DomůFórumKasinaGate 777 Casino - všeobecná diskuze

Gate 777 Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

52 878 zobrazení 116 odpovědí |
před 4 roky
|
1...5 6
Přidat příspěvek
před 2 roky

Pokusil jsem se vybrat peníze a zablokovali můj účet na 7 týdnů, týden 2 mi bylo řečeno, že účet je ověřen, nikdo neodpoví, nakonec jsem jej odemkl a vzali mi všechny peníze, stále jsem neměl e-mail, Live surport nebyl pomoc Mezitím jsem požádal o několik bezplatných zatočení a místo toho mi byl nabídnut bonus, řekl jsem, že nemám peníze, zeptali se, proč jsem řekl, protože jste to vzali, budu muset počkat do výplatního dne a pak mě vyloučili odpovědi stále žádný e-mail stále žádné peníze, vůbec nedoporučuji, dělal jsem to, dokud jsem se nepokusil vybrat peníze, vzal si peníze na měsíce, pak to udělal

Automaticky přeloženo:
Renee2403
před 2 roky

Ahoj, tak kasino ti nejdřív zablokovalo účet, kde jsi měl prostředky a pak ti ho odblokovalo s tím, že jsi na něm nic neměl, rozumím tomu dobře? Byl nějaký důvod, aby kasino vzalo vaše peníze?

Myslím, že v tomto případě by bylo asi nejlepší podat reklamaci, protože zablokovat účet s penězi a následně jej odblokovat a bezdůvodně si vzít peníze, není správné. Odkaz na stížnost naleznete zde:https://casino.guru/complaints/all

Zkusíš to a půjdeš do toho?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj. Mám vážný problém s tímto kasinem, protože jsem před 2 dny požádal o výběr 1 000 000 clp a nyní zkontroluji svůj účet a zdá se, že nemám žádný čekající výběr a peníze z mého účtu zmizely. Kontaktoval jsem podporu a řekli mi, že mi pošlou e-mail a nic se nestalo.

Automaticky přeloženo:
Vlinee17
před 2 roky

Ahoj, řeklo vám kasino také nějaký důvod, proč již nevidíte svůj výběr? Není možné, že vám kasino již poslalo peníze? Pokud jde o e-mail, stále jste od kasina nic nedostali?

Vidím však, že se vám podařilo podat stížnost , takže se vám náš tým pokusí ve vaší situaci pomoci.

Pokud uslyšíte něco nového, neváhejte nás aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj. Kasino mi odpovědělo, že zítra odpoledne mi znovu pošlou peníze na můj herní účet, budu čekat. Zítra ti to řeknu, moc děkuji.

Automaticky přeloženo:
Vlinee17
před 2 roky

Rozumím, takže počkáme, zda kasino dodrží své sliby a vy dostanete své peníze. Až se tak stane, neváhejte a dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 roky

Dobrý den, kasino skutečně vrátilo mé peníze, ale když jsem se pokusil znovu požádat o výběr, zablokovali můj účet se všemi mými penězi, nemohu vstoupit. Požádal jsem o příslušná vysvětlení, ale nedali mi je, pouze mi řekli, že mám počkat na e-mail, který nikdy nedorazí. file

Automaticky přeloženo:
Vlinee17
před 2 roky

Takže stále nemáte žádné vysvětlení od kasina, proč zablokovali váš účet? Je docela zvláštní, pokud vám kasino řeklo, že vám vrátí peníze na váš herní účet a jakmile vám je dá, účet vám zablokuje.

Protože však u nás máte stížnost , náš tým se vám pokusí pomoci.

Máte-li jakékoli další informace, neváhejte a dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 roky

Dobrý den, kasino stále drží můj účet zablokovaný, řekli mi, že když ověří moji adresu, odemknou mi, už to ověřili a stále je blokován. Poslal jsem již několik e-mailů, ale žádné odpovědi.

Automaticky přeloženo:
Vlinee17
před 2 roky

Chápu, že je to jistě frustrující a myslím, že ověření adresy nebude trvat tak dlouho. Zvláště když říkáte, že je již ověřen, ale účet je stále blokován. Samozřejmě odpověď kasina by byla nejlepší, ale protože se neobtěžují odpovědět, je to obtížné.

Náš tým se vám však pokusí pomoci a snad se vám vrátí peníze.

Budu čekat na další aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 roky

Ano, pravdou je, že jsem docela frustrovaný, protože mají můj účet zablokovaný a vše je již ověřeno, dokonce mi poslali e-mail, že je již ověřen. Když se ale zeptám, kdy mi odblokují účet, nic neodpovídají a nechávají mě jen čekat. Mám velké obavy, protože tam mám peníze a nic nevidím, protože mi nedovolí přístup k účtu.

Automaticky přeloženo:
Vlinee17
před rokem

Naprosto chápu, že jsi frustrovaný, protože já bych byl taky. Skutečnost, že kasino ve skutečnosti na vaši otázku neodpovídá, může být způsobeno tím, že stále provádí následné kontroly. Pokud se nikam nedostanete a kasino nekomunikuje, tak protože máte podanou stížnost, jak jsem řekl, náš tým se vám pokusí pomoci. Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobrý den, účet mám stále zablokovaný, komunikuji přes chat a říkají mi, že mám dále čekat, žádné řešení mi nedávají a peníze tam stále jsou.

Automaticky přeloženo:
Vlinee17
před rokem

Je mi líto, že jediná odpověď, kterou dostanete, je jen čekat. Nemyslím si, že je správné, když absolutně netušíte, co se děje.

Všiml jsem si však také, že jsme kasino kontaktovali, abychom odpověděli na stížnost , a zatím tak neučinili. Doufám, že poskytnou odpověď a řešení, aby bylo vše vyřešeno a vy jste dostali své peníze. Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mám podobnou situaci, kdy mi bylo řečeno, že můj výběr 4 000 CAD byl převeden na můj bankovní účet, ale moje banka žádný převod neobdržela. Dali mi dva doklady o platbě od svého poskytovatele platebních služeb (ačkoli každý doklad je od jiné společnosti), ale když jsem tyto informace poskytl své bance, bylo mi řečeno, že neobsahuje příslušné sledovací číslo. Mezinárodní převody by měly trvat 3–5 pracovních dnů a nyní je to 7. den. Snažím se přimět Gate777, aby mi poskytli správné sledovací číslo od prvního odeslání bankovního převodu, ale stále ignorovali nebo přehazovali odpovědnost zpět na mě a mou banku za sledování platby a neuznávali, co mi moje banka sdělila. To vše je navíc frustrující, protože jsem nechtěl jako metodu výběru bankovní převod. Zamítli mé původní žádosti o výběr přes Interac a Much Better wallet s odůvodněním, že tyto metody selhaly (což bylo velmi podezřelé). Zdá se, že chtěli záměrně poslat bankovním převodem, který je obtížnější sledovat a je náchylnější k selhání a zpožděním. Začínám pochybovat, zda byly peníze skutečně převedeny, přestože jsem dostal potvrzovací dokumenty od zdánlivě dvou důvěryhodných poskytovatelů platebních služeb. Podal jsem zde stížnost, kde podrobněji popisuji sled událostí, ale chci vědět, jestli někteří hráči v poslední době úspěšně vybrali peníze přes Gate777. To by mi dodalo větší jistotu, že to všechno dobře dopadne. Zdá se ale, že v poslední době existuje jen velmi málo pozitivních uživatelských recenzí nebo zpětné vazby na kasino, a to i přes dobré hodnocení na webových stránkách. Byla to velmi stresující a nepříjemná zkušenost a chci to jen vyřešit.

Automaticky přeloženo:
charlixcx
před 6 měsíci

Trvalo to skoro měsíc, ale nakonec to vložili a já jsem z Peru, vyhrál jsem něco jako 2000 solů, ale nakonec to normálně vložili.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mám podobnou situaci, kdy mi bylo řečeno, že můj výběr 4 000 CAD byl převeden na můj bankovní účet, ale moje banka žádný převod neobdržela. Dali mi dva doklady o platbě od svého poskytovatele platebních služeb (ačkoli každý doklad je od jiné společnosti), ale když jsem tyto informace poskytl své bance, bylo mi řečeno, že neobsahuje příslušné sledovací číslo. Mezinárodní převody by měly trvat 3–5 pracovních dnů a nyní je to 7. den. Snažím se přimět Gate777, aby mi poskytli správné sledovací číslo od prvního odeslání bankovního převodu, ale stále ignorovali nebo přehazovali odpovědnost zpět na mě a mou banku za sledování platby a neuznávali, co mi moje banka sdělila. To vše je navíc frustrující, protože jsem nechtěl jako metodu výběru bankovní převod. Zamítli mé původní žádosti o výběr přes Interac a Much Better wallet s odůvodněním, že tyto metody selhaly (což bylo velmi podezřelé). Zdá se, že chtěli záměrně poslat bankovním převodem, který je obtížnější sledovat a je náchylnější k selhání a zpožděním. Začínám pochybovat, zda byly peníze skutečně převedeny, přestože jsem dostal potvrzovací dokumenty od zdánlivě dvou důvěryhodných poskytovatelů platebních služeb. Podal jsem zde stížnost, kde podrobněji popisuji sled událostí, ale chci vědět, jestli někteří hráči v poslední době úspěšně vybrali peníze přes Gate777. To by mi dodalo větší jistotu, že to všechno dobře dopadne. Zdá se ale, že v poslední době existuje jen velmi málo pozitivních uživatelských recenzí nebo zpětné vazby na kasino, a to i přes dobré hodnocení na webových stránkách. Byla to velmi stresující a nepříjemná zkušenost a chci to jen vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Je mi líto této situace a náš tým určitě udělá vše pro to, aby zjistil, co se tam mohlo stát.

Brzy se pokusíme kontaktovat kasino ohledně vaší stížnosti , takže musíme počkat, zda se s námi kasino vyjádří.

Prosím, vydržte.

Automaticky přeloženo:
1...5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.