FórumKasinaGeniusWin Casino - všeobecná diskuze

GeniusWin Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 11 měsíci od montella85
|
39367 zobrazení 346 odpovědí |
|
1 2 3...18
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

ne ne....požadováno stažení 13. prosince.....po 1 měsíci stále ve správě.....

Automaticky přeloženo:
montella85
před 10 měsíci

Velmi špatně pak...

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ano ano dík rád bych otevřel stížnost...tak si na tomto webu alespoň ostatní nezahrají

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Perfektní, pokud je to tak, takže můžeteotevřít stížnost zde na tomto odkazu . Držím palce, ať ty peníze konečně dostaneš.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré ráno všem, podal jsem dvě žádosti o výběr na geniuswin 26. prosince 2023 a 1. ledna 2024. Také mi řekli, že dochází ke zpožděním a že nevědí, kdy to vyřeší. Je se čeho obávat?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, podle zkušeností některých hráčů, o kterých si zde můžete přečíst, to vypadá, že kasino se potýká s výběry. Kasinům však dáváme 14 dní na vyřešení výběru, a protože vaše první již touto lhůtou uplynulo, myslím, že to byl správný krok podat stížnost.

Byl však váš účet již ověřen? Kromě toho, že vám kasino řeklo, že mají zpoždění s platbami, řekli něco jiného?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Řekli mi, že nevědí, jaké mají problémy, ale že všechny výběry budou zaplaceny... ověřený účet samozřejmě

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

to samé mi řekli před 20 dny......

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zkusili jste je nedávno kontaktovat a poukázat na to, že už je to měsíc?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ano ano každý den až do minulého pondělí......pak mi Aams napsal, že se o jejich případ starají a už jsem je nikdy nekontaktoval....každopádně situaci lze snadno pochopit, nemají peníze na výplatu dál dávají lidem vkládat, takže pak utečou s kořistí.....bohužel si myslím, že to tak je....

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Existuje však v tomto případě nějaká ochrana nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

státní monopoly (AAMS) jsou placené, ale nevím po jaké výši a jakým způsobem..... dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it nebo dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it pošlete sem e-mail a vše vysvětlete tak, že své uživatelské jméno uvedete na stránku, která neplatí daň kód jméno a příjmení... budou Vás opět kontaktovat....

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

státní monopoly (AAMS) jsou placené, ale nevím po jaké výši a jakým způsobem..... dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it nebo dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it pošlete sem e-mail a vše vysvětlete tak, že své uživatelské jméno uvedete na stránku, která neplatí daň kód jméno a příjmení... budou Vás opět kontaktovat....

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pokud mi nezaplatí během příštího měsíce, udělám to v naději, že adm okamžitě odpoví.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jakmile budu mít nějaké novinky, dám vám vědět

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Sisi děkuji 🔝. Já taky, jestli mám novinky

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Je mi líto, ale odkaz se neotevře a nemohu s vámi otevřít stížnost

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Řekli mi, že nevědí, jaké mají problémy, ale že všechny výběry budou zaplaceny... ověřený účet samozřejmě

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Připadá mi divné, když kasino říká, že neví, jaké má problémy s výběry. Nevidím to jako oprávněný důvod, ale protože máte otevřenou stížnost, náš tým se pokusí zjistit co nejvíce.

Každopádně, měli jste v minulosti nějaké úspěšné výběry v tomto kasinu?

Samozřejmě. pokud máte nějaké nové informace, neváhejte a dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dnes mi řekli, že výběry zpracují příští týden.

Tak čekám příští týden, co budu dělat

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je mi líto, ale odkaz se neotevře a nemohu s vámi otevřít stížnost

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hm, funguje mi to dobře, můžete mi tedy prosím říct, v čem je problém, když se odkaz neotevře a co vám to ukazuje?

Mohu to také zkusit znovu a poslat vám odkaz, kde u nás můžete znovu podat stížnost.

Najdete ho zde: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti

Automaticky přeloženo:
ungolof
před 10 měsíci

Doufám, že ano, ale přijde mi to opravdu těžké...... 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

perfektní, teď jsem mohl reklamovat....děkuji

Automaticky přeloženo:
montella85
před 10 měsíci

Zkus zavolat a uvidíš, co ti řeknou

Automaticky přeloženo:
1 2 3...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky