DomůFórumKasinaGeniusWin Casino - všeobecná diskuze

GeniusWin Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

 od montella85
|
56 528 zobrazení 350 odpovědí |
|
1...16 17 18

Kluci, dnes jsem s velkým úžasem viděl, že stránka je opět online, když se pokusím přihlásit, zobrazí se mi tato zpráva (pozastavení stavu účtu: podvod) nicméně je to dobrý krok vpřed, uvidíme... možná je nějaká naděje

Automaticky přeloženo:
domenic987

Nechá mě to přihlásit, výběr stále probíhá... Nevím, co říct

Automaticky přeloženo:

V každém případě, kluci, budeme aktualizovat na konci měsíce (jak dobře víte, v Itálii se vše zastaví v srpnu), nejpozději začátkem září a uvidíme, jaká bude situace. Dejte mi vědět cokoliv nového, čeho jste si všimli, abych to mohl nahlásit právníkovi

Automaticky přeloženo:

Kluci, dnes jsem s velkým úžasem viděl, že stránka je opět online, když se pokusím přihlásit, zobrazí se mi tato zpráva (pozastavení stavu účtu: podvod) nicméně je to dobrý krok vpřed, uvidíme... možná je nějaká naděje

Automaticky přeloženo:

Ahoj. Tyto informace pro jistotu předám našemu datovému týmu. Jakmile to zkontrolují, vrátíme se s dalšími.😉

Děkuji ti za to.

Automaticky přeloženo:

Měl jsem přístup k žádostem o výběr, mých 100 eur stále existuje

Automaticky přeloženo:
giovannibresciagm

Ahoj, co to znamená? Udělali jste výběr nebo ne? Máte problémy?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Přihlásil jsem se a vstoupil na stránku, pak v seznamu výběrů je stále to, na co jsem čekal od října, je to 100 eur a probíhá to

Automaticky přeloženo:

Máte štěstí, že čekáte jen 100 eur ahahahahahahh


Jaro nechápejte tuto informaci špatně, stránka Geniuswin NENÍ BEZPEČNÁ. Takže to jako takové nenahlašujte.

Zatím jen obnovili provoz stránek, ale zatím nám nedali ani korunu a neví se, jestli ano, nebo ne.

Automaticky přeloženo:

„Omlouváme se za nepřítomnost, ale chceme vás informovat, že bohužel máme vážné problémy s velmi vysokým počtem sázkařů, kteří pravděpodobně používali falešnou identitu k vyplacení navrhovaných bonusů. Jak si dokážete představit, tato situace nám způsobila obrovské škody, kvůli kterým bylo nutné dočasně pozastavit některé herní účty. Pokud byl váš účet pozastaven, ale vy se domníváte, že to není správné, nemějte obavy, naše oddělení váš účet znovu aktivuje a zpracuje vaše žádosti o výběr, jakmile budou dokončeny všechny kontroly ze strany příslušných orgánů. Tým Geniuswin"


Dělají si z nás legraci?

Automaticky přeloženo:
gonzogin

Myslím, že si z nás dělají legraci, sakra.

Automaticky přeloženo:

Podařilo se někomu po znovuotevření stránek kontaktovat jejich podporu?

Nemohu se přihlásit a evidentně neodpovídají na emaily..

Automaticky přeloženo:
danimola

Poslal jsem 2 emaily, ale bez odpovědi

Automaticky přeloženo:
gonzogin

Můžete se přihlásit nebo ještě ne?

Automaticky přeloženo:
danimola

Ano ano, chodím pravidelně

Automaticky přeloženo:

Přihlásil jsem se a vstoupil na stránku, pak v seznamu výběrů je stále to, na co jsem čekal od října, je to 100 eur a probíhá to

Automaticky přeloženo:

Ahoj. Náš datový tým se pokusí co nejdříve zjistit, co se v tomto kasinu děje. Prozatím máme jedinou informaci, že mají opět otevřeno.

Dostali jste od podpory nějaké další informace ohledně tohoto vašeho stažení?

Pokud vidíte, že se nic neděje, doufejme, že náš tým vám bude schopen pomoci, pokud odešlete stížnost. co říkáš? Tady je odkaz pro všechny případy.

Prosím, informujte nás.

Automaticky přeloženo:

Máte štěstí, že čekáte jen 100 eur ahahahahahahh


Jaro nechápejte tuto informaci špatně, stránka Geniuswin NENÍ BEZPEČNÁ. Takže to jako takové nenahlašujte.

Zatím jen obnovili provoz stránek, ale zatím nám nedali ani korunu a neví se, jestli ano, nebo ne.

Automaticky přeloženo:

No, neřekl bych, že toto kasino je velmi bezpečné. Když se podíváte na jeho bezpečnostní index, je to pouze 3,9, což je docela málo.

Jeho hodnota je zde vysvětlena lépe 👈, takže každý lépe pochopí.

Je váš výběr také na čekací listině? Můžete se spojit s týmem podpory a pokusit se zjistit nějaké další informace?

Pokud potřebujete pomoc našeho týmu pro stížnosti, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:

„Omlouváme se za nepřítomnost, ale chceme vás informovat, že bohužel máme vážné problémy s velmi vysokým počtem sázkařů, kteří pravděpodobně používali falešnou identitu k vyplacení navrhovaných bonusů. Jak si dokážete představit, tato situace nám způsobila obrovské škody, kvůli kterým bylo nutné dočasně pozastavit některé herní účty. Pokud byl váš účet pozastaven, ale vy se domníváte, že to není správné, nemějte obavy, naše oddělení váš účet znovu aktivuje a zpracuje vaše žádosti o výběr, jakmile budou dokončeny všechny kontroly ze strany příslušných orgánů. Tým Geniuswin"


Dělají si z nás legraci?

Automaticky přeloženo:

Obdrželi jste tuto zprávu od podpory? Už jste je zkusili kontaktovat?

Doufejme, že udělají, jak slíbili. Uveďte prosím nějaké další informace o tom všem a možná vám náš tým pro stížnosti bude také schopen pomoci.

Automaticky přeloženo:

Dobré ráno všem!

Byly pro někoho nějaké novinky nebo je vše stále na mrtvém bodě?

Automaticky přeloženo:
danimola

Na mé straně nic.

Mohu se přihlásit, ale nic nového

Automaticky přeloženo:
gonzogin

Možná by nebylo na škodu znovu otevřít vaši stížnost. Jak vidím, tento poměrně složitý problém, kterým se zabýváte, trvá poměrně dlouho, a proto hledání podpory zní jako dobrý nápad, alespoň mně.

Stojí za vyzkoušení, co říkáte?

Automaticky přeloženo:
1...16 17 18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky