DomůFórumKasinaFrumzi Casino - všeobecná diskuze

Frumzi Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 10 měsíci od Romi
|
12 243 zobrazení 122 odpovědí |
|
1...5 6 7
Nikosss
před 2 měsíci

27.9 mi přišel e-mail ze platba byla dokončena a že mám počkat až 3 pracovní dny, než se připíše na účet.

Penize přišly asi 2 hodiny po obdrzenem e-mailu ☺️

Luzzz890
před 2 měsíci

Moc děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Mám výběr 400 € od 16. září a výběr 400 € od 23. září a stále mi nepřišly peníze

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý večer,

Podal jsem dvě žádosti o výběr, jednu 19. 9. 2024 a jednu 21. 9. 2024, a ani jedna nebyla dosud zpracována. Několikrát mě kontaktovali a řekli mi, že žádost odešla finančnímu oddělení.

Provedl někdo úspěšný výběr?

Díky.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Hm, řekl bych, že toho moc nenamluvíš. Řeklo vám kasino také, proč má zpoždění?

Když si však projdete ostatní příspěvky a ty nedávné, uvidíte, že to měli i někteří další hráči a nakonec dostali zaplaceno. Takže to vypadá, že budete muset být trochu trpělivější. Kasinům dáváme 14 dní na to, aby vše vyřešili a pokud vám nebudou moci poslat peníze, můžete nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci.

Myslíte, že to zvládnete a ještě chvíli počkáte?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Počkám, až uplyne těch 14 dní, díky

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vyřešeno ☺️ peníze mám. Účet mám stále zavřený, ale nebudu pátrat proč ☺️…jsem i ráda 🤣

před 2 měsíci

Dobré správy, teda tak 50 na 50. 😀

To, že si dostal peniaze je určite chvályhodné a to, ž nevieš prečo máš zavretý účet ani moc nie. Ale bohužial kasína majú aj takúto možnosť neudať žiadny dôvod, kým ti peniaze poslali.

Vidím, že už je asi jedno či tu máš účet zavretý tak teda nech sa ti darí inde. 🙂

před 2 měsíci

Mám výběr 400 € od 16. září a výběr 400 € od 23. září a stále mi nepřišly peníze

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, můžeš si přečíst moji odpověď pro druhého hráče, který je ve stejné situaci jako ty. Kasino má zřejmě nějaké zpoždění, ale vypadá to, že hráči platí.

Hráli jste zde s nějakým bonusem? Bylo nutné, abyste to ověřovali?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Nebyl jsem požádán o žádnou identifikaci a nehrál jsem s žádným bonusem.

Počkám, dokud neuplyne 14 dní, a pokud nebudou platby provedeny, ozvu se vám.

Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
Nikosss
před 2 měsíci

Chápu, že příspěvek, na který odpovídáte, nebyl pro vás, ale pro druhého hráče, ale to je v pořádku.

Tak počkám, jestli se něco nezmění. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vybírám peníze nejméně týden a stále mi přicházejí peníze

Automaticky přeloženo:
vlatakisgiannis07
před 2 měsíci

No, podle ostatních hráčů ze stejné země se skoro zdá, že toto kasino je pomalejší s výběry. Klidně si to prolistujte, protože alespoň někteří nakonec potvrdili úspěšné stažení. Doufám, že vám to přinese trochu útěchy. Možná vám bylo řečeno, co je příčinou zpoždění?


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nebyl jsem požádán o žádnou identifikaci a nehrál jsem s žádným bonusem.

Počkám, dokud neuplyne 14 dní, a pokud nebudou platby provedeny, ozvu se vám.

Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj!

Bohužel, jiný hráč se obává jeho stažení, takže jsem doufal, že byste se mohli podělit o své názory na to, jak se daří vašemu.

Dostali jste peníze? Upřímně doufám, že ano. Obraťte se na nás s podrobnostmi, prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Ano, řekli, že má objem stažení

Automaticky přeloženo:
vlatakisgiannis07
před 2 měsíci

A věřím, že o to jde.

Ve skutečnosti je to nejčastější problém, který hosté mimo kasino nemohou vyřešit. Očekával bych, že budete ve frontě. Bylo vám o tom něco řečeno?

No, jak jsme poukázali, ostatní hráči také utrpěli zpoždění výplat - ze stejného důvodu, takže možná kasino ještě nestihlo aktuální požadavky. Zkuste vydržet! Informujte nás, prosím.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je to nejhorší kasino, jaké jsem kdy hrál, vybírám 10 dní a stále se nic neděje...podpora, se kterou mluvím, říká, abyste byli trpěliví a nic se neděje..nehrajte v tomto kasinu, pokud chcete odstoupit vám to nikdy nedovolí 👎

Automaticky přeloženo:
vlatakisgiannis07
před měsícem

Ahoj, pokud po 14 dnech nedojde k aktualizaci, zkuste podat stížnost zde a náš tým se do toho pustí.

co říkáš? Šel byste do toho?

Pro jistotu sem dám odkaz, kde to můžete udělat.

Informujte nás, prosím.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Inkasoval někdo své výběry? jak dlouho to trvalo?

Automaticky přeloženo:
beruco-26
před měsícem

Dobrý den, nejlepší by bylo projít si toto vlákno a podívat se, s čím se hráči museli potýkat. Najdete zde spoustu informací a určitě tu, na kterou hledáte odpověď.

Vyzkoušejte to a pokud budete mít nějaké další otázky, rád je zodpovím, pokud budu znát ten, který máte.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý večer. Udělal jsem výběr ve frumzi... zdá se, že je pozdě. Vždy mi říkají to samé... že platba dorazí, že budu muset chvíli čekat... Jsem unavený... Chtěl bych zahájit reklamaci

Automaticky přeloženo:
chiaralagana450
před 3 týdny

Ahoj.

Mohl byste nám prosím sdělit, kdy přesně jste o výběr požádali a zda bylo nutné projít procesem ověření?

Víte, dáváme kasinům celých 14 dní, než bude náš tým pro stížnosti schopen zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky