před 9 měsíci
Jaká špatná zkušenost... Adm určitě provádí kontroly
What a bad experience... Surely adm is doing the checks
Che brutta esperienza... Sicuramente adm starà facendo i controlli
0
Jaká špatná zkušenost... Adm určitě provádí kontroly
What a bad experience... Surely adm is doing the checks
Che brutta esperienza... Sicuramente adm starà facendo i controlli
Dnes ráno jsem také obdržel jejich email o zpracovaném výběru....dokud neuvidím peníze na svém běžném účtu, neuvěřím ahhahahhahha....však od včerejška je na stránkách tato zpráva... Zákazníci jsou upozorněni, že kvůli technické údržbě stránek není povoleno vkládat a/nebo uzavírat sázky.... Díky našim zprávám jim AAMS vyhrožuje, že zaplatí všem zákazníkům, a dokud tak neučiní, pozastaví jejich licence! TOTO JE HOTOVO! Oni to tvrdě nepochopili a ono to šlo tvrdě.... jaká hnusná sázková kancelář, už do toho nikdy nedám ani euro....
This morning I also received their email about the processed withdrawal....until I see the money in my current account I won't believe it ahhahahhahha....however, since yesterday there has been this message on the site.... Customers are advised that due to technical maintenance of the site it is not permitted to deposit and/or place bets.... Thanks to our reports, AAMS will have threatened them with paying all customers and until they do so they will have suspended their license! THIS IS DONE! They didn't understand it the hard way and it took the hard way.... what a disgusting bookmaker, I will never pay a euro into it again....
anche io stamattina ho ricevuto la loro e-mail del prelievo elaborato....finchè non vedrò i soldi sul mio conto corrente non ci credo ahhahahhahha....cmq guarda caso da ieri c'è questo messaggio sul sito .....Si avvisano i clienti che causa manutenzione tecnica sito non è consentito depositare e/o effettuare scommesse....AAMS grazie alle nostre segnalazioni li avrà minacciati di pagare tutti i clienti e fino a che non lo farà gli avranno sospeso la licenza ! COSI SI FA ! Nn lo hanno capito con le buone e ci sono volute le cattive ....che schifo di bookmaker mai mai piu ci verserò un euro ....
V podstatě mě prostě odbili, protože já jsem ten, kdo čekal nejdéle hahahahah, doufám, že je to proto, že jdou od posledního k prvnímu
Basically they just snubbed me because I'm the one who's been waiting the longest hahahahah, I hope it's because they're going from last to first
In pratica solo me hanno snobbato che sono quello che aspetta da più tempo ahahahah, spero sia perché stiano andando dagli ultimi ai primi
Myslím, že zaplatili těm, kteří kontaktovali AAMS přes certifikovaný email nebo e-mail na začátku ledna.....také jste byli příliš trpěliví, po 15 dnech jsem už šílel hahahahha....každopádně věc je jednoduchá do každý platí, nemůžete vkládat ani sázet...
I think they paid those who contacted AAMS via certified email or e-mail at the beginning of January.....you were also too patient, after 15 days I was already going crazy hahahahha....anyway the matter is simple until everyone pays you can neither deposit nor bet...
io penso che hanno pagato chi ha contattato AAMS tramite pec o e-mail ad inizio gennaio.....tu sei stato pure troppo paziente io già dopo 15 giorni stavo impazzendo hahahahha....cmq il discorso è semplice finche non pagheranno tutti non si potra ne versare ne scommettere ...
Začátkem ledna jsem také kontaktoval AAMS, také odpověděli, že provádějí kontroly. Stejně doufám, že všichni jen zaplatí, pak doufám, že zkrachují
I also contacted AAMS at the beginning of January, they also replied that they were carrying out checks. I hope anyway that everyone will just pay, then I hope they go bankrupt
Ho contattato anch'io aams ad inizio gennaio, anche a me hanno risposto che stavano facendo verifiche. Lo spero comunque che pagheranno tutti e basta, poi spero falliscano
ach ano, doufejme.....jaká špatná zkušenost a kdyby tam nebyl AAMS, viděli bychom peníze s bonicolo....
oh yes let's hope.....what a bad experience and if AAMS hadn't been there we would have seen the money with the bonicolo....
eh si speriamo .....che brutta esperienza e se non ci fosse stata AAMS i soldi li avremmo visti con il bonicolo....
Teď je to perfektní zpráva. 🎉😊
Zajímalo by mě, co stálo za tím, že vám kasino nakonec vyplatilo, když vás ignorovalo a řeklo, abyste jim nepsali a nevolali.
Ať tak či onak, myslím, že na tom nezáleží, protože nejdůležitější je, že jste dostali své peníze. Předpokládám, že toto kasino již bude na vaší černé listině.
Now that's perfect news. 🎉😊
I'd like to know what was behind the fact that the casino eventually paid you out when they ignored you and told you not to write or call them.
Either way, I guess it doesn't matter because the most important thing is that you got your money. I assume this casino will already be on your blacklist.
Začátkem ledna jsem také kontaktoval AAMS, také odpověděli, že provádějí kontroly. Stejně doufám, že všichni jen zaplatí, pak doufám, že zkrachují
I also contacted AAMS at the beginning of January, they also replied that they were carrying out checks. I hope anyway that everyone will just pay, then I hope they go bankrupt
Ho contattato anch'io aams ad inizio gennaio, anche a me hanno risposto che stavano facendo verifiche. Lo spero comunque che pagheranno tutti e basta, poi spero falliscano
Četl jsem váš rozhovor a doufám, že se vám podaří získat peníze i s pomocí AAMS. Neváhejte nám dát vědět o jakékoli novince.
Budu držet palce, ať to dopadne stejně jako ten druhý hráč. 🤞
I read your conversation and I hope that you will be able to get the money with the help of AAMS as well. Don't hesitate to let us know about any news.
I'll keep my fingers crossed that it will be as successful as the other player. 🤞
noční můra konečně pryč! Dnes ráno. Peníze dorazily na můj bankovní účet... doufejme, že své peníze dostanou i všichni ostatní a držte se prosím dál od této stránky! Nikdy znovu ! sbohem
nightmare finally over! This morning. The money has arrived in my bank account... let's hope that all the other people will also receive their money and please stay away from this site! Never again ! Bye
finalmente incubo finito ! Questa mattina. Sono arrivati i soldi sul mio conto corrente …speriamo che anche tutte le altre persone riceveranno i loro soldi e mi raccomando state alla lontana da questo sito ! Mai più ! Bye
No to mě těší a doufám, že jak jsi psal, peníze se podaří získat i dalším hráčům. 😊🎉
Mohl byste však tuto informaci také doplnit do stížnosti , aby ji Mirka mohla uzavřít? Byl bych ti vděčný.
Užijte si své peníze a přeji hodně štěstí. ☘️
Well, I'm pleased and I hope that, as you wrote, other players will be able to get the money as well. 😊🎉
Nevertheless, could you also add this information to the complaint so that Mirka can close it ? I would be grateful to you.
Enjoy your money and I wish you good luck. ☘️
Mám stejný problém. V polovině ledna jsem požádal o výběr, ale uplynul měsíc a nic mi nepřišlo.
stav výběru je spravován, ale nejsou žádné zprávy.
co se dá dělat?
I have the same problem. I requested a withdrawal in mid-January, but a month has passed and I haven't received anything.
the status of the withdrawal is being managed, but there is no news.
What can be done?
Io stesso problema. Ho richiesto un prelievo a metà Gennaio, ma è passato un mese e non ho ricevuto nulla.
lo stato del prelievo è in gestione, ma non ci sono novità.
Cosa si può fare?
AHOJ
musíte poslat e-mail na dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it nebo dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it a vše jim vysvětlete uvedením svého uživatelského jména na stránku, která neplatí ( www.geniuswin.it ( ©2019 Genius srl - PIVA 14695421009 - Catania - Corso Sicilia 105 GAD 15439 ) daňový kód vaše jméno a příjmení ... oni bude vás znovu kontaktovat....
Pokud máte PEC, je to ještě lepší.... pošlete to sem dir.giochi.gad-scommesse@pec.adm.gov.it
HI
you need to send an email to dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it or dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it and explain everything to them by putting your username on the site that doesn't pay ( www.geniuswin.it ( ©2019 Genius srl - PIVA 14695421009 - Catania - Corso Sicilia 105 GAD 15439 ) tax code your name and surname ... they will contact you again.. ..
If you have the PEC it's even better.... send it here dir.giochi.gad-scommesse@pec.adm.gov.it
ciao
devi mandare un e-mail a dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it o dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it e spiegagli tutto quanto mettendo la tua username il sito che non paga ( www.geniuswin.it ( ©2019 Genius s.r.l. - PIVA 14695421009 - Catania - Corso Sicilia 105 GAD 15439 ) codice fiscale nome e cognome tuo ...ti ricontattano loro....
Se hai la PEC è ancora meglio.... mandala qui dir.giochi.gad-scommesse@pec.adm.gov.it
Tisíceré díky,
velmi milý.
ale nemáš náhodou nějaké novinky?
A thousand thanks,
very kind.
but do you have any news by any chance?
Grazie mille,
gentilissimo.
ma tu hai novità per caso?
ano ano peníze jsem dostal asi před 20 dny.....asi po měsíci a půl, co jsem požádal o výběr....ale jen proto, že jsem kontaktoval monopoly, jsou lidé, kteří čekají od loňského září. ...
yes yes I received the money about 20 days ago.....after about a month and a half that I had requested the withdrawal....but only because I contacted the monopolies there are people who have been waiting since last September... .
si si io ho ricevuto i soldi circa 20 giorni fa.....dopo circa un mese e mezzo che avevo richiesto il prelievo....ma solo perchè ho contattato i monopoli c'è gente che aspetta da settembre scorso....
Tisíceré díky,
velmi milý.
Pokračoval jsem v odeslání e-mailu na adresy, které jste mi poskytli, zadáním mých údajů a odesláním snímků obrazovky odstoupení od smlouvy.
Kontaktoval vás ADM rychle?
A thousand thanks,
very kind.
I proceeded to send an email to the addresses you provided me, entering my details and sending screenshots of the withdrawal.
Did ADM contact you quickly?
Grazie mille,
gentilissimo.
Ho provveduto ad inviare una mail agli indirizzi che mi hai fornito, inserendo i miei dati e inviando screen del prelievo.
Ti hanno ricontattato in fretta da ADM?
asi po 15 dnech, ale byly s tím spojené vánoční svátky....doufám, že tentokrát budou rychlejší
after about 15 days but there were the Christmas holidays involved....I hope they are quicker this time
dopo circa 15 giorni ma c'erano le feste natalizie di mezzo....spero che questa volta siano più veloci
Děkuji,
v případě, že vám sem napíšu, že budete potřebovat něco dalšího/radu.
Tisíceré díky
Thank you,
in case I write to you here in case you need anything else/advice.
A thousand thanks
Grazie,
nel caso ti scrivo qui nel caso avessi bisogno di altro/consigli.
grazie mille
Mám stejný problém. V polovině ledna jsem požádal o výběr, ale uplynul měsíc a nic mi nepřišlo.
stav výběru je spravován, ale nejsou žádné zprávy.
co se dá dělat?
I have the same problem. I requested a withdrawal in mid-January, but a month has passed and I haven't received anything.
the status of the withdrawal is being managed, but there is no news.
What can be done?
Io stesso problema. Ho richiesto un prelievo a metà Gennaio, ma è passato un mese e non ho ricevuto nulla.
lo stato del prelievo è in gestione, ma non ci sono novità.
Cosa si può fare?
Ahoj, viděl jsem, že jsi u nás také podal stížnost na svůj případ, ale pokud jsem si dobře všiml, jde o sportovní sázení, protože mluvíš o fotbale. Touto oblastí se bohužel v Casino.Guru nezabýváme, takže mám pocit, že vám v této věci asi nepomůžeme. 😥
Vím však, že vám hráč poradil, jak se mu podařilo problém vyřešit, takže bych byl rád, kdybyste vyřešili i tuto situaci.
Vidím, že jste již odeslali e-mail. Mohl byste nás informovat o tom, jak váš případ pokračuje?
Hi, I saw that you also filed a complaint with us about your case, but if I noticed correctly it is about sports betting, because you are talking about football. Unfortunately, we do not deal with this area in Casino.Guru, so I have a feeling that we will probably not be able to help you in this matter. 😥
However, I know that a player has advised you how he managed to solve the problem, so I would be delighted if you could resolve this situation as well.
I see that you have already sent an e-mail. Could you update us on how your case is going ?
Mám trochu jiný problém, ale stále s nimi. 12. ledna jsem vyhrál slot ve výši přibližně 850 eur a po opuštění slotu zůstal zůstatek nezměněn, jako bych do slotu nikdy nevstoupil, přestože tam byl kód relace a všechno ostatní. Stále více jsem přesvědčen, že si ty peníze vzali, protože nemají na zaplacení v naději, že jsem nemohl dokázat, že jsem vyhrál nebo jsem nic neskóroval. Jako štěstí jsem si nahrál obrazovku a všechno, takže mám o všem absolutní důkaz. Měsíc otáleli s tím, že to zkontrolují, ale teď nemohou, protože na webu probíhá údržba. Už je to měsíc v údržbě, i když hahaha
Napsal jsem ADM přes PEC a uvidíme, co řeknou, poslal jsem PEC před 9 dny, teď počkáme
I have a slightly different problem but still with them. On January 12th I made a slot win of around 850 euros and upon exiting the slot the balance remained unchanged, as if I had never entered that slot, despite there being a session code and everything else. I am more and more convinced that they took that money because they have no money to pay in the hope that I couldn't prove that win or didn't score anything. As luck would have it, I recorded the screen and everything, so I have absolute proof of everything. They've been procrastinating for a month saying they'll check, but now they can't because the site is under maintenance. It's been under maintenance for a month now though hahaha
I wrote to ADM via PEC and let's see what they say, I sent a PEC 9 days ago, now let's wait
Io ho un problema un po' diverso ma sempre con loro. Il 12 gennaio ho effettuato una vincita alle slot di circa 850 euro e uscendo dalla slot il saldo è rimasto invariato, come se in quella slot non fossi mai entrato, nonostante ci fosse codice sessione e tutto il resto. Io sono sempre più convinto che loro si siano presi quei soldi in quanto non hanno soldi per pagare nella speranza che io non potessi dimostrare quella vincita o non mi fossi segnato nulla. Fortuna vuole che abbia registrato lo schermo e tutto quanto, quindi ho la prova inequivocabile del tutto. Loro tergiversano da un mese dicendo che controlleranno, che ora non possono perché il sito è in manutenzione. Ormai è in manutenzione da un mese però ahahah
Ho scritto all'ADM tramite PEC e vediamo che dicono, ho mandato una PEC 9 giorni fa, ora aspettiamo
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.