Stále vás kontaktují. To je dobré. Někdy kasina v Evropě požadují dodatečné ověření, zejména pokud hrajete kasino poprvé a způsoby vkladu a výběru jsou odlišné.
Pokud například provedu vklad pomocí Paysafe a později se mi zhroutí na mém bankovním účtu, protože nemohou vybírat peníze do Paysafe, stále mě požádají o snímek obrazovky vkladu, který jsem jim provedl. Abych se ujistil, že jsem to opravdu udělal já. Nedělají to proto, aby mě naštvali nebo protože se nudili. Ze zákona musí.
EU a zejména německé banky a regulační orgány jsou od skandálu „Wirecard" velmi podezřívavé a paranoidní ohledně online platebních služeb, jako je Skrill a další.
Jediný důvod, proč vás zakázali, mě napadá, že je to dočasný zákaz, dokud se to nevyřeší. Hráli jste v jiných kasinech, které patří do stejné skupiny? Nebo se můžete přihlásit do některého ze sesterských kasin? Je jich tuším asi 30. Provozováno skupinou 'Imperium Network Solutions'
They still contacting you. That's good. Sometimes casinos in Europe ask for extra verification especially if you play the casino for the first time and the deposit and cash out methods are different.
For example if I do a deposit using Paysafe and later crashing out in my bank account as they can't cashout into Paysafe, they still ask me for a screenshot of the deposit I made to them. To make sure it was really me who made it. They don't do that to annoy me or because they are bored. They have to by law.
The EU and especially German banks and regulators are very suspicious and paranoid about online payment service like Skrill and others since the "Wirecard' scandal.
The only reason they banned you I can think of is that it's a temporary ban until this is solved. Did you play on any other casinos that belong to the same group? Or can you sign up to any of the sister casinos? There are about 30 I think . Run by ' Imperium Network Solutions' group
Automaticky přeloženo: