Abych byl upřímný, jsem z tohoto kasina docela unavený.
Včera jsem OPĚT omylem dostal z jejich normálního chatu informaci, že po TŘECH MĚSÍCÍCH STÁLE NEOPRAVILI chybu s úspěchem. Dluží mi 40 eur (mám málo peněz, ale hráli jste, abyste je vydělali). V chatu bylo řečeno, že to někdo schválně označil jako „ignorovat" a on řekl, že je zpět na „seznamu úkolů". WTF MAN!?
Kontaktoval jsem jejich e-mail (nikdy neodpovídat), chat tucetkrát za 3 měsíce, který byste MOHLI NAPRAVIT, a vždy slibuji, že nikdy nedoručím.
Dnes jsem šel dovnitř (protože jsem dostal nabídku cashbacku), že mi dali tuto nabídku a chat se mnou začal bojovat, že to není „denně", i když jasně uvádí „denní nabídka cashback 15 % až 150 e za posledních 72 hodin". DENNĚ SE ŘÍKÁ.
Není to poprvé, co chat odmítá nabídky, které sami posílají. JAKÁ KATASTROFA webu!! Obrázek mého úspěchu je zde bugovaný. VIP oddělení také nedělá nic jiného, než že posílá huggies...
Vím, že to nikdy neopraví, ale to, co mě rozzuřilo, je, že mi DLUŽÍ 40 EUR. DLUŽÍ. Nikdy v životě jsem nebyl tak naštvaný na zákaznický servis v kasinech, obvykle to opraví a pomohou, ale tito lidé jsou úplně "venku". Také je docela běžné, že chat občas uteče. Jednoduše končí chat uprostřed letu (běžná konverzace).
To je E-bet tiket, kterého jsem již dávno dosáhl.
Im pretty effing tired of this casino to be honest.
Yesterday I got AGAIN accidentally info from their normal chat that THEY STILL HAVEN'T FIXED the achievement bug after THREE MONTHS. They owe me 40 euros(little money I know but you played to earn it). The chat said that someone had deliberately marked it as "ignore" and he said that its back on the "to do list". WTF MAN!?
I've contacted their email(never reply), the chat dozen times past 3 months that COULD YOU FIX it, and always promise yet never deliver.
Today I went in (because I got cashback offer) that give me this offer and the chat started fighting me saying its not "daily" even though it clearly states "a daily cashback offer 15 % to 150e for the past 72 h". DAILY IT SAYS.
Not the first time btw that the chat denies offers they send themselves. WHAT A CATASTROPHE of a site!! A pic of my achievement bugged here. VIP department also does nothing but sends huggies...
I know they will never fix it, but the thing what get me furios is that THEY OWE ME 40 EUROS. OWE. I've never been so pissed in my life about customer service in casinos, usually they fix and help, but these people are utterly just "out there". Also its pretty common that the chat just runs away sometimes. Just plain ends the chat midflight(normal conversation going).
Its a E-bet slip that I already achieved long ago.
Automaticky přeloženo: