FórumKasinaFrumzi Casino - všeobecná diskuze

Frumzi Casino - všeobecná diskuze

před 6 měsíci od Romi
|
7140 zobrazení 93 odpovědí |
|
1 2...5
Přidat příspěvek
před 6 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Frumzi Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Příspěvek od Romi byl odstraněn
před 6 měsíci

Ahoj!

Mám problém s frumzi kasinem. Žádost o výběr jsem provedl 21/2/24 do dnešního dne 26/2 mi nezaplatili výběr se stále zobrazuje na stránce čekající na vyřízení a nedostal jsem žádné informace ani žádný e-mail. kontaktujte podpůrný pár

pokaždé, když mi řeknou stejnou odpověď zkopírovat a vložit.. může mi někdo pomoci, jak dostat své peníze? Vyhrál jsem to s bonusem..Jsem z Grecce filefile

Automaticky přeloženo:
Mposis
před 6 měsíci

Ahoj. Vidím, že váš účet ještě nebyl plně ověřen, je to tak? Měli jste nějaké úspěšné stažení dříve nebo je to první? Není neobvyklé, že kasina nějakou dobu zaberou, zvláště pokud jde o ověření účtu, které může být časově náročnější. Ve skutečnosti dáváme kasinům celých 14 dní na to, aby prošli tímto procesem, než zasáhneme. Dejte nám prosím vědět, kdykoli budete mít nějakou aktualizaci z kasina.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, ověřil jsem svůj účet od prvního dne .. s tím, co mě požádali, abych udělal .. teď, pokud potřebuji více, nevím, řekl jsem jim 6 dní, zda potřebují další dokumenty, aby mi řekli, a oni mi to řekli s mým účtem je vše v pořádku ..a ano, je to poprvé, co v tomto kasinu vybírám peníze!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nemusím s nimi diskutovat Danieli, od 21. 2. jim každý den posílám zprávu, dávají mi stejné odpovědi typu copy paste.. Chci jen svou platbu, na kterou čekám na dokončení. Vzhledem k tomu, že s nimi nemohu najít řešení z živého chatu, řekl jsem si, že napíšu sem, abych zjistil, zda mi můžete pomoci lépe

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dostal jsem tento e-mail od Frumzi.. peníze ještě nejsou na bankovním účtu, ale v e-mailu je uvedeno, že výběr je nyní dokončen, uvidíme 

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dostal jsem peníze .. chase uzavřena vše v pořádku .. děkuji všem!

Automaticky přeloženo:
Mposis
před 6 měsíci

Ahoj. To je opravdu skvělá zpráva, děkujeme za sdílení. Možná to trvalo trochu déle, než byste chtěli, ale dobrá věc je, že peníze máte, že? Hodláte pokračovat ve hře v tomto kasinu, co si o tom myslíte?

Pokud chcete, můžete popsat své zkušenosti v recenzi tohoto kasina, stačí k tomu použíttento odkaz . 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Obecně platí, že ve srovnání s řeckými kasiny je FRUMZI mnohem lepší kasino a nabízí větší zisky, víte! Jen se mi nelíbí, jak pozdě je výběr

Automaticky přeloženo:
Mposis
před 6 měsíci

Ano, týden začíná být docela hodně, ale kasinům dáváme 14 na vyřešení výběrů, takže byly stále v normě. Myslím, že když odebereme délku výběru, kasino je pro vás docela dobré, nemám pravdu?

Pokud zde hrajete, klidně se podělte o to, jak probíhal další výběr a pokud ne, přeji vám, abyste si vybrali to nejlepší kasino do budoucna.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od szuszar byl odstraněn
před 6 měsíci

Dobrý den, mám problém s platbou, která trvá od 4. února, prošel jsem ověřením před 2 dny, trvalo to 20 dní...! a stále jsem nedostal peníze file tak si dejte pozor, kam dáte své peníze.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
szuszar
před 6 měsíci

Ahoj. Omlouváme se za toto dlouhotrvající ověřování a pokračující situaci s výběrem. Vlastně jsem viděl vaši stížnost 👈, kde jste zmínil, že odmítli doklad s historií plateb Jeton, že? Máte nějaké vysvětlení od kasina, proč se to stalo? Jaký byl důvod odmítnutí? Bylo to možná ve špatném formátu?🤷‍♀️ Jen můj odhad, když se snažím pochopit, v čem by mohl být problém. Měl by ses zkusit zeptat na tu podporu, co říkáš? Možná dostanete nějaké odpovědi. Dejte nám prosím vědět o všech aktualizacích.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Účet byl ověřen před 3 dny a stále jsem neobdržel platbu. na chatu pořád říkají to samé, že musím počkat..

Automaticky přeloženo:
szuszar
před 6 měsíci

Chápu. Takže váš účet je plně ověřen, ano? Moje chyba, myslel jsem, že říkáte, že ještě potřebují dodatečný dokument od Jetonu.🤷‍♀️ Teď se jen podívejme, co bude náš reklamační tým schopen s touto situací udělat. Doufejme, že se spojí s kasinem a budou pokračovat ve vašem případu. 🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

file Ano, můj účet je od úterý plně ověřen. Myslel jsem, že platba bude odeslána ihned po ověření, ale není tomu tak, peníze jsem zatím nedostal.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
szuszar
před 6 měsíci

Chápu, takže teď musíte počkat. No, abych řekl pravdu, budeme muset být trpěliví, protože jste účet ověřili, a pokud se v nejbližších dnech nic nezmění, uvidíme, kam se Michal ve vaší stížnosti dostane.

Přesto pevně věřím, že své peníze dostanete co nejdříve.

Budu vám držet palce.😊

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od szuszar byl odstraněn
před 6 měsíci

36. den od žádosti o odstoupení od smlouvy. Stále jsem nedostal peníze.

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky