastavíme přes stížnost
To je ta nejsložitější část, protože zároveň mám pocit, že 14 celých dní je na můj vkus až moc.
Navíc rychlost stahování pro nás není obecně měřitelná; proto není součástí indexu bezpečnosti.
Znamená to, že jsme si v současné době jisti, že v kasinu dostanete výplatu se skóre 10/10, ale nemůžeme říci, kdy v tomto případě.
Přečtěte si tyto průvodce a zjistěte více podrobností o Centru řešení problémů, důsledcích stížností a jak kontrolujeme kasina .
Abych byl upřímný, pokud odehrajete svůj zůstatek kvůli několikahodinovému zpoždění v procesu výběru, vůbec bych to nenazval špinavou praxí kasina. Řekl bych, že byste měli krotit svou vášeň pro hazard.🙏
Hello.
I was asking myself the same thing. I see quite a logical explanation.
This casino always - in 100% of cases, addresses players' complaints through our resolution center (which is admirable. )
So, even if you deal with a delayed payment, submitting the complaint here, will help if you have not broken any rules along the way.
Sadly, the second thing is that we allow all casinos 14 full days to verify the account gaming history and proceed with the payout. Only after we stop in through the complaint
This is the most tricky part because, at the same time, I feel that 14 full days are far too much for my taste.
Additionally, withdrawal speed is not generally measurable for us; hence, it is not part of the safety index.
It means we are currently certain you will be paid at the casino with a score of 10/10, yet we cannot say when in this case.
Read these guides to find out more details about the Resolution Center, the consequences of complaints, and how we review casinos.
To be honest, if you play your balance away due to a few hour's delay in the withdrawal process, I would not call that a casino's dirty practice at all. I would say you should tame your passion for gambling.🙏
teď upřímně, co dělá tento web 10/10? podívejte se, kdo to recenzoval.. je to jen 10/2 web, i když s dobrými úmysly.. Přísahám, že nerozumím kasinovému guru... nejhorší weby dostávají nejlepší recenze.. jako tahle... je to sračka jaká je.. nic, co by tomu nedalo, je to nehratelné.. je neuvěřitelné, jak takové stránky mají licenci..
now honestly what makes this a 10/10 site?check it out who reviewed it.. it's only a 10/2 site even with good intentions.. I swear I don't understand the casino guru... the worst sites get the best reviews.. like this one... it's a crap site as it is.. nothing it doesn't give it, it's unplayable.. it's unbelievable how such sites have a license..
Omlouvám se, ale nebudu to všechno znovu psát.
Mohl byste si laskavě přečíst posledních pár stránek tohoto vlákna se zvláštním časem pro mé odpovědi? Všechno tam je...
Chybí mi však vaše stížnost na IceCasino. Potřebuji pomoc?
I'm sorry, but I won't write it all down again.
Could you kindly read the last few pages of this thread with a special time for my responses? It's all there...
I'm missing your complaint against IceCasino, though. Need some help?
Před 3 dny jsem na webu ICECASINO žádal o výběr, ale zatím ho neuložili. Požádal jsem o informace v chatu a řekli mi, že do 5 pracovních dnů mi to přišlo absurdní, protože hraji v jiných kasinech a výběry jsou mnohem rychlejší, jako je kasino VERA&JOHN. ICECASINO je dobré hrát, je tam spousta bonusů, každý den, ale výběr trvá dlouho, což ztěžuje.
3 days ago I requested a withdrawal on the ICECASINO website, but so far they haven't deposited it. I asked for information in the chat and they told me that up to 5 business days, I thought it was absurd because I play in other casinos and withdrawals are much faster, such as the VERA&JOHN casino. ICECASINO is good to play, there are lots of bonuses, every day, but it takes a long time to make a withdrawal, which makes it difficult.
Há 3 dias solicitei um saque no site ICECASINO , porém até agora não me depositaram. Pedi informações no chat e me disseram que até 5 dias úteis, achei um absurdo pois jogo em outros casinos e é bem mais rápido os saques , exemplo o casino VERA&JOHN. O ICECASINO é bom pra jogar , tem muitos bônus, todos os dias , mas é muito demorado pra fazer um saque, aí fica difícil.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.