FórumKasinaGeniusWin Casino - všeobecná diskuze

GeniusWin Casino - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od montella85
|
39333 zobrazení 346 odpovědí |
|
1 2...18
Přidat příspěvek
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s GeniusWin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

ahoj...požádal jsem o výběr asi před 1 týdnem a stále se zpracovává, přestože jsem poslal všechny požadované dokumenty...kontaktoval jsem podporu přes chat, ale neposkytli mi žádné vysvětlení ani časový plán a já' Začínám se bát, protože je to skoro 4000 eur....Vždycky jsem tu četl, že v minulosti byli jiní zákazníci, kteří měli velké problémy s geniuswin.it...Můžete něco udělat? Děkuji

Automaticky přeloženo:
montella85
před 11 měsíci

Ahoj, je mi líto, že slyším o vašem problému. Rád bych začal tím, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru a KYC, ale pokud nemáte informace, proč týden nemáte peníze nebo v jaké fázi je vaše ověření, není to tak dobré.

Když však říkáte, že jste dokumenty odeslali, prošli jste ověřením nebo ne? Protože dokud nebude úspěšná, peníze pravděpodobně nedostanete.

Dejte mi vědět, jak to je.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, ano, prošel jsem ověřením zasláním občanského průkazu a inkasního formuláře bankovním převodem.....znepokojující je neznalost načasování platby a naprostá absence informací ze zákaznického servisu.. Jediná věc řekli mi, že mají problémy a že musím počkat. A tady jsem četl, že další lidé měli také stejný problém jako já a po měsících peníze stále nedostali

Automaticky přeloženo:
montella85
před 11 měsíci

Ahoj!

Taková zpětná vazba není příliš přesvědčivá, že? KYC je alespoň za vámi. Neříkám, že jste překonali to nejhorší, na druhou stranu je dobré vědět, že se tím teď nemusíte trápit.

Pokud se nepletu, je to víceméně týden, co jste požádali o odstoupení od smlouvy, nemám pravdu? Upřímně bych řekl, že pacient je teď klíč. 🤷‍♀️




Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

ano, není to tak dlouho, ale nejvíce znepokojující je, že zákaznický servis mi nedává časový rámec a četl jsem zde na tomto fóru další lidi, kteří po měsících nedostali peníze..... 🙁

Automaticky přeloženo:
montella85
před 10 měsíci

I když vám podpora nenapsala žádné relevantní informace o vašem výběru, zatím bych nebyl skeptický, i když chápu, že to není jednoduché, když jde o vaše peníze.

Nicméně, jak psala Radka, zkusme být chvíli trpěliví a pokud se nic nezmění a peníze nedostanete nebo kasino neodpoví, pokusíme se vám pomoci. 🙂

Bude to možné?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ok, počkáme do 31. prosince... díky

Automaticky přeloženo:
montella85
před 10 měsíci

Myslím, že je to správné rozhodnutí. Držím palce, ať peníze dostanete. Pokud máte nějakou aktualizaci, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré ráno, ve dnech 3. a 25. září jsem podal dvě žádosti o výběr v celkové výši přibližně 1600 eur, ale i po měsících se stále vyřizují. Pomoc stále opakuje, že žádá kompetentní oddělení, ale nic se nehýbe. V minulosti jsem provedl několik výběrů, ale před několika měsíci přestaly platit

Děkuji za pozornost



Automaticky přeloženo:
alesuper9537
před 10 měsíci

Situaci vidím jako bezútěšnou pro všechny...v tuto chvíli nezbývá než zapojit právníka a nechat si zaplatit přímo od státních monopolů, které fungují jako ručitelé, když tito sázkové kanceláře utečou s penězi zákazníků... ale než se vše vyřeší, uplynou ještě měsíce, protože byrokracie v Itálii je velmi pomalá... každopádně znechucení nikdy nekončí, ani když na něm vyhrajete, můžete si být jisti

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré ráno, ve dnech 3. a 25. září jsem podal dvě žádosti o výběr v celkové výši přibližně 1600 eur, ale i po měsících se stále vyřizují. Pomoc stále opakuje, že žádá kompetentní oddělení, ale nic se nehýbe. V minulosti jsem provedl několik výběrů, ale před několika měsíci přestaly platit

Děkuji za pozornost



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, v tomto případě Vám obratem doporučímreklamaci, kterou můžete uplatnit zde . Nemyslím si, že je správné, když kasino nemůže několik měsíců hráči zaplatit a my dáváme kasinům 14 dní na vyřešení takové situace.

Každopádně kasino uvádí jako důvod pouze to, že jej přesune na oddělení, které se zabývá výběry? Myslím, že se to mělo udělat už dávno.

Takže půjdeš do toho a podáš stížnost?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ano, zatím otevřu reklamaci a uvidím, jak to dopadne, díky

Automaticky přeloženo:
alesuper9537
před 10 měsíci

Děkujeme za vaši odpověď. Pokud máte nějaké dotazy, neváhejte se zeptat.

Přiložím i návod, abyste věděli, co vás při reklamaci čeká. Najdete ho zde .

Doufám, že se situace podaří vyřešit a peníze dostanete.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

po měsíci mi stále žádné peníze nepřišly....nemají peníze na výplatu výhry....kontaktuji přímo AAMS, který mu pak snad licenci odebere

Automaticky přeloženo:
montella85
před 10 měsíci

Co takhle podat stížnost zde? Řekl bych, že je to také dobrá věc, protože pokud ve vašem případě zjistíme něco neférového, kasino bude penalizováno.

Potřebujete další informace? Vyzkoušejte prosím tento návod 👈.

Nebo se nás zeptejte zde, jestli chcete. 🙏 Jde o to, abychom vám pomohli, pokud je to ještě možné.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ano ano dík rád bych otevřel stížnost...tak si na tomto webu alespoň ostatní nezahrají

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré ráno všem, podal jsem dvě žádosti o výběr na geniuswin 26. prosince 2023 a 1. ledna 2024. Také mi řekli, že dochází ke zpožděním a že nevědí, kdy to vyřeší. Je se čeho obávat?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

bohužel ano.... dnes mi AAMS odpověděli a řekli mi, že provádějí kontroly... myslím, že jim doslova došly peníze a už nikomu neplatí..... doporučuji poslat e - poslat na dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it nebo dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it popisující váš problém.

Automaticky přeloženo:
montella85
před 10 měsíci

Ale zaplatili vám nakonec? Předpokládám, že ne...


Automaticky přeloženo:
1 2...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky