FórumKasinaGeniusWin Casino - všeobecná diskuze

GeniusWin Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 4 měsíci od montella85
|
13863 zobrazení 299 odpovědí |
|
12 3 4...15
Přidat příspěvek
ungolof
před 3 měsíci

mluvili jsme o tom znovu před 2 minutami....vždy stejné odpovědi....pracujeme brzy, peníze obdržíte, ale neexistuje žádný určitý časový rámec....stejná odpověď před měsícem.....

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý večer, nepřikládejte příliš velkou váhu tomu, co říkají v chatu, také mi několikrát řekli, že budou zpracovány následující týden, někdy mi dali i konkrétní termíny... mezitím byl můj výběr zastaven od 4. září skandál . Jednou říkají, že mají problémy s platebními platformami (?), jindy, že mají jiné problémy, další, že museli dělat nějaké kontroly, pak že monopoly provádějí kontroly některých uživatelů... zcela náhodné výmluvy

Automaticky přeloženo:
Bilegend
před 3 měsíci

Ale dostal někdo někdy zaplaceno?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Takže až do srpna vždy platili, byli vždy trochu pomalí, ale nikdy jsem neměl žádné problémy. Od srpna úplně přestali lidem vyplácet a od té doby jsme se zasekli (vím o dalších lidech se stejnými problémy od srpna)

Automaticky přeloženo:
Bilegend
před 3 měsíci

Pane bože, to je hnus...každopádně mi AAMS odpověděl, že provádějí kontroly a počkají na jejich vyšetřování...budu žalovat v únoru, pokud přes mého právníka nebudou žádné zprávy a AAMS bude nutně nucen zaplaťte mi...ale vy jste od 4. září do dnešního dne nekontaktovali AAMS? U mě je to skoro 4000 eur... každopádně bychom museli kontaktovat i zpravodajský pás nebo hyeny, tady se opravdu bavíme o podvodu...

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ne, ještě jsem tě nekontaktoval, doufal jsem, že se to vyřeší bez zbytečné ztráty času, ale nezdá se to. Včera večer jsem poslal e-mail Aamsovi. Četl jsem ale příspěvky lidí, kteří si na stejnou situaci stěžovali před dvěma lety, pokud zaplatili do srpna, znamená to, že situaci z před dvou let budou mít, předpokládám, vyřešenou... Doufám tedy, že spíše než podvod, neplatí, protože jim došly peníze a potřebují nějaký čas na obnovení rozvahy...

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dnes mi řekli, že výběry zpracují příští týden.

Tak čekám příští týden, co budu dělat

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je to alespoň trochu uklidňující, pokud kasino komunikuje a dává vám aktuální informace. Počkáme tedy, zda příští týden peníze dostanete. O průběhu nás samozřejmě můžete průběžně informovat. Doufám, že to dostanete co nejdříve.

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

perfektní, teď jsem mohl reklamovat....děkuji

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nemáš zač, jsem ráda, že jsem ti mohla pomoci a budu čekat, jak se vyvine i tvoje situace. Máte-li zájem si přečíst pár informací o tom, co můžete od reklamace očekávat, můžete tak učinit zde.

Pevně však věřím, že své peníze dostanete. Pokud máte nějaké novinky, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý večer, nepřikládejte příliš velkou váhu tomu, co říkají v chatu, také mi několikrát řekli, že budou zpracovány následující týden, někdy mi dali i konkrétní termíny... mezitím byl můj výběr zastaven od 4. září skandál . Jednou říkají, že mají problémy s platebními platformami (?), jindy, že mají jiné problémy, další, že museli dělat nějaké kontroly, pak že monopoly provádějí kontroly některých uživatelů... zcela náhodné výmluvy

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, pokud čekáš na peníze od začátku září, tak jsi po pravdě řečeno dlouho čekal. Předpokládám, že důvody, které jste uvedl, vám kasino sdělilo. Jste stále v kontaktu s kasinem a co bylo poslední, co vám řekli? Hráli jste s nějakými bonusy a byli jste ověřeni?

Viděl jsem však, že jste otevřel i stížnost a pevně věřím, že vám budeme moci pomoci. Pokud vám kasino zase něco napíše, neváhejte nás aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobré ráno, ano, zkusil jsem znovu napsat, ale nic nového mi neříkají... Hlavně mi říkají, že mají problémy s platební platformou nebo že monopoly provádějí kontroly některých účtů (?) ( problém je v tom, že když mluvíte se 2 různými operátory, dokonce i ve stejný den, změní verzi...). Ale zdá se mi to jako náhodné věci, vzhledem k tomu, že jsme se zasekli od září (a vzhledem k denním změnám verzí)... Ano, zkontroloval jsem a hrál skutečnou rovnováhu.

Automaticky přeloženo:
Bilegend
před 3 měsíci

Ano, protože ráno je na chatu dívka, která říká, že mají problémy s platformou a odpoledne je tam chlapec (také velmi hrubý), který říká, že provádějí kontroly některých hráčů... teď Myslím, že ani oni už nevědí, že říkají kecy, aby byli lidé šťastní...pravda je jen jedna, že nemají peníze na zaplacení, nadále berou peníze od zákazníků, takže pak zavřou a utečou s peníze...a aams tohle všechno umožňuje a tohle je šílenství!

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno, ano, zkusil jsem znovu napsat, ale nic nového mi neříkají... Hlavně mi říkají, že mají problémy s platební platformou nebo že monopoly provádějí kontroly některých účtů (?) ( problém je v tom, že když mluvíte se 2 různými operátory, dokonce i ve stejný den, změní verzi...). Ale zdá se mi to jako náhodné věci, vzhledem k tomu, že jsme se zasekli od září (a vzhledem k denním změnám verzí)... Ano, zkontroloval jsem a hrál skutečnou rovnováhu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Řekl bych, že kasino mělo dost času na nějaké kontroly a rozhodně by to nemělo trvat 4 měsíce. Měli jste v minulosti nějaké úspěšné výběry?

Každopádně mi to přijde jako dost smutná situace, že se tak dlouho nemůžete dostat ke svým penězům a kasino vám v tuto chvíli nedalo žádný relevantní důvod.

Nicméně, jak jsem již zmínil, protože máte otevřenou stížnost, budeme muset počkat a uvidíme, kam se náš tým dostane, a doufám, že vám můžeme pomoci.

Kdybyste náhodou zjistili něco nového, určitě mi dejte vědět. Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobré ráno, ano, do srpna byly výběry vždy vypláceny. Po srpnu už nikoho nezastihují

Automaticky přeloženo:
Bilegend
před 3 měsíci

Oh, to nevypadá moc dobře. Upřímně doufám, že existuje způsob, jak oslovit kohokoli, kdo je k dispozici!

Není moc co zkoušet, pokud se mě ptáte. 🙁


Automaticky přeloženo:
montella85
před 3 měsíci

Dobré ráno, ale co ti řekl aams? Čekat nebo se hlásit? Že mu pozastavili licenci?

Automaticky přeloženo:
ungolof
před 3 měsíci

email přijatý 10. ledna.....

Pokud jde o zprávy zaslané této agentuře týkající se nezpracování výběrů ze strany prodejce GENIUS SRL 15439, informujeme vás, že vyšetřování této záležitosti probíhá.

Počkám do konce měsíce a pokud neobdržím žádné další zprávy, nechám svého právníka napsat přímo mně.....

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Připadá mi to opravdu smutné...

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Existují lidé, kteří také hlásili zpravodajský pás a hyeny

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dnes odpoledne mi operátor řekl, že ve spolupráci s adm probíhají kontroly akcí některých hráčů a že proto zablokovali všechny výběry, dokud tento problém neskončí. Pak mi řekl, že od začátku února budou utíkat.

Stojí za to věřit?

Automaticky přeloženo:
ungolof
před 3 měsíci

Ne, je to jedna z mnoha výmluv, kterou říkají, říkali mi to už měsíce... Shodou okolností to říkají všem, dělají kontroly všech hráčů tak náhodně? Počítej... Jen čekají na čas jako doposud. ADM provádí kontroly, ale možná na ně, na hráče určitě ne... Řekli mi, že by výběry vyplatili do listopadu, pořád jsme tady.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky