Hello!
I'm afraid that few people outside of the casino staff can move the queue in the finance department.
It's great that the account has already been fully verified so we can skip this worry.
As you can read in this thread, everything indicates that the casino is simply in a slump and that queue also applies to other players.
I understand that it is very unpleasant, but you just have to wait. If nothing happens in the next week or so, a complaint can be considered. But honestly, not even the unhurried process.
We can at most assess whether the obstacles on the part of the casino are justifiable and whether they are really trying to pay out all players gradually.
I understand that it doesn't sound very encouraging, but for me it's just a matter of time.
We'll be eagerly awaiting good news or any progress towards payout.
Ahoj!
Já se obávám, že málokdo mimo zaměstnance kasina dokáže popohnat frontu na finančním oddělení.
Je skvělé, že účet již byl plně ověřen a tak můžeme tuto starost vynechat.
Jak je možno se dočíst v tomto threadu, tak vše nasvědčuje tomu, že kasíno je prostě ve skluzu a ta fronta se též vztahuje na ostatní hráče.
Chápu, že je to velmi nepříjmené, nicméně je prostě potřeba vyčkat. Pokud se i nadále, řekněme v horizontu příštího týdne nebude nic dít, dá se zvážit stížnost. Ovšem upřímně, ani ta neurychlý proces.
Můžeme maximálně posoudit, zda jsou překážky na straně kasina odůvodnitelné a zda se opravdu snaží všechny hráče postupně vyplatit.
Chápu,že to nezní moc povzbudivě, ale za měje to prostě otázka času.
Budeme tu netrpělivě čekat na dobrou zprávu nebo jakýkoliv posun směrem k vyplacení.
Automaticky přeloženo: