před 2 roky
Dobrý den, děkujeme za vaše zkušenosti s tímto kasinem. Předpokládám, že už tady nehraješ, že?
Hello, thank you for your experience with this casino. I assume you don't play here anymore, don't you?
0
Dobrý den, děkujeme za vaše zkušenosti s tímto kasinem. Předpokládám, že už tady nehraješ, že?
Hello, thank you for your experience with this casino. I assume you don't play here anymore, don't you?
Dobré ráno Radko,
ne, dlouho jsem tam nehrála ... ráda zkouším nové věci 🙂
Good morning Radka,
no, haven't played there for a long time ... I like to try new things 🙂
Guten Morgen Radka,
nein, habe schon lange nicht dort gespielt...ich probiere gerne neue Dinge aus 🙂
Souhlasím.
Je to vlastně renomované kasino.
A 70 000 pesos je asi 600 €, pokud se nepletu, takže ne suma, ze které byste měli mít stres.
Pro mě trvá výplaty na Gate777 1 až 2 dny, než jsou na účtu.
I agree.
Is actually a reputable casino.
And 70,000 pesos is about 600 € if I'm not mistaken, so not a sum where you should have stress.
For me, the payouts at Gate777 take 1 to 2 days to be on the account.
Finde ich auch.
Ist eigentlich ein seriöses casino.
Und 70.000 Pesos sind ungefähr 600€ wenn ich mich nicht irre, also keine Summe wo man Stress haben sollte.
Bei mir dauern die Auszahlungen bei Gate777 1 bis 2 Tage bis es auf dem Konto ist.
Dejte nám vědět, jak to dopadlo ✌🏻
Jsem si jistý, že i když se vyskytnou nějaké nepříjemnosti, dostanete svůj zisk.
Let us know how it turned out ✌🏻
I am sure even if there is any inconvenience you will receive your profit.
Sag uns bescheid wie es ausgegangen ist ✌🏻
Ich bin mir sicher auch wenn ein Unannehmlichkeiten gibt wirst du dein Gewinn erhalten.
Pokud mám vše, i e-mail, který mi poslali, když se mi údajně převáděly peníze na účet a nepřišly, stále čekám 10 dní a stále mi odpovídají, že musím počkat, až mě kontaktují do e-mail, nevím, co mám dělat, protože hrají s časem jednoho, protože mají sílu být kasinem
If I have everything, even email that they sent me when supposedly the money was being transferred to my account and it never arrived, I'm still waiting for 10 days and they keep answering me that I have to wait for them to contact me by email, I don't know what to do because they play with the time of one, being they who have the power for being the casino
Si tengo todo, incluso email que me mandaron cuando supiestamente el dinero estaba siendo transferido a mi cuenta y nunca llego, aun sigo en espera 10 dias y me siguen respondiendo que tengo que esperar que se contacten conmigo por correo electronico, ya nose que hacer porque ellos juegan con el tiempo de uno, siendo ellos quien tienen el poder por ser el casino
Dobrý den, pokud je to částka, kterou jste uvedl, ale stále čekám, je to téměř 10 dní a stále mi říkají, ať počkám na kontaktování e-mailem, nevím co mám dělat a určitě prohraju peníze po tak dlouhé době, co doporučujete?
Hello, if it is the sum that you mentioned, but I'm still waiting, it's been almost 10 days, and they keep telling me to wait to be contacted by email, I don't know what to do and I will surely lose the money after so long, What do you recommend ?
Hola, si es la suma esa que usted menciono, pero todavia sigo a la espera, ya van casi 10 dias, y me siguen diciendo que espere a ser contactado por email, ya nose que hacer y seguramente pierda el dinero despues de tanto tiempo, que me recomienda ?
Ahoj frankey, uplynulo 10 dní a stále čekám na řešení, které nedávají, průběžně mi říkají, že se mnou budou komunikovat emailem a nic nedostávám, ani peníze, ani odpovědi.
Hello frankey, 10 days have passed and I am still waiting for the solution that they do not give, they are continuously telling me that they are going to communicate with me by email and I do not receive anything, neither the money nor the answers.
Hola frankey pasaron 10 dias y aun sigo esperando la solucion que no ne dan, continuamente me estan diciendo que se van a comunicar conmigo por email y no recibo nada ni el dinero ni respuestas
Nerozumím ničemu jinému, potřeboval bych pomoc od někoho, kdo může získat zpět peníze, které mi zůstaly na účtu gate777, protože mi také zablokovali účet, 10 dní komunikují a jediné, co dělají, je plýtvání mým časem, aniž by mi dali nějaké řešení , všechno je neuvěřitelné, tohle a nedostatek respektu
I do not understand anything else, I would need help from someone who can recover the money that was left in my gate777 account since they also blocked my account, 10 days communicating and the only thing they do is waste my time without giving me any solution, everything is incredible this, and a lack of respect
No entiendo mas nada, necesitaria ayuda de alguien que oueda recuperar el dinero que quedo en mi cuenta de gate777 ya que me bloquearon la cuenta tambien, 10 dias comunicandome y lo unico que hacen es hacerme perder el tiempo sin darme ninguna solucion, es increible todo esto, y una falta de respeto
Doufám, že v tuto chvíli se mnou nikdo z brány 777 nekomunikoval ani poštou, ani zprávami, jen zde odpověděli a řekli to samé, co mi řekli v živém chatu
I hope for the moment no one from gate 777 communicated with me either by mail or by messages, just here they responded and say the same thing they tell me in the live chat
Espero por el momento nadie de gate 777 se comunico conmigo ni por mail ni por mensajes, solo por aca respondieron y dicen lo mismo que me dicen en el chat en vivo
Dobrý den, radka MGA je místo, kde můžete nahlásit kasino, že?
Hello radka MGA is where you can report the casino right?
Hola radka MGA es donde se puede denunciar al casino verdad ?
MGA je Malta Gaming Authority a poskytovatel licencí pro toto kasino. To znamená, že pokud kasino udělá něco špatně, zejména proti licenčním pravidlům, MGA může pomoci.
MGA is Malta Gaming Authority and licence provider for this casino. This means that if casino does something wrong, especially against licencing rules, MGA may help.
Na stránce se objevují 2 e-maily, se kterým byste je kontaktovali? Nebo co by bylo součástí hlášení radky? Omluvám se za nepříjemnost
There are 2 emails that appear on the page with which one would you contact them? Or what would be the part of reporting radka? Sorry for the inconvenience
Hay 2 correos electronicos que aparecen en la pagina con cual los contactaria? O cual seria la parte de denunciar radka ? Disculpa la molestia
Dobrý den, pokud nevíte, vyberte si oba 🙂. Jakákoli odpověď by byla dobrá, bez ohledu na e-mailovou adresu.
Hello, if you don't know, choose both 🙂. Any answer would be good, no matter the email address.
Perfektní, když mě díky radko poslali do eCOGRA k reklamaci z MGA, z kasina gate777 stále žádná odpověď a na live chat odpovídají vždy to samé
Perfect if, thanks radka, they sent me to eCOGRA to claim from MGA, from the gate777 casino there is still no answer, and they only always answer the same thing for the live chat
Perfecto si, gracias radka, me mandaron a eCOGRA a reclamar desde MGA, desde el casino gate777 todavia no hay respuesta, y solo me responden siempre lo mismo por el chat en vivo
Měli byste jim vyhrožovat právníky. Už jsou to 2 týdny. Každým dnem hodnota vašich výher klesá o něco více. Podívejte se na směnný kurz argentinského pesa za poslední 2 týdny. 😟😰
You should threaten those with lawyers. It's been 2 weeks now. Every day the value of your winnings decreases a little more. Take a look at the Argentine Peso exchange rate over the past 2 weeks. 😟😰
Du solltest denen mit Anwälten drohen. Es sind jetzt 2 Wochen. Jeden Tag sinkt der Wert deines Gewinn ein bisschen mehr. Schau dir Mal den Wechselkurs für argentinische Pesos der letzten 2 Wochen an. 😟😰
Perfektní, když mě díky radko poslali do eCOGRA k reklamaci z MGA, z kasina gate777 stále žádná odpověď a na live chat odpovídají vždy to samé
Perfect if, thanks radka, they sent me to eCOGRA to claim from MGA, from the gate777 casino there is still no answer, and they only always answer the same thing for the live chat
Perfecto si, gracias radka, me mandaron a eCOGRA a reclamar desde MGA, desde el casino gate777 todavia no hay respuesta, y solo me responden siempre lo mismo por el chat en vivo
Máte pravdu, ale jak sami víte, když se vás kasino rozhodne podvést a poté vás ignoruje, rádi byste počkali, až obdržíte plnou částku bez ohledu na pár dní navíc, že? 🙂
You are right, but as you know yourself, when casino chooses to scam you and ignores you afterwards, you would gladly wait to receive full amount no matter little extra days, would not you? 🙂
Dobrý den radko, můj účet v kasinu je zablokovaný, nemohu vstoupit, abych viděl peníze, které mám na účtu, protože kasino mi tuto možnost nedává a další věc je, že mi nesdělí důvod revize mého výběru , ne Informace mají a údajně se o to stará tým pro znovuzvolení, ale nelze se dostat k jakémukoli typu informací jak o výběru, tak o mém účtu v kasinu, vše mají dobře uložené, stále mám všechny screenshoty a nepřestanu, dokud nedostanu zaplaceno a nepřevezmu
Hello radka, my casino account is blocked, I cannot enter to see the money that I have in the account since the casino does not give me that opportunity, and another thing is that they do not tell me the reason for the revision of my withdrawal, no They have information and supposedly the re-election team is taking care of that, but it is impossible to access any type of information both about withdrawal and my account in the casino, they have everything well saved, I still have all the screenshots and I'm not going to stop until i get paid and taken over
Hola radka, mi cuenta del casino esta bloqueada, no puedo ingresar a ver el dinero que tengo en la cuenta ya que eo casino no me da esa oportunidad, y otra cosa es que no me dicen el motivo de la revision de mi retiro, no tienen informacion y supuestamente el equipo reelevante se esta encargando de eso, pero es imposible acceder a ningun tipo de informacion tanto de retiro como de mi cuenta en el casino, tienen todo bien guardado, igual yo tengo todas las capturas de pantalla y no voy a parar hasta que me paguen y se hagan cargo
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.