FórumKasinaGeniusWin Casino - všeobecná diskuze

GeniusWin Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 11 měsíci od montella85
|
39588 zobrazení 347 odpovědí |
|
1...4 5 6...18
Přidat příspěvek
Bilegend
před 9 měsíci

Jaká špatná zkušenost... Adm určitě provádí kontroly

Automaticky přeloženo:
ungolof
před 9 měsíci

Dnes ráno jsem také obdržel jejich email o zpracovaném výběru....dokud neuvidím peníze na svém běžném účtu, neuvěřím ahhahahhahha....však od včerejška je na stránkách tato zpráva... Zákazníci jsou upozorněni, že kvůli technické údržbě stránek není povoleno vkládat a/nebo uzavírat sázky.... Díky našim zprávám jim AAMS vyhrožuje, že zaplatí všem zákazníkům, a dokud tak neučiní, pozastaví jejich licence! TOTO JE HOTOVO! Oni to tvrdě nepochopili a ono to šlo tvrdě.... jaká hnusná sázková kancelář, už do toho nikdy nedám ani euro....

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

🥳

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

V podstatě mě prostě odbili, protože já jsem ten, kdo čekal nejdéle hahahahah, doufám, že je to proto, že jdou od posledního k prvnímu

Automaticky přeloženo:
Bilegend
před 9 měsíci

Myslím, že zaplatili těm, kteří kontaktovali AAMS přes certifikovaný email nebo e-mail na začátku ledna.....také jste byli příliš trpěliví, po 15 dnech jsem už šílel hahahahha....každopádně věc je jednoduchá do každý platí, nemůžete vkládat ani sázet...

Automaticky přeloženo:
montella85
před 9 měsíci

Začátkem ledna jsem také kontaktoval AAMS, také odpověděli, že provádějí kontroly. Stejně doufám, že všichni jen zaplatí, pak doufám, že zkrachují

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

ach ano, doufejme.....jaká špatná zkušenost a kdyby tam nebyl AAMS, viděli bychom peníze s bonicolo....

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobré ráno všem.. včera mi konečně dorazily výběry ze stránky Geniuswin!!!!!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Teď je to perfektní zpráva. 🎉😊

Zajímalo by mě, co stálo za tím, že vám kasino nakonec vyplatilo, když vás ignorovalo a řeklo, abyste jim nepsali a nevolali.

Ať tak či onak, myslím, že na tom nezáleží, protože nejdůležitější je, že jste dostali své peníze. Předpokládám, že toto kasino již bude na vaší černé listině.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Začátkem ledna jsem také kontaktoval AAMS, také odpověděli, že provádějí kontroly. Stejně doufám, že všichni jen zaplatí, pak doufám, že zkrachují

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Četl jsem váš rozhovor a doufám, že se vám podaří získat peníze i s pomocí AAMS. Neváhejte nám dát vědět o jakékoli novince.

Budu držet palce, ať to dopadne stejně jako ten druhý hráč. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

noční můra konečně pryč! Dnes ráno. Peníze dorazily na můj bankovní účet... doufejme, že své peníze dostanou i všichni ostatní a držte se prosím dál od této stránky! Nikdy znovu ! sbohem

Automaticky přeloženo:
montella85
před 9 měsíci

No to mě těší a doufám, že jak jsi psal, peníze se podaří získat i dalším hráčům. 😊🎉

Mohl byste však tuto informaci také doplnit do stížnosti , aby ji Mirka mohla uzavřít? Byl bych ti vděčný.

Užijte si své peníze a přeji hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
montella85
před 9 měsíci

Mám stejný problém. V polovině ledna jsem požádal o výběr, ale uplynul měsíc a nic mi nepřišlo.

stav výběru je spravován, ale nejsou žádné zprávy.

co se dá dělat?

Automaticky přeloženo:
gonzogin
před 9 měsíci

AHOJ

musíte poslat e-mail na dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it nebo dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it a vše jim vysvětlete uvedením svého uživatelského jména na stránku, která neplatí ( www.geniuswin.it ( ©2019 Genius srl - PIVA 14695421009 - Catania - Corso Sicilia 105 GAD 15439 ) daňový kód vaše jméno a příjmení ... oni bude vás znovu kontaktovat....

Pokud máte PEC, je to ještě lepší.... pošlete to sem dir.giochi.gad-scommesse@pec.adm.gov.it

Upravil Radka před 9 měsíci
Důvod: neklikatelný odkaz
Automaticky přeloženo:
montella85
před 9 měsíci

Tisíceré díky,

velmi milý.


ale nemáš náhodou nějaké novinky?

Automaticky přeloženo:
gonzogin
před 9 měsíci

ano ano peníze jsem dostal asi před 20 dny.....asi po měsíci a půl, co jsem požádal o výběr....ale jen proto, že jsem kontaktoval monopoly, jsou lidé, kteří čekají od loňského září. ...

Automaticky přeloženo:
montella85
před 9 měsíci

Tisíceré díky,

velmi milý.

Pokračoval jsem v odeslání e-mailu na adresy, které jste mi poskytli, zadáním mých údajů a odesláním snímků obrazovky odstoupení od smlouvy.

Kontaktoval vás ADM rychle?

Automaticky přeloženo:
gonzogin
před 9 měsíci

asi po 15 dnech, ale byly s tím spojené vánoční svátky....doufám, že tentokrát budou rychlejší

Automaticky přeloženo:
montella85
před 9 měsíci

Děkuji,

v případě, že vám sem napíšu, že budete potřebovat něco dalšího/radu.


Tisíceré díky

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Mám stejný problém. V polovině ledna jsem požádal o výběr, ale uplynul měsíc a nic mi nepřišlo.

stav výběru je spravován, ale nejsou žádné zprávy.

co se dá dělat?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, viděl jsem, že jsi u nás také podal stížnost na svůj případ, ale pokud jsem si dobře všiml, jde o sportovní sázení, protože mluvíš o fotbale. Touto oblastí se bohužel v Casino.Guru nezabýváme, takže mám pocit, že vám v této věci asi nepomůžeme. 😥

Vím však, že vám hráč poradil, jak se mu podařilo problém vyřešit, takže bych byl rád, kdybyste vyřešili i tuto situaci.

Vidím, že jste již odeslali e-mail. Mohl byste nás informovat o tom, jak váš případ pokračuje?

Automaticky přeloženo:
montella85
před 9 měsíci

Mám trochu jiný problém, ale stále s nimi. 12. ledna jsem vyhrál slot ve výši přibližně 850 eur a po opuštění slotu zůstal zůstatek nezměněn, jako bych do slotu nikdy nevstoupil, přestože tam byl kód relace a všechno ostatní. Stále více jsem přesvědčen, že si ty peníze vzali, protože nemají na zaplacení v naději, že jsem nemohl dokázat, že jsem vyhrál nebo jsem nic neskóroval. Jako štěstí jsem si nahrál obrazovku a všechno, takže mám o všem absolutní důkaz. Měsíc otáleli s tím, že to zkontrolují, ale teď nemohou, protože na webu probíhá údržba. Už je to měsíc v údržbě, i když hahaha

Napsal jsem ADM přes PEC a uvidíme, co řeknou, poslal jsem PEC před 9 dny, teď počkáme

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky