Hezký den i tobě!
To je pro mě docela šokující. Zažili jste někdy něco podobného v jiných kasinech?
Každopádně, protože se zdá, že by vám prospěla podrobnější pomoc, uvažovali byste o podání stížnosti na kasino? Když nic jiného, měli byste možnost promluvit si s jedním z našich oddaných specialistů, kteří tvrdě pracují, aby pomohli hráčům v těžkých situacích.
Může to znít trochu matoucí, ale neměli byste se bát – proces je zdarma.
Myslím, že nejlepší místo, kde začít, je prostudovat si tento průvodce .
Doufám, že se vám nápad líbí. Pokud potřebujete další podrobnosti nebo jen chcete vědět něco víc, neváhejte mi odpovědět.
Good day to you too!
This is quite shocking to me. Have you ever experienced anything similar in other casinos?
Anyway, since it appears that you would benefit from more in-depth assistance, would you consider filing a complaint against the casino? If nothing else, this would give you the opportunity to speak with one of our committed specialists who work hard to assist players in trying circumstances.
It might sound a little confusing, but you should not be concerned - the process is free.
I think the best place to start is by looking through this guide.
I hope you like the idea. If you need further details or just want to know something more, feel free to reply to me.