FórumKasinaIceCasino - všeobecná diskuze

IceCasino - všeobecná diskuze (strana 20)

před 2 roky od nadineanders81
|
102033 zobrazení 554 odpovědí |
|
1...19 20 21...28
kubanastasia67
před rokem

Je skvělé, že nemusíte celý den pracovat, abyste měli dostatek peněz, ale rozhodně to není kvůli hraní v kasinu. Je skutečně vysoce možné, že pokud byste nehráli vůbec, měli byste dokonce více peněz 🙂

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Ahoj Danieli! Můžete nějak ovlivnit hodnocení kasina? Protože jejich pravidla jsou nespravedlivá. Přenesou vaši vkladovou sázku do dalšího vkladu. Například jste vložili 50 000 USD a prohráli jste je jedinou sázkou (je to těžké, ale možné). Mají 2x vkladovou sázku. Takže na svém zůstatku máte 0 a rozhodnete se vložit 1 000 USD. K výběru peněz však budete muset vsadit 52 000 USD (50 000 z předchozího vkladu + 2 000 z tohoto). Neviděl jsem žádné kasino mít takové věci. Můžete jim prosím nějak říct, že je to nespravedlivé

Automaticky přeloženo:
Downtown
před rokem

Ahoj,

Jaro odpověděl na váš identický příspěvek přímo zde . Jen jsem chtěl, abys to věděl.

Automaticky přeloženo:
před rokem

vrchní komisař

Automaticky přeloženo:
před rokem

A. zábavnější 🎰

Doporučeno


Žádost o zpětnou vazbu

Automaticky přeloženo:
Drogbaba60
před rokem

Pak dejte zpětnou vazbu 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj

Automaticky přeloženo:
Drogbaba60
před rokem

Ahoj. Máte snad co říct k Ice Casino? 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Platforma ponechává v mobilní verzi mnoho přání, A KDYŽ VYBERETE PROSTŘEDKY, NEUDĚLAJÍ TO VČAS A VY MUSÍTE ŽÍT NÁROKEM. HÁZÍ ZADKU „EXTERNÍMU POSKYTOVATELI", KTERÝ NEZNÁMÝ A VY PŘICHÁZÍTE O ZÁZNAM O SVÉ PENÍZE. Uplynulo 5 DNÍ A MOJE PROSTŘEDKY NEJSOU AKREDITOVÁNY NA OSOBNÍM ÚČTU

Automaticky přeloženo:
arisolia
před rokem

Ahoj, tak jak vidím, nedostal jsi se zrovna do nejpříjemnější situace. Rád bych se vás ale zeptal na tuto větu: " A KDYŽ VYBERETE PROSTŘEDKY, NEUDĚLAJÍ TO VČAS A VY MUSÍTE ŽÍT NÁROKEM ." Co to znamená, že to kasino nedělá včas? Má nějaký údaj o tom, jak rychle vyplácí výhry? Zkusili jste se zeptat na chatu nebo podpoře, o jaký konkrétní problém jde? Byl váš účet plně ověřen? Někdy může výběr trvat o něco déle kvůli poskytovateli plateb a třetím stranám.

Na vyřešení takové situace dáváme kasinu 14 dní a pokud bude přetrvávat i po této době, pak bych doporučil podat stížnost a náš tým se pokusí zjistit, co se děje.

Doufejme, že do té doby bude kasino schopno vaši situaci vyřešit.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Každý den žádám o připsání finančních prostředků a vždy dávají odrazující odpovědi

file


Automaticky přeloženo:
arisolia
před rokem

Chápu, že tato situace může být frustrující, protože kasino neustále říká, že musíte ještě pár dní počkat. Nemyslím si však, že je to ještě úplně hrozné a jelikož jsem zmínil, že kasinu dáváme 14 dní, doporučil bych ještě nějakou dobu počkat.

Z toho, co jsem pochopil, chat zmínil, že výběr v současné době zpracovává poskytovatel třetí strany a také doporučují být trpěliví.

To tedy znamená, že si budeme muset prozatím počkat, jelikož ani v tomto případě kasino nemá co dělat.

Myslíte, že by to bylo možné?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Od 9.8.2023 probíhá výběr přes pix. Dnes, 15.9.2023, jsem si na platformě všiml, že byla zamítnuta bez jakéhokoli odůvodnění. Obsluha informoval, že to předá odpovědnému sektoru, ale zdůraznil, že není stanovena žádná lhůta pro odpověď.

Neviděl jsem, že by na jiné platformě trvalo zpracování výběru tak dlouho.


Automaticky přeloženo:
beetler
před rokem

Ahoj. Hmm, to je dost zvláštní, ale je to také lepší, než když vám dají termín, který kasino nakonec nedodrží.

Pokud jde o proces výběru, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení takové žádosti. Pokud to bude trvat déle, dejte nám vědět, abychom se vám mohli pokusit pomoci.

Není mi však v pořádku, že kasino výběr odmítne a neuvede žádný důvod. Každopádně v této pozici budeme muset počkat a uvidíme, zda kasino odpoví, a pokud ne, pak bych doporučil podat stížnost po výše uvedené lhůtě.

Bylo by možné nám dát vědět, pokud uslyšíte něco nového?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Od 9.8.2023 mám ve zpracování výběr přes pix. Dne 15.09.2023 jsem si na platformě všiml, že byla zamítnuta bez jakéhokoli odůvodnění. Obsluha informoval, že to předá odpovědnému sektoru, ale zdůraznil, že není stanovena žádná lhůta pro odpověď. Doporučil mi zopakovat žádost o výběr, což jsem okamžitě udělal.

Dne 16.09.2023 jsem je znovu kontaktoval, abych zjistil důvod zrušení transakce, odpověděli, že: "Došlo k technické závadě v systému"

Do dnešního dne nebylo odstoupení zpracováno. Při opětovném kontaktování týmu zákaznických služeb, 23.09.2023, odpověděli:

"Vaše žádost o výběr se stále zpracovává. Bohužel v této situaci nemáme žádný vliv na dobu zpracování, protože ji již zpracovává externí dodavatel. Měli byste ji brzy obdržet."

Upozorňujeme, že proces ověření již byl dokončen.

Bylo by prozíravé, aby Casino Guru přezkoumalo své hodnocení IceCasina, protože problém s touto pomalostí je z mého pohledu vážný.


Automaticky přeloženo:
beetler
před rokem

Ahoj.

Obávám se, že to prostě nedokážeme. Věřte tomu nebo ne, pokud jste vytvořili stížnost, umožnili bychom kasinu celých 14 dní na ověření účtu a zpracování výplaty. Navíc, pokud kasino uvádí:

"Vaše žádost o výběr se stále zpracovává. Bohužel v této situaci nemáme žádný vliv na dobu zpracování, protože ji již zpracovává externí dodavatel. Měli byste ji brzy obdržet."

Vidím to jako docela vhodné vysvětlení, i když chápu, že to nemáte moc v lásce. Zbývá říci, že do výpočtu indexu bezpečnosti nepočítáme rychlost výběru, protože se pravděpodobně jedná o zcela odlišný druh zážitku na základě zvolené platební možnosti a země každého hráče.

Přečtěte si více přímo zde: https://pt.casino.guru/as-nossas-avaliacoes-de-casinos


Chápu, jak se musíte cítit; pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, odešlete stížnost a naši specialisté se na to podívají a s největší pravděpodobností požádají zástupce kasina o další vyjádření: https://casino.guru/complaints/create

Na základě mých zkušeností toto kasino nemusí prodlužovat transakce; starají se také o stížnosti. Takže bych byl trpělivý.

Prozatím vám děkuji, že jste se s komunitou podělili o své obavy. Informuj nás pravidelně!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsem ověřený hráč.

Mám jen jeden účet.

BONUSY JSEM NEPOUŽÍVAL.

Jsem právník a také zaručuji, že jsem neporušil žádná pravidla kasina.

Toto kasino je podvod

Hodnocení tohoto kasina by mělo být sníženo na 3. Je to, jak říkají kolegové níže, vklady, které mizí, výhry nejsou připsány do banky, výběry nelze provést, i když jste ověřeni. První 3 nebo čtyři nízké výběry budou úspěšné, ostatní jsou odmítnuty každých 2, 4 nebo 5 dní. Podpora vám pomůže dvakrát nebo třikrát a poté zablokuje přístup k operátorovi.

Není fér, že si udržují hodnocení 10, protože po měsících, nepohodlných stížnostech a modu operandi ve skutečném kriminálním jednání si tím, že údajně řeší stížnosti po MĚSÍCÍCH, udržují svou pověst bezpečných. TOTO KASINO NENÍ BEZPEČNÉ, NEHRAJTE HO. Neumožní vám to vybrat si své výhry.

Doporučuji všem, aby je nahlásili, nevěřím, že toto kasino má licenci.

Automaticky přeloženo:
Chenanda
před rokem

Ahoj,

Mohu vás ujistit, že kasino má licenci. Pokud jste přesvědčeni, že kasino udělalo nějakou chybu, žádám vás, abyste odeslali stížnost: https://casino.guru/complaints/create

Je to zdarma – všechny podrobnosti jsou uvedeny v této příručce .

Co myslíš? Stojí to za to vyzkoušet?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tak, dnes bych rád oslovil všechny haaaa???? Expresní situace v Icecasinu.

Registrován jsem zhruba od 23. února. Kasino inzeruje denní bonusy, které nikde jinde nenajdete. A myslím, že právě proto se tam určitá kategorie lidí a taková masa lidí i přes věčnou frustraci stále vrací.

Když jsem si tady na začátku četl recenze o ICE, když to ještě šlo, tak mě proboha zachvělo.

Je zřejmé, že žádný racionálně uvažující člověk se nemůže vyhnout myšlence, že s tímto hodnotícím příběhem může být vše v pořádku.

V tomto okamžiku jsem měl první výběr a začal jsem panikařit po prostudování kasinového guru.

Kdo to neměl?

Tisíce stížností, stále stejné dilema. Stejné problémy.

Nemusím je znovu zmiňovat, jen čekáte na své peníze, jako váš nejlepší přítel ví, že platíte jen za svůj pohřeb, je to jako válka. Beznadějně hledáte pár brambor😂

Abych se dostal k věci, výplaty v malém a středním 4místném rozsahu jsem měl zatím třikrát. To vše, co se týče času stráveného a čekání a vyžadování stále stejných dokumentů atd., vás nakonec přimělo k zamyšlení.

Hrozný. V určitou chvíli všichni dorazili🥴 Ano, platí. Všechno, a to chce čas, pokud máte nervy, je vše v pořádku, to je vše, co potřebujete, čas a nervy.

Tak v určitém okamžiku!!

Momentálně jsem 9. dne zažádal o 4500 EUR. Nejprve bylo vše zamítnuto, opět KYC i když to bylo dlouho ověřené, chatrné nové žádosti o selfie kvůli tak malé částce za kasino této velikosti. 😑👁️👁️

Dnes je pátek 13. No, počkám. Částka byla rozdělena na dílčí transakce 400 EUR a 200 EUR.

Včera se jich najednou vyřizovaly 3, tedy 1000€ ze 4500€ a dnes se najednou vyřizovalo dalších 800€. Zbývající přibližně polovina z celkové částky je v zůstatku stále nedotčena.

Na bankovním účtu zatím ani kouknutí.

Takže vás určitě budu informovat.

Pokud jsem neumřel, dokud nebudu mít v ruce bankovky, omlouvám se za můj vulgární komentář.

Vezmu to z hlavy, zaplatíme to všichni.

Přijdu s aktualizací, zaručeně😘😘😘

Aktualizace: Dnes je 20. října


10. října jsem požádal o vyplacení 4500 EUR.


Zrušil jsem a ztratil 300 EUR.


Minulý týden to bylo 1x400, o 2 dny později to bylo zase 400€ a po víkendu tento týden jsem dostal 200€, celkem přijatých 1000€.


Od podání přihlášky uplynulo 10 dní!!


Měl jsem obrovskou fanfáru a nekonečné dialogy s chatem.


Vždy máte jistotu, že byste měli počkat a nebudete podvedeni.


Dnes je 20. října a dnes ráno, i když je zpracování údajně již u externího poskytovatele, jednoduše zrušili 800 € (2 ID TRANSAKCE) a vrátili je zpět na zůstatek, aby si mohli hrát 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I' smrdím vztek. Pořád říkají, nebojte se, při této částce maximálně 5 pracovních dnů, pak budou peníze opět k dispozici s 5denní čekací dobou od nějakého externího poskytovatele.


Taky jsem to přijal a čekal!!!


Moje Mastercard byla v pořádku, vždy to šlo na tuto kartu.


Teď zase říkají technické problémy a není to naše chyba.




Dnes uplynulo 10 dní.


2000 € stále chybí.


Těch 800 €, které jednoduše, říkám tomu strategicky, dnes bez jakéhokoli věrohodného a legitimního důvodu připsali zpět na můj zůstatek, bylo k dispozici k platbě po dobu 8 pracovních dnů a oni je jednoduše připsali zpět.




S tímto dramatem jsem úplně ztratil důvěru ve výplatní politiku tohoto kasina.


Proč to svým věrným zákazníkům děláte?


Stále dostanu 2000 EUR.


Dnes je 8 pracovních dnů!!!


Jednoduše zaúčtujete peníze zpět na zůstatek, který byl ve výplatě 8 pracovních dnů😡😡😡


Pak čekáte na pomoc v chatu, zdá se, že pomoc existuje, zaměstnanec se zdá, že se hodně snaží.


Po 25 minutách čekejte, zkontroluji. Říká vlastně, že je mu líto, že jsem se do takové situace dostal a že výplata může někdy trvat déle, než je maximum stanovené v obchodních podmínkách. 😡😡😡😱 Ach jo 😂😂😂😂


Chlapče, nejsem tu těsně před stovkou, ne, úplně jiná čísla. ZATRACENÝ




Chci, aby všichni tady věděli, jak sofistikovaný proces je tady😰




Chci mít konečně svých 2000 €.


Je to zatraceně zklamání.




Hlásím se v pondělí!!!




Každý detail, slibuji, ICECASINO


Chtěl jsem vám udělat reklamu, měl jsem takovou radost z mé malé výhry😰

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
silentstorms80
před rokem

Aktualizace: Dnes je 20. října


10. října jsem požádal o vyplacení 4500 EUR.


Zrušil jsem a ztratil 300 EUR.


Minulý týden to bylo 1x400, o 2 dny později to bylo zase 400€ a po víkendu tento týden jsem dostal 200€, celkem přijatých 1000€.


Od podání přihlášky uplynulo 10 dní!!


Měl jsem obrovskou fanfáru a nekonečné dialogy s chatem.


Vždy máte jistotu, že byste měli počkat a nebudete podvedeni.


Dnes je 20. října a dnes ráno, i když je zpracování údajně již u externího poskytovatele, jednoduše zrušili 800 € (2 ID TRANSAKCE) a vrátili je zpět na zůstatek, aby si mohli hrát 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I' smrdím vztek. Pořád říkají, nebojte se, při této částce maximálně 5 pracovních dnů, pak budou peníze opět k dispozici s 5denní čekací dobou od nějakého externího poskytovatele.


Taky jsem to přijal a čekal!!!


Moje Mastercard byla v pořádku, vždy to šlo na tuto kartu.


Teď zase říkají technické problémy a není to naše chyba.




Dnes uplynulo 10 dní.


2000 € stále chybí.


Těch 800 €, které jednoduše, říkám tomu strategicky, dnes bez jakéhokoli věrohodného a legitimního důvodu připsali zpět na můj zůstatek, bylo k dispozici k platbě po dobu 8 pracovních dnů a oni je jednoduše připsali zpět.




S tímto dramatem jsem úplně ztratil důvěru ve výplatní politiku tohoto kasina.


Proč to svým věrným zákazníkům děláte?


Stále dostanu 2000 EUR.


Dnes je 8 pracovních dnů!!!


Jednoduše zaúčtujete peníze zpět na zůstatek, který byl ve výplatě 8 pracovních dnů😡😡😡


Pak čekáte na pomoc v chatu, zdá se, že pomoc existuje, zaměstnanec se zdá, že se hodně snaží.


Po 25 minutách čekejte, zkontroluji. Říká vlastně, že je mu líto, že jsem se do takové situace dostal a že výplata může někdy trvat déle, než je maximum stanovené v obchodních podmínkách. 😡😡😡😱 Ach jo 😂😂😂😂


Chlapče, nejsem tu těsně před stovkou, ne, úplně jiná čísla. ZATRACENÝ




Chci, aby všichni tady věděli, jak sofistikovaný proces je tady😰




Chci mít konečně svých 2000 €.


Je to zatraceně zklamání.




Hlásím se v pondělí!!!




Každý detail, slibuji, ICECASINO


Chtěl jsem vám udělat reklamu, měl jsem takovou radost z mé malé výhry😰

Automaticky přeloženo:
1...19 20 21...28
Jít na stránkuz 28 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky