FórumKasinaFrumzi Casino - všeobecná diskuze

Frumzi Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 6 měsíci od Romi
|
7156 zobrazení 93 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
Jaro
před 3 měsíci

Pokud jde o výplatu, musel jsem kontaktovat VIP tým, abych získal pomoc. Takže nakonec ano.


Také, co teď vím, měli nějaké potíže z toho, co jsem shromáždil s poskytovateli... Nemůžu říct, co přesně. ALE přidali zpět Zimplera!

Zdá se, že když jej odstranili, dostalo se mu velmi negativní odezvy od hráčů. Nyní můžete konečně znovu získat výplaty za 24 hodin a ne za dva týdny...

Automaticky přeloženo:
Kallenen88
před 3 měsíci

Skvělé, někdy je fajn, když se hráči ozvou, protože to může pomoci. Jsem také rád, že se vám podařilo získat nějaké peníze a můžete použít svou oblíbenou metodu, pokud zde budete hrát i nadále. Takže zůstaneš tady, až to přidají zpátky?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od eirhnhkiato1 byl odstraněn
eirhnhkiato1
před 3 měsíci

Ahoj, když si projdete toto vlákno, zjistíte, že to pravděpodobně není nic, co by v kasinu nebylo neobvyklé. Někdy výběr trvá o něco déle, ale nakonec zaplatí hráči.

Rozhodně by mě však zajímal důvod, proč byl váš první výběr zrušen. Když jste provedli svůj druhý výběr, použili jste stejnou platební metodu nebo jste použili jinou?

Dáváme kasinům 14 dní na to, aby udělali vše, co potřebují udělat a poslali peníze a všiml jsem si, že jste na nic nečekali a podali stížnost .

Takže budeme muset být trpěliví a doufejme, že peníze dostanete co nejdříve. 😉

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od eirhnhkiato1 byl odstraněn
eirhnhkiato1
před 3 měsíci

Dobře, takže jste se posunuli dál, když říkáte, že výběr byl zpracován. Buďme tedy trpěliví a čekejme, až přijdou, věřím, že to nebude dlouho trvat. Nezapomeňte se nahlásit, až dostanete peníze nebo pokud se stane něco jiného.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, mám problém se svým kasinem, musím se ověřit pomocí bankovních výpisů, které jsem již 5x odeslal, ale vždy jsou zamítnuty, ale neřeknou mi proč

Automaticky přeloženo:
g4f7czjg4x
před měsícem

Ahoj. Mohu se prosím zeptat, které kasino máte na mysli?

Řekl bych, že to může být způsobeno různými důvody, pokud kasino nepřijme dokumenty k ověření.

Zkuste zkontrolovat, zda je dokument ve správném formátu a v dobré kvalitě. Je to velmi důležité; jinak kasino nemůže přijímat žádné dokumenty.

Setkali jsme se s tím v mnoha případech a kasino by mělo hráčům vše vysvětlit, ale to se bohužel moc často nestává.🤷‍♀️

Zkuste to tedy zkontrolovat a dejte nám prosím vědět. V případě potřeby jsme připraveni vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý večer, od 31.7.2024 jsem vybral 400€ ještě nebylo zpracováno, pokud jde o provedení vkladu, není problém, proč vám tak dlouho trvá vklad našich peněz?

Automaticky přeloženo:
Zoi1996
před měsícem

Dobrý den, napsal jste do kasina a pokusil se zjistit, co se děje, když už je to více než týden? Myslím, že by tam mělo být nějaké zdůvodnění.

Kromě toho, provedli jste ověření účtu nebo ne? Hráli jste s bonusem?

Dejte mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Udělal jsem všechno, mluvil jsem také se svým manažerem. Omluvou je velký objem výběrů. Nebyla požadována žádná identifikace, u částky nižší než 500 EUR nepožadují identifikaci. S bonusy jsem nehrál.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

filefile

Automaticky přeloženo:
Zoi1996
před měsícem

Chápu, že s tím bojuje více kasin, takže samozřejmě budete muset být trochu trpělivější. Dáváme kasinům 14 dní na to, aby vyřešili vše, co potřebují kolem výběru udělat. Pokud se tak nestane a peníze nedostanete, určitě nám dejte vědět a my se pokusíme pomoci.

Myslíš, že to vydržíš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Beru to, ale usnadnilo by to, kdybyste se jich teď zeptali, proč si ze světa dělají legraci. Nedělám to všichni jen já. Další 3 dny dalších 14 dní.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Už jsme v 9 dnech proč čekat 14 dní???

Automaticky přeloženo:
Zoi1996
před měsícem

Protože toto je náš proces, který dodržujeme a věříme, že i v kasinech se mohou stát věci, které jsou nečekané nebo výběry mohou být zpomaleny různými jinými věcmi, jako je ověřování atd. Proto dáváme kasinům 14 dní a poté se náš tým pokusí pomoci .

Doufám, že chápete.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobře, počkám

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Právě jsem uzavřel svůj účet ve frumzi.


Ty hovno, které jsem musel snášet. Když jsem tam hrál, v podstatě jsem přestal hrát. Pokud už máte dost posraného zákaznického servisu kasina, stránky jsou zabugované, kradou peníze z vašeho zůstatku a nevracejí je.


Tak s tímhle jsem skončil. Doufám, že lidé budou číst a starat se.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Monika996 byl odstraněn správcem Romi
Důvod: Reklama
před měsícem

Právě jsem uzavřel svůj účet ve frumzi.


Ty hovno, které jsem musel snášet. Když jsem tam hrál, v podstatě jsem přestal hrát. Pokud už máte dost posraného zákaznického servisu kasina, stránky jsou zabugované, kradou peníze z vašeho zůstatku a nevracejí je.


Tak s tímhle jsem skončil. Doufám, že lidé budou číst a starat se.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Hej, pokud máte takové problémy a máte nějaké důkazy, nepotřebujete pomoc? Náš tým je tu právě pro takové situace a pokusí se prošetřit vše podstatné, pokud řeknete, že peníze mizí z vašeho zůstatku, aniž byste je použili.

Mohl byste nám prosím sdělit konkrétněji, co se děje nebo stalo?

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky