FórumKasinaGate 777 Casino - všeobecná diskuze

Gate 777 Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Radka
|
21182 zobrazení 115 odpovědí |
|
1 2 3...6
Přidat příspěvek
Sommer2021
před 2 roky

Dobrý den, děkujeme za vaše zkušenosti s tímto kasinem. Předpokládám, že už tady nehraješ, že?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobré ráno Radko,

ne, dlouho jsem tam nehrála ... ráda zkouším nové věci 🙂

Automaticky přeloženo:
Sommer2021
před 2 roky

Souhlasím.

Je to vlastně renomované kasino.

A 70 000 pesos je asi 600 €, pokud se nepletu, takže ne suma, ze které byste měli mít stres.

Pro mě trvá výplaty na Gate777 1 až 2 dny, než jsou na účtu.


Automaticky přeloženo:
Ggrchedman
před 2 roky

Dejte nám vědět, jak to dopadlo ✌🏻

Jsem si jistý, že i když se vyskytnou nějaké nepříjemnosti, dostanete svůj zisk.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Pokud mám vše, i e-mail, který mi poslali, když se mi údajně převáděly peníze na účet a nepřišly, stále čekám 10 dní a stále mi odpovídají, že musím počkat, až mě kontaktují do e-mail, nevím, co mám dělat, protože hrají s časem jednoho, protože mají sílu být kasinem

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 2 roky

Dobrý den, pokud je to částka, kterou jste uvedl, ale stále čekám, je to téměř 10 dní a stále mi říkají, ať počkám na kontaktování e-mailem, nevím co mám dělat a určitě prohraju peníze po tak dlouhé době, co doporučujete?

Automaticky přeloženo:
Frankey
před 2 roky

Ahoj frankey, uplynulo 10 dní a stále čekám na řešení, které nedávají, průběžně mi říkají, že se mnou budou komunikovat emailem a nic nedostávám, ani peníze, ani odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nerozumím ničemu jinému, potřeboval bych pomoc od někoho, kdo může získat zpět peníze, které mi zůstaly na účtu gate777, protože mi také zablokovali účet, 10 dní komunikují a jediné, co dělají, je plýtvání mým časem, aniž by mi dali nějaké řešení , všechno je neuvěřitelné, tohle a nedostatek respektu

Automaticky přeloženo:
Ggrchedman
před 2 roky

Vidím, že jste zde již podal stížnost , takže je to to nejlepší, co můžete v tomto případě udělat. Doufám, že se to brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Doufám, že v tuto chvíli se mnou nikdo z brány 777 nekomunikoval ani poštou, ani zprávami, jen zde odpověděli a řekli to samé, co mi řekli v živém chatu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stále jsem bez odpovědi a peníze mi nedali, stále čekám

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den, radka MGA je místo, kde můžete nahlásit kasino, že?

Automaticky přeloženo:
Ggrchedman
před 2 roky

MGA je Malta Gaming Authority a poskytovatel licencí pro toto kasino. To znamená, že pokud kasino udělá něco špatně, zejména proti licenčním pravidlům, MGA může pomoci.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Na stránce se objevují 2 e-maily, se kterým byste je kontaktovali? Nebo co by bylo součástí hlášení radky? Omluvám se za nepříjemnost

Automaticky přeloženo:
Ggrchedman
před 2 roky

Dobrý den, pokud nevíte, vyberte si oba 🙂. Jakákoli odpověď by byla dobrá, bez ohledu na e-mailovou adresu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Perfektní, když mě díky radko poslali do eCOGRA k reklamaci z MGA, z kasina gate777 stále žádná odpověď a na live chat odpovídají vždy to samé

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Měli byste jim vyhrožovat právníky. Už jsou to 2 týdny. Každým dnem hodnota vašich výher klesá o něco více. Podívejte se na směnný kurz argentinského pesa za poslední 2 týdny. 😟😰

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Perfektní, když mě díky radko poslali do eCOGRA k reklamaci z MGA, z kasina gate777 stále žádná odpověď a na live chat odpovídají vždy to samé

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobře, doufám, že vám to pomůže. Pokud je váš kasino účet stále přístupný, držte své výhry mimo hru 🙂 a informujte nás.

Automaticky přeloženo:
Frankey
před 2 roky

Máte pravdu, ale jak sami víte, když se vás kasino rozhodne podvést a poté vás ignoruje, rádi byste počkali, až obdržíte plnou částku bez ohledu na pár dní navíc, že? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den radko, můj účet v kasinu je zablokovaný, nemohu vstoupit, abych viděl peníze, které mám na účtu, protože kasino mi tuto možnost nedává a další věc je, že mi nesdělí důvod revize mého výběru , ne Informace mají a údajně se o to stará tým pro znovuzvolení, ale nelze se dostat k jakémukoli typu informací jak o výběru, tak o mém účtu v kasinu, vše mají dobře uložené, stále mám všechny screenshoty a nepřestanu, dokud nedostanu zaplaceno a nepřevezmu

Automaticky přeloženo:
1 2 3...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
tour_fashm_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky