FórumKasinaFrumzi Casino - všeobecná diskuze

Frumzi Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 8 měsíci od Romi
|
9409 zobrazení 115 odpovědí |
|
1...3 4 56
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Sakra. Miloval jsem tento web. Byl jsem na cestě k dokončení všech "úspěchů", získání VIP programu atd...


Ale asi před týdnem odstranili Zimpler z metod vkladů a výběrů a nyní je stránka zcela zničena. Nemožnost vybrat finanční prostředky.

Bylo by tak zajímavé slyšet, co se stalo. Máte někdo nějaký nápad?

Automaticky přeloženo:
villeoinas
před 6 měsíci

Zpočátku jsem měl stejnou zkušenost.


Zimmler byl rychlý a spolehlivý, ale myslím, že je to jen pro maltskou licenci...

Myslím, že ztratili maltskou licenci, přísahám, že ji stále měli leden-únor-březen.


Nyní se znovu píše Curacao. Vlastně jsem narazil na tuto stránku prostřednictvím nějakého dodatku, který řekl, že je osvobozen od daně (pouze na Maltě) pro EU.

A přidat na jejich stránkách řekl "rychlé kasino". DDD


Jsem si docela jistý, že je to nejpomalejší kasino, co se týká plateb, jaké jsem kdy hrál. Jako kdy jindy. A hrál jsem v podstatě ve všech velkých a běžných a v několika menších. Jako ti nejotravnější velcí mají tuto 24h výpovědní lhůtu, ale poté to jde na váš účet téměř 100 %. Nemáš ponětí, kdy Frumzi zaplatí.


Automaticky přeloženo:
villeoinas
před 6 měsíci

Ve skutečnosti jeden vzdělaný odhad pro Zimplera je, že se rozhodli, že je to pro ně nevýhodné.

Lidé své peníze vybírali, místo aby je přehrávali zpět. Nyní vše odkládají v naději, že to zrušíte a budete hrát. Je to velmi běžná praxe pro tyto 24h...načasování zákazu vycházení nebo logika za tím.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Teď jsem dostal peníze, ale už tam nehraju 😉

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jsem za tebe moc rád a jsem rád, že je máš ve své úctě. Chápu, že zde nadále hrát nebudete a pravděpodobně najdete kasino, které vám bude vyhovovat lépe.

Přeji ti hodně štěstí. ☘️ 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ne už v tomto casinu hrát nebudu. Nechala jsem zablokovat účet.. upřímně už nechci nikde hrát. Udržet kontrolu nad sebou bylo občas těžké 😏 takže bez hraní je mi lépe 🙈

před 6 měsíci

Asi by som povedal, že lepšie si nemohla urobiť. Najlepšie je v kasínach nehrať a nemusíš prísť o peniaze a hlavne nervy. Tiež možeš minúť na niečo zmysluplnejšie ako kasíno. Tkaže do budúcnosti prajem veľa úspechu. 🙂

před 6 měsíci

Sakra. Miloval jsem tento web. Byl jsem na cestě k dokončení všech "úspěchů", získání VIP programu atd...


Ale asi před týdnem odstranili Zimpler z metod vkladů a výběrů a nyní je stránka zcela zničena. Nemožnost vybrat finanční prostředky.

Bylo by tak zajímavé slyšet, co se stalo. Máte někdo nějaký nápad?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Znamená to, že jste zde také uvízli peníze? Zkusili jste se zeptat podpory, co se mohlo stát a proč tato platební metoda již není dostupná?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ano. Předpokládám, že dostanu prostředky, s tím se nebojte, ale může to trvat týden nebo dva.

Při čtení recenzí zákazníků z CasinoGuru a tohoto konverzačního fóra se zdá, že tato platební metoda zmizela ze všech.

Bohužel to předpokládám proto, že dříve bylo příliš snadné vybírat prostředky a Frumzi se rozhodl z obchodních důvodů to ztížit, aby lidé hazardovali se svými penězi, než dostanou příležitost je vybrat. Jak někdo uvedl výše.

Automaticky přeloženo:
villeoinas
před 6 měsíci

Myslím, že vy, jako správci CasinoGuru, máte možnost kontaktovat přímo kasino. Normálním zákazníkům nedávají přímé odpovědi a Frumziho mám moc rád.


Takže byste nám všem udělali laskavost tím, že byste je kontaktovali a pokusili se přimět Zimplera zpět k metodám vkladů a výběrů. Každý, kdo používá Frumzi, by to velmi ocenil.

Automaticky přeloženo:
villeoinas
před 6 měsíci

Aha, tak doufám, že dostanete peníze, jak očekáváte. Ale pokud se vyskytne nějaký problém, víte, že nás můžete kontaktovat.

Co se týče samotné platební metody, kasina se stížnostmi kontaktujeme, ale nemůžeme je přesvědčit, aby cokoli přidali nebo odebrali. Nevíme, jaké konkrétní důvody stojí za tím, že již touto metodou nelze vybírat, takže pokud to kasino neudělá samo, nemůžeme mnoho udělat.

Myslím si však, že pokud se zeptáte, zda je to dočasné nebo trvalé, mohli by vám odpovědět, nemyslím si, že by to mělo být tajemství.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Abych byl upřímný, jsem z tohoto kasina docela unavený.


Včera jsem OPĚT omylem dostal z jejich normálního chatu informaci, že po TŘECH MĚSÍCÍCH STÁLE NEOPRAVILI chybu s úspěchem. Dluží mi 40 eur (mám málo peněz, ale hráli jste, abyste je vydělali). V chatu bylo řečeno, že to někdo schválně označil jako „ignorovat" a on řekl, že je zpět na „seznamu úkolů". WTF MAN!?

Kontaktoval jsem jejich e-mail (nikdy neodpovídat), chat tucetkrát za 3 měsíce, který byste MOHLI NAPRAVIT, a vždy slibuji, že nikdy nedoručím.


Dnes jsem šel dovnitř (protože jsem dostal nabídku cashbacku), že mi dali tuto nabídku a chat se mnou začal bojovat, že to není „denně", i když jasně uvádí „denní nabídka cashback 15 % až 150 e za posledních 72 hodin". DENNĚ SE ŘÍKÁ.


Není to poprvé, co chat odmítá nabídky, které sami posílají. JAKÁ KATASTROFA webu!! Obrázek mého úspěchu je zde bugovaný. VIP oddělení také nedělá nic jiného, než že posílá huggies...

Vím, že to nikdy neopraví, ale to, co mě rozzuřilo, je, že mi DLUŽÍ 40 EUR. DLUŽÍ. Nikdy v životě jsem nebyl tak naštvaný na zákaznický servis v kasinech, obvykle to opraví a pomohou, ale tito lidé jsou úplně "venku". Také je docela běžné, že chat občas uteče. Jednoduše končí chat uprostřed letu (běžná konverzace).


To je file E-bet tiket, kterého jsem již dávno dosáhl.

file




Automaticky přeloženo:
Kallenen88
před 6 měsíci

Někdy live chat není informován o všem, co se v kasinu děje, řekl bych, takže je smůla, že od podpory kasina nemůžete dostat žádné odpovědi na email.🤷‍♀️

Doufejme, že nyní, když je to opět na jejich „seznamu úkolů", jak jste řekl, své peníze dostanete. Určitě dej vědět, jak to dopadlo.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ne to není ono. Dokonce jsem jim poslal zprávu do chatu, kde JEJICH VIP manažer říká, že mám nárok na tento bonus, ale oni odmítají a chat opouštějí.


Je hrozné, jak se chovají k lidem. Kolikrát například právě se mnou zavřeli chat...

Pak neustále lžte o tom, že „budeme vás kontaktovat e-mailem do 24 hodin".

Jsou to 3 měsíce!!!! Mysleli po 24 letech!?


Hrozná hrozná služba kasina.


Ne, nikdy nedostanu to, co mi dluží, jsem si tím 100% jistý.



Automaticky přeloženo:
Kallenen88
před 6 měsíci

Zní to docela frustrující, jistě. Přesto doufám v co nejlepší výsledek. Jsem si jistý, že mnoho hráčů bude informováno z recenze, kterou jste pro toto kasino napsali , a pomůže jim to lépe pochopit, jak to tam funguje.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Aktualizace. Problémy s platbami pokračují. Nyní také začali ohýbat svá vlastní pravidla.

Právě jsem dostal "vysvětlení" z chatu, že pravidla 3 dnů začínají DALŠÍM DNEM, KTERÝ PROVEDETE VÝBĚR.


Dobrá tedy.


TAK PROČ JE TO JIŽ VÍCE NEŽ 4 DNY?! DD


Také poslední aktualizace je, že mají problém se skrill....


Opravdu? Problém se skrillem.


Myslím, že je to jen náhodná výmluva. Je to tak hrozné, jak tato stránka funguje. Tak hrozný člověk D

Automaticky přeloženo:
Kallenen88
před 5 měsíci

Nebo možná má jeho poskytovatel plateb třetí strany nějaké problémy se Skrill. Tak či onak se zdá zřejmé, že všichni musíme počkat, co přijde dál. Doufám, že na tom kasino intenzivně pracuje.

I když o víkendu bych toho moc nečekal. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Má někdo další problémy s hrami Frumzi? Některé netenty se nenačtou, ani BTG, pouze hry, které vypadají, že fungují, jsou podvody Play'ns...Oh a livemonopoly například není k dispozici.

Automaticky přeloženo:
Kallenen88
před 5 měsíci

Ahoj, zkusil jsi se zeptat v kasinu, jestli nemají nějaký problém s poskytovatelem nebo hrami a jak bys to mohl vyřešit? Možná bys mohl zjistit víc.

Pokud jde o váš výběr, podařilo se vám již získat peníze? Ptám se, protože jsem ještě neviděl aktualizaci.

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Pokud jde o výplatu, musel jsem kontaktovat VIP tým, abych získal pomoc. Takže nakonec ano.


Také, co teď vím, měli nějaké potíže z toho, co jsem shromáždil s poskytovateli... Nemůžu říct, co přesně. ALE přidali zpět Zimplera!

Zdá se, že když jej odstranili, dostalo se mu velmi negativní odezvy od hráčů. Nyní můžete konečně znovu získat výplaty za 24 hodin a ne za dva týdny...

Automaticky přeloženo:
Kallenen88
před 5 měsíci

Skvělé, někdy je fajn, když se hráči ozvou, protože to může pomoci. Jsem také rád, že se vám podařilo získat nějaké peníze a můžete použít svou oblíbenou metodu, pokud zde budete hrát i nadále. Takže zůstaneš tady, až to přidají zpátky?

Automaticky přeloženo:
eirhnhkiato1
před 5 měsíci

Ahoj, když si projdete toto vlákno, zjistíte, že to pravděpodobně není nic, co by v kasinu nebylo neobvyklé. Někdy výběr trvá o něco déle, ale nakonec zaplatí hráči.

Rozhodně by mě však zajímal důvod, proč byl váš první výběr zrušen. Když jste provedli svůj druhý výběr, použili jste stejnou platební metodu nebo jste použili jinou?

Dáváme kasinům 14 dní na to, aby udělali vše, co potřebují udělat a poslali peníze a všiml jsem si, že jste na nic nečekali a podali stížnost .

Takže budeme muset být trpěliví a doufejme, že peníze dostanete co nejdříve. 😉

Automaticky přeloženo:
1...3 4 56
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky