FórumKasinaGate 777 Casino - všeobecná diskuze

Gate 777 Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od Radka
|
21557 zobrazení 115 odpovědí |
|
1...4 5 6
Přidat příspěvek
před 2 roky

Poslal jsem číslo účtu, kterému nerozumím, můžete mi pomoci

Automaticky přeloženo:
Wiki2310
před 2 roky

Dobrý den, není v mých silách Vám pomoci, omlouvám se. Udělejte prosím, jak Kristina navrhla, a počkejte, až kasino dokončí vyšetřování. Děkuju.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Už jsem to vzdal pro ztrátu, píše se, že jsem podváděl a je to lež, když vám musí zaplatit spoustu peněz, vymýšlejí si způsoby, jak vám nezaplatit

Automaticky přeloženo:
Wiki2310
před rokem

Vyzkoušeli jste španělský regulátor, jak jsme navrhli prostřednictvím stížnosti ?

Řekl bych, že to stojí za pokus!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Je mi 65 let, nechci mít dost problémů se svým nemocným manželem

Automaticky přeloženo:
Wiki2310
před rokem

Je mi to líto, doufám, že oba zůstanete silní!

Přesto jste přišli o poměrně velkou sumu peněz a kontaktování regulátora je zdarma. Dělejte to, co cítíte, že je správné.

🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Doporučuji se obrátit na regulátora, je to dost vysoká částka a nedostanete se do právních problémů nebo něčeho podobného, stačí vyplnit brožuru, prohlédnou si ji a vrátí vám peníze. Pokud potřebujete pomoc, můžete nás kontaktovat e-mailem.

Automaticky přeloženo:
Tudo
před rokem

Dobrý den Tudo, jen pro vaši informaci, pokud chcete někoho kontaktovat, použijte tlačítko odpovědět pod příspěvkem, na který chcete reagovat. V případě, že to neuděláte, příjemce neobdrží upozornění a vy pravděpodobně nedostanete zpětnou vazbu.

file

Automaticky přeloženo:
Magda
před rokem

BUĎ

Automaticky přeloženo:
před rokem

vzdal jsem to

Automaticky přeloženo:
Wiki2310
před rokem

Ani náhodou! Protože i já bych bojoval o 1 € právě teď v situaci, ve které jsme a v té, která přichází. Vše nejlepší

Automaticky přeloženo:
Tudo
před rokem

Nemůžu nic dělat a dal jsem všechny své vklady a řekli mi, že jsem podváděl, ale když je to hodně peněz, udělají cokoli, aby vám nezaplatili, ale utrácíte hodně, což je to, co nás chtějí zaplatit, ale málo cen

Automaticky přeloženo:
Wiki2310
před rokem

Věnujte mi pozornost, reklamujte je v odpovědném hazardu ve Španělsku, který je od vlády a vůbec vám ho nedají, stačí vyplnit formulář. Ale je to hodně peněz, to bych tvrdil.

Automaticky přeloženo:
Wiki2310
před rokem

Pokud vidím, tak nyní čekáme na rozhodnutí regulátora. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré ráno, jsem hráč z Peru, uživatel Kamarok14. Loni 9. srpna kasino GATE777 PŘIJALO MŮJ VÝBĚR 2000 soles, ve kterém provedli manuální operaci, kde jsem jim dal své účty, uplynulo více než 10 dní a mé peníze stále nedorazily. Poslali mi e-mail, který říká, že již provedli vklad, ale zavolal jsem své bance Banco del Crédito del Perú a říká mi, že neprovedli žádný vklad, potřebuji je k vyřešení problému všechna moje data jsou ověřena Doufám, že můžete podpoř mě

Automaticky přeloženo:
Juanreinoso14
před 8 měsíci

Dobrý den!

Bohužel nedokážu pochopit, zda je problém zmeškaný vklad nebo opožděná platba.

Poradíte, prosím?

Tak či onak bych požádal kasino o potvrzení platby. 🤔

Můžete to zkusit?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Dobré ráno, jedná se o pozdní platbu za bránu 777

Automaticky přeloženo:
Juanreinoso14
před 8 měsíci

OK, díky.

A co potvrzení, zatím štěstí?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Řekli mi, ať přezkoumám svůj případ, protože údajně již provedli vklad 11. srpna na účet, který není ten, který jsem odeslal, už je to měsíc a nic, doufám, že mi odpovíte a já vám to řeknu

Automaticky přeloženo:
Juanreinoso14
před 8 měsíci

Nyní vidím!

Zpočátku byl problém způsoben zadáním nesprávných informací o účtu. Je to poněkud neobvyklá situace, řekl bych, proto jsem to chtěl nejprve objasnit. Když už o tom mluvíme, kasino udělalo chybu, že?

Nebojte se však; stížnost je otevřená a tým udělá vše pro to, aby vám pomohl; stačí jen spolupracovat.

Klikněte nebo klepněte na tento zelený odkaz: https://es.casino.guru/gate-777-casino-el-retiro-del-jugador-se-ha-retrasado-2

Poté postupujte podle doporučení:

  1. Přístup ke stížnosti
  2. Odpovězte na všechny otázky
  3. Sledujte pokrok

Můžete to udělat, prosím?


Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky