FórumKasinaGate 777 Casino - všeobecná diskuze

Gate 777 Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 3 roky od Radka
|
31583 zobrazení 113 odpovědí |
|
1...5 6
před rokem

Pokusil jsem se vybrat peníze a zablokovali můj účet na 7 týdnů, týden 2 mi bylo řečeno, že účet je ověřen, nikdo neodpoví, nakonec jsem jej odemkl a vzali mi všechny peníze, stále jsem neměl e-mail, Live surport nebyl pomoc Mezitím jsem požádal o několik bezplatných zatočení a místo toho mi byl nabídnut bonus, řekl jsem, že nemám peníze, zeptali se, proč jsem řekl, protože jste to vzali, budu muset počkat do výplatního dne a pak mě vyloučili odpovědi stále žádný e-mail stále žádné peníze, vůbec nedoporučuji, dělal jsem to, dokud jsem se nepokusil vybrat peníze, vzal si peníze na měsíce, pak to udělal

Automaticky přeloženo:
Renee2403
před rokem

Ahoj, tak kasino ti nejdřív zablokovalo účet, kde jsi měl prostředky a pak ti ho odblokovalo s tím, že jsi na něm nic neměl, rozumím tomu dobře? Byl nějaký důvod, aby kasino vzalo vaše peníze?

Myslím, že v tomto případě by bylo asi nejlepší podat reklamaci, protože zablokovat účet s penězi a následně jej odblokovat a bezdůvodně si vzít peníze, není správné. Odkaz na stížnost naleznete zde:https://casino.guru/complaints/all

Zkusíš to a půjdeš do toho?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj. Mám vážný problém s tímto kasinem, protože jsem před 2 dny požádal o výběr 1 000 000 clp a nyní zkontroluji svůj účet a zdá se, že nemám žádný čekající výběr a peníze z mého účtu zmizely. Kontaktoval jsem podporu a řekli mi, že mi pošlou e-mail a nic se nestalo.

Automaticky přeloženo:
Vlinee17
před 11 měsíci

Ahoj, řeklo vám kasino také nějaký důvod, proč již nevidíte svůj výběr? Není možné, že vám kasino již poslalo peníze? Pokud jde o e-mail, stále jste od kasina nic nedostali?

Vidím však, že se vám podařilo podat stížnost , takže se vám náš tým pokusí ve vaší situaci pomoci.

Pokud uslyšíte něco nového, neváhejte nás aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj. Kasino mi odpovědělo, že zítra odpoledne mi znovu pošlou peníze na můj herní účet, budu čekat. Zítra ti to řeknu, moc děkuji.

Automaticky přeloženo:
Vlinee17
před 11 měsíci

Rozumím, takže počkáme, zda kasino dodrží své sliby a vy dostanete své peníze. Až se tak stane, neváhejte a dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Dobrý den, kasino skutečně vrátilo mé peníze, ale když jsem se pokusil znovu požádat o výběr, zablokovali můj účet se všemi mými penězi, nemohu vstoupit. Požádal jsem o příslušná vysvětlení, ale nedali mi je, pouze mi řekli, že mám počkat na e-mail, který nikdy nedorazí. file

Automaticky přeloženo:
Vlinee17
před 11 měsíci

Takže stále nemáte žádné vysvětlení od kasina, proč zablokovali váš účet? Je docela zvláštní, pokud vám kasino řeklo, že vám vrátí peníze na váš herní účet a jakmile vám je dá, účet vám zablokuje.

Protože však u nás máte stížnost , náš tým se vám pokusí pomoci.

Máte-li jakékoli další informace, neváhejte a dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Dobrý den, kasino stále drží můj účet zablokovaný, řekli mi, že když ověří moji adresu, odemknou mi, už to ověřili a stále je blokován. Poslal jsem již několik e-mailů, ale žádné odpovědi.

Automaticky přeloženo:
Vlinee17
před 11 měsíci

Chápu, že je to jistě frustrující a myslím, že ověření adresy nebude trvat tak dlouho. Zvláště když říkáte, že je již ověřen, ale účet je stále blokován. Samozřejmě odpověď kasina by byla nejlepší, ale protože se neobtěžují odpovědět, je to obtížné.

Náš tým se vám však pokusí pomoci a snad se vám vrátí peníze.

Budu čekat na další aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ano, pravdou je, že jsem docela frustrovaný, protože mají můj účet zablokovaný a vše je již ověřeno, dokonce mi poslali e-mail, že je již ověřen. Když se ale zeptám, kdy mi odblokují účet, nic neodpovídají a nechávají mě jen čekat. Mám velké obavy, protože tam mám peníze a nic nevidím, protože mi nedovolí přístup k účtu.

Automaticky přeloženo:
Vlinee17
před 11 měsíci

Naprosto chápu, že jsi frustrovaný, protože já bych byl taky. Skutečnost, že kasino ve skutečnosti na vaši otázku neodpovídá, může být způsobeno tím, že stále provádí následné kontroly. Pokud se nikam nedostanete a kasino nekomunikuje, tak protože máte podanou stížnost, jak jsem řekl, náš tým se vám pokusí pomoci. Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Dobrý den, účet mám stále zablokovaný, komunikuji přes chat a říkají mi, že mám dále čekat, žádné řešení mi nedávají a peníze tam stále jsou.

Automaticky přeloženo:
Vlinee17
před 11 měsíci

Je mi líto, že jediná odpověď, kterou dostanete, je jen čekat. Nemyslím si, že je správné, když absolutně netušíte, co se děje.

Všiml jsem si však také, že jsme kasino kontaktovali, abychom odpověděli na stížnost , a zatím tak neučinili. Doufám, že poskytnou odpověď a řešení, aby bylo vše vyřešeno a vy jste dostali své peníze. Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
1...5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky