FórumKasinaFrumzi Casino - všeobecná diskuze

Frumzi Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 8 měsíci od Romi
|
9420 zobrazení 115 odpovědí |
|
1...4 5 6
Přidat příspěvek
eirhnhkiato1
před 5 měsíci

Dobře, takže jste se posunuli dál, když říkáte, že výběr byl zpracován. Buďme tedy trpěliví a čekejme, až přijdou, věřím, že to nebude dlouho trvat. Nezapomeňte se nahlásit, až dostanete peníze nebo pokud se stane něco jiného.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, mám problém se svým kasinem, musím se ověřit pomocí bankovních výpisů, které jsem již 5x odeslal, ale vždy jsou zamítnuty, ale neřeknou mi proč

Automaticky přeloženo:
g4f7czjg4x
před 3 měsíci

Ahoj. Mohu se prosím zeptat, které kasino máte na mysli?

Řekl bych, že to může být způsobeno různými důvody, pokud kasino nepřijme dokumenty k ověření.

Zkuste zkontrolovat, zda je dokument ve správném formátu a v dobré kvalitě. Je to velmi důležité; jinak kasino nemůže přijímat žádné dokumenty.

Setkali jsme se s tím v mnoha případech a kasino by mělo hráčům vše vysvětlit, ale to se bohužel moc často nestává.🤷‍♀️

Zkuste to tedy zkontrolovat a dejte nám prosím vědět. V případě potřeby jsme připraveni vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý večer, od 31.7.2024 jsem vybral 400€ ještě nebylo zpracováno, pokud jde o provedení vkladu, není problém, proč vám tak dlouho trvá vklad našich peněz?

Automaticky přeloženo:
Zoi1996
před 3 měsíci

Dobrý den, napsal jste do kasina a pokusil se zjistit, co se děje, když už je to více než týden? Myslím, že by tam mělo být nějaké zdůvodnění.

Kromě toho, provedli jste ověření účtu nebo ne? Hráli jste s bonusem?

Dejte mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Udělal jsem všechno, mluvil jsem také se svým manažerem. Omluvou je velký objem výběrů. Nebyla požadována žádná identifikace, u částky nižší než 500 EUR nepožadují identifikaci. S bonusy jsem nehrál.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

filefile

Automaticky přeloženo:
Zoi1996
před 2 měsíci

Chápu, že s tím bojuje více kasin, takže samozřejmě budete muset být trochu trpělivější. Dáváme kasinům 14 dní na to, aby vyřešili vše, co potřebují kolem výběru udělat. Pokud se tak nestane a peníze nedostanete, určitě nám dejte vědět a my se pokusíme pomoci.

Myslíš, že to vydržíš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Beru to, ale usnadnilo by to, kdybyste se jich teď zeptali, proč si ze světa dělají legraci. Nedělám to všichni jen já. Další 3 dny dalších 14 dní.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Už jsme v 9 dnech proč čekat 14 dní???

Automaticky přeloženo:
Zoi1996
před 2 měsíci

Protože toto je náš proces, který dodržujeme a věříme, že i v kasinech se mohou stát věci, které jsou nečekané nebo výběry mohou být zpomaleny různými jinými věcmi, jako je ověřování atd. Proto dáváme kasinům 14 dní a poté se náš tým pokusí pomoci .

Doufám, že chápete.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobře, počkám

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Právě jsem uzavřel svůj účet ve frumzi.


Ty hovno, které jsem musel snášet. Když jsem tam hrál, v podstatě jsem přestal hrát. Pokud už máte dost posraného zákaznického servisu kasina, stránky jsou zabugované, kradou peníze z vašeho zůstatku a nevracejí je.


Tak s tímhle jsem skončil. Doufám, že lidé budou číst a starat se.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Právě jsem uzavřel svůj účet ve frumzi.


Ty hovno, které jsem musel snášet. Když jsem tam hrál, v podstatě jsem přestal hrát. Pokud už máte dost posraného zákaznického servisu kasina, stránky jsou zabugované, kradou peníze z vašeho zůstatku a nevracejí je.


Tak s tímhle jsem skončil. Doufám, že lidé budou číst a starat se.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Hej, pokud máte takové problémy a máte nějaké důkazy, nepotřebujete pomoc? Náš tým je tu právě pro takové situace a pokusí se prošetřit vše podstatné, pokud řeknete, že peníze mizí z vašeho zůstatku, aniž byste je použili.

Mohl byste nám prosím sdělit konkrétněji, co se děje nebo stalo?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, mám problem s Frumzi.

10.9.2024 byl proveden první výběr, který byl zrušen ze strany Frumzi - nejspíš špatná platební metoda ( přes platební kartu.

na Live chatu bylo doporučeno vybrat přes bankovní účet.

Dne 19.9.2024 jsem tedy požádala o vyber přes bankovní převod.

Dne 20.9.2024 - účet uzavřen administrativním oddělením.

Ucet nemám ověřeny, nikdo po mě nic nechtěl.

Dozvedela jsem se ze jejich webové stránky budou nejspíše zapsány na seznam nelegálních her v naši zemi. Proto mi asi účet uzavřeli.

Každý den píšu na podporu a stále stejná odpověď, ze mám čekat na e-mail. 😡

Live chat už mi nefunguje. Při kliknutí na ikonu se nic neděje.

Jedná se o částku cca 490 eur.

Má někdo zkušenosti? Jsem už zoufalá 🙄

Luzzz890
před měsícem

Ahoj, nelichotivá situácia ak mám pravdu povedať.

Avšak, kasíno ti aj uviedlo dôvod pre ktorý ti zavrelo účet? Vidím ,že spomínaš niečo ohľadne toho, že v Česku už nebudú zrejme legálne fungovať ale potvrdili to aj oni, že to by bol dôvod pre ktorý ti zavreli účet? Tak či onak aj keby to tak bolo, tak pokiaľ si neurobila nič porti pravidlám, po správnosti by ťa mali anjprv vyplatiť a potom sa uchýliť k zatvoreniu účtu.

Hrala si tu s nejakým bonusom alebo nie?

Dodal by som, že kasínam dávame 14 dní na vyrieśenie výberu a mám pocit, že ak sa ti nikto nebude ozývať bude dobré, ak otvoríš sťažnosť u nás na stránke a pokúsime sa ti pomôcť. Asi by to bolo najrozumnejšie ak ani live chat nefunguje a nemáš žiadne relevantné informácie.

Myslíš, že by to stálo za to?

Tiež môžeš počkať ešte pár dní ak máš trpezlivosť a uvidíš, či sa naozaj kasíno ozve emailom.

Ak by si ju nemala, môžeš založiť sťažnosť kliknutím na tento link.

Veľa šťastia.☘️

před měsícem

Dobrý večer,

Podal jsem dvě žádosti o výběr, jednu 19. 9. 2024 a jednu 21. 9. 2024, a ani jedna nebyla dosud zpracována. Několikrát mě kontaktovali a řekli mi, že žádost odešla finančnímu oddělení.

Provedl někdo úspěšný výběr?

Díky.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Vyřešeno ☺️ peníze mám. Účet mám stále zavřený, ale nebudu pátrat proč ☺️…jsem i ráda 🤣

Nikosss
před měsícem

Také jsem měla jednu žádost z 19.9., taky mi psali, ze je to na finančním oddělení…nakonec to poslali ale se zpožděním ☺️…takže to chce asi fakt čekat.

Luzzz890
před měsícem

Moc pěkně děkuji

Kolik dní dělali, pokud to bylo dovoleno?

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky