Fórum Kasina Gate 777 Casino - všeobecná diskuze

Gate 777 Casino - všeobecná diskuze

před měsícem Radka
|
1113 zobrazení 47 odpovědí
1 2 3
Přidat příspěvek
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Gate 777 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, hrál jsem v kasinu gate777, jednali se mnou velmi mile, vše bylo perfektní, dokud jsem nepožádal o výběr peněz ve výši 70 000 argentinských pesos, požádal jsem o ruční výběr na můj skrill účet a z jednoho okamžiku na druhý mi zablokovali účet kvůli problémům Se zabezpečením jsem svůj účet ověřil perfektně a vše akceptovali a mám screenshoty z chatu s podporou, kde mi řekli, že peníze se mi promítnou do 24 hodin nechápu co se stalo

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Prosím, potřebuji pomoc, protože mi zablokovali účet s penězi

Automaticky přeloženo:
Ggrchedman před měsícem

Ahoj, omlouvám se, že to čtu. Za prvé, jak je to dávno, když přerušili kontakt?

Samotné kasino má dobrou pověst. Jsi s nimi nový nebo jsi tam nějakou dobu hrál?


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den frankey, jsem nový, již mě kontaktovali a doufám, že problém vyřeším, možná si pospíším se zveřejněním, byli na mě vždy velmi milí, to nemohu popřít, ale tento přístup se mi zdál podezřelý.

Automaticky přeloženo:
Ggrchedman před měsícem

Ahoj Cgrchedmane, je dobře, že se k tobě vrátili! Jaké je jejich prohlášení o bezpečnostním problému, který jste zmínil, prosím?

Dejte nám vědět, jak jste na tom s odběrem.

Automaticky přeloženo:
Ggrchedman před měsícem

Pokud s vámi kasino komunikuje, je to v pořádku, i když je účet prozatím zablokovaný. Doufám, že se to brzy vyřeší 👍

Automaticky přeloženo:
před měsícem

No já stále čekám a nechají mě čekat, vše bylo domluveno tak, že mi zaplatí na můj skrill účet, nyní po mě žádají výpis z účtu, když mi bylo zcela jasné, že chci být uložen na skrill, ověřit vše i s kopií adresy, kterou udělala policie, nevím co čekat a nechápu proč tolik byrokracie, žádný zákon ani nařízení jsem neporušil a myslím, že ani neporuší zaplať mi, a já tomu nerozumím, můj účet je stále zablokován po obdržení e-mailu s potvrzením mého ověření

Automaticky přeloženo:
Frankey před měsícem

Ahoj frankey znovu, podívej, stále čekám a nedají mi řešení, již předkládám veškerou dokumentaci, kterou požadovali, a svůj účet jsem ověřil 2x, dokonce jsem předložil potvrzení o adrese od policie a přesto nevrací vydělané peníze, vše bylo domluveno tak, že mi zaplatí za skrill ručně a já čekám 4 dny, účet mám stále zablokovaný a také mi dnes poslali email s žádostí o banku prohlášení pokračovat dělat čas, už nechápu, co chtějí

Automaticky přeloženo:

Ahoj, omlouvám se, že to čtu. Za prvé, jak je to dávno, když přerušili kontakt?

Samotné kasino má dobrou pověst. Jsi s nimi nový nebo jsi tam nějakou dobu hrál?


Automaticky přeloženo:
před měsícem

No já stále čekám a nechají mě čekat, vše bylo domluveno tak, že mi zaplatí na můj skrill účet, nyní po mě žádají výpis z účtu, když mi bylo zcela jasné, že chci být uložen na skrill, ověřit vše, i s kopií adresy, kterou udělala policie, nechápu co mám čekat a nechápu proč tolik byrokracie, neporušil jsem žádný zákon ani nařízení a nemyslím si, že mi zaplatí a Nerozumím, že můj účet je stále zablokován poté, co jsem obdržel e-mail potvrzující mé ověření.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Stále vás kontaktují. To je dobré. Někdy kasina v Evropě požadují dodatečné ověření, zejména pokud hrajete kasino poprvé a způsoby vkladu a výběru jsou odlišné.

Pokud například provedu vklad pomocí Paysafe a později se mi zhroutí na mém bankovním účtu, protože nemohou vybírat peníze do Paysafe, stále mě požádají o snímek obrazovky vkladu, který jsem jim provedl. Abych se ujistil, že jsem to opravdu udělal já. Nedělají to proto, aby mě naštvali nebo protože se nudili. Ze zákona musí.

EU a zejména německé banky a regulační orgány jsou od skandálu „Wirecard" velmi podezřívavé a paranoidní ohledně online platebních služeb, jako je Skrill a další.

Jediný důvod, proč vás zakázali, mě napadá, že je to dočasný zákaz, dokud se to nevyřeší. Hráli jste v jiných kasinech, které patří do stejné skupiny? Nebo se můžete přihlásit do některého ze sesterských kasin? Je jich tuším asi 30. Provozováno skupinou 'Imperium Network Solutions'

Automaticky přeloženo:
Ggrchedman před měsícem

Myslím, že bys měla být jen trochu trpělivější 🙂

Něco takového může někdy trvat, ale obvykle je Gate 777 renomované kasino, které vám vaše výhry určitě vyplatí 🙂

Automaticky přeloženo:
Ggrchedman před měsícem

Tak se nebojte 🙂 ✌🏼✌🏾

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, opět otravuji, nevíte někdo, na který příslušný úřad se dá nahlásit gate777?

Automaticky přeloženo:
Ggrchedman před měsícem

Dobrý den, protože kasino má licenci na Maltě, doporučil bych MGA .

Ještě jsi nic nedostal, že?

Automaticky přeloženo:
Radka před měsícem

Dobrý den, zatím mi nic nepřišlo 7 dní čekám

Automaticky přeloženo:
Ggrchedman před měsícem

Dobrý den, jsou s vámi prosím nějak v kontaktu?

Vidím, že probíhá stížnost, takže jsem si jistý, že pokud pro vás existuje cesta, náš tým ji najde.


Automaticky přeloženo:
Radka před měsícem

Před 2 dny, protože to byl víkend, co mě nekontaktovali, čekám a dnes se pokusím komunikovat s živou podporou, abych viděl, co mi řeknou

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Už jsem hrál na bráně 777 a mohu hlásit jen dobré věci. Výplaty byly rychlé, ale nikdy jsem tolik nevyhrál. (což je samozřejmě vždy věc názoru)

Automaticky přeloženo:

Před 2 dny, protože to byl víkend, co mě nekontaktovali, čekám a dnes se pokusím komunikovat s živou podporou, abych viděl, co mi řeknou

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Ok, jen laskavé připomenutí - printscreen vše, co se probíralo v živém chatu (určitě víte).

Automaticky přeloženo:

Přidat příspěvek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
1 2 3