Dobrý den, není v mých silách Vám pomoci, omlouvám se. Udělejte prosím, jak Kristina navrhla, a počkejte, až kasino dokončí vyšetřování. Děkuju.
Hello, it is not in my power to help you, I'm sorry. Please do as Kristina suggested and wait for the casino to finish the investigation. Thank you.
Už jsem to vzdal pro ztrátu, píše se, že jsem podváděl a je to lež, když vám musí zaplatit spoustu peněz, vymýšlejí si způsoby, jak vám nezaplatit
I've already given it up for lost, it says I cheated and it's a lie when they have to pay you a lot of money they make up ways not to pay you
Ya lo e dado por perdido dice que hice trampas y es mentira cuando te tienen que pagar mucho dinero se las inventan para no pagarte
Vyzkoušeli jste španělský regulátor, jak jsme navrhli prostřednictvím stížnosti ?
Řekl bych, že to stojí za pokus!
Have you tried the Spanish regulator, as we suggested via the complaint?
I'd say it's worth a try!
Je mi 65 let, nechci mít dost problémů se svým nemocným manželem
I'm 65 years old I don't want enough trouble I have with my sick husband
Te go 65 años no quiero líos bastante tengo con mi marido enfermo
Je mi to líto, doufám, že oba zůstanete silní!
Přesto jste přišli o poměrně velkou sumu peněz a kontaktování regulátora je zdarma. Dělejte to, co cítíte, že je správné.
🙏
I'm sorry to hear that, I hope that you will both stay strong!
Still, you lost quite a huge sum of money, and contacting the regulator is free. Do what you feel is right.
🙏
Doporučuji se obrátit na regulátora, je to dost vysoká částka a nedostanete se do právních problémů nebo něčeho podobného, stačí vyplnit brožuru, prohlédnou si ji a vrátí vám peníze. Pokud potřebujete pomoc, můžete nás kontaktovat e-mailem.
I recommend that you contact the regulator, it's a fairly high sum, and you don't get into legal trouble or anything like that, just fill out a brochure, they review it and return your money. If you need help you can contact us by email.
Yo te recomiendo que contactes con el regulador, es una suma bastante alta, y no te metes en lios judiciales ni nada de eso, solo es rellenar un folleto ellos lo revisan y te devuelven el dinero. Si necesitas ayuda puedes contactarnos por correo electronico.
Dobrý den Tudo, jen pro vaši informaci, pokud chcete někoho kontaktovat, použijte tlačítko odpovědět pod příspěvkem, na který chcete reagovat. V případě, že to neuděláte, příjemce neobdrží upozornění a vy pravděpodobně nedostanete zpětnou vazbu.
Hello Tudo, just for your information, if you like to contact someone please use the reply button under the post on which you like to react. In case you don't do it, the recipient won't receive a notification and you probably don't get a feedback.
Ani náhodou! Protože i já bych bojoval o 1 € právě teď v situaci, ve které jsme a v té, která přichází. Vše nejlepší
Nope! Because, even I would fight for €1 right now in the situation we are in and the one that is coming. All the best
No! Porque, incluso yo ahora mismo pelearia por 1€ en la situacion que estamos y en la que viene. Un saludo
Nemůžu nic dělat a dal jsem všechny své vklady a řekli mi, že jsem podváděl, ale když je to hodně peněz, udělají cokoli, aby vám nezaplatili, ale utrácíte hodně, což je to, co nás chtějí zaplatit, ale málo cen
I can't do anything and I've given all my deposits and they tell me I cheated, but when it's a lot of money they do whatever it takes to not pay you, but you spend a lot, which is what they want us to pay, but few prizes
NO puedo hacer nada e dado todo mis depósitos y me dicen que hice trampas mentira pero cuando es mucho dinero hacen lo que sea para no pagarte.pero tu gastate mucho que es lo que quieren que paguemos pero pocos premios
Věnujte mi pozornost, reklamujte je v odpovědném hazardu ve Španělsku, který je od vlády a vůbec vám ho nedají, stačí vyplnit formulář. Ale je to hodně peněz, to bych tvrdil.
Pay attention to me, claim them in responsible gambling in Spain, which is from the government and they will not give it to you at all, you just have to fill out a form. But it's a lot of money, I would claim it.
Hazme caso reclamalos en juego responsable españa, que es del gobierno y en nada te lo daran, solo tienes que rellenar un formulario. Pero es mucho dinero yo lo reclamaria.
Pokud vidím, tak nyní čekáme na rozhodnutí regulátora. 🤔
As far as I can see, we are waiting for the regulator's decision now. 🤔
Dobré ráno, jsem hráč z Peru, uživatel Kamarok14. Loni 9. srpna kasino GATE777 PŘIJALO MŮJ VÝBĚR 2000 soles, ve kterém provedli manuální operaci, kde jsem jim dal své účty, uplynulo více než 10 dní a mé peníze stále nedorazily. Poslali mi e-mail, který říká, že již provedli vklad, ale zavolal jsem své bance Banco del Crédito del Perú a říká mi, že neprovedli žádný vklad, potřebuji je k vyřešení problému všechna moje data jsou ověřena Doufám, že můžete podpoř mě
Good morning, I am a player from Peru, user Kamarok14. Last August 9, the GATE777 casino ACCEPTED MY WITHDRAWAL of 2000 soles in which they did the manual operation where I gave them my accounts, more than 10 days have passed and my money still has not arrived. They sent me an email that says that they have already deposited but I called my bank Banco del Crédito del Perú and it tells me that they did not make any deposit, I need them to solve the problem all my data is validated I hope you can support me
Buen día soy jugador de Perú usuario Kamarok14 el pasado 9 de agosto el casino GATE777 ACEPTO MI RETIRO de 2000 soles en cuál ellos hicieron la operación manual donde yo les entregué mis cuentas , ya han pasado más de 10 días y aún no llega mi dinero , me enviaron un correo que dice que ya depositaron pero yo llamé a mi banco banco del crédito del Perú y me indica que no hicieron ningún deposito, nesecito me solucionen el problema todos mis datos están validados espero me puedan apoyar
Dobrý den!
Bohužel nedokážu pochopit, zda je problém zmeškaný vklad nebo opožděná platba.
Poradíte, prosím?
Tak či onak bych požádal kasino o potvrzení platby. 🤔
Můžete to zkusit?
Good day!
Sadly I can't comprehend whether the issue is a missed deposit or delayed payment.
Can you advise, please?
One way or another I would ask the casino for a payment confirmation. 🤔
Can you try that?
Dobré ráno, jedná se o pozdní platbu za bránu 777
Good morning, it is a late payment for gate 777
Buen día , es un pago retrasado de gate 777
OK, díky.
A co potvrzení, zatím štěstí?
Ok, thank you.
And what about the confirmation, any luck so far?
Řekli mi, ať přezkoumám svůj případ, protože údajně již provedli vklad 11. srpna na účet, který není ten, který jsem odeslal, už je to měsíc a nic, doufám, že mi odpovíte a já vám to řeknu
They told me to review my case, since supposedly they already made the deposit on August 11 to an account that is not the one I submitted, it has already been a month and nothing, I hope you can answer me and I will tell you
Me indicaron que revisaran mi caso , ya que supuestamente ya hicieron el depósito el 11 agosto a una cuenta que no es la que yo entrege,a si mismo ya se va cumplir un mes y nada , espero me puedan responder y le comento
Nyní vidím!
Zpočátku byl problém způsoben zadáním nesprávných informací o účtu. Je to poněkud neobvyklá situace, řekl bych, proto jsem to chtěl nejprve objasnit. Když už o tom mluvíme, kasino udělalo chybu, že?
Nebojte se však; stížnost je otevřená a tým udělá vše pro to, aby vám pomohl; stačí jen spolupracovat.
Klikněte nebo klepněte na tento zelený odkaz: https://es.casino.guru/gate-777-casino-el-retiro-del-jugador-se-ha-retrasado-2
Poté postupujte podle doporučení:
Můžete to udělat, prosím?
Now I see!
Initially, the problem was caused by entering incorrect account information. It is a rather unusual situation, I would say, so I wanted to clarify this first. Speaking of which, the casino made that error, correct?
Don't worry, though; the complaint is open, and the Team will do their best to assist you; you just need to cooperate.
Click or tap this green link, please: https://es.casino.guru/gate-777-casino-el-retiro-del-jugador-se-ha-retrasado-2
Then proceed as advised:
Can you do that, please?
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.