ano ano dík rád bych otevřel stížnost...tak si na tomto webu alespoň ostatní nezahrají
yes yes thanks I would like to open a complaint...so at least other people won't play on this site
si si grazie vorrei aprire un reclamo...cosi almeno altre persone non giocheranno su questo sito
Perfektní, pokud je to tak, takže můžeteotevřít stížnost zde na tomto odkazu . Držím palce, ať ty peníze konečně dostaneš.
Perfect if that's the case, so you can open a complaint here on this link. I'll keep my fingers crossed that you get your money eventually.
Dobré ráno všem, podal jsem dvě žádosti o výběr na geniuswin 26. prosince 2023 a 1. ledna 2024. Také mi řekli, že dochází ke zpožděním a že nevědí, kdy to vyřeší. Je se čeho obávat?
Good morning everyone, I made two withdrawal requests on geniuswin on December 26, 2023 and January 1, 2024. They also tell me that there are delays and that they don't know when they will resolve it. Is there anything to worry about?
Buongiorno a tutti fatte due richieste di prelievo su geniuswin il 26 dicembre 2023 e il 01 gennaio 2024 anche a me dicono che ci sono ritardi e che non sanno quando risolvono. C'è da preoccuparsi?
Ahoj, podle zkušeností některých hráčů, o kterých si zde můžete přečíst, to vypadá, že kasino se potýká s výběry. Kasinům však dáváme 14 dní na vyřešení výběru, a protože vaše první již touto lhůtou uplynulo, myslím, že to byl správný krok podat stížnost.
Byl však váš účet již ověřen? Kromě toho, že vám kasino řeklo, že mají zpoždění s platbami, řekli něco jiného?
Hi, according to the experience of some of the players you can read about here, it looks like the casino is struggling with withdrawals. However, we give casinos 14 days to resolve a withdrawal and since your first one has already passed this period, I think it was the right step to file a complaint.
However, your account has already been verified ? Apart from the casino telling you that they have delays with payments, did they say anything else ?
Řekli mi, že nevědí, jaké mají problémy, ale že všechny výběry budou zaplaceny... ověřený účet samozřejmě
They told me that they don't know what kind of problems they have but that all the withdrawals will be paid... verified account of course
Mi hanno detto che non sanno che tipo di problemi hanno ma che saranno tutti pagati i prelievi.. account verificato certo
to samé mi řekli před 20 dny......
same thing they said to me 20 days ago......
stessa cosa che hanno detto anche a me 20 giorni fa......
ano ano každý den až do minulého pondělí......pak mi Aams napsal, že se o jejich případ starají a už jsem je nikdy nekontaktoval....každopádně situaci lze snadno pochopit, nemají peníze na výplatu dál dávají lidem vkládat, takže pak utečou s kořistí.....bohužel si myslím, že to tak je....
yes yes every single day until last Monday......then Aams wrote to me that they are taking care of their case and I have never contacted them again....anyway the situation is easy to understand they don't have the money for pay they continue to make people deposit so then they will run away with the loot.....unfortunately I think that's how it is....
si si tutti i santi giorni fino a lunedi scorso......poi mi ha scritto aams che si stanno occupando del caso loro e non li ho piu contattati....cmq la situazione è facile da capire non hanno i soldi per pagare continuano a far depositare la gente cosi poi scapperanno con il bottino.....purtroppo penso che sia cosi....
státní monopoly (AAMS) jsou placené, ale nevím po jaké výši a jakým způsobem..... dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it nebo dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it pošlete sem e-mail a vše vysvětlete tak, že své uživatelské jméno uvedete na stránku, která neplatí daň kód jméno a příjmení... budou Vás opět kontaktovat....
state monopolies (AAMS) are paid for but I don't know after how much and in what way..... dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it or dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it send an e-mail here and explain everything by putting your username the site that doesn't pay tax code name and surname... they will contact you again....
si pagano i monopoli di stato (AAMS) ma non so dopo quanto e in che modo.....dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it o dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it manda un e-mail qui e spiegagli tutto quanto mettendo la tua username il sito che non paga codice fiscale nome e cognome...ti ricontattano loro....
státní monopoly (AAMS) jsou placené, ale nevím po jaké výši a jakým způsobem..... dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it nebo dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it pošlete sem e-mail a vše vysvětlete tak, že své uživatelské jméno uvedete na stránku, která neplatí daň kód jméno a příjmení... budou Vás opět kontaktovat....
state monopolies (AAMS) are paid for but I don't know after how much and in what way..... dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it or dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it send an e-mail here and explain everything by putting your username the site that doesn't pay tax code name and surname... they will contact you again....
si pagano i monopoli di stato (AAMS) ma non so dopo quanto e in che modo.....dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it o dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it manda un e-mail qui e spiegagli tutto quanto mettendo la tua username il sito che non paga codice fiscale nome e cognome...ti ricontattano loro....
Pokud mi nezaplatí během příštího měsíce, udělám to v naději, že adm okamžitě odpoví.
If they don't pay me within the next month I will do it, hoping that adm will respond immediately.
Se non mi pagano entro il mese prossimo lo faccio, sperando che adm risponda subito.
Jakmile budu mít nějaké novinky, dám vám vědět
As soon as I have any news I'll let you know
appena ho qualche novità ti faccio sapere
Je mi líto, ale odkaz se neotevře a nemohu s vámi otevřít stížnost
I'm sorry but the link doesn't open and I can't open the complaint with you
scusami ma il link non si apre e non posso aprire il reclamo con voi
Řekli mi, že nevědí, jaké mají problémy, ale že všechny výběry budou zaplaceny... ověřený účet samozřejmě
They told me that they don't know what kind of problems they have but that all the withdrawals will be paid... verified account of course
Mi hanno detto che non sanno che tipo di problemi hanno ma che saranno tutti pagati i prelievi.. account verificato certo
Připadá mi divné, když kasino říká, že neví, jaké má problémy s výběry. Nevidím to jako oprávněný důvod, ale protože máte otevřenou stížnost, náš tým se pokusí zjistit co nejvíce.
Každopádně, měli jste v minulosti nějaké úspěšné výběry v tomto kasinu?
Samozřejmě. pokud máte nějaké nové informace, neváhejte a dejte nám vědět.
I find it strange if a casino says it doesn't know what problems it has with withdrawals. I don't see that as a valid reason, but since you have an open complaint, our team will try to find out as much as possible.
Anyway, have you had any successful withdrawals at this casino in the past ?
Of course. if you have any new information, don't hesitate to let us know.
Dnes mi řekli, že výběry zpracují příští týden.
Tak čekám příští týden, co budu dělat
Today they told me that they will process the withdrawals next week.
So I'm waiting next week for what to do
Oggi mi hanno detto che settimana prossima evaderanno i prelievi.
Quindi aspetto settimana prossima per il da farsi
Hm, funguje mi to dobře, můžete mi tedy prosím říct, v čem je problém, když se odkaz neotevře a co vám to ukazuje?
Mohu to také zkusit znovu a poslat vám odkaz, kde u nás můžete znovu podat stížnost.
Najdete ho zde: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti
Hm it works fine for me, so can you please tell me what is the problem when the link doesn't open and what does it show you ?
I can also try again and post you a link where you can file a complaint with us again.
You can find it here: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti
Doufám, že ano, ale přijde mi to opravdu těžké...... 🙂
I hope so but I find it really hard...... 🙂
lo spero ma la vedo veramente dura ...... 🙂
perfektní, teď jsem mohl reklamovat....děkuji
perfect, now I was able to make the complaint....thank you
perfetto adesso sono riuscito a fare il reclamo....grazie
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.