FórumKasinaGeniusWin Casino - všeobecná diskuze

GeniusWin Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 4 měsíci od montella85
|
13850 zobrazení 299 odpovědí |
|
1...3 4 5...15
Přidat příspěvek
ungolof
před 3 měsíci

odpoledne ten muž operátor, jehož jméno si nepamatuji, vždycky říká tyhle kraviny.....pravda je jedna a vím to téměř jistě, mezi různými partnery byly problémy s penězi a oni na to nemají peníze zaplatit.......

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

email přijatý 10. ledna.....

Pokud jde o zprávy zaslané této agentuře týkající se nezpracování výběrů ze strany prodejce GENIUS SRL 15439, informujeme vás, že vyšetřování této záležitosti probíhá.

Počkám do konce měsíce a pokud neobdržím žádné další zprávy, nechám svého právníka napsat přímo mně.....

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pokud dostanete odpověď, můžete ji s námi sdílet. Jsem si jistý, že to bude užitečné i pro ostatní hráče. Doufám, že to bude co nejdříve. 🙂

Automaticky přeloženo:
montella85
před 3 měsíci

Ahoj Mario,

Omlouváme se za nepříjemnosti, pracujeme na zlepšení služeb.

Brzy budeme opět aktivní. Geniuswin mi poslal tento e-mail.....tobě taky?

můžeš se přihlásit?

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
montella85
před 3 měsíci

Já také. Mluví o "údržbě"

Automaticky přeloženo:
ungolof
před 3 měsíci

Myslím, že AAMS se konečně ubírá špatným směrem...to znamená, že buď zaplatí, nebo jim odeberu licenci.....

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý večer, mluvil jsem s operátorem (Giuseppe) a požádal jsem ho o informace o stránce "v údržbě" ao výběrech. Odpověděl, byť hrubým způsobem, že od té doby, co jsem podal stížnost adm, musím kontaktovat je a už ne je, jak jsem to dělal téměř denně. Dále mi také řekl, že již nejsem jejich zákazníkem, a také dodal s výrazem „spacchio" (v sicilském významu c....), že je moje situace již nezajímá.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

S tímto ignorantem jsem také mluvil a probíral to asi před 15 dny.....vždy reaguje sprostě,chtěl bych vidět,kdyby byl v naší situaci s tisíci eur zablokovanými nějakou dobu co by dělal na našem místě ..... Já jen proto, že jsem rodinný muž, ale kdyby se mi to stalo před 5 lety, už bych si udělal výlet na Sicílii, abych si promluvil tváří v tvář s tímto poddruhem lidské bytosti... Opakuji, že je to jak to dopadlo teď AAMS uzavřel web, takže od nich budeme muset vzít peníze....Počkám do příštího týdne, pak znovu kontaktuji monopoly, abych pochopil, co mám dělat

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ok aktualizujeme

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý večer, evidentně mi řekli, že jsou kontroly a neví co, lžou do posledního. Nicméně ano, je tu pár arogantních a troufalých operátorů, ale dělají to proto, že jsou šéfy firmy, nejsou to náhodní operátoři. Nicméně uvidíme, jestli se situace vyřeší sama, taky bych přesně nevěděl, co dělat, abych dostal peníze zpět

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Bilegend
před 3 měsíci

Budu vás informovat, jakmile se dozvím od monopolů, abych věděl, jak se stěhovat, abychom si vzali naše peníze.... každopádně za 20 let jsem se vsadil, že se mi nikdy nic tak šíleného nestalo... hned jsem pochopil, že situace byl špatný špatný

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dokonce mi řekl, že od té doby, co jsem si stěžoval adm, už nejsem jejich zákazník a že už je nemusím kontaktovat pro peníze, ale adm.

Automaticky přeloženo:
ungolof
před 3 měsíci

tak jelikož tě už jako zákazníka nechtějí, tak zákon říká, že ti mají zrušit účet a do 7 dnů ti dát zbývající zůstatek....uvidíme, jestli jim takhle řekneš, co ti sakra odpoví. ... .už je nekontaktuji, protože už nějakou dobu chápu, že je to k ničemu, pak mě znát jsem na omylu s různými urážkami a upřímně se mi to nelíbí.... únor začínáme s AAMS a uvidíme, jak to skončí.... .

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dokonce mi řekl, že pokud budu nadále volat, nahlásí mě a dodal, že jelikož jsem si stěžoval ADM, měl jsem volat jim a ne Geniusovi. Zdá se, že mu tato stížnost docela vadila...

Automaticky přeloženo:
ungolof
před 3 měsíci

Ahahahahaha hlásil tě hahahaha to je opravdu vtip... Doufám, že opravdu dopadnou špatně...

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý večer, mluvil jsem s operátorem (Giuseppe) a požádal jsem ho o informace o stránce "v údržbě" ao výběrech. Odpověděl, byť hrubým způsobem, že od té doby, co jsem podal stížnost adm, musím kontaktovat je a už ne je, jak jsem to dělal téměř denně. Dále mi také řekl, že již nejsem jejich zákazníkem, a také dodal s výrazem „spacchio" (v sicilském významu c....), že je moje situace již nezajímá.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nemyslím si tedy, že by se kasino takto mělo chovat, protože problémy s výběry jsou na jejich straně a rozhodně ne proto, aby obtěžovaly ostatní hráče. Byl bych velmi rád, kdyby na vaši stížnost odpověděli vysvětlením, ale nejsem si jistý, zda se tak stane.

Pokud však máte aktualizaci, neváhejte a dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dokonce mi řekl, že pokud budu nadále volat, nahlásí mě a dodal, že jelikož jsem si stěžoval ADM, měl jsem volat jim a ne Geniusovi. Zdá se, že mu tato stížnost docela vadila...

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Možná, že když se někdo z této skupiny dostane přes okraj, mohl by se „obtěžovat" odpovídat na stížnosti...


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno všem.. včera mi konečně dorazily výběry ze stránky Geniuswin!!!!!

Automaticky přeloženo:
ungolof
před 3 měsíci

Vážně!? Jak dlouho jsi čekal? A hlavně, jak se ti to povedlo?? Od září jsem pořád zaseknutý...

Automaticky přeloženo:
Bilegend
před 3 měsíci

Několikrát jsem volal Geniuswinovi a pokaždé mi řekli něco jiného. Nakonec jsem se rozhodl napsat admovi vše, co mi operátoři podrobně řekli, a oni odpověděli, že provádějí kontroly (nevím jaké). Včera jsem konečně obdržel kredit. Očividně už na tom webu hrát nebudu, raději spolehlivější historické weby..


Automaticky přeloženo:
ungolof
před 3 měsíci

Měl jsi velké štěstí, udělal jsem to samé, ale evidentně se nic nevyřešilo... Právě jsem se vrátil do chatu a říkají to samé. Nicméně jsem rád, že se alespoň někomu vrátily peníze, doufejme, že ADM vážně zakročí a všichni dostanou své.

Ano, evidentně už na tom webu nikdo hrát nebude

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky