před 3 roky
Taky jsem zvědavý, co se reklamační tým dozví, co za tím podivným chováním stojí...
I'm also curious what the complaint team will learn, what is behind this strange behavior...
0
Taky jsem zvědavý, co se reklamační tým dozví, co za tím podivným chováním stojí...
I'm also curious what the complaint team will learn, what is behind this strange behavior...
Pravda je, že ano, zatím tomu nerozumím, je to 70 000 pesos, není to částka, která je může ovlivnit jako kasino, takže nevím, v čem je problém.
The truth is that yes, I do not understand it yet, it is 70,000 pesos, it is not a sum that can affect them as a casino so I don't know what the problem is.
La verdad que si, yo no lo entiendo todavia, son 70.000 pesos no es una suma que pueda afectarlos a ellos como casino asi que nose cual es el problema
Nemusejí ani ovlivnit celkový součet. Ale podívejte se na kurz peso, zejména tento měsíc. Možná hrají na to, že kurz dál klesá. Svých 70 000 určitě dostanete. Ale za jakou hodnotu? Když jste vyhráli, bylo to 600 eur. Tento týden to může být 570 nebo 580? Ptali jste se již na jiných nebo místních fórech, zda má hráč z Argentiny stejný nebo podobný problém s tímto kasinem nebo příbuzným kasinem?
They don't even have to influence the total. But take a look at the peso exchange rate, especially this month. Maybe they play on the fact that the course continues to fall. You will definitely get your 70,000. But for what value? When you won it was 600 euros. This week it might be 570 or 580? Have you already asked in other or local forums whether a player from Argentina has the same or a similar problem with this casino or a related casino?
Die müssen die Summe auch gar nicht beeinflussen. Aber schau dir Mal den Peso Wechselkurs an , besonders diesen Monat. Vielicht spielen sie darauf das der Kurs weiter fällt. Du wirst deine 70.000 bestimmt bekommen. Aber für welchen Wert? Als Du gewonnen hast waren es 600euro. Dies Woche dürften es vielleicht noch 570oder 580sein? Hast du schon in anderen oder lokalen Forums gefragt ob Spieler aus Argentinien das gleiche oder ähnliches Problem mit diesem oder ein verwandtes Casino hat?
Asi je to tak, frankey, ale i když mi tu investici dají, nejsem ani lakomý, je mi jedno, co mě nejvíc trápí, je přístup kasina při této příležitosti, velmi špatná zkušenost
It's probably like that, frankey, but even if they give me the investment, I'm not even greedy, I don't care what bothers me the most is the attitude of the casino on this occasion, very bad experience
Seguramente sea asi frankey, pero aunque sea que me den lo invertido no siquiera soy codicioso me da igual lo que mas me molesta es la actitud del casino en esta ocasion muy mala experiencia
Takže v podstatě vám uzavřeli účet, když jste vyhráli, a neřekli vám proč nebo jaký je aktuální stav?
So basically they closed your account when you won and they didn't tell you why or what's the current state?
Pokud se něco takového, ačkoli se vymlouvají na blokaci účtu a výběr peněz a další, je to tak
If such a thing, although they make their excuses of account blocking and money withdrawal and others, it is like that
Si una cosa asi, aunque ponen sus excusas del bloqueo de cuenta y del.retiro del dinero y demas es asi
Zaplatili ti??? Jak dlouho čekáte děkuji
They paid you ??? How long have you been waiting thank you
Te pagaron ??? Cuanto tiempo estuviste esperando gracias
Zaplatili vám, jak dlouho to trvalo, když jsem dorazil také 20 dní
They paid you how long it took I arrived 20 days too
Te pagaron cuánto tardaron yo llego 20 días también
Ještě jsem neobdržel svou platbu ve výši 300 a bylo tam uvedeno, že moje platba je kontrolována kvůli příliš velkému počtu žádostí o tuto odměnu, takže jak dlouho musím čekat, protože jsem dodržel všechna pravidla pro získání této odměny?????
I have not received my payment yet of 300 an it said my payment is under review cause of too many applicates for this reward so how long do I have to wait cause I followed all the rules to receive this reward?????
Řekli vám v kasinu nějaký termín? Jak dlouho probíhá kontrola platby?
Did they tell you any deadline in the casino? For how long is the payment being under review?
Od 6. ledna vydělávám 79 000 a oni pořád revidují, vím, jaký mají nepořádek a pravdou je, že ty peníze potřebuji. Proto jsem se tě zeptal
I've been earning 79,000 since January 6, and they're still reviewing, I know what a mess they've got and the truth is that I need the money. That's why I asked you
Yo llevo desde el día 6 de enero es que gane 79000 e y aún están revisando yo que sé que cahondeo llevan y la verdad que me hace falta el dinero .por eso te preguntaba
Neříkej jim, že ty peníze potřebuješ, protože ti zablokují účet a pošlou tě, abys vypadal, aby se ti ze hry nedělalo špatně haha, to mi udělali, prý musíš hrát pro zábavu, berou a dlouho, takže si udělají čas vybrat peníze, určitě už v kasinu nehraju
Don't tell them that you need the money because they block your account and send you to make yourself look so you don't get sick from the game haha they did that to me, supposedly you have to play for fun, they take a long time so they make time to collect the money for sure I don't play anymore in the casino
No les digas que te hace falta el dinero porque te bloquean la cuenta y te mandan a hacerte ver para no enfermarte por el juego jaja a mi me hicieron eso, supuestamente tenes que jugar por diversion, tardan mucho asi hacen tiempo de juntarte la plata seguramente, yo no jugue mas en el casino
Ne, nikdy mi nedali žádný termín, ze dne na den přišla platba, stěžoval jsem si tady a přes MGM nebo něco takového jsou zodpovědní za hry v kasinu na Maltě, ale nevěděl bych, jak jim říct, kdy jdou zaplatit, myslím, že hodí prut, aby viděli, jestli se někdo neunaví a v určité chvíli si nevyzvedne cenu
No, they never gave me a deadline, from one day to the next the payment arrived, I complained here, and through MGM or something like that, they are responsible for the malta casino games, but I would not know how to tell them when they are going to pay, I think they throw the rod to see if someone gets tired and does not claim the prize at some point
No no jamas me dieron una fecha limite, de un dia para otro me llego el pago, yo reclame aca, y por MGM o algo asi que son los responsables de los juegos de casino de malta, pero no sabria decirle cuando iran a pagar, creo que tiran la caña para ver si alguien se cansa y no reclama el premio en algun punto
Už mi zablokovali účet, pokud nyní platí velmi pomalu, pokud vložíte, nic vám neřeknou
no já chci své peníze
They have already blocked my account if they are very slow to pay now if you deposit they will not tell you anything
well i want my money
Ya me han bloqueado la cuenta si es que para pagar son muy lentos ahora si tú depositas no te dirán nada
Pues yo quiero mi dinero
No jsem s tím už 3 týdny a jsem nervózní
Well I've been with this for 3 weeks and I'm nervous
Pues yo con esta llevo 3 semanas y estoy de los nervios
Pokud to udělají, ale určitě vám ty peníze zaplatí, počkejte trochu déle
If they do that, but they will surely pay you that money, wait a little longer
Si hacen eso, pero seguramente te paguen ese dinero espere un poco mas
Dívají se na spoustu věcí, ale nevím, kdy to bude, víš, jestli by mi to řekl, no, tři nebo dva týdny
Tady ale odpovídá pouze mně a my vás upozorníme.
Díky moc
They are looking at a lot of things but I don't know when it will be, you know if he would tell me, well, three or two weeks
But here he only answers me and we will notify you.
Thanks a lot
Están mirando un montón de cosas pero no sé cuándo estará sabes si me dijerera pues tres o dos semanas
Pero aquí solo me contesta ya te avisaremos.
Muchas gracias
Tým pro stížnosti na tom pracuje. Je velká šance, že najdou řešení.
The Complaint Team is working on it. There is a good chance they will find the solution.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.