DomůFórumKasinaGeniusWin Casino - všeobecná diskuze

GeniusWin Casino - všeobecná diskuze (strana 18)

před rokem od montella85
|
46 264 zobrazení 350 odpovědí |
|
1...17 18
před 4 měsíci

Dobré ráno všem!

Byly pro někoho nějaké novinky nebo je vše stále na mrtvém bodě?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Hezký den i tobě!

To je pro mě docela šokující. Zažili jste někdy něco podobného v jiných kasinech?

Každopádně, protože se zdá, že by vám prospěla podrobnější pomoc, uvažovali byste o podání stížnosti na kasino? Když nic jiného, měli byste možnost promluvit si s jedním z našich oddaných specialistů, kteří tvrdě pracují, aby pomohli hráčům v těžkých situacích.

Může to znít trochu matoucí, ale neměli byste se bát – proces je zdarma.

Myslím, že nejlepší místo, kde začít, je prostudovat si tento průvodce .

Doufám, že se vám nápad líbí. Pokud potřebujete další podrobnosti nebo jen chcete vědět něco víc, neváhejte mi odpovědět.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Dobrý den, tento problém trvá již téměř rok a týká se mnoha uživatelů.

Reklamace již byla otevřena a nevím, zda by bylo užitečné otevřít další.

každopádně díky

Automaticky přeloženo:
danimola
před 4 měsíci

Mohu se jen zeptat, kde jste podal stížnost? S naším týmem zde není žádný předložen.🤔

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno lidičky, stránka geniuswin opět zmizela, ví to někdo? Díky

Automaticky přeloženo:
trend867
před 3 měsíci

Několik dní je offline

kromě toho zatím žádné novinky

Automaticky přeloženo:
trend867
před 3 měsíci

Hezký den i tobě!

Nechal jsem to znovu zkontrolovat, ale na základě předchozích zjištění bych moc nečekal. Naopak bych našel spolehlivější kasino na hraní, jeho nízký Safety Index není zrovna přesvědčivý...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý večer všem, mohu se zeptat, zda existují nějaké aktualizace týkající se záležitosti genius win? Rád bych pochopil, zda společnost ADM vystupuje jako ručitel a je povinna zaplatit v případě, že je prodejce v prodlení, a proto se od něj lze vrátit. Děkuju

Automaticky přeloženo:
nicolacarone
před měsícem

Vidím, že většinastížností podaných pro toto kasino nebyla vyřešena, protože kasino není ochotno komunikovat s naším týmem pro stížnosti, takže to není dobré znamení. Pokud nekomunikují, není žádný způsob, jak vyřešit jakýkoli problém, víte.

Setkáváte se tam s nějakým problémem?

Automaticky přeloženo:
nicolacarone
před měsícem

AHOJ

Nic o tom neřekli a evidentně jim to není jedno, jak jsou zvyklí. Zvažujeme, že půjdeme k soudu, abychom se jim pomstili.

Automaticky přeloženo:
Valdivia_bis
před měsícem

Pokud ve skupině uvažujete o postupu proti AMS, možná nás aktualizujte, abychom se mohli připojit k vytvoření kritického množství a rozdělení právních nákladů.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

AHOJ

Nic o tom neřekli a evidentně jim to není jedno, jak jsou zvyklí. Zvažujeme, že půjdeme k soudu, abychom se jim pomstili.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pokud mohu přidat ještě jednu věc, posledních několik měsíců jsme pracovali na aktualizaci recenze kasina, ale nemohli jsme to udělat, protože web byl neustále mimo provoz a také jsme tam nemohli nikoho oslovit.

Proto jsme dnes kasino nastavili jako zavřené.

Automaticky přeloženo:
1...17 18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky